| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 322 .. 641 642 643 644 645 .. 821 .. 997
21.02.14 13:17
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lago Mio... Jetzt bini schnell in Mittag und ihr hend so Gas geh dassi s Gfühl han ihr hends extra gmacht... Chum bini weg gahts los! Haha!

Nala: Bezüglich Homepage… Bi dere wo mir gwählt händ, isch quasi Kontonummere hinterleit. ‎Mer gsehts nöd. Und mer zahlts mit Kreditkarte… Mir händ dänkt das het würklich fast fäng jedi ‎Person. Suscht chöndes ja den au Bar am Hochziit geh. Wer also au gspanne uf eui Homepage! ‎

21.02.14 13:22
Broncos 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Das chani voll verstah, han während em Studium im Service gschaffed, das het mi amgis so agschisse am weekend z schaffe Hesch defür morn frei?

Ou ja, Lieder isch es cools Thema. Mir hend:

Izug
Everything - Michael Buble
http://www.youtube.com/watch?v=QQpgFaGfcFs

das Beste - Silbermond
http://www.youtube.com/watch?v=MYTAnnzAnvI

Nach em Jawort
Applaus - Sportfreunde Stiller
http://www.youtube.com/watch?v=GSfpDlN8Fyg

I won't give up - Jason Mraz (da singt min Vater mit und spielt Gitarre dezue, da hüli den sicher voll los)
http://www.youtube.com/watch?v=ZYqcpTYQ8I4

Uszug
Fly to the moon - Frank Sinatra
http://www.youtube.com/watch?v=qtFBRJFN3p8

21.02.14 13:30
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@nala
Eusi Lischte isch au uuuunendlich lang will mier mega Musik und Konzertjunkies sind.... Aber ja, so langsam müemmer eus entscheide :D
Min GG isch ebe mega Fan vo Silbermond und ich bi eigentli diejenig gsi wo d Musik gar ned hed möge.. De heder mich eifach mal anes Konzert gschleppt und das isch hammermässig gsi :)
Wieso muesch zum Arzt?

@Broncos
Luschtig, mier hetted au Applaus Applaus uf de Lischte gah aber ez ersetzt dure Philipp Poisel.

Mit eusem Uszugslied bin ich ehrlichgseit nümm so happy. Damals wo das Lied usecho isch hani zum GG gseit dass das mal sUszuglied a de Hochziit wird falls mier hürated. Will GG kennt de Campino flüchtig, de Bezug zu Düsseldorf isch wider da und de Refrain isch halt super aber findes inzwüsche irgendwie abglutscht. es isch so uf und abgspielt worde dasis nümm mag lose :/

21.02.14 13:39
sunds 
Re: Bräute 2014

Hui do isch jo wirklilch viel gloffe in dr Mittagspause

Vo mim Kleid gits leider kei Foti ich due euch aber wenns denn mol eins git das au zeige

21.02.14 13:42
malinchen 

Re: Bräute 2014

@jogge: haha, ja stimmt lillian... Laufband chani ou nid verstah, de würdi de no eher ga jogge. V.a findi amigs luschtig die Mädels wo det ufm Laufband so chli spaziere, nid mal is Schwize chöme (wahrschindli dass d Schminki nid verlauft) und sich när so mega sportlich gäbä.

@Nala: Wägem Konto gsehnis glich wie d Lillian, i möcht ds Gäld wenn müglech ou nid bar becho (müessä ja när eh alles ga izahle...). Üsi TZ hei für üs es Gschänk-Konto eröffnet wo mir uf dr HP und uf dr Iladig hei agäh. Die wo wei chöi ou Izahligsschiine bstelle bide TZ... I findes äbä ou nid so cool wemä es Hushaltskonot oder so agit, wöu die meiste ds Gäld ja vorem HZ überwiise gsehsch ja när scho wär wie viel schänkt. Isch ja när ou nid luschtig wenns kei Überraschig meh isch.

@jane: Mir hei d Lieder für Trauig ou scho ziemlech binenand:
Izug GG: Jet - Are you gonna be my girl
Izug ig: the pointer sisters - so excitet
Nachem Gottesdienst: the pogues - love u till the end
Nachem Ja-Wort: cristal fighters - you & i
Uszug: The lumineers - ho hey

Ja da hesch rächt wägem Tage wie dieser, mir geits chli so mitem ho hey... Mir so ou mega Musigfreaks und GG entdeckt nöii Trends immer mega schnäll. När ischs immer so schad wes när so kommerz wird... Aber mir hei när gseit mir nämes glich wöu für üs bedütets öpis und de isch ja egal wenn das 100'000 anderi ou scho a ihrem HZ gha hei.

21.02.14 13:49
sunds 
Re: Bräute 2014

@jogge: also für mi isch weder Fitnesscenter no jogge wirklich toll. Ich muess fixi Zite und öbber wo näbedra stoht ha damit ich mi cha drzue ufraffe. Drum mach ich im Momänt PowerPlate und BBP. Isch guet für dr Kraft und so aber leider für d Usduur nid.

21.02.14 14:00
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Songs
Mier händ eus überhaupt nonig entschiede..
Abr lose all mal eui Lieder ah .

Broncos
Ja das mit em Intevall stimmt scho. Aber ich han s'Gfühl uf em LB magi vill weniger renne wie verusse..

Konto
Joah das gsehni ebe au so wie d'Malinchen. Wenns den uf es normals Privatkonto vo eus izahled, wod immer bruchsch, findi chli blöd :-/.
Ich dänk am beste dömer eifach es neus Privatkonto mit eusne Näme mache und den nach de Hochziit s'Geld uf eusi beide Kontene izahle und den wieder uflöse. Susch zahlemer nur unnötig Kontogebühre..

Zuletzt bearbeitet am 21.02.14 14:01

21.02.14 14:07
sunds 
Re: Bräute 2014

@lil.lian: das mit em Konto isch e gueti Idee, mir hän uns das ebe au scho überlegt dass es au doof isch wenn de vorhär scho weisch wär was/wieviel zahlt.

@alli: wieviel vorhär lueged ihr wäg de Lieder für d Kirche?

21.02.14 14:15
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lillian: Ja mir maches när ou so. Resp. üsä TZ löst ds Konto när uf und duets bim saldiere de gad uf üses Sparkonto lah überträge. De isch gad alles zämä...

@sunds: Mir hei d Lieder no nid mitem Pfarrer besproche, das mache mir de we mir ihn Träffe, so im April isch das mal planet (also 2 Mönet vorhär ca.)...

21.02.14 14:42
Sue87 

Re: Bräute 2014

Homepage
Dafi ou Homepages gseh???;O)

Broncos
Woooooow i liebe das Lied “I won`t give up” cha di Vater demfall singe?? Schön…

Janedoe
Jaaa silbermond hani zersch ou nid sooo möge ner bini mal am Konzert gsi und das isch suuuper gsi;O)

Malinchen
Mir hei ou love u till the end;O);O)
Zur musik vo dem lied het mir mi GG der atrag gmacht mitemne selbergschribne Rap;O)
I liebe de film PS I love you und hane öppe scho 6 mau gluegt;O)

 1 .. 322 .. 641 642 643 644 645 .. 821 .. 997
Iladige   squishy   Taeboyana   irgendwie   Janedoe   Zuletzt   schaffe   Pfingstrose   malinchen   bstellt   würklech   Hochzyt   würklich   gspannt   Location   Littlefoot   Problem   bearbeitet   richtig   Hochziit