| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 334 .. 665 666 667 668 669 .. 833 .. 997
06.03.14 09:52
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Cool händer e Lösig wege de Änderig gfunde! Hm... Ich würd au eher uf Pompons verzichte als in Stress cho. Glaub das versaut eim den scho rächt de Tag. www.pinkfisch.ch het suscht imfall sehr schöni Serviette. Dete chöntischs au go abhole den häsch kei Versandchöste... Het au suscht schöns Züg zum dekoriere.

http://www.pinkfisch.ch/shop/strohhalme-tuerkis-kleine-punkte?filter_name=mint
http://www.pinkfisch.ch/shop/wimpelketten-spitzen-wimpel-mint?filter_name=mint
http://www.pinkfisch.ch/shop/index.php?route=product/product&product_id=1633
http://www.pinkfisch.ch/shop/alles-fuer-die-party/tisch-servietten/Servietten-sterne-aqua

06.03.14 10:00
Snicki 

Ah, jetzt chumi drus weg de Pompons
Aber ich han settig au scho gmacht ... Also ich hans gäbig au e Wuche vorher gmacht. Isch mer jetzt nie ufgalle, das die zäme gheit oder so Isch also gar keis Problem gsi. Han sie sogar ufenand ufe gleit gha (innere Plastikbox) und das het ne also au nüt gmacht ...

edit: oh man, do hesch mer wieder e Siite zeiget

Zuletzt bearbeitet am 06.03.14 10:03

06.03.14 10:44
littlefoot 

pfingstrose: was für en site danke :) aber het grad nid beid farbe woni bruch.

snicki: hammer, danke demfall chani die jetzt mache, nid ufmache und dass denn e wuche devor voreme WM Match mache. perfekt

06.03.14 10:56
Snicki 

littlefoot: Ich hans äbe im September gmacht, mit Serviette (ganz billigi ... ) und eis vo dene Pompons lieht immerno ufeme Sideboard Diheime. Also nüt mit zämegheie oder so
Ich han denn ade Ränder quasi (wie sell ich dem sus säge ) mit chli Liim sogar no glitzer ah kläbt total kitschig, aber uuuh herzig

06.03.14 11:22
Sue87 

Malinchen
Ja das findi ebe der hammer dasme das nume zahlt wo ner ou trunke wird;O) süsch hetme ner je nachdem no meeega viel förig….;O)

Littlefoot
Suechsch stoff- oder papierserviette??

Snicki
Was isch de Schüwo??ou merci füre tipp de rosiere weisswein choufi demfall mau gad zum tesch-te;O)

06.03.14 12:52
Snicki 

Sue: das isch sone Getränke-Firma. uf www.schuewo.ch hets Details. Aber äbe, ich weiss jetzt au ned gnau, wie die das handhabid. Aber de hetsch evtl en Offerte (wenns denn das möchid) und de hesch öpis zum Vergliche isch mer nur grad düre Chopf.
Ja, probier mal de Rosiere, isch würklich no es gäbigs Wiiswiili, und mit CHF 6.90 pro Fläsche au ned sooo tür. Han grad letschte Samschtig kauft, drum weissis grad

06.03.14 13:15
littlefoot 

snicki: ou wow so cool. ghörä immer nur dass es mit serviette schlechter sig als mit sidepapier. finde eifach für öpis wome uf d serviette leit und de irgendwo anetut würd au serviette länge. nur isch es au da nid eifach die farbtön z finde
ich glaub ich muss eifach ganz vili lage ne, denn gheits au nid zäme.

schüwo: ha das isch en chund vo eus

06.03.14 13:20
Snicki 

littlefoot: Also mues ehrlich säge, ich hans gar nie mit Sidepapier probiert nur mit Serviette. Die hani denn, sind jo immer mehreri Lage, immer usenand gno, das würklich nur no 1 Blättli gsi isch, zämegfalltet und bunde. Nochher hani mitere Zacke-Schär ade Ränder so Zacke inne gschnitte. Eifach nur dureschnide, wenns bunde isch, mues au ned grad si. S'git eifach chli es Müsterli dri. Was jedoch auch uuuh herzig isch, wenns ade Sitte, nochem binde, eifach abriissisch (anstatt mite Zacke-Schär) ... das gseht viel natürlicher us, als wenn dete so grad gschnitte isch.
Ich han au 2 Färber gmacht eifach en Lag wiis (z.B) und denn en Lag grüen (z.B) und de es paar Schichte überenenand. Gseht no tiffig us

06.03.14 13:29
_janedoe 

Snicki
Wo hender eui Ring mache lah?
Ohh dörfi au es Föteli?
Sone cooli Idee d’Spitzli izfärbe. Muessi mer merke ;D

Sue
Genau so eifachi Teeliechtli Gläser mit Glitzerpulver.. so was: http://lafeo.de/shopping/kartenpower/tee...m::3750183.html
Mhhh eues Menü tönt fein!

Pfingstrose
Chan din GG (und dich) voll guet verstah, glaube das isch extreme frustrierend und finde iher hend vooooll recht dass ihers eifach so dureziehd wie iher das wend und wies für eu stimmt. Mer chas sowieso nie allne recht mache und stimme muesses einzig und allei für eu zwei!
Weisch du per Zuefall ob Pinkfisch z Thalwil es richtigs Gschäft hed womer die Sache chan live go aluege?

Malinchen
Yaaay cool wegem Bus!

Littlefoot
Naaaaaaai, d Änderige allei würded um die 500.- choschte. Mis Chleid hani scho useme Lade. Hahaha muess grad lache
Wege de Pompoms bini au chli im Klintsch… Irgendwie wirds mer eifach zstressig… Genau us dem Grund wegem backe vorher. Entweder mier investiered wirkli s Geld und kaufeds… Oder mier lönds ganz lah blibe… Mier wend ja Liechterchette a de Decki, vo dem her wars für eus verzichtbar.

06.03.14 14:03
Pfingstrose 

Janedoe: Mich stressts eifach, dass sie s Lebe vom GG so schwer mached. Er het sie gern sind ja sini Eltere... Und ich finds ungerächt dass sie das so usnutzed. Aber ich muss mich vo dem distanziere es macht mich suscht wahnsinnig. Er dut sie garnöd verschone mit ussage... Aber die pöggeds eifach nöd. Usert bocke chönd die nix!

Änderige: Mini Änderige am Chleid werded au in Etwa so tür werde wie de Janedoe ihri! Was sölls! Haha! Lustigerwiis hani in letschter Ziit nie meh Gedanke as finanzielle verschwendet. Ob das positiv oder negativ isch? Kei Ahnig aber es belasted mich nöd im Moment.

Pompon: Ihr liebe Pompon-Liebhaberine... Ich han e gueti Alternative wo mer nöd so lang bastle muss, aber s au rächt Vintage und schön usgseht. Userdem chan mer d Farbe schön alleige bestimme. Sueched eu Gschänkspapier wo eu gfallt... Den schnideder verschiedne grossi Chreis us. Den nemeder e Schnurr wo so "natur belasse" isch. Kei Ahnig wie mer dene Seit... Den chönder die Chreis i de Mitti falte und so a die schnur i verschiedene Abständ anelieme. Mir händ immer so Deko bi de Geburtstäg. Erstensmal chasch gad so lang mache wies bruchsch, chasch nachher wieder guet bruche... Isch eifach und schnell gmacht und chasch vorallem jetzt bereits mache! *WERBUNG OFF* Haha!

Schnur: https://www.etsy.com/de/listing/79535043/naturliche-jute-twine-65-meter?ref=also_bought

1 .. 334 .. 665 666 667 668 669 .. 833 .. 997
Hochziit   Pfingstrose   richtig   bstellt   Janedoe   würklech   Zuletzt   bearbeitet   schaffe   Iladige   gspannt   würklich   Problem   squishy   Taeboyana   Location   irgendwie   Littlefoot   Hochzyt   malinchen