Bräute 2014 |
|
1 .. 329 .. 655 656 657 658 659 .. 828 .. 997
|
28.02.14 10:44
Maeva
|
Re: Bräute 2014
Pfingstrose: Ja, Ferie sind eifach super! Nei, bin na nie in Bali gsi, aber scho in Asie viel umegreist. Mir werded in Bali nöd di ganze 2.5 Wuche am gliche Ort bliebe sondern so chli abwechsle zwüschet schöne und schicke Hotels zums chli gnüsse und flittere und günschtigere Hotels, zum euses Portemonnaie nöd zu überstrapaziere. Mir wänd dänn au Usflüg mache und s Land und d Lüt chli kännelärne...Velo fahre ide Riisfälder, Vespa miete usw. Mir sind nöd d Lüt, wo zwei Wuche am Strand oder am Pool chönd ligge. Ich glaubs mir würded dänn nüme zäme us de Flitterwuche zrug cho, haha Näme vo Hotels chani dir na keini nänne, wil mer na nüt buecht händ. Mir bueched alles sälber online und werded eus d Reis chli zämesueche. Mini Eltere sind sehr güebti Reiser (Rucksack und Individualreise) und sind scho oft in Bali gsi. Die chönd eus gueti Tipps gäh und bi ihrer letscht Reis z Bali letscht Oktober sinds überall ide Hotels ga fröge, obs törfed d Honeymoon Suite aluege und fötele für eus. Hani mega luschtig und herzig gfunde
Ja, mach dänn hüt Nami es Föteli vom Chleid. Weiss nämli scho gar nüme richtig wies eigentlich usgseh hät. Was häsch dänn du für eis vom Merys? Mis wird komplett mit Spitze si. Gäll die Guetschii mached mega viel us! Han mine vode Broncos übercho, mega nett.
|
|
|
|
|
|
28.02.14 11:00
Maeva
|
Sodeli, ich verabschiede mich mal in min Bruut-Hochziitsnamittag und wünsche eu na ganz en schöne Fritig. Ich mäld mich dänn wieder mit News und Föteli.
Tschühüüüssss
|
|
|
|
|
|
|
28.02.14 11:26
littlefoot
|
malinchen:contintental isch cool .) nei leider bisch bi mir am falsche ort, ha nid so gern fasnacht. scho grad gar nid am abig aber unter der egg isch sicher immer party. (mis büro isch grad det, obe am chleiderlade rolls royce, falls de det bisch ) Samstag, 1. März | Rüüdiger Samstag
Beize-Fasnacht mit Intrigieren und Maskentreiben in den Lokalen der Stadt Luzern. Kleinformationen ziehen durch die Stadt. 13.30–23.00 Uhr Fidelitas-Fasnacht-Fäscht. Treffpunkt an Luzerns grösster Bartheke. Guuggenmusigen und DJ, Unter der Egg.
i de agglomeration sind sicher x fasnachtsbäll...
haha wegem bildli, weisch ich nimm das nid so tragisch, bi ja scho sit bald 7 jahr mami, irgendwenn isch es normal
pfingstrose: aso d windig gsesch nacher nüm. das sind falschi hortensie. ich ha vom florist s agebot dass die denn ca 15 cm durchmesser hend, und schleierchrut chunt au no rundume... d bänder hani vo...etsy, natürlich .) chentsch au selber, aber müsstisch de rand nähe wil jute ja verfranst. drum hani gfunde für zwei 3m bänder mit versand 21.- isch echt billig und das längt für die ganz tischdeko
|
|
|
|
|
1 .. 329 .. 655 656 657 658 659 .. 828 .. 997
|