Bräute 2014 |
|
1 .. 333 .. 663 664 665 666 667 .. 832 .. 997
|
|
|
|
|
05.03.14 08:47
Snicki
|
Re: Bräute 2014
Morge mitenand Mis Chleid und ich, hend üs hüt no einisch troffe. Und ich han mich würklich nomol verliebt es isches, es isch das Chleid Han grad mega Freud, und isch no cool gsi, mol allei go ah probiere de hemmer chli Ziit gha für enand, s'Chleid und ich Hans jetzt bstellt, und es goht öpe 3 Mönet. Maaaan immer die Warterei Ich bin doch ungeduldig!! Aber jetzt chani mol no für Assessoires luege. Ich glaube, es Chetteli wär cool. Han nur no kei Plan, was für e Richtig. Denke eher öpis mit Perle, müend jo ned immer so "normali" rundi Perle si
Littlefoot: ou nei! Jetzt ischs ned mol dis. Isch jo voll doof. Bi mier wirds allerdings au öpe Mai bises chunt.
Sue: Zöliakie - was isch denn das was? Ich weiss ned, ich bin eifach eswie kein Buffet Fan. Han irgendwie immer s'Gfühl, das isch wie chli abgstande, lauwarm ... Aber wenns guet gmacht isch, isches sicher au öpis schöns. Mier hend uf jedefall serviert. Ussert fürs Dessert, det gits es Buffet. Wenns losch serviere, gits sicher au en Alternative für d'Vegis.
So, ich wünsche eu es schöns Tägli, bin grad happy und chan mich ade Fotene chum satt gseh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 333 .. 663 664 665 666 667 .. 832 .. 997
|