| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 328 .. 654 655 656 657 658 .. 828 .. 997
27.02.14 16:40
malinchen 

Re: Bräute 2014

haha... mol i sueche alls mügleche hypothetisch. Wohnige, Schueh, Chleider, Möbel, Ferie, Autos etc.

28.02.14 08:26
malinchen 

Re: Bräute 2014

Juhuuu und TGIF liebi Mitbrütli!

I ha gad die ersti Iladig verteilt im Büro und sie isch super acho... Ha mega Fröid!

Was louft bi öich so? Heit dir viel vor am Weekend?

28.02.14 08:32
sunds 
Re: Bräute 2014

Gueter Morge Ladies

@ malinchen: das tönt doch super :) bi denn gspannt wie si bi mir im Büro denn reagiere wenn si d Iladig bechöne :) (wenn si denn mol fertig sind)


@me: Bin ich froh isch bald Weekend, isch viel los gsi die Wuche. Morn isch es Vorgspröch plant mit däre wo uns traut und Kärtli bastle agseit. Am Sunntig stoht denn Fasnacht ufem Plan.

28.02.14 09:14
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge

malinchen: jaaa hypotetischi suechene kenn ich nur zu guet :)
oh schön weg de iladige. :)
du chunsch morn uf luzern gäll ? wohi gasch denn ?

snet:
ou de hender öpis vor. .)

me: das wuchenend hmm..morn dafi sicher wieder mal use. ussser am di abig woni is fitness bi bini die ganz wuchä dine gsi. bi dem herrliche wetter. is fitness, päckli uf d poscht go tue und ev. go poschte. ich würd gern id ikea. mis mami und mini TZ hend mis foti gse vo de deko mitem spitzeband und d sugo gläaser als "billig" befunde. jetzt nimi vom ikea ähnlichi vase
mal luege
mini tochter hät scho wieder en schlechti nacht gha, ich hoff isch die letscht

Datei-Anhänge
images.jpg images.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 9 kB

28.02.14 09:36
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Stimme eu zue!!! Endlich Friitig!!!

Malinchen: Schön händs freud a de Iladig! Den hät sich din Bastelmarathon also würklich glohnt und entschädigt dich doch grad!

Littlefoot: Wie findsch den du d Deko? Au billig? Dis Bidli isch guet... Stimmt scho als Mami gits nüme eifach Wuchenend.

Me: Nix neus... Bin mega müäd willi gester no Schuel gha han. Aber isch guet gsi. Ich chan den amigs eifach nöd gad is Bett weni heichume und muss no chli usplämperle. Morn gömmer no wege de Ring go luege und den söttemer eus ächt mal d Homepage vorknüpfe und fertig mache. Han eifach immer kei Lust zum mich wieder an PC setze am Abig...

28.02.14 09:45
Broncos 

Re: Bräute 2014

Aber so was vo TGIF!!

Malinchen: So schön weg de Reaktione im Büro, isch doch e positive Start id Rückmeldigsphase

littlefoot: Wieso den billig? Chamer irgendwie ned so vorstelle... Da bin ich doch grad froh, dasi nonig Mami bin

Pfingstrose: Viel Spass morn bim Ring ussueche. Ich hoffe fest für euch, dass si so usgsehnd, wien ihr si üch vorstelled.

sunds: Guets bastle

Weekend: Mir hend üs das weekend bewusst "Hochzytsfrei" gna und au suscht frei vo Verpflichtige ghalte. Morn Abig gömer go Art on Ice luege, en Kollegin lauft mit, freu mi scho riisig. Und am Sunntig gömer go brunche und sucht hemer eifach no gaaar nüt planed. Ich mag mich echt nüm erinnere wenns das s letscht mal gä het. Ich freu mi riisig druf ... Aber ich han momentan sooo Halsweh, chan chum rede

28.02.14 09:51
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Malinchen
Ja ich finds au so öbis vo unromantisch wege de zwei Matraze.. Das chömer den i 40 Jahr mache .
So schöön wege de Iladig :)

Broncos
Ja es Fägnäscht bini au. Und ich bruch relativ viel Platz zum ischlafe.. (Ligge gern chli quer im Bett und mit es bitz mit azogne Bei ) Wo mer uszoge sind, hät er ebe nöd grad es neus Bett wölle chaufe (sis isch no relativ neu gsi) und dänn isch eusi Abmachig gsi, dass ich halt meh Platz bruch wie er, susch müemer halt es grössers Bett go poste. Solang er mier Platz macht, störts mi nöd so wegem chline Bett .
Sis Argument für zwei Matraze isch, will ich es Fägschnäscht bin, dass es weniger bim ihm rüttle tuet.. Abr er verwached eh ab allem, aso chunts eigendli nöd druf a..
Ouuu dämfall no gueti Besserig!!

Pfingstrose
Ja das mueni mal bringe mit em Chind.. super Idee .

Littlefoot
Ja das stimmt, es gid kei Wuchenend..

Me
Es sind jeze alli Flüg bueched für d'Flitterwuche :) Juhuuuui!!
Am Wuchenend wämer dänn no d'Hotels und d'Mietautos in Agriff neh..
Den hämer gester no mit de TZ es neus Datum abgmacht für es Treffe. Mier hetet eis im Februar gha, aber es isch ja den d'Geburt vo de TZ "dezwüsche" cho.
Und ich han no extra in Tchibo wölle gah und gester bini den im Coop gsi und die händ alles schön vom Tchibo usgstellt gha. Han no farbigs Papier posted und de Chreisschniider. Hät sich das au erledigt.
Und morn gömer den au no wege de Ring go luege…

Zuletzt bearbeitet am 28.02.14 09:53

28.02.14 09:59
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@lil.lian & Pfingstrose
Viel Spass morn bim Ringe ussueche. Hoffentli gfindeder eue Traumring.

@malinchen
Freu mi mega für di wege de Iladige. Schön wenn so Sache amigs so guet achömed :)

@littlefoot
ich finde dini Deko absolut ned billig!!! Au mitem Sugo Glas ned. Als ob dLüüt denn d Deko soooooooo genau alueged?!

@weekend
Mier hend ja nachher denn de Termin wege de Deko. Suscht wirds es ruhigs Hochziitsweekend. Min GG hed morn de erst Arbeitstag uf de neue Stell (auno schön blöd ame Samschtig :/) und am Abig gömmer de zämä go tschutte luege. Am Sunntig oder Mäntig wemmer evtl mal no is Resti de genaui Ablauf go bespreche. Das sötti aber zerscht mal nu abkläre. :D

28.02.14 10:16
Maeva 

Re: Bräute 2014

Friiiiiiiiiitiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggg!

Ier glaubed gar nöd, wie ich mich uf das Wuchenend freu und hüt Namit hani frei gnah, juhuuuiiii!

Broncos: Uiii nei, du Armi! Ich hoffe, dis Halsweh hät sich nöd na verschlimmeret, wil mer geschter so viel gschwätzt händ. Han gad chli es schlächts Gwüsse
Eues Ässe tönt mega fein und ich liebe Calvadossauce!

Malinchen: So cool, häsch im Gschäft positivi Reaktione uf d Iladige übercho. Es macht ebe scho mega Freud, wänn mer so viel Herzbluet dri steckt. Min Fründ und ich händ gad hüt Morge drüber gredt, dass er über es paar vo sine Lüüt mega enttüscht isch. Allne vora sin Trauzüge, woner scho kännt sit er 5i isch und sich sit Wuche nüme bi ihm gmeldet hät. Isch ja klar, dass de Tag für ihn nöd so wichtig isch wie für eus, aber dass er gad gar nüt meh vo ihm köhrt, findi scho sehr krass. Ufd Iladig hät er bis jetzt au nanig reagiert. Mir tuets eifach für min Fründ mega leid.

Die Sandale gfalled mir alli rächt guet und ich wür die im Alltag im Summer sofort alegge. Für mich wärs eifach nüt für e Hochziit. Für min Gschmack sind sie zwenig "bruutig" (seit mer das so?) und ich bruche eifach Absätz. Viellicht liets au dra, dass ich mit 1.63 nöd gad di gröscht bin und mich gärn chli grösser mache. Min Fründ isch 1.85 gross und ich find ich gsehn ohni Absätz munzig us näbed ihm

Was s hypothetische Sueche betrifft, bin ich ganz genau glich. Ich liebes und chönt das Stunde lang mache

Littlefoot: So schön chasch am Wuchenend ändlich chli use, freusch dich sicher mega. Dini Tochter tuet mir mega leid, ich hoffe, sie isch bald wieder ganz gsund!

Pfingstrose: Ich find die Idee mit de Liebesbrief im Ring super! Ich ha das vorher gar nöd kännt und wür das wahrschienlich im Nachhinein au mache. Mir händ eifach eusi Näme und s Datum vom Standesamt (wil das chli spezieller isch) in eusere eigene Handschrift gschriebe und dänn inelasere lah. Ich wünsche eu morn bim Ring ussuech ganz viel Spass und hoffe, dass sie dänn so usgsehnd, wie ier eu das vorstelled.

Sunds: Ier händ ja au cooli Wuchenendplän. Ich wünsche eu ganz viel Spass bim Bastle und es lässigs Gspräch mit de Frau wo eu wird traue.

Bett: Haha min Fründ und ich händ sit ca. 5 Mönet au es 1.40 Bett. Mir händ vorher sit 1.60 Bett ka, aber das isch so duregläge und unbequem gsi und da er en Bandschiebevorfall ka hät, hämer es guets Bett brucht. Wil mir jetzt aber nöd gad sehr viel Gäld für es neus Bett mit Inhalt händ welle usgäh, händ mer mis Bett vo früehner usem Chäller füregholt. S isch es super Bett mitere hammer Matratze, aber halt eifach es bizli chli. Am Afang simer fascht usekeit und händ eus ide Nacht immer gägesiitig gweckt, aber jetzt hämer eus super dra gwöhnt und findets na guet. Müend halt eifach chli nächer zämerucke ide Nacht, hihi Igendwänn gits dänn scho mal es neus und grössers Bett, aber momentan hämer ja nöd gad vorigs Gäld und tüend eus das lieber spare.

Kinderbetreuig: Bi eus isches vorgseh, dass mir beidi werded 80% schaffe. Jede hät sin Mami oder Papi Tag, mini Eltere hüetet zwei Mal pro Wuche und de reschtlichi Tag chunts id Krippe. Ich möcht nach de Geburt eifach 6 Mönet dihei bliebe. Mal luege wie das wird. Jetzt isch alles na sehr hypothetisch, wänns Baby mal da isch, gseht alles viellicht wieder anderscht us.

Me: Mir händ geschter Abig eusi Flüg fürd Flitterwuche buechet und ich han uh mega Freud! Am 15. Juli (mir hürated am 12. Juli kirchlich) gahts uf Bali für 2.5 Wuche und dänn am Schluss na 4 Täg uf Singapur. Dihei hämer dänn na 4.5 Täg bevor mer wieder müend go schaffe und am letschte Tag vo eusne Ferie werd ich 30 Jahr alt Ich chas chum erwarte!!!! (aso nöd s 30. werde, sondern d Flitterwuche )

Hüt Namittag gahni is Mery's namal mis Traumchleid go aprobiere und dänn au go chaufe. Freumi mega fescht. Min Papi chunt au mit. Er hät voll druf bestande, dass er mich au törf gseh und nöd nume mini Mädels und mis Mami. Hani mega härzig gfunde.

Danke Broncos namal viiieel Mal für de Guetschi!!! Du bisch en riesige Schatz und imfall ganz e Lässigi! Din Ma chan glücklich si, dass er dich hät

28.02.14 10:35
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Maeve: Ah herrlich!!! Ferie!!! So schön... Wott au gad gah! Bisch scho mal uf Bali gsi? Reiseder chli ume oder blibeder immene Hotel? Wie heissts? *GWUNDER*

Machsch den e s Foti vo dim Chleid? Vielicht hämmer ja s gliche hans ja au vom Merys! Haha! Wer ja lustig... Perfekt häsch au en Guetschi! Dut scho öpis rächts am Priis ändere.

 1 .. 328 .. 654 655 656 657 658 .. 828 .. 997
würklech   bstellt   schaffe   irgendwie   richtig   squishy   Problem   Hochziit   Location   Janedoe   gspannt   Iladige   Taeboyana   bearbeitet   würklich   Zuletzt   Hochzyt   malinchen   Pfingstrose   Littlefoot