| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 532 .. 997
28.01.13 10:41
nisliker 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo also ich wür uf jede fall vorher smeiste bespreche. au menü wür ich aluege. du muesch ja wüsse wases chost (obs überhaupt in frag chund)! will wens ztür isch muesch ja witerluege... muesch au wüsse wie lang das mer musik mache derf und so. wür scho chlurz sgröbste bespreche...

Zuletzt bearbeitet am 28.01.13 10:42

28.01.13 10:45
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

mier mache das au so, das mer jetz bi 2, 3 restaurant verbi gönd go ässe oder öpis go trinke und denn fraged öb mer alles chönd aluege. ich dänke die grundlegende sache kläred mier vorher ab. aso wenn mier z.b. en band oder en dj wänd, und das i dem ruum/resti unmöglich isch, chunnts für eus ned in frag. und au vom platz her muess es natürlich passe. vom menü her muess eim natürlich eifach zuesäge, aber d details chan mer denn sicher spöter no kläre

Zuletzt bearbeitet am 28.01.13 10:46

28.01.13 10:56
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Menu-Priise hei si uf dr HP, aber ebe, das si die vo 2012. Jetzt warte mr ebe grad no ufd Antwort (GG het es Mail gschriebe, anstatt azlüte) und de mache mr i däm Fall e Termin ab und gö verbi.

28.01.13 11:25
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hallohallo zäme! :)

Hoffe ihr händ es guets Weekend gha & sind guet i die nöi Wuche gstartet?

Ich bin gester z'Basel a de MariNatal gsi mit mine 3 beste Fröndinne (die wüsset jetzt au scho dass si Trauzügin, Tätschmesiter / 1. Brutjungfere & 2. Brutjungfere wärdet & sind mega happy :) si findet au mini idee, dass alli 3 s'gliche Chleid ahänd mega cool & alles wird scho chli konkreter hihi :)) d'Chleider a de Modeshow händ mir gaaar ned gfalle bis uf eis sones cools blingbling Chleid wo aber glaub fast chli too much wär :p Aber han mis Chleid au scho meh oder weniger im Chopf do machi mir nedso sorge keis z'finde eher dassi mi ned entscheide chan! :p

Mich beschäftiget momentan au s'Thema Fotograf / Videograf sehr! Mir möchtet ebe au gärn es Video! Mir isch eine empfohle worde vo Dütschland wo hammer Videos macht für 2'000 EUR... dänek wämer s'Datum händ holemer det mol en Offerte ine.. Und hmm jo Fotograf.. han scho paar wo mir gfalle würdet dänke so en ganzi Hochzytsreportage vo Vorbereitig bis am Schluss (10-12 Stund) inkl. Bildbearbeitig & Album chostet scho so um die 3'000.- bis 4'000.- aber eini vo mine beste Kolleginne chan au professionell Bilder bearbeite isch d'Frog, ob mir si das lönd loh mache & s'Album gstalte & eifach nur d'Fötelis uf DVD dänn löhnd loh mache das isch dänn scho en grosse Unterschid (öbe 1'000.-) dänki..

Puh han gester nomol s'Budget überarbeitet und glaube müend vo de Idee abcho inere schöne Location z'Luzärn am See z'hürote wil det s'Ässe & Wii so tüür isch & mit allem drum & dra wäremer jetzt bi 170 Lüt am Apéro & 100 Lüt am Obig scho bi 45'000.- und das findi jetzt also au def. vil z'vil!!! 35'000.- isch s'Maximum womer usgäh wänd.. also müendmer glaub avo witer umeluege....

Wäge Figur / Chleid: Ich möcht scho au no so 5 Kilos mind. abnäh (am richtige Ort bitte! :p) und das au bevori Chleider go go probeire also so bis im Sommer wär ideal ;) Mol luege bin ned so de Hängst mti Disziplin & so ;) und dänn müesstis jo dänn au no es Johr halte chönne ned wohr ;))

28.01.13 11:49
nisliker 

Re: Bräute 2014

@laprincipessa woooow hammer budget :D guet bruchsch vermuetlich au mit so viel lüd! kuul, het au gern sones grosses budget....

28.01.13 12:47
malinchen 

Re: Bräute 2014

Location: Ja, i würd ou nid z lang wartä mit aluegä und reservierä. Mir göh am nächschtä Samstig bim erstä ga probeässä. Mir hei jetz eifach so ä Tisch reserviert u no nüt speziells gseit wöu mir beidi det no nie si ga ässä. Wenns när sowieso nid i Frag chunnt wärs blöd... Usserdäm hani ghört, dases besser isch wemä nüt seit zum Vorus, wöu sich ds Personal süsch vllt verstellt und sich extra Müeh git und wemä när mit dr ganze Gsellschaft det isch chöi sie das Niveau gar nid halte. Aber im eintä Resti si mir scho öfter gsi und det hei mir jetz gad direkt ä Offertä agfoderet. Mir möchtä mind. 3 Offertä ha, das mir ou chli ä Verglich hei vodä Priisä und Konditionä här (wie lang dasmä darf feschtä, was alles inbegriffä isch etc.)

28.01.13 15:00
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Danke allnä für diä wertvolle Tipps! Miin GG het eigentli d’Idee gha zum scho im Februar go luägä. Also ihn muä ii ned überrede. Aber ii ha irgendwiä bedenke gha, will’s jo irgendwiä gliich no ä Ewigkaiit got! Aber ihr hend mii überzügt und Schade tuäts ned. Giib eu denn jedefalls bschaiid, wenn mir meh wüsset

Nisliker:
Danke für dä Tipp, mit Ricardo. I wird siicher mini Auge offe bhalte! Han mir überlaiit, dass iich eifach öper frog, wo s’Hochziit scho chlii länger her isch. Denn dä Reifrock wird jo würkli nüm brucht und viellicht gebets en denn no gern für ein Tag. Frogä kostet jo nixx.

Gschicht vo miim Klaiid isch scho üsserst komisch und ii verstand d’Lüüt wenn’s chlii grossi Auge machet. Mini Schwester hetti söllä läscht Johr hürotä. Sii hend au scho relativ viil vorbereiitet gha. Leiider het siich denn dä Partner 5 Mönet vorem Hochziit anderst entschiidä. Sii het denn erfolglos probiert, s’Klaiid verkaufe. Wo ich ihr denn mini Verlobig biichtet ha (han scho chlii schiss gha, dass sii da wiider mitnimmt, aber all mini Sorge sind um sus gsii) het sii gfundä, ii dörf ihres Klaiid ha. Mir hets scho vo Afang aah, an ihre gfalle. I ha mir denn Ziit gno, mehrmols aglaiit und au mit miim GG drüber gredt. Mir findets beiidi ned komisch und es isch würkli en Traum. Trauzügin het denn au gfundä, dass isch es und drum isch es jetzt au.. Au mini Schwöster isch ganz unkompliziert und giits würkli vo Herze.
Miin GG isch langsam au im Hochziitfieber und luägt drum gern, was für Tipps wiider gäh worde sind. Er würds nöd Mol bösartig entdecke... Wenn ihrs gern möchtet gseh, schriib ii gern ä PN. Bii doch au stolz und präsentiers gern. I ha zwor no kaii präsentables Foti vo miim persönliche Klaiid , aber usem Internet han ii es wunderschöns. I möchte denn eiifach miin persönliche Touch mit persönlichem Schmuck zuägäh. Was haltet ihr vo liächt rosarote Perleschmuck? I bii totale pink-fan und drum würds no zu mir passe. Mini TZ wird au zwunge zum pink alege

28.01.13 15:07
malinchen 

Re: Bräute 2014

squishy-fishy: ou jaaaa, gärn ä pn schickä! =D I findes ou nid problematisch wenn's für dini schwöschter ok isch. Bi nid abergläubisch was so sachä ageit... Das die Beziehig nid klappt het liegt ja sicher nid am Chleid! Würum also druf verzichtä, wenns dir gfallt... =) Wär ja schad drum wenn's jetz nur im Schrank hängt und nie treit wird.

28.01.13 15:11
nisliker 

Re: Bräute 2014

oh ja ich het au gern e pn

28.01.13 15:12
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

ich au en pn, bitte!!

 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 532 .. 997
schaffe   irgendwie   Iladige   Location   bearbeitet   richtig   Problem   Hochzyt   bstellt   Littlefoot   Pfingstrose   würklich   würklech   Janedoe   Taeboyana   Zuletzt   Hochziit   gspannt   malinchen   squishy