| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 326 .. 649 650 651 652 653 .. 825 .. 997
26.02.14 10:43
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot: Du wirsch ja grad chli überschwemmt mit etsypäckli. Han au eis becho am Morge. De Caketopper us Holz. Gseht viiiiiiiiiel schöner us als de us Acryl. Und de Verchäufer chani ez übrigens echt wärmschens wiiterempfehle. Caketopper07 heisster.
Hesch es Bild vo dim Testtisch mit de Jute?

Gege d Migräne chani glaub wirkli nüt mache. Han im 2010 über 3 Mönet lang täglich Migräne gha und bin ständig im Spital gsi drum. Mier hend Akupunktur, Homöopathie, Schuelmedizin, Kopfschmerzstund, Sprachtherapie, Yoga, Handuflegge und und und probiert und leider hed damals absolut nüt gholfe. Im Prinzip isch s einzige woni cha mache - schlafe... d'Ärzt hend damals gseit, dass ich mich muess druf istelle, das wöchentlich zha... Jetzt hani vieleicht no eimal im Monet (meischtens während de Mens) Für mich isch das scho recht en positive Fortschritt.

Oh nei dis arme Meitli. Gueti besserig!

26.02.14 10:48
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Ja da wäri au gspanne uf eue Termin :) Nimmt mi den Wunder, was verzellsch…
Würkli blöd wege de Migräne

Daenu16
Oh juhuu nachher gids den es Föteli :) Froi mi scho..

Malinchen
Da händer ja en richtige Baschtel-Marathon gha..
Ich dänk scho, dass es sich lohnt.. Abr es gid immer Lüt wos dänn nöd schätzed .

Littlefoot
Ouu ja das isch würkli fies mit de Blatterä die Haar :(
Fähled dier dänn no Sache zum Pompons z'bastle?

26.02.14 11:10
littlefoot 

Re: Bräute 2014

janedoe: danke. isch chli schiwieriger für sie als für de gross mitem biissä und tröpfli nimt sie au nid so.
ou nei sone mischt !!! aso das gar nüt klapped isch ja schräg. aber eventuell cha e schwangerschaft das ändere...you never know. ich ha au weniger chopfweh.
etsy: jaaa wemmer so vill chlichram bstellt haha :) eis isch nur das spitze chläbband gsi
ehrlich isch das en guete de caketopper07 ? guet, de tuni grad luege :) musi au no bstelle.
defür hani gester grad es chleidli fürs töchterli bstellt. bi i sonere chinder verchaufschleider gruppe uf FB, aso neui sache. det hani irgendwas bstellt gha und sie hät en fehler gmacht und jetzt hani det es guethabe gha. und etz häts für 19.90 es meeega herzigs chleidli gha
isch china waar aber jänu. chas ja wäsche.
nei ha no kein testtisch wil ich ja ebe no pompons sett baschtle, wasi etz grad nid cha wil ich kei siedepapier da han und ja nid usecha zum go poschte und de wettis gern mit echte blueme probiere. schliessli muss de test tisch perfekt usgseh, um s foti am verastalter z ge

lilian: jaa ebe das siedepapier fehlt mer und ich cha nid mi GG schicke das z chaufe musi halt warte bisi wieder usechum

chleid: ou mann ich depp. gani doch im pinterest go chleider pinne. aso ehrlich. deby weiss ich ja dass ich mis nid cha zruggä. de findsch no sone site wo der eis für 350.- tät schicke, angeblich e kopie vom echte. chunsch no glatt uf dummi idee. zum glück machi so sache nie wils d chartene vom GG sind

Datei-Anhänge
röckli.jpg röckli.jpg (6x)

Mime-Type: image/jpeg, 15 kB

26.02.14 15:23
littlefoot 

Re: Bräute 2014

boah hender gsi im tchibo ?

bastel-alarm stanzer, charte, papier, chläbrollene, farbe, stempel....

Zuletzt bearbeitet am 26.02.14 15:24

26.02.14 15:56
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Oh Littlefoot! Ächt cooli Sache dete! Vorallem de Kreisschneider mussi gad bstelle! :D

26.02.14 16:34
Broncos 

Re: Bräute 2014

Nala: Bin gar nüm dezue cho z schriebe, aber ich gfind d HP super

Sue: Oh wow, d Chörbli sind ja uuu schön worde, da gseht mer ja überhaupt nix vo ufäll... Also ich glaub so guet, bechum ich das ned ane

littlefoot: Ich bespricht de Photobooth glaub mal no mit üsem Fotograf (isch ja en Kolleg vo üs), han irgendwie eifach immer biz Angst bi so technikzüg, dases den am Schluss ned funktioniert
Jöööö, s Chleidli für dini Tochter isch ja uu herzig
Han s Bastelzüg au grad hüt bim durelaufe im Schaufenster vom Tchibo gseh, aber han leider kei zit meh ga zum inega...

Daenu: Da bini ja gspannt uf s Föteli, mir wäred den also zäme en Doppelregeboge

Malinchen: Wenn scho kei richtige Marathon rennsch, machsch wenigstens en Bastelmarathon Bin den gspannt was debi usecho isch. Ich bin da glicher Meinig wie die andere, de gross teil wirds sicher schätze, aber den gits immer es paar wos ned wichtig isch.

Janedoe: Ou du armi, ich hoffe s Chopfweh gaht bald wieder weg

26.02.14 16:48
MiMa27 

Re: Bräute 2014

@ Stella Black & alle Bastel/DIY Freunde:

Diese Shops haben unter anderem schöne Verpackungssachen:

http://www.casa-di-falcone.de
http://www.achwieschoen.com
http://shop.holamama.es/index.php?language=de
http://www.vanharte.de/Gastgeschenke/
http://www.pompomyourlife.de/index.php

Stöbern auf Gefahr hin, dass das Hochzeitsbudget arg strapaziert wird

Zuletzt bearbeitet am 26.02.14 17:16

26.02.14 22:27
littlefoot 

Re: Bräute 2014

https://www.shoesofprey.de

Da chasch din schueh selber designe! Aso jedes detail chame selber wähle. Etz muss mer keni me cho sie findet ke schueh

26.02.14 22:57
Lula 

Re: Bräute 2014

Guete Obig ihr liebe,
chume bi öichem Tempo eifach nüme mit, u schaffe mau umi chli nache

@Maeva: Schön hets positivi Rückmeldige gäh!
Härzlechi Gratulation zum Kleid! Wenn geisch es ga koufe? *gwunderbin*
Nee, Du bisch überhoupt nit zhert. Es isch doch öichi Entscheidig! Mir hei das genau so ghandhabt, u es si zwöi Päärli wos betrifft, für eis isch es klar gsi, eh ohni Kind zfiire u di andere hei de doch ou nit so fröid gha. Aber es git ou Lüüt, wo zum Apero iglade si (dere isch no mit Kind), wo üsi Entscheidig vou drnäbe finde, u das üs sicher nüt ageit...

@malinchen: Hoffentli süsch wirds de nüt mit hürote
Mega cooli Homepage!! Merci viu mau fürs zeige

@Taeboyana: Mit de Närve geits no erstunlech guet, hei im Moment so viu um dOhre, dass mir gar kei Zyt hei.
Wie loufts mit de Iladige? Isch dr Probedruck guet cho?
Gäu, si isch super! Mir löh üsi Torte ou bi ihre lah mache.

@lil: Was suechsch de Du für ne Stanzer? Mir si eifach mau bi üs im Dorf i Papeterie, u hei gseit was mir sueche, u si hei gugget was mügli isch.

@littlefoot: So schlimm wäris nit mau, aber mir hei haut eifach süsch gad mega viu los...
Wow, bi öich isch ja einiges gange!

@sunds: Viu Spass bim Bastle

@pfingstrose: Cooli Idee mit dr Fotolösig! Schön heit dr e Kompromis gfunde!
Lah doch Dini Schwiegis ihri Ideene lah ha, u öich öiches Hochyzt lah plane!
Het Di GG scho mit sim TZ chönne rede? Isch ja nit gad optimal e so!

@principessa: Ohje, tuet mir leid isch es so blöd glüffe, da vergeit eim ja gad dLuscht was zmache!
Wieso tüe de di so schwierig? Ging doch für aui ringer unger einisch?!

@nala: Wie isch gange mit de Kärtli? Gits Fotis?
Dörfti dHP äch ou ga gwundere?

@Dänu: Ohh so cool!! E explodierete Rägeboge!!! Gits Fotis drvo?

@Claudilein: Und was gits für ne TOrte?

@Sue: Mega härzig öichi Bluemekörbli

@jane: Nee geit no, hei im moment süsch no so viu um dOhre, ha gloubs gar no kei Zyt...
Du bringsch mi uf ne gueti Idee, ha vo mire TZ mau so chlini Herzschüssleni brcho, chönnti di eigentli mit Steindli oder Holz fülle, u üser Fründschaftsringe drilege...
Jep, isch guet gange, U ja, mir si bi 1'500.- blibe
Mir schwöre uf Migräne Kapslene vo Zermatt, isch aber de ou zeinzige wo ggf hiuft


So Froue, i muess, faus i öber vergässe ha tuets mir leid, u Schribfehler bitte grosszügig überläse, mir gheie afe schier dOuge zue...

27.02.14 08:20
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot
Sooooones härzigs Chleidli!
De CakeTopper07 isch echt super, ha ja zerscht gmeint nöd. Aber jetzt hemmer de richtig Topper becho, voll zackig und er hed eus de ander ja gschenkt :)
De Schuehlink muessi grad usprobiere! :D

Lula
Merci füre Tipp mit dene Kapsle. Kenni no gar ned. Gits die i de Apothek?

me
Ich han uf FB bime Ostergwünnspiel es Osterpackage ime Hotel am Vierwaldstättersee gwunne. Hani ez grad no buecht und so chönnd denn GG und ich euses versüümte Hochziitsweekend nahhole wo ja ned stattgfunde hed will sini Mum sich bi eus ignischtet hed. Han grad uuuh freud :)

Wünsche eu ganz e schöne Tag!

 1 .. 326 .. 649 650 651 652 653 .. 825 .. 997
irgendwie   Hochziit   Zuletzt   schaffe   Location   Hochzyt   Littlefoot   Problem   squishy   würklech   richtig   Taeboyana   Pfingstrose   Janedoe   würklich   malinchen   bstellt   gspannt   Iladige   bearbeitet