| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 319 .. 636 637 638 639 640 .. 819 .. 997
20.02.14 14:23
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Jandoe: Das hani jetzt total überläse... Cool wege dim Chleid!!! Ich glaub bi mir wirds au so sie dasi den endlich mal de Druck im Nacke han zum das erledige. Aber wills die Peachfarbige nüme git wo ich welle han bini ganz demotiviert! Du wirsch bestimmt ganz schöni finde!!! Bin den scho gspanne. Den chasch dich mal komplett im Chleid inkl. Schueh aluegege! SCHWERM!!!

Broncos: Du ich glaub das het chli mit Erziehig und Lebensistellig ztue. Ich würdi das au nie mache. Darum ischs ja scho sinnvoll wenn mer es Budget ufstellt. Will es git immer öpis wo mer türer neh chan. Schwierig isch ja nur günstiger zcho! Ich chönti eifach nüme ruhig schalfe... Au nach de Hochziit uf 0 sie chönti nie heti Krise. Das macht mer immer Schiss, dassi im Notfall kei Geld meh hetti.

20.02.14 14:26
_janedoe 

@littlefoot
Ja, han en Brief becho :) Und min liebe Maa isch eifach chli en Chaot, er tued am Morge immer alli Briefe uf wenner usem Huus gaht, luegt alles a und schmeisst die ganze Fötzel de wider zrugg i Briefchaschte... Und ich ruumes de eimal i de Wuche uf... Und de Brief vo Chez Janine heder eifach zunderst unne inetah und kei Ton gseit :D
Gester hani mier gseit, dasi en ganze Tag mal eifach schaffe, so wie früeher. Ohni Forum, Pinterest, Facebook, Ziitig läse ..... :D haha vergiiiiisses...

@Pfingstrose
Mini Bescht und ich lueged sit de erste Staffel iiiiimmer GNTM, zwar no nöd eis einzigs Mal zeme im gliche Ruum aber mier schribed die ganz Ziit und möched eus luschtig :D Und jetzt wo so lang Pause gsi isch hend min GG und ich immer Frauentausch und Kochprofis gluegt am Donnschtig. ez lahter mich eifach nümme GNTM luege, weil das seg ja jez die neu Tradition. Und hüt isch umstyling! Das wotti aso scho gseh :D
Weg minere Chefin, das stimmt scho, mit ihre chamer mache wasmer will und mängisch hani sGfühl das ich s Gschäft meh leite als sie. Das seit sie au immer. Du hesch voll recht, ich denke immer und immerwider ich sött chünde us dene Gründ aber irgendwie hani sones schlechts Gwüsse will ich sie im Stich lah würd.

@all
Danke für eui Ratschläg... Aaaaab go Schueh poste :D Han ja grad vor paar Täg welchi bstellt :) Aber befürchte mit 6cm sinds mer zhöch... Und vorallem zwenig breit. Ich ha so breiti Füess :( Han ez grad gschnell aglüte und gseit dasi kei Schueh ha und drum nochli muess zuewarte. Und de hani no gfragt obi eifach mal darf go driischlüfe und sie hed gmeint seg keis Problem :)

20.02.14 14:35
Pfingstrose 

Jandoe: Hihi! Ich hans hald immer mit minere Schwöster diheime glueged aber sie isch ja jetzt nöd ume und chans nöd luege. Also isches nur halb so lustig. Aber letschmal isch d Arbeitskollegin zu mir hei cho und mir händ zerst no Thailändisch koched und den zäme GNTM glueged. Hihi! Min GG het, wie er selber seit - zum Glück, immer am DO Abig Schuel. Besser chans sich ja fast nöd träffe. Hüt mussi nach de Schuel hald no d Ufnahm luege. Will suscht lisisch alles scho morn i de Ziitig bevors gseh häsch. Haha! Es gaht ja eigentlich nur ca. 1 Stund und 1 Stund isch alleige Pause... Bini amigs au froh wänis gad überspuele chan. Gaht würklich so uf d Nerve!

Wellli Schueh??? Zeige bitte???

Chef... Tja, die Phase hani au gha woni dänkt han den ruiniertsen ja und er isch ja eigentlich en sehr en liebe Mensch. Aber irgenwenn hani dänkt chasch au nöd Chef sie meh verdiene und kei Verantwortig wahrneh. Den häts mich meh und meh ufgregt und den hani kei Mitleid meh gha und han kündet... Mir sindes 10 ner Team gsi... Den händ im gliche Monet no 3 anderi kündet isch den scho heftig gsi. Aber ja... Es git immer Gründ!

20.02.14 14:44
_janedoe 

Ja das mit de Werbig isch echt meeega nervig. Aso ischs scho no cool wenns nachher eifach chasch vorspuele :)

D'Schueh sind ez halt glich typischi Hochziitsschueh, haha. Has eifach ohni die Schleife und ohni das Blingbling Teil bstellt. Das gfallt mer gar nid.
http://www.aliexpress.com/item/Custom-Sp...1578695127.html

Es stimmt was du seisch... Mini Chefin verdient aber guet 20'000.- weniger im Jahr als ich :/ Sie zahlt sich selber voll de Hungerlohn us... Irgendwenn hani de vielleicht de Muet zum mini Sache packe und verschwinde. :)

20.02.14 14:46
littlefoot 

janedoe: oh so cool drischlüfe :) wett au
wie lang gahts meistens scho wieder ? 4 mönet ?

jawohl bitte schueh zeige :)

hmm ich schaff ja nur 2 täg, de setti scho nid aber hüt gahts nid anders.

GNTM: ich luegs nid immer ganz, mi GG hasst das getue vo dene. :) aber d shoots usw findi ebe scho cool. da ich ke ufnahme funktion ha...no nid

20.02.14 14:55
_janedoe 

littlefoot
Schuhe -> siehe oben :D

Sie hend mer gseit es heb 4- 6 Mönet Lieferfrischt und worst case wärs so 5 Täg vor em Hochziit da gsi. Hane denn gseit sie sölled chli Stress mache und siehe da, nume ca 3 Mönet isches gange. Bin au gad voll überrumplet gsi vom Brief, hahahaha

Ach sochli umesurfe isch glaub normal, ned?

20.02.14 15:16
Pfingstrose 

Janedoe: Ah stimmt die hani gseh gha! Sind herzig und finds besser ohni das Mäscheli! Passeds vom Wis her?

Oh, ja du immerhin... Aber isch au e komischi. Wiso isch sie den überhaupt no Chefin. Chönti sie doch säge sie welli lieber eifach Mitarbeiterin sie. Äch chum, schieffi Lüt gits abmigs.

GNTM: Find vorallem s Umstyling am beste! Eifach das Gehüle nervt amigs will sie wüssed ja genau dass es passiere wird. S gliche mit de Schlange oder Spinne chund jedesmal!

20.02.14 15:31
malinchen 

GNTM: haha, i cha mi ou als GNTM-Verfolgerin oute. Findes sooooo luschtig!!! I lueges immer online nache wenn GG nid ume isch und duurend blödi Sprüch macht... Aber stimmt scho, i mues immer mega ufpasse dasi nid scho vorhär irgendwo news liese. Zum Glück fahri nümme ÖV, de fallt 20 Minute und Blick am Abend scho mal wäg als Gfahrequellä. Ds Umstyling fingi ou eis vo de Highlights, aber d Shootings si teilwiis o hammer... Haha, da hesch rächt pfingstrose wägä dä Schlange und Spinne.

@Azahlige: Mir hei ou nur fang dr Fotografin ä Azahlig gäh... Die anderä müessä mir no abkläre. I fänds eigetlech no cool, we mir jetz scho fang chli öpis chönnte zahle, de chunnt när nid alles ufs Mal bzw. denn we mir de ide Flittis si. (Reminder a mi: denä sägä wenn das mir wäg si, dass sies entweder vorhär schicke oder sich de nid wundere we mirs nid gad sofort überwiise!)

@janedoe: haha, die isch ja ächt bescheuert die Dame! Mini Besti mues ou d Isatzplän mache i ihrem Gschäft und es isch jedes Mal es riiiiiiiese Drama wöu ei Person immer mit irgendwelchnä Extrawünsch chunnt. Beniide di gar nid um die Ufgab... Aber ja, jetz söll d Chefin luege wie sie das "Problem" löst!

@Pleite nachm Hochzyt: Das findi ou ä absoluti Horrorvorstellig... Oder sogar no ä Kredit ufnäh drfür - geit gar nid! Also da hätti lieber nur die 300.- fürs Standesamt zahlt und fertig.

21.02.14 07:28
Sue87 

Guete Morge und juhuuuu es isch Fritig!!!!!

Azahlige
mir hei d Abiglocation-Mieti zahlt und ds Kleid hani ize ou gad zahlt ussert natürlich de d Änderige wo no chöme etc....Fotograf hani no gar nüt ghört de wott äuä kei azahlig

Me
bi üs isch gad einiges gloffe mir si momentan ja dra d Einladungen z verteile also die fürs Apero sind ize de alli verschickt und di gladne verteilemer wülls ja so "Seckli" sind immer gad wemer d Lüt gseh.
Ig bi ize am di zwöi Körbli bastle für üsi Bluememeitli und hamer e Leimpistole kouft ir Landi und ebe so Stoffröseli gmacht und Spitzeband kouft woni ize de wott drumtue
denn heimer 70 wiisi Stoffserviette bstellt mega günschtig und si ize chli am Ideene sammle wiemer d Serviettering us Spitzestoff wei mache.

wünsche allne e super Start i Tag!!!

21.02.14 09:02
Broncos 

Guete morge, eeeendlich Fritig, hoff nur, dass de Tag hüt schnell dure gaht

Janedoe: Mega lässig, dass s Chleid au scho ohni Schueh chasch aprobiere *auwelle*

GNTM: Ou mit so Sache chani gar nüt afange, aber ich kenn mittlerwile soo viel wos lueged, dasi vilicht au mal sött Ich chan allgemein ned so viel mit so Sache afange, aber han per zuefall i die erst Folg vo the Biggest Looser igschalte und jetzt heds mich (und au min Maa) voll packt. Lit wohl vor allem am Thema, han mer scho paar mal überleit d Usbilding zum Personal Trainer z mache. Hahaha, ich und mini Usbildige Ich mach jetzt z erst mal s Lehramt

Sue: Also mit dem Design Freezer woni mal erwähnt han, chöntsch Serviettering us Spitzestoff mache. Müesstisch eifach en Rolle oder so als Vorlag ha, wie de Stoff den am Schluss müessti gformt si. Den chasch de Stoff det drüber lege und den de Design Freezer mit so Schwämli dra tue, tröchne la und fertig

Schueh: Ich leg wahrschinlich die gliche wie am zivile a. Han mal es Föteli aghänkt

Datei-Anhänge
Schuhe.jpg Schuhe.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 69 kB

1 .. 319 .. 636 637 638 639 640 .. 819 .. 997
malinchen   Hochziit   bearbeitet   Location   Pfingstrose   würklich   Taeboyana   würklech   irgendwie   Janedoe   gspannt   Iladige   Problem   Hochzyt   Littlefoot   squishy   schaffe   Zuletzt   bstellt   richtig