Bräute 2014 |
|
1 .. 325 .. 648 649 650 651 652 .. 825 .. 997
|
|
|
25.02.14 17:18
StellaBlack
|
Re: Bräute 2014
ech ha rasch en chliini frog, vellecht cha mer jo öper wiiterhälfe... ech sueche för eusi tisch-chärtli/gastgschänk schöni verpackige, am liebschte us karton. vo de grössi öpe 8m höch ond am beschte rond oder eggig. de omfang weissi noni ganz... aber esch ned riisig. weiss vellecht öper en homepage wo mer schöni verpackige cha bstelle?
danke schön för euchi hilf
|
|
|
|
|
25.02.14 22:12
daenu16
|
Lillian: Gell soooo en mega Zuefall mit dere Limo. Hend so Freud gha! Isch würkli en hammergeile Obig gsi! GG het de Polteri erscht Ende März.
Claudi: Ja ich han bim beschte Wille au no nie müese en Name tanze, aber ich hans irgendwie eifach gmacht, frei nachem Motto „ich bin jung und brauche das Geld“. Ufem Video gsehts jedefalls witzig us. Mmmmmh, ich nimm Himbeer *smile“ wie wird sie verziert?
Nala: für mi isches würkli dä perfekti Polterig si *freu* Und, Iladige verschickt? Wie fühlt sich’s a?
Malinchen: ja gell sich sehr kuuul. Bi immerno mega happy!.Sinder ächt no am baschtle?
Littlefoot: Echt en mega tolle Obig/Nacht/Morge gsi. Voll guete Priis für de Fotobooth (selfmade)
Pfingstrose: Mega kuul, dass bis etz alli zuegseit hend. Das isch sooo schön wenn denn würkli alli chönd debi si und mit eu fiire. Vlt chan dä Kolleg denn doch no cho, wener kei Prüefig het!
Maeva: i suech noher gad es Föteli. I finds verständlich weg de Babies. Bi mir het erst 1 Kollegin es Baby und sie wetts am Obig zum fiire vo selber abgeh, obwohl sBaby erscht 7,5 Mönet alt wird si a üsem HZ. Es isch doch ganz klar, dass sich dEltere nöd glich chönd goh loh und mitfäschte! Cha dich voll guet verstoh…und ich ha Chinde würkli gern! Sue: Ich echt en mega tolle Obig/Nacht/Morge gsi. Fotos…ja goh noher grad go luege. Vooooll schön dini Bluemechörbli ! Chasch grad bi mir cho wietermache?
Broncos: etz woni dis gseh han mueni sägä, es isch grad öppe so lässig wie dis gsi isch, haha!
Polteri: ha welle es Foti ufelade, aber Datei zu gross...und i mues etz is Bett...müend no bitz Geduld ha mitem explodierte Rägeboge!
|
|
|
26.02.14 08:22
Maeva
|
Guete Morge zäme!
lilian: D Eltere verstönd nöd wükli, warum mir sie lieber ohni Baby debi möchted ha, aber ich dänk ez mal, dass sies verded akzeptiere und suscht sölleds halt dihei bliebe. Bi ihne mangleds au nöd am Babysitter. D Mueter vo ihre wohnt gad im Hus näbed dra und hüetet dä Bueb ez scho 3 Täg pro Wuche, damit sie chan go schaffe. Er ischs sich also gwöhnt, au mal vo öpert anderem betreut zwerde und de Eltere wüssed wies isch, wenn sie ihre Sohn mal abgänd. Mal luege wie das use chunt.
nala: Super, händer d Iladige chöne verschicke. Gäll isch es schöns Gfühl, wänns ändlich dusse sind? :-)
Sue: Wow, die Chörbli sind ja mega schön worde! Und die 7 Unfäll gseht mer also wükli nöd.
Janedoe: Hmmmmh...ich bin glaubs nöd so guet im beschriebe, aber ich probiers mal :-) Aso mis Chleid isch en A-Linie, aber doch rächt körperbetont und komplett mit Spitze überzoge. S hät e relativ langi Schleppe und uf de Spitze häts denn na so ufgnähti Perle wo so liecht glänzed (ich stahn suscht nöd so unbedingt uf Glitzer, aber da gsehts mega edel us). Obe häts jetzt na so 3 Eckigi Träger us Spitze. Die werdeds mir aber abtrenne und Druckchnöpf dra mache. Dänn chani sie ide Chile dra tue und dänn nacher fürs Fäscht hani es schulterfreis Chleid. Am Fritig gahnis go chaufe, dänn folged Föteli :-)
|
|
|
26.02.14 10:09
malinchen
|
@maeva: I verstah dini Istellig zu de Babys voll und ganz. Bi üs ischs ou so, dass nur fang GG's Schwo 2 Chind het (am Hochzyt si die 3Jährig bzw. 15 Mönet)... Sie isch ou rächt igschnappt gsi, wo mir ihre gseit hei, dass mir nid möchte dass sie d Chind am Abä mitnähme (oder überhoupt, isch mir ja egal wie sies organisiere). Verstah nid würm dass me nid mal ä Tag ohni d Chind cha verbringe, würd villecht dr Partnerschaft ou mal guet tue...
Tönt mega schön dis Chleid!
@sue: oh wow, die chörbli gseh ja meeega schön us!
@me: mir hei gester bis am 12i bastlet und si nid fertig worde... Aber mir hei zersch ou no Znacht gässe (si halt alli direkt vom Schaffe bzw. vo dr Uni cho) und hei när ersch so am 8i agfange. Es isch meeega luschtig gsi, aber bi när irgendwie scho chli enttüscht gsi, dass mir nid fertig worde si. Teilwiis si bi mir när o chli zwiifel ufcho ob sich dä Ufwand lohnt, die meiste Gäst gseh sones Chärtli halt würklech nid glich wie mir... Aber jaaa, i ha när no bis am halbi 2 allei witer bastlet und jetz fähle no ca. d hälfti vo de Abägäst, also nid soooo viel. Mini Besti chunnt jetz morn no mal verbi und de mache mirs no fertig dass mirs die Wuche chöi verschicke. Am Weekend göh mir mit mire Bestä und GG sim bestä Kolleg ad Fasnacht uf Luzern, fröi mi gad mega druf, es Weekend eifach chli fiire und gniesse ohni HZ-Sache müessä ds erledige.
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 325 .. 648 649 650 651 652 .. 825 .. 997
|