Bräute 2014 |
|
1 .. 333 .. 664 665 666 667 668 .. 833 .. 997
|
|
|
|
|
05.03.14 15:33
Snicki
|
Re: Bräute 2014
janedoe: Super, dass iehr das hend chöne kläre. Jetzt chasch voller Elan ... warte Ich hasse warte au, es isch ganz schlimm. Aber ich glaube, so Hochziitsvorbereitige lehrid eim s'warte automatisch
lil.lian: Danke Hesch ned du geschter noch Föteli gfrogt gha? Ich hetti jetzt also Wägem Buffet, jo das stimmt scho, wegem dure mische. Wobi ich han so s'Gfühl, bim Apero wirds scho rächt gmischt, und noch em Esse sälber, cha jo au mol en Platztuusch (uf freiwilliger Basis ) stattfinde.
me: Ich warte ( HuHu Janedoe ) au grad. Üsi Ring settid öppe einisch fertig si. Sie het so gmeint, en Monet ungefähr, bis de Rohling fertig isch, denn gohts ums Platziere vode Brillis und de fiin Schliff. Wobei bi üs jo no Fasnacht etc gsi isch, also 2 Wuche Ferie. Drum mues i jetzt vermuetlich no meh warte Ned, dasses mi öpis nützt, wenn mer die Ring hend
|
|
|
|
|
|
|
|
06.03.14 09:49
Snicki
|
Re: Bräute 2014
Morge mitenand
Sue: Ah ok, Gluten kenni, aber Zöliakie hani no nie ghört. Danke für d’Erklärig Tönt super dis Menu! Mier hend üses au bereits usgsuechet, wird allerdings – bis äbe ufs Dessert – serviert. Ich weiss, mi Schwiegerpapi liferet so Getränk inkl. Chüehlwage. Er het es Dorflädeli. Frag doch sus mol bide Schüwo ah. Hender so eine die Nöchi? Landi wär sicher au prima. Je noch grössi hend die sicher au e Chüehlwage. Ich liebe de eint Wii use de Landi. Rosiere heisst er, gits in Wiis, Rose und Rot.
Pfingstrose: Uf wäri scho lang Bin also debi, ich bin alleige im Gschäft, alli hend Ferie, und somit au chli Ziit. Du, die 15-18 Grad tüpfimer jo schins au fascht das Weekend. Sell jo super schön wäre, richtig Früehlig. Obwohl – mer hend jo gar kei richtige Winter gha, de planget mer ned sooo druf. Emel bi mier isches so Wasserlichebrut so guet, hani aber au denkt gester, wo ich mis Chleid nomol probiert han. Do muess unbedingt no chli Brüüüüni ane, und zwar nahtlos (emel ade Schultere)
littlefoot: Für was de Pompons? Ja, wür aber au ned z’viel mache, bisch (bzw mer sind ) sicher sus scho gnueg gstresst. Hesch scho mol im CC Prodega oder Top CC glueget weg de Serviete? Ich bin letscht mol gsi (letschte Herbscht) und die hend uuuuuh viel Serviette gha, i allne Farbe und Muster. D’Migi het i de Huushaltsabteilig au uh viel Farbe.
|
|
|
|
1 .. 333 .. 664 665 666 667 668 .. 833 .. 997
|