| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 329 .. 656 657 658 659 660 .. 829 .. 997
28.02.14 11:39
littlefoot 

Re: Bräute 2014

20 rappe hui :)

lilian: aso en stuehlwechsel findi chli denebed aber sie mached eu ja en guete pris. sogar i minere location wo alles günstig isch und zu ichaufsprise witerge wird, wär eini (!) 14.- gsi..mir hend eus denn degege entschiede. mini Tz het no chöne organisiere, ganz günstig aber mi GG het denn da gseit stopp :) und d stüehl sind bi oisere location nid mal all glich rot, gel. würkli wüescht aber es fallt eim irgendwie nid mal uf wenn me d bilder vom garte aluegt. dä hät irgendsone charme wo d imperfektion usmacht ke ahnig. drum chani demit läbe.

wow 5 flüg ? verzell emal :)

chleid: ja tönts denn so ? .) nei unglücklich sicher nid. isch es mega schöns. aber ha eifach das gfühl nid, das isch MIS und es git kes bessers..es git tonne besseri haha :) hett eifach nomal söle e rundi go probiere denki, oder chli spöter...jetzt gfalled mer chli anderi als im dezember. ich weiss da dure bini gaga

SQUISHY ??? wo stecksch ? ha der e PN welle mache aber dis postfach isch volle..gahts der guet ?

Zuletzt bearbeitet am 28.02.14 11:42

28.02.14 12:21
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Es isch ebe scho en Special-Priis, eigendli wäreds CHF 9.- und für scho buechdi Hochziite wäreds dänn die CHF 5.-. Das findi ja no ok, dass es en Special-Priis gid.
Joah wenni eui Priise läse, gahts eigendli scho no. Finds glich chli e Frächheit. Vorallem nervt mit halt, dass wieder was dezuechunt wo mer nöd kalkuliert händ.
Ja mier gönd ja uf Hawaii und in Weste. De Flug vo da uf Amerika und zrug hämer scho länger (zwei, drü Wuche) bueched und jez hämer no d'Hawaii-Flüg bueched. Mier gönd uf vier verschiedeni Insle und dänn isch zersch de Flug vom Festland uf Hawaii uf die ersti Insle und den d'Flüg vo Insle zu Insle und am Schluss wieder ufs Festland. Hoff han alles richtig bueched .

Littlefoot
Woow ja CHF 14.- isch ja meeega vill . Nöd ganz putzt.
Muesch obe lese, es sind ebe alles d'Hawaii-Flüg.
Joah es hät scho gad chli unglücklich dönt. Han gad no dis Bild usgrabe (has no im Postfach) mier gfallts aso sehr guet :) Aber ich verstahn dich scho, wenn nöd zu 100% zfriede bisch.. Bi mier ischs ja au es hi und her gsi und bi mer ja überhaupt nöd sicher gsi. Han au immer s'Gfühl gha ich find no was bessers und schöners (mit mine 5 Läde ).
Und andersiits han ich mis absolute Traumchleid uf eme Bild gha und wo ichs a gha han, häts ja so schlimm usgseh . Drum findi, chasch au nöd umbedingt uf d'Föteli vo de Hersteller gah.. A dier gsehts nomol gaaanz andersch us..
Joah ad Squishy hani au mal no dänkt..

28.02.14 12:56
littlefoot 

Re: Bräute 2014

lilian: jaaa und s luschtige isch mit dene hussene dass bi dere wöscherei tischtüecher und servieett nur 2.50 pro gast sind. git eifach mega arbet mit glettä usw.
5.- findi wie gseit völlig okee.
hawaii inland, en traum
danke wegem chleid. ich finds ja eigetli au mega schön. und weg dene fotis, da gib ich dir vollkomme recht. uf pinterest hani au eis woni ja agha han und mir überhaupt nid gstande isch. villicht bin ich eifach eini vo dene wo sich nie cha uf öpis festlegge. chunt scho guet. ha ja ken gurt ufem foti. tu denn sicher no öpis mache mit dem. und villicht tuni glich ohrering i mine farbe alegge.

und fühl mich sicher au no mal sexier mit so schueh als mit ballerinas :)
(leider usverchauft, vill spass bim sueche)

stimmt du bisch ja i 5 läde :) aber denn häsch di entschiede und das isch ebe das womer chli fählt. ich has eifach chli z schnell kauft, und die vom domino hend ja guet ghulfä
egal. chas ja eh nüm zruggä und da s mis mami zahlt hät...wirdi das au träge.

Zuletzt bearbeitet am 28.02.14 13:00

Datei-Anhänge
ohrringe.jpg ohrringe.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

e6ef9e06091f9431374957d4fe309a4b.jpg e6ef9e06091f9431374957d4fe309a4b.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 16 kB

28.02.14 13:18
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Wow die Ohreringli sind mega schön!!! Ich müsst eifach Gold rundume ha. D Schuel gfalled mir au mega guet. Wenns zum Stil vom Chleid passt. Bi mir würds jetzt garnöd passe.

Lilian: Ah so schön stimmt! Hawaii! Bini no nie gsi würd mich aber au mal reize... Das mit em richtig bueched hani au immer. Mir hend alles komplett alleige bueched für eusi Islandrundreis und ich bin immer halbe paranoid dasi ei Nacht keis Hotel bueched han. Kkk! De ander Teil hender über s Reisebür bueched?

28.02.14 13:28
malinchen 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: Ou cool, merci für Tips! I bi süsch eigetlech ou nid so fasnachtsfan, aber mini Besti het sich das sooooo gwünscht, dass mir mal zämä anä Fasnacht göh. Jetz het sie für üs alli so Bierfläschäkostüm bstellt, wird sicher no luschtig. Mir hei üs när geinigt, dass mir uf Luzern göh und nid ds Bärn, de chani lockerer mitfeschtä. (I ha drum bi so Gross-Aläss immer Angscht dass i Schüeler vo mir begägne, das findi när nid so toll - vo wägä Vorbild und so...)

Wow, die Schueh si meeeega schön!

I wirde ou so ne Deko mache mit gsammlete Gläser... Mi stört ds Gwinde obe jetz nid so, resp. wärde det ja äbä eh d Blueme drüber cho, und es git halt sone DIY-touch. Mit de Bänder drum muesi jetz de ou mal usprobiere, ha mi da no nid entschlosse wie dasis wott mache.

@lillian: ou ja das würd mi ou närvä wägä de Stüehl... Mega doof! I würd halt ou die Husse näh, billigeri findsch äuä würkli nid. Und ja de muesch se no sälber ga härä due, da hesch de wahrschindli ou no bessers z düe...

28.02.14 13:57
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Wooow aso die Ohrering findi aso au de hammer!! Mega schön :) Und d'Schueh findi au no kuuuhl ..
Ich glaub du wiersch dich sicher a dinere Hochziit sexy fühle! Schliesslich bisch du a däm Tag d'Brut!!

Pfingstrose
Neinei han alles sälber bueched (aso eigendli d'Flüg und eis Hotel bis jeze, de Rest chunt den au no..) De ander Flug isch eifach de Flug mit de Swiss uf Amerika. Han bis jeze au immer alles sälber bueched und bin no nie im Reisebüro gsi.. Aso wemer uf d'Maledive oder so gange wäred, wäri sicher is Reisebüro gange, abr han gfunde bi Amerika chanis sicher wage.
Und d'Sasileu hät mer au no ghulfe und gueti Tipps geh, sie gaht ja au uf Hawaii (nomol ville liebe Dank ).
Abr meh muen scho überlege, vo wenn bis wenn mueni jeze das Hotel bueche, dass es stimmt, etc..
Und bin ja au vo NY wieder heicho, wo mer stecke blibe sind. Meh muen halt im schlimmste Fall chli meh warte und umetelefoniere, abr am Schluss klappts den scho irgendwie .

Malinchen
Joah mier wärded mal eusi Schwöstere fräge, öbs den das Zält chönd irichte und Tisch dekoriere, etc. Wenns no die Hussene müend druf tue, wäreds ja no eeewigs drah :-/.

Bänder
Die wo sich für Hussene entschiede händ, dönd iher no Bänder ad Stüehl oder belönders bi de Hussene?

Zuletzt bearbeitet am 28.02.14 13:58

28.02.14 14:08
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lilian: Ich han siit ich alleige Reise no nie e Reis über s Reisebüro bueched. Ich machs selber ebe au mega gern chli umetüftle und am Schluss alles schön plane. Ebe wenns mal id Hose gaht ischs am Schluss es Erläbnis. Git weiss Gott schlimmers.

Hussene: Nei mir werdet eifach Stuelhusse ha. Ich finds zwar schön wenn das öpert macht aber überhaupt nöd nötig. Mir gfallt das schlichte und wiise vorallem wenns den Harmonisch uf de Fotis isch. Den beachtet die Bänder doch kein Mensch (mini Meinig). Mir werde eifach a eusne beide Stüähl so es Holzherz hineanehänke wo staht Bride & Groom. Und mir hend spezielli Platzhalterchärtzli wo au chli meh chosted und darum findemer das bruchts jetzt bi eus nöd au no.

28.02.14 14:55
littlefoot 

Re: Bräute 2014

malinchen: ja das verstani weg de schüeler. findi super und zudem isch d luzerner fasnacht ja angeblich die bescht (mit de basler)...
mini beide het weniger s gwind obe gstört sondern d form vo de fläsche.
ich find sie chli z hoch.

pfingstrose: sowas ?

frag nöd vo wo

lilian: ja das hoffi. muss etz eifach luege ob ich sertig schueh finde.
das tönt hammer euchi reis. mir wänd denn mal ines paar jahr miteme wage go umereise in kalifornie. da ich eh mal uf hawaii wett, chöntemer grad ahänke :)

Zuletzt bearbeitet am 28.02.14 14:58

Datei-Anhänge
ohrringen2.jpg ohrringen2.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 25 kB

28.02.14 15:21
malinchen 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: I ha im fall ou scho so DIY-Tutorials gseh wie me so Blueme-Verzierige sälber a Schueh cha dra mache! Villecht findsch ja liechter so ähnlechi wodä das när sälber chönntsch dra due?

@Husse: I finde Hussene neutral ou völlig ok. Chunnt halt immer no druf a, wie viel Deko süsch no isch. Aber wenn dr Tisch und alles eh Dekoriert isch (was ja meistens so isch) findis mängisch de ou fasch zviel mit de Schlaufe... Aber i findes mängisch no cool wenn z.B. so neutrali Holzstüehl när so Bänder oder äbä Schleife dranne hei, denn gfallts mir de wieder...

@me: oh maaaaan, i ma gad gar nümme schaffe! Aber mues jetz no 1.5 Stund durehebe...

28.02.14 15:23
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hoi iher Liebe

Ich tue eu jez grad mal gschnell brichte wies hüt gloffe isch... (sorry dasi grad uf suscht nüt igah, bin grad is Gschäft cho aber wett eu unbedingt teilha lah)

Aso ums voreweg zneh: sie isch de HAMMER!!! A alli wo vintage liebed, sie isch eui Frau!

Mier sind acho und uf eus hed scho en Tisch gwartet wo sie chli dekoriert hed miteme Jutechreis i de Mitti. Uf dem Chreis verschiedene Spitzedeckeli mit diverse Väseli und i de Mitti denn de gross 5armig Cherzeständer. Es hed uh schön usgseh obwohl mer no kei Blüemli oder so gha hend..
Mier hend eus entschiede, dass mer ganz verschiedni chlini Strüssli id Väseli tüend und zuesätzlich no Teeliechtli. Is Gläsli füllt sie unne so Goldglitzer und denn s Teeliechtli druf. DVäseli bechömed verschiedni Bändli, entweder Spitze oder peach/ivory/rose... Das macht sie denn nach gut-dünken :)
D'Serviette bechömed au es Spitzeband und en Etiekette wo mer denn no en schöne Stempel chaufed mit 'schön dass da bisch' oder so.
Für dStüehl hend mier ja scho selber Husse kauft und entweder mier möched Jutebänder drah oder Satinbänder in peach. Da muess sie no luege ob sie genau die Farb bechunnt wo mier gern hetted. A d Stüehl vom GG und mier chömed de no zwei Tafele wo Mr & Mrs druf staht. Im gliche Style lehnemer denn no Thank you Tafele bi ihre us. Denn macht sie ganz viel 'Mini-Deko' zum die denn z.B. bim Gästebuech oder ufem Candybuffer no anezstelle. De Saal bechunnt denn en Deko mit Teeliechli und Blüemli (mier hend so Holzbälke a de Wänd wo sich mega defür eignet) und a de Decki werded Liechterchettene und Pompoms anegmacht. Denn tued sie eus so Chalkboards mache mitem Menü, mit verschiedne Sprüch wo sie so Vintagig tued beschrifte. Voooooooll cool.
I de Chile wemmer eifach Bankschmuck. da sie ja mega chlii isch bruchts glaubs gar ned meh. Denn cha sie de Bankschmuck nämli direkt zu de Abiglocation zügle und d Blüemli wider für dTischdeko bruche.
Am Apero möchemer au es paar Strüssli uf d Tische.
Denn wemmer no en Bruutstruuss, zwei Asteckerli, zwei Blueme Armbänder für TZ & TM. Da wird denn ihri Florischtin mit eus Kontakt ufneh dasmer d'Blueme chönd bespreche.
Mier hend ihre im Vorus gseit, das d'Obergrenze 1500.- isch und sie hed gmeint, dass das sött klappe. Soooooo geil. Sie isch sooone Sympathischi! Und sie hed ganz genau gwüsst, was das mier wend und usegspürt wie euse Stil isch. Total cool. Aso ich würd sie jetzt scho wärmschtens wiiterempfehle.
d'Offerte bechömemer nächst Wuche. Wenn die also au no eusne Vorstellige entspricht, denn isch das en riiiiiiiiiiiese Lascht wo vo eus fallt.

So ez fangi mal a schaffe :D Bis spöter/morn/happyweekend

 1 .. 329 .. 656 657 658 659 660 .. 829 .. 997
Pfingstrose   schaffe   Iladige   irgendwie   Taeboyana   Zuletzt   malinchen   richtig   Location   squishy   Littlefoot   Janedoe   Hochzyt   würklech   gspannt   Problem   würklich   Hochziit   bstellt   bearbeitet