| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 332 .. 661 662 663 664 665 .. 831 .. 997
04.03.14 11:20
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Iher Liebe

Ich han ganz es grosses Problem woni nöd weiss wohii demit. Zu mim Fründeschreis wetti demit nöd, die denked sicher ich spinne!

Weiss gar ned so recht wo afange... Sit mier ghürate hend ischs für mich meeega schwierig mit mim GG :( Ich schlafe schlecht und unruhig und träume immer wider vonere andere Frau. Ganz am Afang woni mit ihm zämächo bin isch die Frau zwüschet eus gstande. wo das bi eus no nöd so klar/konkret gsi isch, hed er no was mit ihre am laufe gha und für mich isch das sone schlimmi Ziit gsi willi nie gwüsst ha, wora ich bin und was er will. Wenn ich ihn gfragt ha, heder mich zum Teil beloge. Hed sich heimlich mit ihre troffe und so Gspäss.
Ich bin nöd öpper wo en Mensch zwingt, öpis ztue woner nöd will, drum han ich abgwartet bis er vo sich us de Kontakt zu ihre abbroche hed. Han mich aber zwüscheziitlich vo ihm trennt will ich mier eifach meh wert bin. Er hed denn uh lang und hartnäckig um mich kämpft und mier versicheret, daser die ander nöd will. Sie hedem denn immerwider gschribe und isch zu ihm is Gschäft. Mal isch sie ine Klinik igwiese worde und hed so sis Mitleid welle erzüge und so Sache. Er hed ihre denn aber nid gantwortet oder de Kontakt ufgno aber trotzdem chanis nöd vergesse. Vorallem willer damals nöd ehrlich gsi isch zu mier. Vertraue ufbaue fallt mier so enorm schwer und wenns eimal weg isch.... verstönder?
Jetzt isches gaaaanz lang guet gsi und ich han kei Gedanke a sie verschwendet aber sit de Hochziit chunnts mer immerwider ufe. Und mit dene Gedanke chunnt ebe au d Angst, das das mitem hürate nid richtig isch... Obwohl suscht eifach alles perfekt isch!

Entschuldiged de Seelestriptease, s Forum isch vielleicht ned de richtig Ort aber wie gseit, zu mine Kolleginne möcht ich mit dem Thema nöd...

04.03.14 11:33
Fanny87 

Liebi Janedoe

ich bin susch eher ä ruhigi mitleserin do im Forum, aber uf da wo du etz gschribä häsch mit däne negative gedanke und dä Unsicherheit, do druf möcht ich etz doch mol öppis schribä :-).

ganz ehrlich glaub ich isches normal, das mer echli unsicher isch und sich so gedanke macht obs würkli s richtige isch usw. das mach ich mir au, und ich bin nonig ghürote :P
ich han zum bispiiel vor paar wuche sonä Phase gha woni s gfühl gha han ich muess voll in usgang und mich no go ustoobe und ha natürli genau denn en typ troffe wo mir scho immer uhh gfalle het und ich aber scho ewigs nümä gseh han. und du chasch dir sicher vorstelle wiä mich das durenand brocht het.

isch vilicht nöd sgliche wo ich gfühlt han...aber ich cha dir nohfühle dass du dir gedanke machsch obs srichtige isch usw.

und vorwäge vertraue ufbaue chani di sehr guet verstoh. aber ich denke es isch öppis wo du i dir ine hesch und din GG schlussendli gar nünt defür cha. drum würi vilicht probiere das nöd a ihm usloh bzw. en weg finde wiä du chasch demit umgoh. evtl. au mol mit ihm drüber rede?

ich han au mit paar kolleginne über das gredt das ich i letschter ziit wiä chli chalti füess becho ha und s gfühl gha ha ich müesi nochli in usgang usw. obwohl ich da vorer nümä gha han. und alli wo scho verhürootet sind hend mir gseit da segi ganz normal ;-). het mich denn wider chli beruhigt und schwupp isch diä Phase au scho wider dure gsii..hihi..

i hoff i ha di vilicht bitzli chöne beruhige. mach dir nöd zviel gedanke um das. er liebt dich vo ganzem herze, susch hetti er nöd JO gseit zu dir :-)

04.03.14 11:44
Maeva 

Liebi Janedoe

Ich chan dir sehr guet nachempfinde, was du fühlsch, han aber en komplett andere Usgang vode Gschicht wo du häsch. Ich han mich bi mim Exfründ so gfühlt und schlussendlich au Rächt bhalte, wil er mich ebe genau mit dere Frau betroge ka hät.

Ich glaub de einzig Rat, woni dir da chan gäh, isch offe dini Gfühl dim Ma mitzteile und das wenn möglich ohni Schuldzuewisig oder Vorwürf. Es chan nämli wükli si, dass da überhaupt nüt isch und nume in dinere Phantasie existiert. Probier das als Chance für eui Beziehig und Ehe zgseh, dass ier das zäme chönd meistere und probier ihm dini Ängst zvermittle. Es isch keis schöns Gfühl, wenn mer igendwie im Hinterchopf hät, dass viellicht na en Anderi im Spiel isch. Für ihn isches au e Chance sich ganz klar z positioniere und für dich zbekenne und dir nomal klar zmache, dass du di einzig für ihn bisch.

Ich druck dich ganz fescht und hoffe, dass für dich bald alles wieder stimmt

04.03.14 11:45
Pfingstrose 

Fanny: Genau das mit em Typ im Usgang träffe isch doch amigs ENROM verhäxt... Bi mir isch das ganz am Afang gsi... Sind plötzlich 3 Type uf de Matte gstande woni mir vorher paarmal dänkt han mit dem wers scho no was zum zäme sie. Das verwirrt enorm. Aber es isch doch würklich normal! Mer muss sich den glaub möglichst glasse verhalte. Mer spinnt hald chli! Es isch en grosse Schritt.

04.03.14 11:51
Fanny87 

Pfingstrose: Jo es isch würkli wiä verhext amig ;-)! aber schlussendli machts es jo au spannend und isch doch wunderschön wenn mer trotzdem no mit voller überzüügig chan sägä "min schatz isch de bescht". und du häsch würkli recht, es isch en grosse schritt und so gedanke sind glaub eifach würkli normal. wiä du seisch, am beste möglichst glasse bliebe unds uf sich zuecho loh.

"mer spinnt halt chli" - da triffts uf dä punkt :P

04.03.14 12:01
lil.lian 

Janedoe
Du chasch eigendli alles mache, au wenn kes Diplom häsch. Du döfsch natürli nöd säge du bisch dipl. Weddingplannerin oder was au immer.
Und du chasch immer irgend e Firma gründe. Für das muesch nöd irgend es Diplom, Fachuswiis oder was au immer ha.. Aso so wies d’Malinchen seit..

Daenu16
Hihi gsesch guet us :) Danke fürs Föteli..

Claudilein
Ah das dönt doch super mit em Kardiolog. Döfsch den jeze au go tauche gah?

Snicki
Gseht uu härzig us die Föteli vom Chleid. Wär das din Favorit?
Ich finds guet gasch nomol verbi..

Sasileu
Ja dier au ville Dank . Has super gfunde..
Joah sbruune Band passd super. S’wiise isch vill z’hell und ivory vill zdunkel. Ich duen dänn das mal bstelle und fräge, öb sie no es Band häd wo zwüsche dene Farbe isch und öb sie mir grad es Muster däzue chönti schicke..
Für welli Farbe häsch di jeze entschiede?
Und d’Offerte vo de Blueme häsch scho übercho?

Maeva
Woooow gseht schön us dis Chleid :)

Pfingstrose
Wie isch gsi mit de Ring?

Me
Mier sind no wege de Ring gsi am Wuchenend.. Mier händ eus entschiede..
Han de gnoh, wo ich es Föteli inegstellt han. En chline mit gaaanz vill Steindli . Und sine isch relativ unspektakulär. Mier händ ja lang überleit, öbs überhaupt en Ring für ihn söll gäh. Mier (oder er hät sich) händ eus jeze für en ganz schlichte Ring entschiede.

Zuletzt bearbeitet am 04.03.14 12:04

04.03.14 12:19
Pfingstrose 

Lillian: Oh jetzt häsch mich uf em falsche Fuess troffe!!! Mir sind ja extrem am SA is Glatt zum euse Ring in Gold chöne aluege will die ander gseit hät ab den hends Usstellig und alli Ring sind in Wiis und Gelbgold ume... Tja schöne gsi! Ich han sogar am FR no aglüte zum das bestätige lah und die het s gliche gseit. Den sitzemer dete und säged was mer wend und die hend überhaupt nix peilt. Mir sind richtig hässig gsi. Und die wo eus das gseit hät isch au dete gsi het aber so tah als hetti sie das nie gseit und als würdi sie eus nüme känne. Den sägeds eus im aller ernst mir händ hald eifach öpis falsch verstande... Mim GG isch fast de Chrage platzt. Ich han eigentlich nur chöne lache. Sie het den no es Mail füre bracht wo sie mir druf gantwortet hät bez. Ring... Und ich säge ihre ja schön, das hani nie übercho, will sie nöd uf Antworte druckt händ sondern die falschi Adresse abtöggeled händ. Den isch die ganz rot worde... Uf jedefall hämmer gseit mir sind eifach entdosche. Mer lönd für eusi Ring dete 5'500 CHF ligge und die behandlet eim so. Mir gönd jetzt amene andere Standort go chaufe. Will mer kei Lust meh hend uf de Service. Aber es werdet die wo mir welle hend und hends jetzt hald nöd in Gelbgold chöne gseh, will das garnöd möglich isch. Aber glich... Mir erholed eus jetzt no chli nach dem Ärger den gömmers den mal go bstelle.

04.03.14 12:36
Maeva 

Pfingstrose: Ui nei, das isch ja uh mega ärgerlich i däm Lade! Mir wär glaubs au de Chrage platzt. Guet gönder ez an en andere Standort. In Gelbgold git eui Ring aber scho oder?

Lilian: So schön händer eui Ring gfunde, gratuliere.

Ich han ez na es Bild vo mim Chleid vo hinde gfunde

Datei-Anhänge
18891_01.jpg 18891_01.jpg (41x)

Mime-Type: image/jpeg, 33 kB

04.03.14 12:42
Pfingstrose 

Maeve! Wooow das Chleid! Wunderschön!!! Es isch nöd s gliche wie ich han. Hemmer ja zerst gmeint. Hihi! Es gseht mega elegant und glich no jung us. Perfekt!

Ja d Ring gits in Gelbgold mer chans so bstelle aber mer chans nöd vorher aluege. Naja! Ufem Bild hanen ja scho gseh und ich chanen mir guet vorstelle in Gelgold! Vo dem her... No Risk no Fun!

04.03.14 12:50
lil.lian 

Maeva
Wooow es gseht würkli voll hammermässig us :)
Wunderschön

Pfingstrose
Ja voll dänäbed!! Det würi aso au nüm hi . Und am Telefon verzelleds den ganz öbis anders .
Aber chönds es dänn in gelbgold mache oder nöd? Bin jeze nöd ganz druscho.. Und susch nämeder den wiisgold?
Ah has jeze grad nomol glese.. ok

Zuletzt bearbeitet am 04.03.14 12:51

1 .. 332 .. 661 662 663 664 665 .. 831 .. 997
squishy   würklech   Hochziit   bearbeitet   Zuletzt   Taeboyana   Problem   würklich   richtig   Hochzyt   malinchen   Location   Littlefoot   Pfingstrose   bstellt   schaffe   gspannt   Iladige   irgendwie   Janedoe