Bräute 2014 |
|
1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 532 .. 997
|
28.01.13 10:41
nisliker
|
Re: Bräute 2014
@FringillaVigo also ich wür uf jede fall vorher smeiste bespreche. au menü wür ich aluege. du muesch ja wüsse wases chost (obs überhaupt in frag chund)! will wens ztür isch muesch ja witerluege... muesch au wüsse wie lang das mer musik mache derf und so. wür scho chlurz sgröbste bespreche...
Zuletzt bearbeitet am 28.01.13 10:42
|
|
|
|
28.01.13 10:45
novia_mayo
|
mier mache das au so, das mer jetz bi 2, 3 restaurant verbi gönd go ässe oder öpis go trinke und denn fraged öb mer alles chönd aluege. ich dänke die grundlegende sache kläred mier vorher ab. aso wenn mier z.b. en band oder en dj wänd, und das i dem ruum/resti unmöglich isch, chunnts für eus ned in frag. und au vom platz her muess es natürlich passe. vom menü her muess eim natürlich eifach zuesäge, aber d details chan mer denn sicher spöter no kläre
Zuletzt bearbeitet am 28.01.13 10:46
|
|
|
|
|
|
|
28.01.13 15:00
squishy-fishynicht registriert
|
Danke allnä für diä wertvolle Tipps! Miin GG het eigentli d’Idee gha zum scho im Februar go luägä. Also ihn muä ii ned überrede. Aber ii ha irgendwiä bedenke gha, will’s jo irgendwiä gliich no ä Ewigkaiit got! Aber ihr hend mii überzügt und Schade tuäts ned. Giib eu denn jedefalls bschaiid, wenn mir meh wüsset
Nisliker: Danke für dä Tipp, mit Ricardo. I wird siicher mini Auge offe bhalte! Han mir überlaiit, dass iich eifach öper frog, wo s’Hochziit scho chlii länger her isch. Denn dä Reifrock wird jo würkli nüm brucht und viellicht gebets en denn no gern für ein Tag. Frogä kostet jo nixx.
Gschicht vo miim Klaiid isch scho üsserst komisch und ii verstand d’Lüüt wenn’s chlii grossi Auge machet. Mini Schwester hetti söllä läscht Johr hürotä. Sii hend au scho relativ viil vorbereiitet gha. Leiider het siich denn dä Partner 5 Mönet vorem Hochziit anderst entschiidä. Sii het denn erfolglos probiert, s’Klaiid verkaufe. Wo ich ihr denn mini Verlobig biichtet ha (han scho chlii schiss gha, dass sii da wiider mitnimmt, aber all mini Sorge sind um sus gsii) het sii gfundä, ii dörf ihres Klaiid ha. Mir hets scho vo Afang aah, an ihre gfalle. I ha mir denn Ziit gno, mehrmols aglaiit und au mit miim GG drüber gredt. Mir findets beiidi ned komisch und es isch würkli en Traum. Trauzügin het denn au gfundä, dass isch es und drum isch es jetzt au.. Au mini Schwöster isch ganz unkompliziert und giits würkli vo Herze. Miin GG isch langsam au im Hochziitfieber und luägt drum gern, was für Tipps wiider gäh worde sind. Er würds nöd Mol bösartig entdecke... Wenn ihrs gern möchtet gseh, schriib ii gern ä PN. Bii doch au stolz und präsentiers gern. I ha zwor no kaii präsentables Foti vo miim persönliche Klaiid , aber usem Internet han ii es wunderschöns. I möchte denn eiifach miin persönliche Touch mit persönlichem Schmuck zuägäh. Was haltet ihr vo liächt rosarote Perleschmuck? I bii totale pink-fan und drum würds no zu mir passe. Mini TZ wird au zwunge zum pink alege
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 532 .. 997
|