| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 333 .. 664 665 666 667 668 .. 833 .. 997
05.03.14 11:28
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: haha jaaa chum mer jetzt scho doof vor so blöd z tue. bi ebe impulsiv und weni mi ufrege de halt sofort. negscht mal het sich das scho gleit, de wirdi nüt me säge glaubs. :) aber das mit de schniderin bi mir isch au doof. mini TZ wohnt ja z Regesdorf und bhaltet s Chleid bi sich bis zum Hochzyt. drum wärs denn au wieder doof, da z Luzern ändere la und sie muss es wieder mitne. mir werded etz de scho en termin finde :) aber ich glaub ich chauf null anders me det i dem lade corsage usw holi etz grad ame andere ort.basta.

was sind denn das für verwandti ? schwöschter und brüeder vo dim GG oder vo de Schwiemu ? isch doch en seich wenn anderi lüt das ilade verwaltet i eigne regie gopf. was musch etz, dere schwöschter wieder absägä...das git doch böses bluet oder ?

05.03.14 11:34
_janedoe 

Littlefoot
Genau drum fallt mier SMSle liechter. Erstens will ich denn zweimal über das woni wett sägä chan nahdenke und zweitens will mi niemer usem Konzept bringt. Bi mim GG und mier entstönd gottseidank fascht gar kei Missverständnis dur eusi Wortwahl willmer eus doch sehr guet kenned.
Hey nei die mitem Chleid isch ja de hammer. Da wäri au stinksauer und hettsne au direkt gseit. So denebe. Ich schliesse mi da de Fraue a, würd das Chleid go hole und neumets andersch apasse lah. Pfff…
Chan voll nachvollzieh wie du empfindsch wege dinere TZ und dim Mami. Aber schlussendli möcheds das doch sicher au gern für dich :) 200Euro für d Änderige isch halt scho wider en guete Priis. dSchniiderin bi mier hed so gschätzt dases nomal CHF 500.- wird choschte mit allne Änderige -.-

Snicki
Du hesch absolut recht. Negativi Gedanke ghöred glaub zum Lebe und sind au sehr wichtig find ich. Suscht chamer irgendwenn s’Positive gar nümm vom Negative unterscheide.
Aso ich han NULL Rabatt ufs Chleid becho… Ich glaub das isch au ned so üblich oder scho?
So schön wege dim Chleid. Freue mi richtig mit dier :)

Sasileu
Ich han gfragt wege de Farbe ;) Finde d Farbwahl seeehr früsch und au d Blueme wirked locker und happy. Min Stil isch es ganz und gar nöd aber ich glaube die passed echt suuuuper zu dier!

Sue
Nei leider hani kei Foti. Aber was sie eus gseit hed wege de 5armige Cherzeständer isch vor allem gsi, das mier au unne no en Liechtquelle sötted ha will suscht obe s ganze Liecht verlore gaht und mer de meh oder weniger im Dunkle sitzt. Drum hemmer ez ebe no die Teeliechtli mit Gold. Das findi sone meeeeega tolli Idee….
Hey cool, bi de gspannt was verzellsch vom Catering. Mier –oder vor allem ich- hend imfall zerscht au unbedingt alles serviert welle ha. Ich finde das viel festlicher/eleganter. Aber denn hed eus d’Chefin vom Restaurant au gseit, das sie viel besseri Erfahrige gmacht hend mit dem Misch us serviert/Buffet. Es chunnt de eifach nochli Bewegig id Gsellschaft und mer sitzt ned so lang ume. Usserdem isch dUswahl natürli au es Kriterium. Mier hend jez die zwei Vorspiisegäng serviert und denn es Hauptgang- und Dessertbuffet.

Pfingstrose
Nur no 100 Täg bis zum Hochziit, yaaaaaay… Aber hey das ganze Gästegerangel isch ja echt müehsam. Damit schlönder eu ja jez scho so lang ume. Cha din GG ned mal bi sinere Family ufe Tisch chlopfe?

Rabatt
Mier hend a viiielne Orte chli was reduziert becho. Ned direkt so und soviel Prozent aber mier hend eifach immer klar euses Budget ageh und gseit, dass das ned überschritte werde darf und denn isch da und dett chli was weggstriche worde im Priis.

Me
GG und ich hend gester Abig nomal sehr es intensivs Gspröch gfüehrt und vor allem zum erste(!!) Mal hed er checkt, wieso mier so wichtig isch, das er mier ganz offe und ehrlich verzellt was damals gloffe isch. Es isch au vieles verletzend gsi und hed nomal chli alti Wunde ufgrisse aber ich han jez sGfühl dasi mit dere Gschicht endli zu 100% chan abschliesse willi alli Antworte ha wo mier bisher immer gfehlt hend. Ich denke das sind Situatione womer als Paar echt gstärkt chan usegah und ich bi jez soooo erliechteret :)
Hochziitstechnisch wartemer ganz ungeduldig uf d Offerte vo de Dekorateurin… Grrr ich hasse warte!!

05.03.14 15:26
lil.lian 

Littlefoot
Ja bitte gern gscheh :)
Oh das isch aber würkli doof wegem Chleid . Joah das verstahni, dass es chli schwierig wierd mit de Koordination mit de Chind.. Drucke Dumme, dass du glich no en Termin findsch wos allne gaht .

Sue87
Ah kuuhl händer hüt de Termin mit de Cateringfrau..

Snicki
Gratuliere dier zum Chleiderchauf!! So schön :) S'Chleid und ich

Pfingstrose
Joah das glaubi dier. Isch echt müesam mit de Family :-/.
No 100 Täg.. Scho baaaald.
Dänn dönder grad ade WM-Eröffnig hürate? . Das händs gester im Radio bracht..

Janedoe
Das dönt guet mit em Gspräch mit em GG! Isch sicher erliechternd für eu beidi..

Buffet
Ich find halt de grossi Vorteil bime Buffet isch, dass mer mal chan ufstah und au mit andere Gäscht chan schwätze.. Und das es sich chli durchmischt. Und dass jede das chan esse wo er wöt :)
Han au noimets glese, es wär no e gueti Idee, dass de ersti Gang scho serviert wierd (en Salat zum Bispiel) und den de ersti Hunger gstillt isch, nöd das jede gad as Buffet rennt..

05.03.14 15:33
Snicki 

janedoe: Super, dass iehr das hend chöne kläre. Jetzt chasch voller Elan ... warte
Ich hasse warte au, es isch ganz schlimm. Aber ich glaube, so Hochziitsvorbereitige lehrid eim s'warte automatisch

lil.lian: Danke Hesch ned du geschter noch Föteli gfrogt gha? Ich hetti jetzt also
Wägem Buffet, jo das stimmt scho, wegem dure mische. Wobi ich han so s'Gfühl, bim Apero wirds scho rächt gmischt, und noch em Esse sälber, cha jo au mol en Platztuusch (uf freiwilliger Basis ) stattfinde.

me: Ich warte ( HuHu Janedoe ) au grad. Üsi Ring settid öppe einisch fertig si. Sie het so gmeint, en Monet ungefähr, bis de Rohling fertig isch, denn gohts ums Platziere vode Brillis und de fiin Schliff. Wobei bi üs jo no Fasnacht etc gsi isch, also 2 Wuche Ferie. Drum mues i jetzt vermuetlich no meh warte Ned, dasses mi öpis nützt, wenn mer die Ring hend

05.03.14 15:39
lil.lian 

Snicki
Jaaaa ich het gern es Föteli
Das mit de Durchmischig am Apero stimmt au ja..

06.03.14 09:13
Sue87 

Snicki
Zöliakie isch Glutenallergie…

Janedoe
Merci füre tipp mege unde no liecht bi 5-armige lüüchter…heiter de eifach glesli mit teeliechter und goldenem Glitter dinne oder was für glesli?
Ou schön hesches mitem GG chönne kläre….!!

Menu/Catering
Mir hei es suuuper Treffe gha Gestern. Mir hei üs ize entschide dasmer e Mischig vo Serviere und Buffet werde mache. Also folgendes:
Saisonsalat mit Ei, Brötchen und Butter ->serviert
Buffet:
-Kalbssteak
-Pouletbrüstli
-Bratensosse
-Tomaten Provençal
-Gemüseplatte
-Knöpfli
-Rösti
Panna Cotta mit Fruchtsosse ->serviert
…..später dann…..
-Cupcakes Hochzeitstorte
-Erdbeeren in Schüsseln

Getränkeservice
ize simer am Prise vergliche für Getränk am Apero. Het öper no e Tipp? Mir luege ize mau bide Landi wie das isch mit Kühlschränk miete etc…

06.03.14 09:16
Pfingstrose 

Guete Morge liebi Brütlis!

Lillian: Ich han gmeint d WM Eröffnig isch am 12.06.? Naja isch mir so oder so Wurst!

Janedoe: Ja das mit em uf de Tischchlopfe... Das heter scho paarmal gmacht. So isches nöd. Aber für ihn isches mega ärgerlich, dass er nie berücksichtig wird und mer wie eifach nöd nahdänkt. Das isch jetzt bestimmt s letschte mal gsi. Und es wird au no e Diskussion geh. Er het aber im Moment kei Lust sich bi ihne zmelde und das chani au verstah. Sie hend s Gfühl es müssed ihri Argument meh beachtet werde wie eusi und da sind mir klar degege. Wills nöd ihres sondern euses Fäst isch. Da sind mir eus ächt einig.

Me: Han hüt mega Ziit zum da ine schriebe und läse... Also bitte chömed us em Bett und mached mit?! Hihi! Gester hani no mit minere Schwöster 1.5 h Skyped... Isch super gsi! Endi Monet gahni sie den endlich go bsueche. Freu mich scho mega... Sie het in Madrid scho 15-18 Grad! *NEID* Han scho gseit wenn sie den so miteme schöne Huutton ad Hochziit chund und ich die Wasserliechebrut bin den duni im Photoshop ihri Huutfarb uf mich überträge! Haha!

06.03.14 09:26
malinchen 

@Pfingstrose: haha, so cool wäge Photoshop!!!

@Sue: das tönt cool öies Menu. De hets dasmau ömu klappt mit däm Träffe! Mir wärde üsi Getränk äuä ou ir Landi bstellä. Findes v.a. cool das me när das wo me nid het bruucht wieder cha zrug gäh. De chamä uf jedä Fall gnue choufe und zahlt schlussendlech nur das wo me tatsächlech brucht het.

@me: Ha gad ds ok becho für üse VW-Bus, mir chöi dä vo mim ehemalige Chef miete für ds ganze Weekend vom Hochzyt.

06.03.14 09:38
littlefoot 

guguseli

wm: ja, d eröffnig isch am 12.6 :)

janedoe: ui 500.- mit änderige ? häsch denn du dis chleid nid useme lade ?

malinchen: wow cool wegem büssli

sue: tönt super das menu. lecker

pfingstrose: wow cool ich liebe madrid meinsch wirsch bleich si ? :)

me: hend etz de termin für d sofortänderig ame dunstig (15 mai) wo mini beraterin nid deby isch, was mer egal isch wil die eh recht vill schnurrt . de chanis chleid grad mitne isch denn halt in züri bi minere sis aber isch au guet. etz hani schön zit für d accessoires und schueh uswähle. denke endi april chömed denn au wieder sandale, de findi sicher öpis.

ich han ja wele pompons baschtle...etz bini grad nüm sicher obi würkli 55 will mache, wil ich vill gläse ha dass me sie erst i de location sett "ufmache"...das gaht zitlich nid. ha au gläsä dass mes cha es paar täg devor mache aber det musi scho cake pops und cupcakes bache..mag ke stress..

zudem gstaltet sich d suechi nach siedepapier oder serviette in mint &peach ziemli schwierig. natürlich hanis uf etsy gfunde aber de versand isch relativ hoch, de zahli au wieder..

ich denke ich cha denn d farbe ufem tisch au anders vertrete. het zwar die pompons super gfunde, aber ebe...alles chasch nid ha gäll

06.03.14 09:49
Snicki 

Morge mitenand

Sue: Ah ok, Gluten kenni, aber Zöliakie hani no nie ghört. Danke für d’Erklärig Tönt super dis Menu! Mier hend üses au bereits usgsuechet, wird allerdings – bis äbe ufs Dessert – serviert.
Ich weiss, mi Schwiegerpapi liferet so Getränk inkl. Chüehlwage. Er het es Dorflädeli. Frag doch sus mol bide Schüwo ah. Hender so eine die Nöchi? Landi wär sicher au prima. Je noch grössi hend die sicher au e Chüehlwage. Ich liebe de eint Wii use de Landi. Rosiere heisst er, gits in Wiis, Rose und Rot.

Pfingstrose: Uf wäri scho lang Bin also debi, ich bin alleige im Gschäft, alli hend Ferie, und somit au chli Ziit.
Du, die 15-18 Grad tüpfimer jo schins au fascht das Weekend. Sell jo super schön wäre, richtig Früehlig. Obwohl – mer hend jo gar kei richtige Winter gha, de planget mer ned sooo druf. Emel bi mier isches so
Wasserlichebrut so guet, hani aber au denkt gester, wo ich mis Chleid nomol probiert han. Do muess unbedingt no chli Brüüüüni ane, und zwar nahtlos (emel ade Schultere)

littlefoot: Für was de Pompons? Ja, wür aber au ned z’viel mache, bisch (bzw mer sind ) sicher sus scho gnueg gstresst.
Hesch scho mol im CC Prodega oder Top CC glueget weg de Serviete? Ich bin letscht mol gsi (letschte Herbscht) und die hend uuuuuh viel Serviette gha, i allne Farbe und Muster. D’Migi het i de Huushaltsabteilig au uh viel Farbe.

1 .. 333 .. 664 665 666 667 668 .. 833 .. 997
irgendwie   squishy   Iladige   würklich   Hochziit   gspannt   Janedoe   Hochzyt   schaffe   malinchen   Littlefoot   bearbeitet   Problem   bstellt   Pfingstrose   Zuletzt   richtig   würklech   Taeboyana   Location