| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 326 .. 650 651 652 653 654 .. 826 .. 997
27.02.14 09:16
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Morge Zäme!!!

Gester hani eifach kei Lust gha zum schriebe...

Littlefoot: Jööö so herzigs Chleidli. Mini Schwöster hät eis vo Conleys bstellt. Bzw. mis Mami für sie. Aber es schlichters. Mir isches bizli zu Prinzessinehaft für minere Schwöster ihres Alter sie isch 8ti. Wie alt isch dini Tochter? Und din Sohn? *gwunder*

Caketopper: Sind mega cooli Sache wo ihr da ageh händ. Mussi mir no überlegge. Aber evt. nämed mir glich keine.

Ringchäschtli: Han jetzt eis definitiv uf Etsy bstellt. Und somit isch wieder en Punkt erledigt!

Job: Da ine händ ja einigi super News übercho bezüglich Job i dem Jahr... Schiint de 2014 Brütlis rund zlaufe! Und ich dörf mich jetzt aschlüsse!!! Jupppi... Bin befördered worde, han e Lohnerhöhig übercho und en super Bonus! Bin mega happy und somit isch min Teil vo de Hochziit gad zahlt.

Schöne Tag wünschich eu allne!

27.02.14 09:18
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose: Weles Ringchäschtli hesch bstellt?
Gratuliere gaaaaaanz härzlich zur Beförderig! Sooo cool! :))

27.02.14 09:47
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
S’Chleidli isch würkli ganz härzig.
Ah so schad wegem bastle, häsch Ziit aber d’Sache nonig :-/
Aso looooooooos muesch go poste gah .

Lula
E chli grösseri Stanzer suechi, eine rund und öbis bluemigs..
Ich han uf de HP wo d’Claudilein posted hät öbis gseh, ich wierd den glaub det bstelle.. Gester bini au no im Manor gsi, dete häts es paar, abr nur chlineri..

Janedoe
Oooh so schön, dass gunne häsch :) Froi mi grad für dich!!

Pfingstrose
Soooo schön :) Gratuuuliere dier ganz herzlich!
Super Nachrichte!! Joah da laufts würkli rund da ine… Froi mi au grad!! :)

Me
Ich bin gester no schnell im Lade verbi, wo ichs Chleid kauft han, wegem Bändel. Und ich han es Muster wo liecht bruun isch (hans mal posted..) De passt bestens :) Jez chani den bi Etsy de Bändel bstelle. Die wiise Muster wo ich gha han, händ nöd so passt, de eint isch z’hell gsi (super-wiis) und de ander zdunkel (ivory).
Und am Samstig hämer no en Termin für d’Ring. :)

27.02.14 10:00
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lilian: Danke viel mal! Hihi... Cool! Wo gönder hie wege de Ring? Mir sötted am SA au gah will den d Usstellig vo de Ring isch wo au de debie isch wo mir erst in Wiisgold hend chöne aprobiere und er wer jetzt in Gelbgold dete. Bin den gspanne! Gahts nurno ums bstelle oder no ums uswähle?!

27.02.14 10:17
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge

janedoe: oh die schuehsite isch de hammer. eifach chli tüür
ja das isch würkli super flott vom caketopper07
was meinsch mit sini muetter het sich ignischtet nachem zivile ?

pfingstrose: oh wow nei so genial ! het sich das abzeichned oder isch es überraschend cho ? etz wird de aber nüme ständig im forum ghanged gäll
mini chline sind 6.5 (sohn) und 2.5 (tochter). da chasch ebe scho no so röckli alege
guet wegem ringchäschtli .)

lilian:ich cha ja ebe nid usem huus. ev. hüt am abig in abigverchauf.
cool weg de ring, hender scho en vorstellig ?

schueh: ich wett etz plötzli kei ballerina me irgendwie. sind mer z langwilig. ha eu es paar aneri aghänkt..ehrlichi meinig isch gfragt :)

Datei-Anhänge
ebay.jpg ebay.jpg (16x)

Mime-Type: image/jpeg, 203 kB

kors.jpg kors.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 17 kB

perle.jpg perle.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

schuhe shoesofprey.jpg schuhe shoesofprey.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 5 kB

wedge.jpg wedge.jpg (16x)

Mime-Type: image/jpeg, 11 kB

27.02.14 10:31
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Stimmt mit 2.5 gaht das no guet! :) Haha, ja so en Seich jetzt dörfi nüme mitschriebe... Du bisch ja gemein! Hm, ich han mich letscht Jahr scho rächt beklagt und han sehr ghoffed, dass es gnützt hät. Darum isches glich e Überraschig gsi...

Ich find die letschte Schueh wo du aghänkt häsch de Hammer! Und so Wedges sind mega bequem find ich... Viel besser wie Pumps...

27.02.14 10:37
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: nei ja nid nüme mitschribä, me würded dich doch vermisse
nei weisch ich han shco immer mega es schlechts gwüssä weni forümle aber maches denn eifach glich. pffff :)
isch doch guet, hend die sich glatt gedanke gmacht was ihne wert bisch. was schaffsch eigetli ?
aso lieber gschlossnigi..die sind eifach meeega tür die letschte

Zuletzt bearbeitet am 27.02.14 10:38

27.02.14 10:38
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Ringschächteli: https://www.etsy.com/de/listing/179333960/rustic-lace-ring-bearer-pillow-box

27.02.14 10:42
littlefoot 

Re: Bräute 2014

mega herzig das böxli !

27.02.14 10:46
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Haha das isch wieder mal super... Das wo mir am beste gfallt isch immer s Türste. So öpis vo unpraktisch. Welli findsch den du die schönste? Ich finds no fiin wens vorne offe sind... Aber evt. isches bequemer wenns gschlosse sind.

Ich würdis garnöd ushalte ohni lese und schriebe da. Haha! Danke! Han mich so oder so scho paarmal gfröged wies nach de Hochziit sie wird... Wenn den so im September die meiste Hochziite dure sind. Bzw. wies sie wird, wenn eusi dure isch und alli no dörfed. Mussi sicher immer hüle will de Tag so schnell verbie isch. Haha! Isch schaffe uf de Bank.

 1 .. 326 .. 650 651 652 653 654 .. 826 .. 997
Janedoe   würklech   schaffe   squishy   bearbeitet   Hochziit   Problem   Iladige   malinchen   Zuletzt   Location   irgendwie   Hochzyt   bstellt   würklich   Pfingstrose   Taeboyana   richtig   gspannt   Littlefoot