Bräute 2014 |
|
1 .. 322 .. 642 643 644 645 646 .. 822 .. 997
|
21.02.14 14:51
Pricana
|
Re: Bräute 2014
Hooooi zäme!!
Aiii ihr sind ja wahnsinnig so viel go schriebe, chume doch nüme naaa :)!! Ich versuech mal die letschte 20 siite z überflüüge und mini kommentar z gehe und denn folgt en eegopost :p:
@Taeboyana: sooo schön wäg de flittis, isch ja de hammer chönder gratis i die logde :)!!
@lil.lian: hender eu ez entschiede wäg de musig am abig? Ich finds sehr e schöni idee mitem buech und das mit de zetteli sicher kei schlechti löösig, isch eifach würklich chli heikel wenn jede gseht was oder wie viel mer schenkt. Oder denn so wies d janedoe gseid het mitem zuekläbe, denn gsehts gar niemert und glich hesch dis schöne buech :)!
@Broncos: hey so schön wägem restaurant und vo dine eltere, tönd ja nacheme super tag mit so vielne freudige nachrichte :)!! Oh die schueh wod agha hesch am zivile gfallemer mega, wo hesch die kauft gha?
@malinchen: ou nei tuetmer u leid de knatsch mit dine kollegine, isch soooo unnötig so öppis!! Hesch idä zwüscheziit mit ihne direkt gred?
@Pfingstrose: haha het din GG sin Teil vodä Iladige ez verschickt :D? laht sich ja würklich reecht ziit demit ;)) hey so schön die reaktione ufd iilade und das au alli übernachted :)! Hm ich würd ihne au säge es isch eu nöd wohl däbii wenn sie eu so viel geld schenked, aber ganz devo abhalte werdet ihr sie nöd chöne.. ich würd wahrschinlch au säge sie selled eu öppis ad flitterwuche zahled oder denn suscht en poschte überneh wo nöd so tüür wär, evt. de azug vo dim GG? Hehe würd sofort mitcho is training aber bade isch nöd grad idä nächi :p
@janedoe: dankee für din schöne bricht, tönd ja nacheme suuper tag und gratuliere eu na heerzlich !! Hüt hender ja scho s’ein Wuche-Jubiläum :p haha so herzig mit de azugprob vo dim GG, sis mami isch doch soo stolz gsi sie hetti d bilder suscht sicher grad allne zeiged :D oh mann dini mitarbeiterin isch ja echt nöd ganz…. Haha het sie sgfühl gha du verschiebsch ez na churz s hochziit weg ihrne wichtige termine :D? immerhin staht dini cheffin hinder dir und git ihre nöd auna frei oder so! aber isch au blöd macht sie nüd degege..
@claudilein: ja da hesch recht, dörfschmer würklich d froid nöd nee la vo so öpperem!! D hochziitstorte isch vode bäckerei pfyl, de stand isch irgendwo z mitzt ine gsi, weiss nüme gnau wo :D
@Sue: Oh guet het sie sich aber wenigstens gmolde und sich entschuldiged, denn chunts ez sicher guet mitem zweite treffe :)!! Oohh gratuliere zum kleiderkauf, hesch es fötteli??
@Fara: gratuliere au eu na gaaanz herzlich zum zivile, so schön het alles so sponti klapped :)!! Ich denk au es sött keis Problem sii mitem Kleid apasse vorem HZ wenns früeh gnueg kommuniziersch und au seisch warum, dass chunt ganz sicher guet!! Und fallsmer eus nüme „ghöred“ vor de OP wünsch ich dir scho jetzt ganz ganz viel Chraft und dass alles Guet chunt!!
@nala: und, sinder scho wiiter mit de flitterwucheplanig? Ou schickschmer denn de link au vo dinere website :)?
@daenu: oh nei so blöd het sich de ander verschnurred!! Aber du hesch morn din Polteriiii, so schöön!! Freu mi scho uf de Bricht :D!!
@maerlene82: welcomee und gratuliere herzlich zur schwangerschaft, so schöön :) isch alles guet gloffe bis ez?
@sunds: au dir herzlich willkomme :)
So und ez folgt min ego post..
|
|
|
|
|
21.02.14 15:02
Pricana
|
Sooo ich han hüt nammi eendlich mal wieder frei und sött d wohnig ufrume und putze und ez bini eifach im forum hange bliebe :D han aber paar news zum teile :p
Pass/ Ferie/Zivil: liiebi Brüüt wo nanig zivil ghürate hend, ich han gester öppis erfahre woni sooooo kul finde :D !! Mir gönd ja en Monet nachem HZ uf Amerika für 2 Wuche und obwohl mir immer alli seged es langed mitem Pass hani mir Sorge gmacht und em Passbüro mal gschriebe. Und deenn chumi grad e Antwort über:
Sie können frühestens 60 Arbeitstage vor der Heirat einen neuen Pass auf den neuen Namen bestellen… Bitte geben Sie Ihren Trauungstermin sowie Ihr zuständiges Zivilstandsamt an… Zum Termin ist vor der Heirat, folgendes mitzubringen: Pass, ID und zwingend das Ehevorbereitungsverfahren Nachdem Sie bezahlt haben wird die Produktion der Ausweise ausgelöst und diese werden innert 10 Arbeitstagen an Ihr Zivilstandesamt geschickt. Nach der Trauung werden Sie im Austausch zu Ihren bisherigen Ausweisen, den neuen Pass& die ID von einer Zivilstandsbeamtin erhalten.
Wie geil isch das denn?? Hender das gwüsst? Also ich find das grad meeega dassmer quasi grad nachem Ja-Wort de neu Pass mitem neue Name bechunt, dass isch doch viel schöner als mit de Post :D
Schueh: iich bin chli im Dilemma und han chli Panik weg mine HZ Schueh :( Han letscht Jahr min Fuess 2x müesse operiere und han leider uu viel Komplikatione gha und es isch bis ez nanig guet. Ich liebe höchi Schueh aber min Fuess isch au nacheme Jahr nach de 1. OP na gschwulle und es tuet so weh.. ez bini bimene neue Spezialist gsi und am 11. März machemer es Röntge und MRI und denn mueni evt. namal operiere. Drum mueni warte mit Schueh probiere aber es schisst mi grad u a und wot so gern wenigstens biiitz Absatz träge am HZ und chöne tanze ohni schmerze..
Styling: und dennnn hani eendlich öpper gfunde für Haare und Make-Up und bin sooo happy! Bin letscht SA binere neue Coiffeuse gsi wo eifach mega isch, bin mega begeistered gsi vo ihre. Denn hani sie grad gfröget wäge de Priise für Haare und Make-up bi mir dehei, will ich am morge vor de chile nöd usem huus/hotel wet :) sie isch ebe coiffeuse und visagistin.. denn het sie gseid sie chan entweder 4h cho für 500.- und macht denn d haare und make up vo mir und minere TZ oder sie chunt 8h für 800.-. Und ich han sie denn gfröget warum öpper en coiffeur für 8h astellt :D und denn het sie gmeint ja wägem brüehle idä chilä, dä räge oder d füechtigkeit wod haare kaputt macht, s schwitze wenns warm wird etc. und je länger ich mir das überleid han desto genialer hani de gedanke gfunde und han sie ez für 8h a mim tag däbii :D soo gspunne aber ich bin so erliechtered willi mir au scho sorge gmacht han was isch wenni schwitze im gsicht oder hühle odr so :D und so isch sie au bim paarshooting däbii und ich bin denn immer schön gstylt :) han mega froid..
Blueme: so und morn am 10ni hani en termin imene bluemegschäft, bin scho mega gspanne wies wird und was sie für idee hend und wases choschted :)
Uund ich glaub das wärs ez gsi vo mir, ez mueni wüürklich nachli putze und denn gönd min GG und ich am Abig go neui Möbel poschte jupiiii
|
|
|
21.02.14 15:11
Broncos
|
Sue: Ich liebs Lied au, chum amigs jetzt scho hüenerhut über wenis ghöre, wie wird den das erst ide Chile ... Also min Vater macht das ned professionel oder so, aber er chan u guet Gitarre spiele und singe... Mir hend früehner uu viel dihei zäme gsunge, drum freuds mich riiisig, das er den au ide Chile spielt/singt Wow, das mit em Atrag isch ja de Hammer
Sunds: Mir hend d Lieder eifach jetzt scho usgsuecht (mir hürated im Juni), wil bi üs e Kolleg ide Chile singt, zäme mit sim Vater wo Saxofon spielt und amene andere Kolleg wo Gitarre spielt. Sie tüend d Lieder extra für üsi Hochzyt iüebe, drum hemer si ihne jetzt scho gä, damits gnueg zit hend.
Pricana: Bin weg de Schueh legscht Jahr es paar Täg vor em zivile no wie wild in Züri umegrennt und han eifach niened dertig gfunde. Min allerletschte Versuech isch den de Zorro gsi, aber han denkt sie seged den det e z tür. Aber ich han Glück gha, sie hend grad Usverchauf gha und die Schueh no i zwei grössene gha und ein devo isch mini gsi Ou mega blöd mit dine Füess. Und wennd halt eifach Schueh mit es biz Absätz nimsch und den es par bequemi Reserveschueh? Den chasch eifach hin und her wechsle (also für d Föteli und de Tanz die höche und suscht, wemers underem Chleid eh ned gseht die andere) Und mega lässig weg de Frisur/Make up Isch doch schön, wen der ned die ganz zit sorge wege dem muesch mache... Ich han zum Glück e Kollegin vo Visagistin isch, die isch sowieso de ganz Tag debi
Malinchen: Ich han mer das mit em Singe für de GG au scho überlet. Also ned ide Chile, sondern als Überraschig am Abig. Bin aber no voll unschlüssig. Ich han früehner scho im Chor gsunge und wahnsinnig schlecht singi ned, aber jetzt au ned würklich super. Fänds ebe no lässig es zweistimmigs mit mim Daddy zäme z üebe (und er chönt den au no mit de Gitare begleite), denn wäri au ned so elei bim singe. Mal luege wieni mi den entscheide Wie wärs wen den eifach es paar Stunde unterricht würsch nä zum es Lied gezielt iüebe?
|
|
|
21.02.14 15:39
daenu16
|
Hey was isch loooos…ihr gönd ja voll ab gescht und hüt – gspühreder de Früehlig?
Malinchen: Ja du seisches, echt echli en Trottel. Aber ebe, susch weissi jo niiiiix. Nödemol Ziit oder was alegge, gar nüüüt! Freu mi scho riesig! Hey so kuul wegem Ruum für d Polterparty! Voll viel Geld gspart. Ja mir hend dHP Passwort gschützt. Hend sPW gad uf dIladig gschriebe.
Janedoe: Ja sie isch echt stiiiinksauer gsi. Aber i freu mi ja trotzdem..das het sie denn chli beruhigt. Ein Hoch uf din GG wo weiss wiener mit sinere Muetter mues rede *smile* Hey komisch, bi üs will au niemert üsi Azahlige! OMG die Schueh sind ja uuuuu mega härzig/toll/schnüge! Ouuu nai, das isch ja en mega Seich weg de Ferie! Mit dinere Chefin chasch nid rede? S’Jahr isch ja no jung! I ha am gnau gliche Tag de Termin weg de Blueme *smile* Mini Fotografin het uuuh gern dVorbereitige fotografiert und i has nöd welle (wär au vode Örtlichkeite kompliziert)…vo dem her weissi nöd wieni dir chönnt helfe. Mir hend sie für 8h bueched. Halb 12 bis halb 8! Dini Mitarbeiterin het auno Nerve!!! Und jo, dini Chefin sött echt mal en Kurs mache „wie zeige ich wo’s dure goht“! I bi imfall au mal eifach go probiere vorem abstecke (falls etz drum goht zum schnell schnell Schueh finde dass chasch go probiere)
LittleF: Er het sinere Fründin sicher nöd zuegloset wo sie ihm gseit het das min Polteri geheim isch. Tssss..
Lillian: Scho chli schaad, aber immerhin erscht 6 Täg vorher. Und susch weissi würkli nix, kei Ziiit kei nix! Und i freu mi MEEEEEEEEEGA
Broncos: verzellsch chli vo dim perfekte Polterobig? Jo i freu mi mega und bi soooo gspannt ! Die Erfahrig hani au gmacht ade Hochzite woni bis etz gsi bin…kenn au vieli wo ebe en grosse Teil vode Turte hend müese wegwerfe – mega schaad. Mir hend drum nur Dessertbuffet und ihr nur Torte *smile* findi guet! Isch ja geil dass din Vater wird singe *love*
LaMariee: Joooo i freu mi uuuuuh fescht!
Pfingstrose: Weg de Wuschlischte…Ja so hemmers gmacht. Mir lönd üs dTeil vode Flitterwuche schenke (oder jedefalls wünsched mir üs da) und hend drum vorem Erstelle buecht. Geldgschenk Eltere/Schwigis: Min zuekünftige Schwiegervater het das sooo guet gmacht findi…er het mim Däddy aglüte und sie hend sich abgsproche, dass beidi glich viel schenked. Oder geg was wetsch wa mache? Freu di doch dass sie so grosszügig sind.
Pricana/Makeup: Wow, demfall bisch jetzt für alli Eventualitäte und emotionale Usbrüch gwappnet! Mini Visagistin het gseit sie schminkt mich am HZ-Tag mit Camouflage. Das isch total wiederstandsfähig und ich chönnt sogar mit de Schminki in Pool gumpe und brüele soviel ich will!
Me: Vorgester hani mal e mega gnaui To-Do Lischte gmacht. Es sind no sooooo viel Chlinigkeite zum erledige und nurno 50 Täg bis zum kirchliche…aaaaah! Defür freui mi sooooooo fescht uf morn. Min Polterobig isch morn – oder Poltertag? Ich weisses nöd…bi sooooo gspannt
Zuletzt bearbeitet am 21.02.14 15:49
|
|
|
21.02.14 15:44
malinchen
|
@pricana: Haha so geil wägä de Visagistin!!! Isch ja super het sich das so ergäh... Wägä dä Füess isch ja mega doof, chunnt mir i Sinn du hesch scho mal drvo verzellt, das isch ja jetz würkli scho mega lang dases nid guet isch! Duet mir mega Leid.... I würds ou so mache wie d broncos seit, eifach für wenns gad nid so wichtig isch bequemi Schueh mitnäh und die schönä eifach denn alegä wenns guet mues usgseh... Wägem Pass isch ja ou mega cool! Fröit mi dass das jetz glich klappt dass när scho mitem nöie Name chasch reise!
@broncos: Jaaa, das hani mir äbä ou überleit obi söll paar Stunde näh aber das choschtet halt ou nomal... Die einti Kollegin cha zwar mega guet singe, aber zu ihre isch ds Verhältnis im Moment ja eh gad chli agspannt u i gseh scho die zwöi am Schluss das Lied für üs singe weni öpis drvo erwähne oder so. Drum fallt die Option ou wäg... I nime villecht eifach d Gitarre mit id Flittis und singes de mal amnä Abä am Strand für ihn oder so. I ha jahrelang Klavier gspielt und ou ab und zue gsunge drzue, aber när hani mal es troumatischs Erläbnis gha ir Schuel woni vor allnä hät sölle vorsinge und denn hani mir gschwore i singe nie meh vor Lüt. Aber i maches eigetlech voll gärn und dehei oder im Auto singi immer u GG findets voll schad dasi nid meh due... Drum wärs no so cool gsi für ihn vor allnä Lüt ds singe, aber mues ja eigetlech ou nid si. Wirde de scho gnue nervös si a däm Tag.
I spieles/singes immer nach däm Cover, finde das wuuuuuunderschön: http://www.youtube.com/watch?v=1DT-9OKcKWw
Mach doch das mit dim Papi, das wär sicher ou mega cool wöu dir früener immer zämä heit gsunge!!!
@Dänu: so coooool, gniess di Polterabä/tag oder was ou immer!!!
|
|
|
|
21.02.14 16:00
Broncos
|
Daenu: So wien ich mich kenne, wird jetzt das wieder en Roman mit min Polterabig Aaalso: Mini TZ/Schwöster und Schwägerin hend mich bi üs dihei abgholt. Mini erst Ufgab isch gsi, üs zu eine vo mine beste Fründine z füehre. Det hani den en Sack übercho mit de Chleider drin, woni muess alegge. Woni ne ufgmacht han, hani uuu freud gha. Es isch so esFitness/60ties (oder weli Jahr sind die gsi mit Leggins, Body etc.) Outfit gsi. Also pinkigi Leggins, churzi Hose drüber, es gelb/pink gstreifts Tanktop, Chnüsöcke, pinkigi Herzohrerig etc. (Chan der suscht es Föteli per PN schicke) woni zum Zimmer usecho bin sind die andere au so agleit gsi. Das isch s erschte gsi, wo mich meeega gfreut het. Das ich ned die einzig gsi bin wo verchleidet gsi bin. Denn simer mit em Zug wiiter go bowle. Det hemer den de rest vode Mädels troffe (und würkli all sind verchleided gsi). Bowle het perfekt zu üsem outfit passed und isch uuu lustig gsi. Nachher simer mit em Zug zrugg id Stadt, ich han es Ghettobluster becho mit so luschtige alte Lieder (Spice girls und so) und es Chörbli mit chlinä Schnäpsli. S nächste wo mi gfreut het, ich han die ned müesse verchaufe sondern han müesse a Männer es Härzli mit Lippestift uf Bage male, den hends mit mir es fläschli dörfe trinke. Mir sind in Züri im Movies go esse. Nachher simmer witer is Restaurant won ich früehner gschaffed han. Det hani es Säckli mit ganz viil Zetteli wo Fitnessüebige druf stönd becho. Ich han den zude Lüt ane müesse und sie hend es Zeteli chönne zieh und ich han den die Üebig mit ihne müesse mache. Das isch sooo lustig gsi. Eine het de Hampelma eifach ned chönne, mir hend es Video devo, eifach chöstlich. Nachher simer den no is Plaza und hend die ganz Nacht duretanzt. Wie gseit isch eifach perfekt gsi. Was mich au riisig gfreut het isch, das Fründinne vo all mine verschidne Kollegechreise cho sind (also Kant, Uni, Volley, Schaffe...) und sich super mitenand verstande hend. Freu mi den scho uf din Bricht.... Ich hoff fest für dich, dases au so super wird. Ich han z erst au nur es Dessertbuffet welle, aber GG und TZ/TM hend gfunde en Hochzytsturte ghöri eifach dezue. Will ich bi so viel anderem min Wille duregsetzt han, hani jetzt da nachegä Ouu, dörf ich die Liste echt au ha? Han immer Angst, dasi irgendöppis vergisse.
Malinchen: Das mit em Strand ide Flittis isch au e mega schöni idee wird den sicher sone schön romantische Moment, woner nie vergesse werded. Und das Cover isch wunderschön
|
|
|
21.02.14 16:05
Claudilein
|
Liäbi Mitbrüütlis Botz, dir schriebet de vieu ir letschte Ziit, chume chuum zum nacheläse... U im Moment bini grad echt down was Hochziit ageit... Ha grad nid eso d Motivation, morn heimer zwar no abgmacht zum Turte degustiere, abr irgendwie hani grad angeri Sache im Chopf...
Ig ha äbe geschtr bim Huusarzt e Termin gha für de Touglichkeitstescht für z Touche. Mir göh ja i 2 Wuche uf d Maledive... U jetz isches eso, dass er ungwöhnlichi Härzgrüüsch ghört het u ig deswäge nächschte Fritig zum Kardiolog muess gah ungrsueche. S macht mer echt grad echli Angst. Ha grad gar nid mit däm grächnet. ha denkt easy churz chli gah ungrsueche u de dä Wisch abhole. Nüt gsi... Ig gloube zwar nid, dasses esooo schlimm isch, wieu suscht würd er ja nid no e Wuche warte zum ungrsueche, abr trotzdem isches es komischs Gfüeuh, wenn plötzli öpis mitem Härze nid eso isch, wies sött... Ig vrsueche zwar scho, mi irgendwie abzlänke u mi z beruhige u o mi GG isch echt härzig. Abr mer macht sech haut de scho chli angeri Gedanke um d Zuekunft. Ach, wahrschienli macheni mer für nüt e Chopf u hani wäge nüt Angscht...
|
|
|
21.02.14 16:14
sunds
|
@nala05 Ich hät gärn e grüen/wisse Brutstruss am liebste mi Lilien, d Iladige wärde Wissi Kärtli mit me grüene Band si, in dr Lokation wärdemer wahrschinlich wisse Hussene mit grüene Schleife ha.
Mir hän grüen/wiss gwählt will grüen unseri Lieblingsfarb isch und mit wiss gsehts no chli erfrüschend us find ich.
|
|
|
|
1 .. 322 .. 642 643 644 645 646 .. 822 .. 997
|