| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 327 .. 651 652 653 654 655 .. 826 .. 997
27.02.14 10:54
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: jaaa hesch halt gschmack .) me gseht ja zbsp bi de erste dass sie billiger verarbeitet sind..
ich find die mit de perle cool, denke mer aber ev sinds too much. die erste findi au super aber ebe billig (bstelli sicher eifach so für de summer haha) und die vierte han ich mir selber designt uf dere site woni gester agä han, aber sind au u tür, über 250.- bstelli eh nie sandale findi fast besser als ballerina weg de hitz. nur hani denn chli s gfühl es chäm trampelig übere...mit somene chleid..ebe du gsesch mis dilemma. ich weiss eifach nid was für schueh ne und ich sett mi mal entscheide.
weisch ich finde die high heels am schönschte zu some chleid aber ich bi ja denn vill z gross gegenüber am GG. und nach 2 stund tönd mer d füess weh. drum tueni mi extrem schwer mit minere entscheidig.

vor allem bruchsch denn es neus hobby, die hochzit füllt der ja fast alles us... aber ich hoffe bi ois isch es chli wie im 2013er forum, die tönd no rege mitenand schribe :)
und wenn de die letscht (aso demfall im 2015) fertig isch mömmer uf jede fall es treffe mache.

27.02.14 11:05
lil.lian 

Pfingstrose
Mier gönd id Trauringlounge in Wädi.
Es gaht au no ums uslese. Ich duen mal es Bildi afüege, was ich mier öbe vorstelle..
Für de GG möchemer jez ganz en eifache (und günstige) will er ja eh nie Schmuck ahät und au bim schaffe nöd sött alege.
Ah voll shärzige Schächteli :)

Littlefoot
Han es Bildli aghänkt .
Vo de Schueh gfallemer die letzt am beste.. Nur d’Farb und Blueme findi nöd sooo schön..

Ich hoff mer chas erchänne uf em Bild, er isch chli gar chli grate :-/

Datei-Anhänge
ring.jpg ring.jpg (15x)

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

27.02.14 11:13
littlefoot 

lilian: u schön de ring. so öpis würd mer au gfalle.
findsch allgemein die wedge sandale nid schön ? oder au z chlobig mitem chleid ?

me: ah z chleidli isch scho da :) isch herzig aber das rüscheli züg obe...weiss nid. aber das so billig gsi isch chani mit guetem gwüsse no eis bstelle

Zuletzt bearbeitet am 27.02.14 11:15

27.02.14 11:14
Lula 

@jane: Üsi cha se nüme bstelle, mir bstelle se direkt über dBahnhofsapotheke in Zermatt http://www.pharmazermatt.ch/migraene_kapseln.html
Mir lüte eifach aube ah, u bstelle
Oh so super, härzlechi Gratulation!!

@Pfingstrose: Härzlechi Gratulation zur Beförderig u zur Lohnerhöchig!! U so ne Bonus isch ja immer super!

@lil: Mir hei e grosse Puzzle Stanzer über dPapeterie bstellt, wenn dieses nüt wäri, würdi mau ine Papeterie ga frage

@littlefoot: I finde di erschte u di vierte am schönschte

27.02.14 11:27
Broncos 

Janedoe: Wow, so cool Den hender ja so "miniaftercivilhoneymoon" ... ich gwünne nie bi so sache, hamer bis jetzt immer gseit Glück ide Liebi, Pech im Spiel, aber du bisch jetzt de Bewies das beides gaht

Pfingstrose: Gratuliere zur Beförderig und jaaa ned ufhöre da mitschriebe, du würsch würklich fehle. S Ringschächteli findi uu schön

lilian: Lässig het de Brun bändel passt, aber schad die beide wisse ned. Nimmsch demfall kei zweite? Also leisch den de ganz Tag de glich a?

littlefoot: Was für es Chleid hesch du scho wieder? Sorry, falls mer s schomal zeigt hesch, ich han da inne eifach scho z viel chleider gseh
Also mir gfalled die 3. am beste, ich gfinde je nach Chleid gsehnd Sandale sehr edel us. Was mir persönlich überhaupt ned gfallt sind Wedges zu Chleider. Suscht findis super, han hüt grad selber es paar a, aber irgendwie sinds mer zu chlobig zu Chleidli.

27.02.14 12:16
lil.lian 

Littlefoot
Ja mier gfallets nöd so.. Für mich händs eifach chli zvill Stoff (Bild 1, 3 und 4). Mier gfallt d'Mischig nöd so wenns vorne bi de Zehe offe sind, aber den mega vill Stoff rundume hät. Wie zum Bispiel die Stiefel wo den vorne offe sind wie FlipFlop. (gaaaanz schrecklich )
Abr susch gfallets mer scho wenns würkli gschlosse sind oder den offe wie Peeptoes.. (chunt mer drus? )

Broncos
Ja die wiise zwei passed ebe überhaupt nöd. Ich duen sie bim bstelle mal fräge, öbs no es Band händ zwüsche dene zwei Farbe..
Und susch luegi den no chli wiiter.. Muen den luege wies usgseht, wenni den s’Chleid chan go probiere gah :) Meh chönts au evt. au ganz weg lah, abr das müssti dänn au luege wennis ahan, wegem Übergang vom untere zum obere Teil.
Abr defintiv entschiede hani mi nonig.

27.02.14 13:18
littlefoot 

lilian: häsch nid du en stanzer gsuecht ? im tchibo hets glaub grad ganz vill
http://www.tchibo.ch/?cs=1&vt=3c5b4b...e6add92db8dfb1b
ou cool weg de bänder ! so es brun gseht sicher guet us.

ja ich verstah was du meinsch. finde übrigens "stiefel-flip-flops" au schrecklich :) gsehni de sinn etz gar nid :) hach es isch so schwer mit dene schueh. ich weiss jetzt afig dasi keilabsätz wett. isch scho mal guet. :)

broncos: ha leider kes bild me .) aber wenn googlisch sincerity 3775...gseht aber ganz anders us a mir. finde die erste und die dritte ebe au guet vom absatz. isch no dezent :) ich weiss was meinsch mit chlobig. s zwei und s vieri gend eigetli gar nid miteme some hochzitschleid.

lula: die erschte wäred billig (18.90) aber de versand 35 euro.

27.02.14 13:50
Broncos 

Es isch so ruhig da inne, wo sind er all? Sitze imene laaaaaangwilige Meeting und bruch biz unterhaltig Aber chan selber ned guet schriebe wil min PC am Beamer isch und uf em Natel isch es u müehsam

27.02.14 14:09
littlefoot 

broncos: haha chasch denn während eme meeting am natel si ? :)

27.02.14 14:17
Broncos 

Ja, es drucked ständig all am natel ume, das fallt ned uf

1 .. 327 .. 651 652 653 654 655 .. 826 .. 997
bstellt   Littlefoot   Janedoe   schaffe   Location   bearbeitet   richtig   Pfingstrose   irgendwie   Iladige   würklech   würklich   Hochzyt   Zuletzt   Taeboyana   Hochziit   Problem   gspannt   malinchen   squishy