| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 329 .. 655 656 657 658 659 .. 828 .. 997
28.02.14 10:44
Maeva 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose: Ja, Ferie sind eifach super! Nei, bin na nie in Bali gsi, aber scho in Asie viel umegreist. Mir werded in Bali nöd di ganze 2.5 Wuche am gliche Ort bliebe sondern so chli abwechsle zwüschet schöne und schicke Hotels zums chli gnüsse und flittere und günschtigere Hotels, zum euses Portemonnaie nöd zu überstrapaziere. Mir wänd dänn au Usflüg mache und s Land und d Lüt chli kännelärne...Velo fahre ide Riisfälder, Vespa miete usw. Mir sind nöd d Lüt, wo zwei Wuche am Strand oder am Pool chönd ligge. Ich glaubs mir würded dänn nüme zäme us de Flitterwuche zrug cho, haha Näme vo Hotels chani dir na keini nänne, wil mer na nüt buecht händ. Mir bueched alles sälber online und werded eus d Reis chli zämesueche. Mini Eltere sind sehr güebti Reiser (Rucksack und Individualreise) und sind scho oft in Bali gsi. Die chönd eus gueti Tipps gäh und bi ihrer letscht Reis z Bali letscht Oktober sinds überall ide Hotels ga fröge, obs törfed d Honeymoon Suite aluege und fötele für eus. Hani mega luschtig und herzig gfunde

Ja, mach dänn hüt Nami es Föteli vom Chleid. Weiss nämli scho gar nüme richtig wies eigentlich usgseh hät. Was häsch dänn du für eis vom Merys? Mis wird komplett mit Spitze si. Gäll die Guetschii mached mega viel us! Han mine vode Broncos übercho, mega nett.

28.02.14 10:53
Pfingstrose 

Maeve: Chönti au nöd! GG und ich würdet glaub den au separat heicho! Das wemmer ja nöd. Isch doch cool! Mir sind dete no go Riverrafte also uf die sanfti Tour aber isch mega lässig gsi. So en Affebärg hämmer au no Bsuecht, Vulkan usw. Isch ächt cool! Mir gönd das Jahr nöd id Werme aber den i euse Flittis im 2015.

Mis au!!! Chli so Fishformmässig mitere uslaufende Schleppe.

28.02.14 10:58
Maeva 

Pfingstrose: Oh cool, Riverrafte tönt super, das müemer au mache! Und Affebärg und Vulkan gad au Wo gönd ier scho wieder id Flittis? Sorry, wahrschiendli häsches scho zig mal verzellt, aber ich chan mir amigs nöd alles merke.

Ja genau, mis isch au chli Meerjungfraueschnitt, aber nöd allzu fescht wil mis werte Hinterteil dänn zu gigantisch usgseh wür Viellicht hämer ja wükli s gliche oder zumindescht es ähnlichs

28.02.14 11:00
Maeva 

Sodeli, ich verabschiede mich mal in min Bruut-Hochziitsnamittag und wünsche eu na ganz en schöne Fritig. Ich mäld mich dänn wieder mit News und Föteli.

Tschühüüüssss

28.02.14 11:02
littlefoot 

pfingstrose: jä me gsehts scho grad guet. irgendwie hani au s gfühl d vase vom sugo isch z hoch.
ou homepage cool :)

janedoe: danke :) bisch en schatz..ja klar mir mached ois da gedanke wie blöd und d gäscht merked denn nid mal dass es selber gmacht isch haha :)
ou nimmt mi de wunder was die dame vo de deko alles im chopf hät :)

broncos: oje gueti besserig dim hals :(

lilian: öpe so schlafi au :) mir händ aber es 1.80er momentan. nur isch es chli es gstabi (jaja mir sind i das super ricardo designer agebot inegheit pffff....). da die chli no vill zwüsched eus pfuused, wartemer no. nachem hochzit bechunt sie denn es eigets bett bim brüeder und mir nehmed denn au es anders. :)
ou cool weg de ring und mega weg de flittis.

maeva: ui nei scho wieder sone TZ fall...gits no öpe hanis gfühl ! mi GG hets vo afang a gwüsst dass si TZ nid so dä isch. aber es isch sin allerbescht seelekumpan, drum isch es klar gsi. jetzt tut er sich z bsp eifach mit minere schwöschter ihrem partner (die händs au u guet) parat mache und de fritig morge verbringe
danke. mir tut das meitli au leid
och so schön mitem chleid, gits es foti ? finds immer schön wenn ihr all so reded vo euem traumchleid. ich wett ich hett das anders gmacht
dini chinderbetreuigsplanig find ich super. würd ich au so mache, usser das ich nid 80% schaffe würd. d ufteilig vo groseltere und chrippe findi perfekt, au finanziell.

chleid: öper hät gseit me cha das eifach go aprobiere devor ? ich ha ebe am domino es mail gschribä. die hät gmeint ich sell alüte. das machi doch grad ha ebe frage wegem gurt und so. ich wirde aber nid extra nomal nur go alegge. gsehs de erst im april mai :(

Datei-Anhänge
IMG_6260.JPG IMG_6260.JPG (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 25 kB

28.02.14 11:15
malinchen 

@Littlefoot: i ha no kei Ahnig wo mir härä göh... Hesch ä Tip! Mir hei eifach es Zimmer im Continental. Hesch mir ä gueti Tip? Bisch ou adr Fasnacht?

oh nei das bildli... Immerhin hesch am Weekend no chli support vo dim Maa!

@broncos: oh nei, gueti Besserig! Wär ja mega doof wenn jetz das "unverplante" Weekend nid chönntsch gniessä...

@littlefoot: Ueeeee, mega cool wägä de Flüg! So cool, so Reise plane macht doch fröid!

@jane: ou cool, viel Spass bir Deko-Frou (weis gad nümme wies heisst...)... Bi de gspannt was verzellsch...

@maeva: jööö, isch ja mega härzig vo dim Papi! Viel Spass bim Chleid-Shoppä wünsch i dir! Und jaaa, mach unbedingt es Foti für üs Gwundernase!

28.02.14 11:16
Pfingstrose 

Littlefoot: Hm... Also gad Billig findis nöd. Ich finds vom Stil her sehr herzig. Aber obe isch die Windig nöd so schönw o mer gseht. Den müsstisch vielicht eifach chli "pauschigeri" Blueme ha wo das gad überdeckt. Wo häsch die Bänder kauft? Han au so öpis i die Richtig welle mache.

Maeve: Die Affe hend mich chli gnervt will sie immer Haare grisse händ. Und zwar nöd sanft sonder richtig fest. Aber suscht sinds herzig gsi. Chönd eu würklich freue! Viel Spass mit dim Chleid hüt Namittag! Mach mal es Foti!!! Bin jetzt mega gwunderig! Wer ja u lustig wemmer s gliche hetted!

28.02.14 11:24
lil.lian 

Maeva
Eui Flitterwucheplän döned lässig :) So stell ichs mer au chli vor.. Zwar scho chli am Strand si, aber au öbis vom Land gseh .
Ah so härzig vo dim Papi.. Mine hät eus bim einte Termin id Stadt gfahre, er hät den aber nöd wölle mitcho.. hihi
Vill Spass bim Chleider poste hüt!! Bin dänn au gspanne uf es Föteli :)

Littlefoot
Joah han au mega froid, dass mer endli all die Flüg bueched händ.. Phuuu es sind ebe 5 Flüg gsi zum bueche .
Bisch so unglücklich mit dim Chleid? : oops:

Me
Mier händ gester no es Mail vo de Location becho. Sie chaufed neui Stüehl (schwarzi ) und jez frägets a, öb mer Hussene wännd. Die chostet eifach CHF 5.- pro Stuck..
Vorher händs chli komischi wiisi gha (so wiis/holzig), mit dene hani mi eigendli no chöne afründe. Aber die schwarze gönd ja gaaar nöd.
Bi mer jeze am überlege, was mer sölled mache. Findes zwar gnueg tüür nomol öbe CHF 300.- drufzlege, aber glaube, mier wärded chum öbis vill günstigers finde, wemers würded sälber poste. Und de Ufwand zums härä tue hetemer den au nöd..
Ooooh mann

28.02.14 11:26
littlefoot 

malinchen:contintental isch cool .) nei leider bisch bi mir am falsche ort, ha nid so gern fasnacht. scho grad gar nid am abig aber unter der egg isch sicher immer party. (mis büro isch grad det, obe am chleiderlade rolls royce, falls de det bisch )
Samstag, 1. März | Rüüdiger Samstag

Beize-Fasnacht mit Intrigieren und Maskentreiben in den Lokalen der Stadt Luzern. Kleinformationen ziehen durch die Stadt.

13.30–23.00 Uhr Fidelitas-Fasnacht-Fäscht. Treffpunkt an Luzerns grösster Bartheke. Guuggenmusigen und DJ, Unter der Egg.

i de agglomeration sind sicher x fasnachtsbäll...

haha wegem bildli, weisch ich nimm das nid so tragisch, bi ja scho sit bald 7 jahr mami, irgendwenn isch es normal

pfingstrose: aso d windig gsesch nacher nüm. das sind falschi hortensie. ich ha vom florist s agebot dass die denn ca 15 cm durchmesser hend, und schleierchrut chunt au no rundume...
d bänder hani vo...etsy, natürlich .) chentsch au selber, aber müsstisch de rand nähe wil jute ja verfranst. drum hani gfunde für zwei 3m bänder mit versand 21.- isch echt billig und das längt für die ganz tischdeko

28.02.14 11:27
Pfingstrose 

Lilian: Ah isch ja nervig mit de Stüähl... Aber ich würd au uf jedefall öpis mache. Das gseht mer ja suscht uf jedem Foti! Das wird dich sicher störe. Den sind die 5 CHF pro Husse no en guete Priis... Mir zahled 8 CHF. Findi eigentlich ächt au chli viel für dass die X Mal verwendet werdet. Chasch nöd vom Priis her nöd no öpis usehole? Weisch will sie das jetzt eifach gändered händ und ihr ja fast münd?!

Was für 5 Flüg händ ihr müsse Bueche also vo wo nach wo?

1 .. 329 .. 655 656 657 658 659 .. 828 .. 997
Janedoe   bearbeitet   Problem   richtig   gspannt   Location   würklich   Pfingstrose   Zuletzt   squishy   Iladige   irgendwie   schaffe   würklech   Hochziit   Taeboyana   bstellt   Hochzyt   malinchen   Littlefoot