| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 331 .. 660 661 662 663 664 .. 831 .. 997
04.03.14 09:41
Snicki 
Re: Bräute 2014

sunds: Ich glaube ich chauf ne grad dete. Wüsst nämlich ned, wo mer das sus so überchunt. Was zahlsch denn für de Unterrock? Bi mier sinds glaubs 139.-

04.03.14 09:42
sunds 

@Snicki: jo bi mir isch ebe s gliche Problem. Mine wär glaubs au öbbe so viel.

04.03.14 09:45
Snicki 

sunds: mues morn nomol chli verhandle glaubs hend iehr Rabatt becho?

04.03.14 09:46
sunds 

@Snicki: ich ha nen noni kauft. Muess dämfall au mol luege öb sich öbbis mache loht :)

04.03.14 09:48
littlefoot 

malinchen: haha es päckli koks so geil :)
so guet und ich schaff gnau det isch sicher luschtig gsi.
ja ich weiss was meinsch mitem band. aso ich han no es satinband mit so silbrigem bling bling (dezent) druf aber in peach. das nimi denn au no mit.
haha im ernscht, lieber s chleid als d frisur ?
mi GG chunt scho no drus. er häts ja nie direkt gseit aber wenn er mir immer seit, ich sell sie nid schnide vorem hochzit...naja. ich muss au chli a mich denke, ich schwitz sichr nid suber mit mim pelz ufem nacke

janedoe: ou nei du armi 100%
je so schön mit dinere schwö...ich liebs alig au wenn mini chunt zu ois go übernachte und bi alig trurig wenn sie wieder gaht. hmm,meinsch nid eifach sie weiss nid gnau was vo ihre erwartet wird ? würd sie mal aspreche

snicki: ja sie sind relativ flexibel. mir hets denn au fast leid ta woni keis det kauft han aber ebe...
ich würd au grösser ne. chliner chasch immer mache ! ich han au imfall au nie en reifrock welle...aber han au sone meerjungfraue rock. es fallt eifach vill schöner. und au wegem stoff uf de bei wirds angnehmer si.
han imfall keis foti vo mim chleid ev chas öper no abrüefe i sim postfach und mir schnell schicke...

aktualiserä :)

sunds: ich han mine grad det gno. au 139.- glaub...da mis chleid ja nid soo tür gsi isch...

Zuletzt bearbeitet am 04.03.14 09:50

04.03.14 10:27
Maeva 

Zum Glück händ ier geschter nöd so Gas gäh, dänn hani nöd so viel zum Nahläse ka :-)

Snicki: Dis Chleid gfallt mir sehr guet, ich wür aber uf jede Fall de Schal wäglah. De gfallt mir gar nöd und finde, dass er di schön Linie kaputt macht. Wie die andere scho gseit händ, ich wür unbedingt e Grössi grösser näh, dänn häsch au kein Druck, dass du muesch abnäh. Chliner mache gaht immer, grösser wird schwieriger.

Claudilein: Freut mich sehr für dich, dass bi dir alles in Ordnig isch!

Littefoot: D Farb vo däm Gurt gfallt mir uh guet, finde aber d Blueme chli zgross. Mängisch chönt so grossi Sache ade Hüfte au chli ufträge. De Azug vom Ma wür ich glaubs au nöd unbedingt online chaufe. Ich gsehn so Sache immer viel lieber live, au wäg de Stoffqualität usw. Ich känn mich bi Manneazüg aber au überhaupt nöd us.

Janedoe: Schön, händer es lässigs Wuchenend ka und du häsches schön mit dinere Schwöschter ka. Wotsch sie nöd mal aspreche betreffend hälfe mit de Organisation? Viellicht isches ihre ja au gar nöd so richtig bewusst?

Me: Ich bin ja am Fritig namal im Merys gsi und han mis Chleid kauft Ich finds de Hammer und woni namal dri gschlüpft bin und mich im Spiegel gseh han, isches für mich klar gsi, dass ich i däm Chleid möcht hürate. Mini Eltere händ beidi Träne ide Auge ka und dänn hani mich au gad chli müesse beherrsche, dass ich i däm Brutlade nöd afange hüle S Chleid isch vo Ellis Bridal London. Hänke eu es Föteli a...

Datei-Anhänge
Merys-Couture-Ellis-008.jpg Merys-Couture-Ellis-008.jpg (47x)

Mime-Type: image/jpeg, 24 kB

04.03.14 10:55
_janedoe 

@littlefoot
Me gwöhnt sich halt uuuh schnäll a s'weniger schaffe, drum falltmers hüt glaub so enorm schwer :/
Hesch du eigentli no was ghört wege de Fotisache? Mier schribeds au nümme zrugg :D

@maeva
En Traum, dis Chleid! Sooo schön! Oh und das dini Eltere es Tränli verdrückt hend, jöööh, dett hetts mi sicher au gno. Freue mi richtig für dich

@mini Schwöschter
Mier hend scho mehrfach gredet und besproche, was eusi Erwartige sind.... Aber es chunnt eifach so rein gar nüt. Ich ha ihre denn eifach mal vo mier us alles zeigt wasmer so deheime hend für d'Deko und sie hed sich null dezue güsseret... Guet, sie hed im Moment Liebeskummer und verliidet kei verliebti Mensche um sich, was ja au verständlich isch. Bi eus ischs ja eh immer sones im Cheis dreihe... Im Grosse und Ganze bini eifach froh wenn sie denn am Hochziitstag voll und ganz für mich da isch :D

04.03.14 10:58
malinchen 

@littlefoot: Ja stimmt, heiss wirds de ou no viel meh unter de Haar... I ha mini äbä fasch immer zämä bunde, ha so chli locke u de ischs sowieso immer es mega ghürsch ufm chopf ussert weni stundelang zyt ha zum se style (was im Alltag am morge früeh definitiv nid dr Fall isch, haha)

@Maeva: Wow, meeeega schön dis Chleid!!!

04.03.14 11:16
Pfingstrose 

Littlefoot: Was würsch den für en Haarschnitt wele mache? Musch den d Haare unbedingt offe ha? Ich wirds ufegsteckt mit eme Zöpfli und so ha... Offe passt nöd zu mim Chleid. Es gseht irgendwie komisch us. Nach de Hochziit gahni gad zum Coiffeur den werdets abgschnitte. Han eifach immer meh s Gfühl mini Frisur isch so langwilig!

04.03.14 11:20
littlefoot 

maeva: wow wow wow :) sehr schön

malinchen: ich ha recht naturlocke und denn no vom afrikanische mami d dichti geerbt. aso ich weiss eigetli scho dass das gstrüpp uf de haar nervig wird si :) da mini momentan recht strohig sind, (ev au weg de hormon sprütze) hani überleit die keratin behandlg l a zmache aber de sinds eifach glatt und weni locke wett musi mitem lockestab, was ja nid s gliche isch

janedoe: nei han ja gschribe obs etz resveriert sig. de het sie gschribe : Entschuldigung, aber bis jetzt haben wir noch kein def. Datum von Ihnen erhalten, bla bla, werden wir gerne für sie reservieren. ha de gschribe aber ke bestätigung becho.
ja das isch chli blöd weg de schwö...susch musch halt glich säge, wenns ihre z vill sig nämed er lieber en andere tätschmeister ? die hend glaub schono ufgabe denn a dem tag

gurt: ja ihr händ recht das cha denn guet si wegem ufträge. aber ich finden so schön

pfingstrose: ha nid aktualisiert gha :) aso ich han nur de rossschwanz gse uf dim foti...gseht mal nid langwilig us. nei weisch mi GG seit immer ich sell vorem hochzit da haar ja nid abschnide au wenns kaputt sind usw...de nimi a er erwartet dasis offe han ich selber han scho welle en locker ufegsteckti frisur. zäpfli weiss ich nid, obs bi mir denn z chindlich usegsht. aber ha ganz vill schöni frisure uf pinterest.
a propos foti. häsch nid du letscht mal gseit sigsch mis chleid nomal i minere PN go aluege ? wärsch ächt so lieb und würdsch mer das schnell schicke ? "ganzliebguck*

Zuletzt bearbeitet am 04.03.14 11:32

1 .. 331 .. 660 661 662 663 664 .. 831 .. 997
malinchen   Location   Taeboyana   Hochzyt   Janedoe   Littlefoot   Iladige   Problem   irgendwie   richtig   würklech   würklich   squishy   schaffe   Hochziit   Pfingstrose   gspannt   bstellt   bearbeitet   Zuletzt