| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 331 .. 659 660 661 662 663 .. 830 .. 997
04.03.14 08:42
malinchen 

Re: Bräute 2014

Juhuuuu... oooh i bi gad froh heit dir gester nid mega Gas gäh, ha scho dänkt: "oh nei, ä ganze Tag nie is Forum gluegt, da wirsch hüt zersch mal paar Stund nacheläse..."

@Business als Wedding-Plannerin / Gstalterin oder was o immer: Da bruchts garantiert kei Usbildig! Das isch i vielnä kreative Jobs so, dasses gar nid unbedingt ä Usbildig brucht solang ds Talent da isch... Es isch halt eher ä Sicherheit fürd Chunde, wenn sie gseh dass d Person die und die Usbildig het gmacht etc. Aber für es Gschäft ds eröffne, bruchsch das definitiv nid. Würd füre Afang eifach ä Einzelunternähmig mache, de bruchsch ou nid Buech z füehrä (macht natürlech trotzdäm Sinn, aber Revision etc. chasch dr spare) und hesch weniger Choschte bim start-up. Allerdings haftisch mitem private Vermöge und chasch di nid im Handelsregister lah iträge. Wenn ds Gschäft när louft, chasch när ine GmbH lah umwandle.

@broncos: D Fasnacht isch haaaaaammer gsi! Bi süsch nid so Fan drvo, aber bi ou ersch fang z Bern gsi - das isch für nüt im Verglich hani gmerkt!

@claudi: ou cool dass alles ok isch! Wow, scho gli geits id Feriä, so schön!!!

@snicki: Tönt ömu super di Chleid-Shopping Tag. I findes guet, dass no mal verbi geisch wenn du dir nid 100%ig sicher bischg si... Mängisch hilft drüber schlafe ja ou zum sicher wärde. Es git halt würklech sooooo viel schöni Chleider! Isch ja verständlech, dass d Wahl nid liecht fallt...

@Littlefoot: Es isch scho no heikel ä Azug online z bstellä. I würd ne ei grössi z gross näh u när vomnä Schniider lah apasse. Wöu chliiner mache chame rächt eifach, aber wenn er z chlii isch wirds heikel dass mes när nid gseht... Die hei ja när unter umständ ou nid genau dr glich Stoff und me gseht halt när eifach, dass öpis "agsetzt" worde isch.

@me: Mir hei es mega cools "wedding-freis" weekend gha! d Fasnacht isch super gsi und d Zyt mit üsnä Bestä het ou gad hennä guet dah... Im Hotel hei mir ä Whirlpool gha und mini Besti und ig si nachem Usgang no ga bade u hei es mega cools Gspräch gha, no wägä däm Theater mit mine 2 anderä Fründinne. Gester hei mir när üsi Chärtli ufd Post tah... Hei tatsächlech müessä es Zollformular usfülle für die wo is Usland si... Zum Glück hei mir nid mega viel Gäst wo nid ir CH wohne, isch ja mega müehsam gsi! Jetz bini am bibbere und hoffe sie chömä guet a..

04.03.14 08:51
littlefoot 

Re: Bräute 2014

guete morge :)

snicki: ich han au d agnes gha :)
han imfall au en buch aber i mim chleid (wohl doch gnau s richtige ) hani null..s oberteil mit stickereie (chli feschtere stoff) gaht ebe bis zu de hüfte.

malinchen: danke für die business inputs :)
hanis der nid gseit ? luzerner fasnacht chasch nid vergliche :)
schön isch es cool gsi mit de beschte und ihr hend es guets grspröch gha :) sinder mal unter der egg gsi ?
mir sind au mal ime zimmer mit whirlpool gsi im continental
ich bin hüt morge dur d stadt zum go schaffe, börk börk grusig hets gstunke und überall müll
was haltisch vo mim gurt ?

azug: ja da chentsch recht ha. ich überla das mim GG er wirds scho wüsse wie bstelle :)

me: bi etz plötzli nüm sicher weg de haar..has ja immer locker wele ufestecke....ha mim GG gseit müss zum coiffeur, mini haar siged ziemli am a...muss 10cm sicher abschnide..er het denn immer gmeint, nenei nid so vill und ja nid vorem hochzit drum nimi a er erwarted dasi sie offe oder halboffe träge...hmmmm...

04.03.14 08:59
Snicki 
Re: Bräute 2014

Morge mitenand

malinchen: Jo, ich gohn glaubs au eifach nomol verbi, dass ich s'Chleid no einisch cha alegge
Wie gseit, ich han so viel Chleider ahgha, ich wet eifach nomol hi, das alegge, und würklich mich konzentriere ( ) und denn entscheide. Wobei d'Entscheidig eigentlich scho gfalle isch
Ich han eifach eis Problem. Die Grössi wo dete isch, mer nennid do kei Zahle (LOL) isch relativ eng, aber es goht zue. Wenn ich jetzt en Grössi grösser bstelle, wirds genau passe. ABER ich han doch no es paar kg (öpe 5kg) welle abnäh. Ich han chli Schiss, das es nocher ebe doch es Mü z'gross isch.
Das isch eine vo de Gründ gsi, wieso ich es Gschnüerts han welle. Das do het zwar als "Deko" scho au es Band hinne, aber es het en Riissverschluss unde inne. Aber viel wirds jo ned si, wo's usmacht, und falls es denn würklich z'gross wär (was ich ned ganz glaube) denn chönt mer evtl immerno chli inäh. Muesses denn morn no einisch abkläre.

Was? Zoll? Was hesch denn du für dicki Chärtli gschickt? Han immer gmeint, Zoll müess mer nur usfülle, wenns es Päckli isch. So guet Drück der d'Düme dasses guet achömid

04.03.14 09:13
malinchen 

Re: Bräute 2014

@littlefoot: Hihi... ja det si mir gsi. Si immer so det unter düre gloffe, när ufe dür d Gässli u wieder zrug zum Kappelleplatz oder wie das det heisst.

Ja, das isch halt scho immer ä mega Sach när mitem Abfall und all däm nach so Aläss. Da verstahni dass du di närvsch. Nächscht Weekend hei mir das ganze ja de ds Bern ou no. Bi mir am Überlegä obi am Abä überhoupt id Stadt wot...

Dr Gurt findi chli bouschig... A mir hets mir aube nid so gfalle, ha paar Chleider aprobiert wo so öpis dranne gha hei. Aber grundsätzlech findis no schön, wenn no chli Farb ads Chleid chunnt. I würd persönlich aber eher zumne Band tendiere, so wies (gloub) d lillian macht.

wägä de haar: I ha ou mega viel müessä abschniide... Aber i has när glich gmacht, i häts nid so chönne lah si bis im Summer. I würds mal mit dr Coiffeuse besprächä wägä dr Frisur... und i weis nid wie di GG isch, aber mine het nid so Ahnig vo Frisure, da würdi lieber no ds Chleid vo ihm lah uswähle. Die meiste Männer finde ja offeni Haar sexier als wenns irgendwie zämä gmacht isch, aber meinsch nid, es würd ihm de glich gfalle? Villecht cha er sich's eifach nid vorstellä?

@snicki: Ach soo... i ha imfall ou ca. 5kg abgnoh sit ig ds Chleid aprobiert ha. Chliner mache geit immer, aber grösser mache isch schwierig! Das isch uf jedä Fall keis Problem, wenn denn "halt" schlanker bisch...
Ja gäu, i ha blöd gluegt. Es isch imnä normale Couvert aber vom Bändeli wo drum isch, isches so chli bouschig gsi u sie hei när uf dr Post gmeint, dass sies süsch ufdüege am Zoll. Hät am liebstä ufs Formular gschribe: "ein Päckchen Koks" oder so...

04.03.14 09:16
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Snicki: Aber s Chleid wird ja so oder so nomal apasst. Nimm lieber s Grössere den hesch din Friede. Nimmsch Kilos no ab wo du wotsch... 5 Kilo mached ja nöd gad e halbi Person... Den chöndes nachher schön am Körper apasse. Mengisch nimmt mer ja nöd überall glich ab. Und suscht bstellsches würklich mich Schnürig den bisch no chli flexibler. Bi mir het mer das jedem Chleid chöne wähle ob mer Chnöpf, Risverschluss oder Schnürrig möchti.

04.03.14 09:21
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hoi Brüütlis

Bäääh, ich schaffe ab hüt wieder mini volle 100% und es schisst mi es birebitzli a :D

Daenu
Ich bin ja fascht am Vierwaldstättersee ufgwachse. Min Lieblingssee :)) Freued eus mega uf das Weekend.
Ich han imfall bi der Dekorateurin es paar Mal a dich denkt wege dene Spitzedeckeli und de chline Väsli. Das würd dier gaaarantiert au mega gfalle. Wie triibts en Appezellerin nach Thurgau??
Wow mega super Priis vo de Floristin. Was bstellsch de da alles bi ihre?

Claudilein
Super isch die Untersuechig so guet gloffe und alles in Ordnig mit dier!!

Sunds
Gits es Bild vo eune Iladige?

Snicki
Gits Bilder vom Shooting wo mit eus möchtsch teile? ;)
Hey cool wegem Chleid. Findes meeeeega schön Ich würd sChleid e Nummere grösser neh. Uf jedefall. Will es wird ja de eh apasst…. Und Chliner gmacht isch es schnell…

Sasileu
Cool isch vo de Chile us alles erlaubt :) Für weles Farbschema hender eu denn ez entschiede?

Littlefoot
Die Bluemegürtel gfalles mer uf de Bilder immer mega guet aber ich han amigs chli Angst dases a eim denn nümme so verspielt usgseht sondern eifach wienes riese ufgsetzts Etwas.. Chas schlecht beschribe…

Malinchen
Hehe schliesse mi dier grad a wegem Frohsii dass ned so viel gloffe isch gester!
Tönt super eues Weekend. Tued doch au mal guet, chli de HZ ‚Stress’ zvergässe
Struub wegem Zollformular. Zum Glück hend mier das nöd müesse, bi eus isch ja d Hälfti vo de Gsellschaft us DE

Me
Mier hend es komplett Hochzitsfreis Weekend gha (widermal) Am Samschtig Abig bini mit es paar Kolleginne und minere Sis as Zürcher Derby und mini Schwöschter hed denn churzerhand entschlosse, dass sie bi eus schlaft. De hemmer am Sunntig en richtige Gammeltag gmacht und sind nume umegläge, hend gredet und gredet und gredet. Und denn isch wider so spat worde, das sie grad nomal en Nacht blibe isch. Sie isch ebe no chrankgschribe will sie en OP gha hed vor zwei Wuche und GG und ich hend gester frei gha. De simmer spontan uf Konstanz chli go spaziere/lädele. Schöööön gsi. es hed so riiiichtig guet tah sie chli um mich zha ;) S Einzig woni chli schad finde, isch, dass sie nie fragt ob mer Hilf bruched oder irgendwas organisatorisches zerledige isch (sie isch euse Tätschmeischter). Da muess ich glaub versueche, mini Erwartige abezschruube.

04.03.14 09:21
Snicki 
Re: Bräute 2014

littlefoot: dörf ich ächt mol es Föteli? Han grad bide PN's glueget, han aber nüt gfunde. Weiss jetzt gar ned, öbs mer scho mol zeiget hesch, glaubes aber ned. Sie isch würklich e Goldschatz. Mier hend jo am Friitig Obig chönne goh. Sind vom 18.30 bis am 21.30 dete gsi, und das isch absolut keis Problem gsi. Morn chani sogar scho am 08:00 verbi, vorem schaffe. So lieb!! Das chöntsch bimne grosse Lade vermuetlich nie mache.
Jojo, s'Büüchli ... das isch sone Sach.

malinchen: ah guet, do beruhigsch mi grad!!! Danke Äbe, ich denke, au wenns mer fascht nid abe mag, das isch so en grossi Grössi mues loh cho muesi ide suur Öpfel bisse Bi würkli chli verschrocke, sie het aber gmeint gha, das die chli chliner gschnitte sind. Verchäuferin halt
Koks-Päckli ... wär no luschtig gsi, was debi use cho wär

Was mer au nonig ganz abe mag isch, das ich en Meerjungfrau-Unterrock allegge muess für das Chleid Ich weiss, völlig dämlichi Überleggig, aber ich han nie sones Chleid welle, und jetzt hanis glich. Natürlich ned extrem de Schnitt, aber doch, es bitz

aktualisiere
Janedoe: Ok, iehr hend mich ganz überzoge. Danke!! Und jo, äbe, ignoh isches gli mol. Föteli gits, jawohl. Went no es bitzli magsch gwarte, gits sogar Föteli vode Iladig sälber. Dete sind die schönschte Föteli eh druf Settid gli mol gliferet wärde.

Pfingstrose: Nei, e halbi Person nimmi scho ned ab Aber do's bi mier eifach immer ume Buuch ume isch (dete isches jetzt au z'eng), isches äbe scho möglich. 1 Nummere grösser sind genau 4cm, so het d'Verchäuferin gseit. 4cm isch würklich ned alli Welt wemmer hauptsächlich ume Buuch ab/zue nimmt. Drum bini chli umschlüssig gsi. 4cm Umfang verlüre isch jetzt ned soooo ne Sach
Ich han sie no gfrogt, öb mer de Verschluss chan wähle. Aber bi dem Chleid schins ned, wills äbe scho beides het.

Zuletzt bearbeitet am 04.03.14 09:27

04.03.14 09:27
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Snicki: Wieso musch en Unterrock alege? Ich han ja au so en Meerjungfraueschnitt bi mim Chleid muss und wett aber kein Unterrock alege isch garnie zur Sprach gstande. :)

04.03.14 09:32
Snicki 
Re: Bräute 2014

Pfingstrose: Für unne bruchts en Unterrock, es keit sus eifach meh oder weniger "flach" abe
Also äbe, es isch jo ned en typische Meerjungraueschnitt. Aber schins sig das de passendi Unterrock.

04.03.14 09:34
sunds 
Re: Bräute 2014

@Snicki: ich bruch au sone Unterrock. Kaufsch du eine im Brautmodegschäft oder luegsch du neume anderst wäge däm Merrjungfraueunterrock?

 1 .. 331 .. 659 660 661 662 663 .. 830 .. 997
richtig   Zuletzt   Pfingstrose   Iladige   gspannt   malinchen   irgendwie   Littlefoot   Hochziit   bstellt   Problem   bearbeitet   würklich   würklech   Janedoe   Taeboyana   squishy   Location   Hochzyt   schaffe