| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 328 .. 653 654 655 656 657 .. 827 .. 997
27.02.14 15:28
Broncos 

Re: Bräute 2014

So eeendlich isch das Meeting fertig, danke fürd Unterhaltig

littlefoot:Schön das din Sohn glich ad Fasnacht het chöne Huch, sone üsserig brüchti den also au ned, weni ufd Chind luege... Oh wow, nur no 4 Mönet

Malinchen: Mir gfallt 1,4&5... Ich chan irgendwie eifach mit rot ned so viel afange

lilian: Haha, das mit em Beamer hani au grad denkt, wonis gschriebe han... Als zuekünftigi Lehrerin muesi da bsunders ufpasse Wobi ich glaub s Hochzytforum wür da ned so grossi Medieufmerksamkeit gä

Pfingstrose: Bin ide IT Branche, da hänged all ständig a ihrne gadgets

Menu:
Salatstrauss mit gebratenem Speck,
sautierten Pilzen und Brotcroûtons
Schweinsfilet am Stück gebraten auf Blätterteigkissen
mit Calvadossauce, Kartoffelgratin, Gemüsebouquet
Hochzeitstorte

Kinderbetreung: Ich han eingentlich immer gseit, das ich nie eifach nur dihei sie wet. Also so ala mindestens 80% schaffe. Aber i letschter Zit fändis immer lässiger, weni den chli meh dihei wär. Mach ja jetzt d Usbildig zur Gymilehrerin, denn gahts ja au eifacher mit Teilzit schaffe. Min GG wür denn au gern reduziere, aber als Awalt isch das hützutags scho no ehner schwer. Aber ich hoff scho, das mer wens den sowit isch e gueti Lösig gfinded

27.02.14 15:39
Pfingstrose 

Broncos: Ich han gad hunger! Höred uf mit vo Esse schriebe! Ich han hüt Schuel und chan garnöd go esse. Grr! :)

Littlefoot: Nei nöd meh krach wie anderi... Aber wenn mir stritted simmer immer chli Hitzchöpf. Was mich amigs scho nervt.

Malinchen: Dörfis ehrlich säge... Mir gfallt jetzt garkeine super guet. Wenn den de letschti zu dim Chleid. Aber suscht die andere findi unpassend. 60 % und 80 % wer sicher optimal und cool! Den häsch du zwei Täg und din GG eine... Eifach perfekt! Ah wie das nachher mit em Fotizeugs sötti usgseh weissi nonig so genau... Am liebste scho Hochziite und hald Menschefotis... Aber ich bin selber so kritisch ich muss für mini Verhältnis no viel meh Erfahrig ha. Darum gahni das langsam ah.

Zuletzt bearbeitet am 27.02.14 15:41

27.02.14 15:41
malinchen 

@littlefoot: Ja es isch würkli schwierig zumne Chleid... Du hesch mit Spitze gäll? So es schön romantischs?

Ah cooooool, dir heit hüt äs "vor-jubiläum"!

I dänke wägem Schaffe ischs scho so, dass wenn me überhoupt d Wahl het finanziell, würklech muesch gärn schaffe süsch rendierts nid.... Entweder z viel Stress und oder z höchi Kita-Chöschte. Mir wärs jetz egal wenn d Kita fasch mi ganz Lohn würd "frässe".

Mir wärde bim Fleisch wahrschinlech Pouletspiessli, Rind, versch. so chliini Bratwürstli und no so Vegi-Spiessli mit Gmües und Tofu ha. Denn hei mir üs überleit no Fischknusperli drzue z näh. Die chöi mir äbä nid ufm Grill mache wöu GG's TZ starch allergisch isch und de müesst e separate Grill si füre Fisch. Aber da mir amnä See fiire fändis schaad wenns überhoupt ke Fisch würd gäh. Das wär drum no sone Alternative...

@broncos: mmmmmmm, das tönt mega lecker! haha, mir ischs o so! I ha ou immer gseit mind. 80% schaffe, jetz bini scho bi 60%... Villecht die biologischi Uhr wo da tickt?!

@krach ha: haha, GG und ig hei fang 2 Mal Stritt gha... Mir hei mega sälte differenzä wos sich lohne würd drüber z strite. Einisch ischs um Vorhäng gange (mir hei bis hüt immer no keini wöu mir üs nid hei chönnä einige) und ds anderä Mal het er für mini Verständnis e anderi Frou zweni konsequent abgwimmlet. Aber das isch no ganz am Afang gsi wo d "Reglä" halt no nid so klar si gsi. Diesbezüglich hei mir nie meh Problem gha sithär, und ohni Vorhäng chani läbä...

27.02.14 15:46
Pfingstrose 

Malinchen: Würd mir zu dim Chleid jetzt eher so öpis vorstelle... Aber am Schluss kennsch du ja au dini Füäss besser wie ich! Hahahaha!

Also immer die helle, mengisch gaht gad en Brune uf aber gits immer mit wiis no:
http://www.laredoute.ch/de/zehensandalen/prod-324457680-235914.aspx
http://www.laredoute.ch/de/sandalen/prod-324443311-235914.aspx

27.02.14 15:47
lil.lian 

Ooh da isch gad was gloffe i de letzte Stund..

Pfingstrose
Voll härzig mit em Liebesbriefli..

Malinchen
Ja dini Nummer zwei gseht super us. Gfallt mer sehr guet.
Bi eus sinds nöd d'Vorhäng, sonern es neus Bett. Ich möcht ei Matraze und er zwei. Und wemer eus nöd chönd einige, bhaltemer eifach s'alte Bett.. Es isch eifach sooooo chli.. Mier händ nur e 1.40 Matraze..

Littlefoot
Wooow i vier Mönät!! Kuuuhl…

Chinderbetreuuig
Aso min Traum wär, wänn ich 60% gahn go schaffe und er 80%. Dänn gäbtis ei Mal i de Wuche en Papi-Tag .

Menü
Mier händ es BBQ-Buffet :) hmmmmm

Zuletzt bearbeitet am 27.02.14 15:52

27.02.14 15:53
malinchen 

@pfingstrose: Ah die gseh ou cool us... Aber i ha imfall mini Schueh scho! Isch nur ä hypothetischi Suechi us längwili gsi. Ha mir scho vor fasch eim Jahr mal die hie bstellt:

http://www.impressionen.ch/shop/produkt/...mp;et_lid=16712

@Lillian: ou ja das isch ou doof... I wär voll uf dinerä Site, finde 2 Matratze mega unromantisch...

27.02.14 15:56
littlefoot 

Malinchen: oh wow zwei mal ich und mi GG sind au hitzchöpf haha so guet weg de vorhäng
Uh nei bi froh verdieni no öpis susch würd mer das nid atue. mitem stress meini. Isch etz aber au nur no 2 jahr bis die chli i chingsi chunt. De wirds eifacher. Wobi..de gahts nüm lang und de gross gaht ine anders schuelhus. Manno...
Ou wür au fisch ne. Chasch de nid i sonere aluschale mache?

Lilian: ja de traum hettemer au dass es e papitag gäb aber bi sim job (pers berater) gaht das nid so. Zumal er vill vill me verdient de rendierts nid so
Ha so lustig weg de better. Feiiin bbq !

Broncos; hmmmmm fein

Zuletzt bearbeitet am 27.02.14 15:58

27.02.14 15:59
Pfingstrose 

Stimmt jetzt wonis gseh chunds mir wieder in Sinn!

27.02.14 16:11
Broncos 

Ach, jetzt hani au grad Hunger (haha Maeva, da wäremer bim Thema)

Pfingstrose: Hani vorher voll vergesse z schriebe, ich gfinds uuu herzig mit de Gravur. Mir sind immer no unschlüssig

lilian: Haha min Ma wür duredreie imene 1.40 Bett. Ich bin es riiiise fegnest ide Nacht, er heti neb mir gar kei Platz meh im Bett Zwei Matraze würi au ned welle, will ich so viel umefegneste würi den immer im Spalt lande

Malinchen: Ich liebe hypotethischi Sueche

27.02.14 16:18
Pfingstrose 

Broncos: Danke! Ja bin jetzt au zfriede mit dere Idee. Ihr werdet sicher no einig was d Gravur betrifft.

Lilian: Wie di Broncos seit min GG würd au duredrülle... Ich bin so es Bettmonster. Und zwei Matratze findi eigentlich au nöd so praktisch. Denksch drah wenn mal es Baby/Chind häsch wos is Bett chrücht, denn isch das oder öpert vo eu im Spalt! Schön unbequem! Das langed doch als Argument gege din GG.

Suechi: Ich hasse hypothetischi Suechi... Ich find da amigs Sache... Speziell uf Homegate! Katastrophe! Hihi... Den isch min Sparwille gad wieder ruiniert will mer s Gfühl hät mer schaffts nie! Haha!

1 .. 328 .. 653 654 655 656 657 .. 827 .. 997
Pfingstrose   bearbeitet   Hochziit   Location   bstellt   Littlefoot   Hochzyt   squishy   Zuletzt   malinchen   gspannt   Taeboyana   Problem   schaffe   Janedoe   irgendwie   richtig   würklech   würklich   Iladige