Bräute 2014 |
|
1 .. 328 .. 653 654 655 656 657 .. 827 .. 997
|
27.02.14 15:28
Broncos
|
Re: Bräute 2014
So eeendlich isch das Meeting fertig, danke fürd Unterhaltig
littlefoot:Schön das din Sohn glich ad Fasnacht het chöne Huch, sone üsserig brüchti den also au ned, weni ufd Chind luege... Oh wow, nur no 4 Mönet
Malinchen: Mir gfallt 1,4&5... Ich chan irgendwie eifach mit rot ned so viel afange
lilian: Haha, das mit em Beamer hani au grad denkt, wonis gschriebe han... Als zuekünftigi Lehrerin muesi da bsunders ufpasse Wobi ich glaub s Hochzytforum wür da ned so grossi Medieufmerksamkeit gä
Pfingstrose: Bin ide IT Branche, da hänged all ständig a ihrne gadgets
Menu: Salatstrauss mit gebratenem Speck, sautierten Pilzen und Brotcroûtons *** Schweinsfilet am Stück gebraten auf Blätterteigkissen mit Calvadossauce, Kartoffelgratin, Gemüsebouquet *** Hochzeitstorte
Kinderbetreung: Ich han eingentlich immer gseit, das ich nie eifach nur dihei sie wet. Also so ala mindestens 80% schaffe. Aber i letschter Zit fändis immer lässiger, weni den chli meh dihei wär. Mach ja jetzt d Usbildig zur Gymilehrerin, denn gahts ja au eifacher mit Teilzit schaffe. Min GG wür denn au gern reduziere, aber als Awalt isch das hützutags scho no ehner schwer. Aber ich hoff scho, das mer wens den sowit isch e gueti Lösig gfinded
|
|
|
|
|
27.02.14 15:41
malinchen
|
Re: Bräute 2014
@littlefoot: Ja es isch würkli schwierig zumne Chleid... Du hesch mit Spitze gäll? So es schön romantischs?
Ah cooooool, dir heit hüt äs "vor-jubiläum"!
I dänke wägem Schaffe ischs scho so, dass wenn me überhoupt d Wahl het finanziell, würklech muesch gärn schaffe süsch rendierts nid.... Entweder z viel Stress und oder z höchi Kita-Chöschte. Mir wärs jetz egal wenn d Kita fasch mi ganz Lohn würd "frässe".
Mir wärde bim Fleisch wahrschinlech Pouletspiessli, Rind, versch. so chliini Bratwürstli und no so Vegi-Spiessli mit Gmües und Tofu ha. Denn hei mir üs überleit no Fischknusperli drzue z näh. Die chöi mir äbä nid ufm Grill mache wöu GG's TZ starch allergisch isch und de müesst e separate Grill si füre Fisch. Aber da mir amnä See fiire fändis schaad wenns überhoupt ke Fisch würd gäh. Das wär drum no sone Alternative...
@broncos: mmmmmmm, das tönt mega lecker! haha, mir ischs o so! I ha ou immer gseit mind. 80% schaffe, jetz bini scho bi 60%... Villecht die biologischi Uhr wo da tickt?!
@krach ha: haha, GG und ig hei fang 2 Mal Stritt gha... Mir hei mega sälte differenzä wos sich lohne würd drüber z strite. Einisch ischs um Vorhäng gange (mir hei bis hüt immer no keini wöu mir üs nid hei chönnä einige) und ds anderä Mal het er für mini Verständnis e anderi Frou zweni konsequent abgwimmlet. Aber das isch no ganz am Afang gsi wo d "Reglä" halt no nid so klar si gsi. Diesbezüglich hei mir nie meh Problem gha sithär, und ohni Vorhäng chani läbä...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 328 .. 653 654 655 656 657 .. 827 .. 997