| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 320 .. 637 638 639 640 641 .. 819 .. 997
21.02.14 09:04
Broncos 

Re: Bräute 2014

Ah und wasi ganz vergesse han
Malinchen: Hender gwunne gester? Bin de Match vo mim Ma go luege, will er scho wieder als Libero het müesse ushelfe und han immer wider feeest a dich denkt

21.02.14 09:46
Marlene82 

Re: Bräute 2014

noch eine 2014er Braut meldet sich zum Dienst ! :D :D hehe
2014 wird wohl das Jahr der Hochzeiten.
Wir hatten eigentlich 11.12.2013 geplant, gab doch Komplikationen mit der Planung und haben alles zum 24.04.2014 umgestellt.

Es scheint immer da ist noch viel Zeit, aber die Zeit fliegt wie verrückt !

21.02.14 09:54
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Brütlis!

Marelene82: Ganz herzlich willkomme bi eus!!! Ja mir sind tatsächlich ganz viel Hüratswüätigi-Brüt da ine! Magsch chli vo dir verzelle? Wo werdeder hürate, was händer scho planed, Chile oder eifach Zivil... Und, und, und... Mir sind Gwunderfitze!

Malinchen: Und isch din Match guet gsi gester? Häsch chli chöne abschalte vo dim "Iladigsdurenand"?! Chund bestimmt guet... Nur nöd jufle. Het ja scho öpert gschriebe - suscht gahts no id Hose...

Me: EIFACH FROH DAS FRIITIG ISCH!!!

21.02.14 10:07
Sue87 

Re: Bräute 2014

Broncos
stimmt de Design FreezerHesch du ne ize kouft?? wo chame de choufe??
d schueh findi sehr schön

Marlene82
Herzlich Willkomme

Pfingstrose
säg mau nüt bi ou froh isch fritig...mag sooo nüm....

21.02.14 10:23
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Ich bi mer das mit em Candybuffed au scho länger am überlege zum mache.. Und die personalisierte M&M's findi mega kuhl (obwohl ich gar kei esse ) und jedes mal wenni das säge, mier chönted ja die M&M's bstelle, meint er, ja die schmelzed dänn ja eh, bruchemer nöd..
Und jez chunsch du au mit em schmelze . Die schmelzed doch nöd, ussert du häsch es voll i de Sunne?

Janedoe
Ah so kuuuhl mit em Chleid!! So schöööön.

Sue
Häsch den scho noimets normali Chörbli kauft gha? Und duesch es a male?

Broncos
Joah dini Schueh sind würkli sehr hübsch. Abr nur chliiii höch..

Marlene
Herzlich Willkomme!!

21.02.14 10:30
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

Ich ha Bürodienst und cha au mal mitschriebä, de gaaaanz Morge

Danke eui na für die Rückmeldige weg mim verwirrte Egoost, bezüglich minere Farbwahl
Ich han mich jetzt nonig festgleit, ich glaub ich wirde mich au nid fix uf zwei,drü Farbe chöne beziehe...
Willis eigentli scho sehr gern farbig ha aber ebe glich irgendwie so echi en rahme wot ha, also ald glich so es bitz en rote Fade...Momentan gsehts so us als obi zrug zum Ursprung gah und ide Farbpalette vo hellblau/türkis und rosa/pink bewege.

@Azahlige:
Also mir hend fängs 1/2 vode Ring zahlt, will mir lönds eh bim Goldschmied im Tresor bis im Sept. und ansonsten hemer e Azahlig an DJ gmacht und sust eigentli no gar nix....aber da mir direkt nach dem HZ id Honeymoon gönd für 4Wuche, wemer scho luege dasmer en grosse Teil scho vorher chönd fertig zahle oder zumindest azahle.

@Me
Nix spezielles, ha gester min 1.ikauf bi Aliexpress gmacht vo es paar schuhe...sind aber nid mini HZ schuhe, eifach es paar wo mir extrem guet gfalle het. Wot mal luege wie die so sind, und vorallem die Homepage aliexpress....will i het sust scho zwei,drü schöni HZ schuhe gseh. Aber da ich im Mai no uf Italie gah wirdi ebe glaubs zerst deht no luege.

Was lauft bi eui so?

21.02.14 10:38
Sue87 

Re: Bräute 2014

lil.lian
eis körbli hani imne Brockehuus gfunde gha. ize hani fasch ds gliche in chli chliner no bstellt (Ahang)
und beidi fengs wiis agsprayt am schluss sötts ähnlich werde wie ds zwöite Bild im Ahang

Sasileu
bi de gspannt uf dini Bstellig bi aliexpress hesch scho mal irgendöpis dete bstellt?

Datei-Anhänge
Streukörbli.jpg Streukörbli.jpg (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 19 kB

etsy.jpg etsy.jpg (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 39 kB

21.02.14 10:41
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sue: Ah cool, da geit ja gad einiges bi öich! Gseh mega härzig us die Chörbli!

@Broncos: Wow, die Schueh si meeeega schön!!!

I bi süsch ou gar nid dr TV-typ... (Mir hei nid mau einä wöu mir gfunde hei dass ja eh nur no Schrott louft ) Aber GNTM fingi würklech supi, haha... Einersits ischs mega luschtig we sie när aföh umezicke u deu mache mängisch soooooo dummi ussage. Anderersits gseht me mängisch glich no cooli outfits oder fotolocations etc.

Jööö, du bisch ä Schatz! Mir hei 3:0 gwunne u bi när sogar scho am 10ni wieder dehei gsi... Hei bim Hiinspiel mega kämpft gägä die und 2:3 verlore, aber gester hets vo mir usgseh bi ihne v.a. dr Coach vergäh, het füre 2. Satz praktisch ds ganze Team usgwächslet... När isch gad nüt meh gange bi ihne.

@Pfingstrose: Hihi, ja du hesch rächt... I ha jetz dr Bastelabä scho mal ufe Zischtig verschobe, dasi no Zyt ha zum alles usschniide. Ha jetz vori im Büro alles druckt und gseht sowit guet us.

21.02.14 10:53
Marlene82 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose

Gerne :) Ich bin 31, fast 32 Jahre alt (vor ein paar Jahrzehnte währe ich als "Alte Jungfer" bezeichnet worden), bin mit meinem Schatz schon 8 Jahre (!!!) zusammen, und seit 2 Jahren verlobt. Wir hätten uns vielleicht noch Zeit genommen mit der Hochzeit da irgendwie niemals alles perfekt zu organisieren ist, aber da ich jetzt schon im 3. Monat schwanger bin ist eile angesagt - Ich mag kein Bauch auf meinem Hochzeitsphoto :(

Wir wollen eine Civi Hochzeit, mit Freunden und Familie, knapp 60 Leute (Kirche geht nicht, verschiedene Glaubensrichtungen) Ich fühle mich stark gestresst von der Planung, kann auch an den Hormonen liegen und deshalb suche ich Rat hier auf dem Forum :)

Ihr seid schon eine tolle Truppe !

21.02.14 10:57
Broncos 

Re: Bräute 2014

Marlene: Willkomme... Und ich schlüss mich de Pfingstrose a, mir sind riisigi gwundernase. Han im andere Thread gseh, das Schwanger bisch. Herzlichi Gratulation! Wieso hender den d Hochzyt müesse verschiebe?... Ok das het sich jetzt ja nach em aktualisiere grad erledigt

Sue: Also Gonis funktioniert so ähnlich wie Tupperware, also mit Vertreter und so. E Kollegin vo mir macht das und ich bstell de Designfreezer au grad bi ihre. Weni mi recht erinnere chosted das Packet: http://gonis.ch/produkte/draussen/designfreezer/ glaub so knapp unter 50 CHF. Also falls es au wetsch, chan ichs für dich au grad bi ihre bstelle. Oder suscht chasch mal im Internet nachere Verträtig bi dir ide nöchi Sueche. Oder ich chönt dir au eifach es biz vo mim gä, wenns z erscht usprobiere möchtsch. Isch den ev. eifach chli schwiriger weg em übergä.

lil.lian: Merci Ich bin mer zum Glück gwöhnt mit höche Schueh umelaufe. Also letscht Jahr am zivile hani kei Problem gha. Aber ich wird den für de Abig wohl scho no Ballerinas ipacke. (Leg ja denn am spötere Abig eh s Chleid vom zvile a, denn hani au keis Problem weg de Längi)

Sasi: Das tönt doch lässig weg de Farbe. Chasch mer echt no dini Mailadresse schicke? Den schick der d Liste vo üsem TM.

Malinchen: Gratuliere!!! Freut mi für üch. Das isch s einzige woni vermisse, das Gfühl nacheme wichtige Sieg. Mal luege öbs sich den glich afühlt, weni d Zielline vom Marathon überquere

 1 .. 320 .. 637 638 639 640 641 .. 819 .. 997
squishy   malinchen   gspannt   bearbeitet   bstellt   Location   Littlefoot   Pfingstrose   Taeboyana   Zuletzt   Janedoe   Hochzyt   würklech   Iladige   richtig   irgendwie   Problem   würklich   schaffe   Hochziit