| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 321 .. 640 641 642 643 644 .. 821 .. 997
21.02.14 12:02
malinchen 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: haha, mir geits genaaaaau glich. I ha soooo viel Jogging-Schueh dehei woni nie alege. D Chleider chani immerhin teilwiis fürs Bike, Volley oder ufm Sofa liege bruche... U wie mängisch hani mir scho vorgnoh: das johr gani a Frouelouf mit minä Fründinne (dä isch mini, das si nur ca. 5km) und i bi no nie gsi.

Lustigerwiis machts mir nix us im Fitness ä Stund ufm Crosstrainer z si, det chani Heftli aluege oder es Buech läsä drzue. Viel besser als Jogge...

@sunds: ah cool, grüen und wiis isch ä mega gueti Kombination!

21.02.14 12:22
nala05 

hoi zämme! TGIF
ich bi schön am mitläse immer, nur kumi nid so zum mitschriebe probier widr izstiege und up to date z bliebe
bi mega froh isch fritig, die wuche isch so asträngend gsi, mag gar nümi…

@neui brüütlis: es härzligs wilkomme au vo mir! ihr sind jo au scho voll idr planig din

@jogge: ich hass jogge au! jede summer gangi widr, us schlächtem gwüsse.. aber ich find das soooo langwilig hihi. wenni nid miessti renne würdi glaub ame ischlofe
und kleider hani au gnueg drzue im schrank de hani wenigstens jedesmol wenni mi widr dra waag e gueti uswahl

@marlene: ich dänk au das imene guete gschäft könne si dich sicher berote wägem buuch. ich würd eifach mol alütte und nochefroge.. vorallem wil jo au viili kleider langi lieferigsfriste hän, nid das dis traumkleid den nüm mag ko vor de hochzyt.

@sunds: gits de föteli vo dim kleid? ich bi au us BL! yeeeaahh bini nüm ellei do
euri farbkombi tönt cool, wüssed ihr scho wie ihrs wänd umsetze?

@me: ich bi grad a dr homepage am umebastle.. morn wämir jo d iladige fertig bastle und dorum woti au d homepage den grad fertig ha, wil ab nägst wuche wärde d iladige den vrschickt
dorum e frog: wie händ ihr das mit de gschänk glöst, die wo sich au gäld für d flittis wünsche? händir d kontonr grad uf d HP do?

P.S: ich ha no en merys guetschiin vo 25%.. wennen öpert wot, eifach mälde!

21.02.14 12:29
_janedoe 

Hui was isch denn da los? Kei 24Std verbii und jensti neui Biträg und –schöööön- Brüüt!

@Marlene
Härzlich Willkomme und gratulation zur Schwangerschaft! Soooo schön

@sunds
Au dier ganz es härzlichs Willkomme!
(gits es Bild vom Chleid? :) )

@lil.lian
Schmelzed M&Ms ebe genau wege dere Zuckerglasur nöd? Oder sind das Smarties?

@sasileu
Schuuuuuuheeee! Zeigen? :D

@nala
Mier hend eusi Bankagabe uf de HP ageh, ja… Denke aber dass dLüüt eus das denn lieber persönlich übergebed :)

@me
Ich bin jez mal eifach alles überfloge. Nehmeds mier ned übel. Muess erst am 15:00 Uhr go schaffe und es schisst mi wirkli soooo fescht a. Min GG hed ja jetzt Ferie und das begünschtigt d Situation jetzt nid unbedingt :D

21.02.14 12:37
Broncos 

Nala: Ou darfi den nachher d Homepage aluege? *gwunder* Also mir hend eifach dezue gschriebe: Wer das Geld nicht an die Hochzeitfeier mitnehmen möchte, darf es uns gerne auf unser untenstehendes Flitterwochenkonto überweisen. Und den eifach d Kontoagabe ufschriebe. So cha jede für sich entscheide, öb ers üs überwise wet oder ad Hochzyt mitnä wet.

janedoe: Muess mich immer no a din neue Avatar gwöhne Ou du armi... Mich hets hüt au sooo fest agschisse zum go schaffe, bin am morge fast ned zum Bett us cho. Ich wünsch der viiil stress, den gaht d Zit schnell verbi

Jogge: Ich merk ich bin da elei mit minere Begeisterig. Mir gahts grad andersch. Ich bruche s Jogge zum mini Aggressione loswerde. Wenn mi was so richtig hässig macht, lahni alles stah und ligge und gang go renne. Und ich probiere so viel wie möglich am Morge is Gschäft oder am Abig heizjogge. Den hani amigs schön zit zum mich uf de Tag izstelle oder d Sache vom Gschäft z verarbeite und den bini amigs top fit weni dihei bin.
Defür chönti niiiie im Fitness uf de Crosstrainer, da drei fast dure. Ich muess verusse si und fürsi cho (Malinchen da hemer mal en Unterschid gfunde)

21.02.14 12:48
nala05 

@janedoe: danke, i glaub mir diens au uf d HP. isch glab scho s gschiedste, de ka jede sälber entscheide wie ärs uns übrgäh wot.
ui das vrstandi voll mitem kei lust uf schaffe ha, finds immr so hart wen meh sälbr schaffe mues und de partner ferie. user ich bi die wo ferie het, de ischs öbis anders

@broncos: Danke viilmol, dörfi dä spruch so klaue??
jo sobald si fertig isch dörfsch si aluege ich mach dr den e pn, weiss aber nid ob ich se hüt fertig krieg

21.02.14 12:51
lil.lian 

Jogge
Ich bin gad gester go jogge mit ere Kollegin. Bin mega stolz uf mich, d'Kollegin isch susch immer viiiiill besser gsi wie ich (für e Maturarbet für e Kollegin isch sie regelmässig go jogge und mier sind dänn mal zämä gsi, ich uf em Velo und sie am rennne ) und gester hani den nah möge .
Defür fühl ich mich jeze scho de ganz Tag, wie vome Zug überrollt… bääääääää
Najaaa gaht au verbi .
Hihi (@ Broncos) susch gahni amigs im Fitness uf de Crosstrainer . Wasi nöd verstahne ischs Laufband, dass findi voll langwillig.

Nala
Ich wür glaub d'Nummere ufs Chärtli und uf de Homepage vermerke.. Bin mer abr nonig sicher. Ich möchte dänn ebe s'Geld nöd umbeding vo allne in bar becho..
Und was ich mier au überleit han, mier händ keis Konto wo uf beidi luuted.. Irgendwie findis doof, wenns Geld überwiesed und s'Konto lutet dänn nur uf öber.. Drum hamer au scho extra überleit, öb mer nöd no wännd es neus Konto go eröffne gah..
Döf ich dänn dini HP au gseh, wenn sie fertig isch?

Janedoe
Mier müend glaub en Test mache, Smarties gege M&M's .

21.02.14 12:56
Broncos 

Nala: Ja klar Ich chan der suscht au no d HP per PN schicke, villicht gfindsch ja suscht no was, wo der hilft. Ich bin woni sie erstellt han au u froh gsi, hani vode andere da ine d HP chönne aluege

lil.lian: haha, wenn den gangi amigs höchstens ufs Laufband. Das findi no guet für Intervalltraining, will den eifach d Hemmschwelle zum chli langsamer renne no grösser isch, will d Gschwindigkeit müestisch abestelle Wobi no besser isch, weni min Ma debi han, de isch amigs gnadelos, weni es intervall ned voll durezieh

Smarties/M&M: Also ich wür mich den suscht abüte zum nach em Testversuech d M&M/Smarties z esse

21.02.14 12:58
_janedoe 

@Broncos
Hihi, wenni amigs d Biträg überflüge falltmer au nid uf, das ich das ja bin :)
Aso am Stress wirds hüt sicher ned mangle Findes eifach sone überwindig dasi denn muess afange schaffe wenn die meischte scho bald is Weekend chönd.

@nala
Hahaha GENAU
Dörfemer d HP aluege? :)

@lil.lian
Okay, sobald d Sunne sich mal zeigt leggemer en Schale Smarties und en Schale M&Ms ufe Balkontisch und dokumentiered de Verlauf? :D

@me
Mier hend geschter mal en provisorischi Uflischtig gmacht für d Lieder i de Chile:

Einzug
Sweet Child O'Mine - Akustik
http://www.youtube.com/watch?v=ff8UwvPK0G4
Eröffnungslied
How Long Will I Love You - Ellie Goulding
http://www.youtube.com/watch?v=an4ySOlsUMY
Wortgottesdienstlied
Liebe Meines Lebens - Philipp Poisel
http://www.youtube.com/watch?v=ZB7tK-fBbWU
Vermählungslied
Ja - Silbermond
http://www.youtube.com/watch?v=bOlq8roR6Tg
Auszug:
Tage Wie Diese - DTH
http://www.youtube.com/watch?v=j09hpp3AxIE

Wie bzw. hend iher eu (scho) entschiede?

Zuletzt bearbeitet am 21.02.14 13:02

21.02.14 13:10
littlefoot 

gugus mitenand

oh hend ihr vill gschribe

jogge: ou ich hasse jogge au .) so öpis dämlichs

neui brüt: willkomme marlene und sunds :) aso falls es fotis git vo chleid usw.. simmer da ine immer deby zum aluege..ebe wundernasene

sue: je herzig die chörbli :) findi cool weg dene serviette ring, us spitze ! wär no öpis für eus gsi aber da ich mich ja etz entschide ha die pompons uf jede teller z legge, wird d serviette nur drunder ligge

lilian: haha jaaa ich weiss doch nid ob das züg schmilzt am abig am sächsi villicht mömmer mal bi de 2013 summer brüt nahfröge :)

malinchen: was spilsch du scho wieer ?

broncos: uh ja nice shoes :) aber für mich au nüt, weg de höchi.

sasi: de simmer gspannt uf din aliexpress bricht :)

marlene: äh alti jungfer ? hmmm...ich wirde im november au 32i aber okee, ha scho zwei chind villicht zählt dass denn nüm. de wäri früener eh verbrennt worde oder so was i dere art
gratulierä übrigens zur SS

aaah a propos SS: ich han gester en SS test müsse mache. heieiei ich han wallige, schmöcke alles so intensiv, specke nid ab...aber isch negativ gsi zum glück. sett ja eh nid si mit de sprütze. aber ha glich müsse omg wär das sch....! de hetti mis chleid problem definitiv nüme gha haha

nala: ou schicksch mer denn e PN wenn d HP hesch ?

janedoe: cha der nachfühle, gester hets mi au soo agurkt z schaffe

me: ich freue mich etz extrem uf mini schwöschter wo bis morn zu eus chunt und natürlich ufs plane, diskutiere..hüt därfi mal so richtig ! über hochzit rede und nur über das haha

21.02.14 13:10
nala05 

@broncos: dank dr viilmol jo dörfsch mir gärn dini HP schicke.. luegs immer sehr gärn ah, au zum idee sammle

@lil.lian: jetzt hani au grad mit em gg diskutiert obmir nid no e gmeinsams konto wän go eröffne, wil nachem hz würd mir das jo eh mache…
ha jetzt entschiide s kuunt uf d homepage, uf de kärtli hämir de vrwiis zu homepage druf.
ich schick dir den au de link, sobald si fertig isch.. wird aber evtl erst nögst wuche

@janedoe: ohh so schön händir d lieder könne bespräche! das vo dr elle goulding isch au uf unserer liste. nur isch die liste sooooo lang, mir mien uns mol entscheide
tage wie diese as uszug findi mega guet silbermond gfallt mir au, mi gg het do aber sis veto iglegt und gseit är wot ganz sicher keis lied vo silbermond
jo klar dörfed ihr d hp aluege, aber erst wenn si finito isch kriegsch de en pn

so jetzt hani no e arzt termin kackt mi biz ah, aber mues halt ame sii..
würd liebr no chli adr HP bastle

1 .. 321 .. 640 641 642 643 644 .. 821 .. 997
Hochzyt   bstellt   Problem   bearbeitet   gspannt   malinchen   Taeboyana   irgendwie   richtig   Zuletzt   schaffe   Location   squishy   Littlefoot   würklech   Hochziit   Janedoe   Pfingstrose   würklich   Iladige