| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 330 .. 657 658 659 660 661 .. 829 .. 997
28.02.14 15:45
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Jandoe: Heeeeyy!!! Tönt extrem lässig und mer merkts gad wie zfriede ihr sind! Isch ja nüme nüt!!! Und die 1500 CHF sind mit de Dekochoste und allem? Ussert Blueme münder separat zahle oder?! Isch doch ächt hammer! Guete Start is Wuchenend!

28.02.14 15:50
_janedoe 

Re: Bräute 2014

die 1500.- würded ALLES beinhalte, Blueme, Deko, Fahrspese, Stoff, Bänder, Materialie, Ufwand und Ziit... Drum hani chli Angst dases s Budget chli sprengt aber ich bin so guter Dinge

28.02.14 15:51
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Malinchen: du bisch de hit ha gnau das denkt imfall. Ha uf etsy scho gseh gha dass es so blueme git zum a schueh z tue. Und drum hani denkt ich mach das so
Hey mit de hussene bini gnau dinere meinig
Finds ganz wiss am schönschte oder denn nur es band (jute findi cool) wo no sones strüssli drin steckt

Janedoe: wow schön dass es gnau nach eure vorstellig gloffe isch! Hammer pris!
Ich glaub nach mim hochzit chani bi dere frau es prakti go mache und de das gschäft ufzie
Das wo sie so macht tönt mega ähnlich wie mini deko (wüssemer ja scho dass mer ähnlichi idee händ) mit de chalkboards, jute/spitzä, peach satinbänder...
Hmmmm.. Why not wedding dekorateurin werde? (Meini etz ernst)

Zuletzt bearbeitet am 28.02.14 15:52

28.02.14 15:54
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot
Ich han mit mim GG grad erst drüber gredet das ich nach de Hochziit gern en Usbildig zur WeddingPlanerin wett mache. Mier hend eus denn zeme chli informiert. Würd eifach chli was choschte (6000.-) Und vorher hani grad zu ihm gseit, das ich mier genau das was sie macht mega guet chönnt vorstelle und GG hed de gmeint das ich bi eus im Huus de Chäller chönnt ines Atelier umgstalte und mier sind scho voll am träume und plane gsi :D Haha so luschtig aber echt, das wär genau min Traum.

28.02.14 16:07
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Janedoe: witzig
Aber tür das ganze. Ev längt ja en dekorateure usbildig/crash kurs ?

28.02.14 16:18
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ich nimm mal a, dass au sone Usbildig ned wirkli günschtig isch oder? Wies halt so isch mit dene Wiiter- und Usbildige :/

28.02.14 16:25
Broncos 

Re: Bräute 2014

Danke üch allne für die liebe Besserigswünsch. Ich han de ganz Tag uu wenig und ganz lislig gredt, ich hoff das nützt au was... Uuun ich wett jetzt endlich wuchenend!

lilian: So lässig weg de Flüg, scho wieder en grössere Poste weg und den chasch ja jetzt mit bastle loslege. Bi dine Künst chunt da sicher öppis lässigs use.
Weg de Stüehl. Findsch den schwarz soo schlimm? Ich han online scho es paar Tischdekos gseh, mit schwarze Stüehl und zt sogar schwarzi Tischtüecher und den mit wiss und ere Farb akzenkt gsetzt. Ich gfind das au uu schön und so het den d Farb no viel e grössere effekt.

Maeva: Isch doch gerngscheh, ich chan de Guetschi selber eh ned bruche und so isch definitv besser weder wenn er bi üs dihei umelit Muesch also keis schlechts gwüsse ha, ich bi sone Plaudertäsche, weni ned mit dir abgmacht gha het, wäri sicher stundelang am Telfon gsi ... Jööö Merci du bisch aber au e Hammer Frau, isch würklich lässig gsi dich kenne z lerne. Mir müend üs bald wieder treffe...
Uuund so cool weg de Flüg, werded sicher super Flitterwuche

Littlefoot: Also ich gfinds überhaupt ned billig, und wenn mer den mit bauschigere Blueme de Rand vom grosse Glas nüm gseht, gsehts sicher super us.

Janedoe: Mega lässig weg üchere Deko und wenn das alles für 1500 debi isch, chasch echt nix säge. Wegem Weddingplaner. Ich möcht ja ned dini Euphorie bremse, aber ich wür mer das echt guet überlegge. E Kollegin vo mir het d Usbilidg gmacht und schafft jetzt als weddingplanerin. Aber es lohnt sich no überhaupt ned und de Iiistig isch echt hert. Ide Schwiz isch es halt eifach ned so üblich wie ide Staate das mer en Weddingplanerin engagiert. Ich hans mer au mal überleit, vor allem wil mer ja au id Staate wend. Aber mir sind den d Chöste und Ertragsussichte z chli gsi. Aber wer weiss, vilicht machis den ide Staate. Det isch es ja au viel üblicher und ned nur die riche engagiered en Weddingplaner.

28.02.14 16:26
Broncos 

Re: Bräute 2014

Ach und wasi no ganz vergesse ha:
Malinchen viiiil spass ade fasnacht, da bini als gebürtigi Luzernerin also scho biz iversüchtig.

28.02.14 16:32
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Broncos
Mini Bescht hed mier ebe gseit dases vielleicht grad ned nötig isch sone Usbildig zmache sondern das mer das us rechtlicher Sicht au eifach chan ufzieh. Sie tued mer ez da mal nochli recherchiere denn... Wenn ich so öppis würd mache, denn eh erstmal Nebebrueflich, das isch ganz klar... Risikovariante wäred mer au zheiss. De Gedanke isch natürlich no überhaupt ned usgrifft aber reize würd mi so öppis ebe scho no recht.

Iher wend uswandere? In naheliegender Zuekunft de scho?

Zuletzt bearbeitet am 28.02.14 16:33

28.02.14 16:46
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ah no was, öpper hed doch nach de squishy gfragt`? Ich hanere au en PN gschickt. (squishy, dett isch din Postigang no nöd vollegstopft gsi, cha dier ez leider au ned zruggschribe :D) Sie isch momentan sehr beschäftigt mitem Prakti und em schaffe aber stiigt bald wieder bi eus i hed sie gseit :)

 1 .. 330 .. 657 658 659 660 661 .. 829 .. 997
squishy   würklech   Hochzyt   Taeboyana   Pfingstrose   malinchen   schaffe   Janedoe   Location   würklich   irgendwie   Problem   Hochziit   Littlefoot   Zuletzt   bstellt   Iladige   gspannt   richtig   bearbeitet