| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 336 .. 670 671 672 673 674 .. 836 .. 997
10.03.14 11:03
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Squishy-fishy
Ja ich mier grad e unmöglichi Farb vorgstellt und das wär GRÜEN!! Brrrrrr..
Bruun gseht aber sicher no super us mit em pink zämä..

Taeboyana
Ah das dönt schön mit em Trouzimmer.. Richtig romantisch .
Joah mier wärded au CHF 50.- meh zahle, will mer uswärtig sind..
Das isch würkli doof, wegem Name (und tüüüür)
Und häts klapped mit de Japaner?

Claudilein
Schöni Ferie!! Gnüüüüüsseds :)

Daenu16
Ouuu.. Ja ich verstah dis Dilemma
Einersiits würdeder gern a dem Tag und a dem Ort, aber nöd bi dem Standesbeamte.. Ich weiss nur vo minere TZ, sie hät bim Gspräch au öber ganz anders gha, wie den bi de Trauig. Und bi ihne händs vo me Rucksack gredet, aso öbis wo de eint am ander chan abneh, etc…
Ich würs glaub au mal bi me andere Standesamt probiere. Wenn eu de die ganzi Stimmig versaut, isch eifach au schei***.


Malinchen
Voll härzig eui Liechtli :) wie häsch die bastlet?

Sasileu
Ja s'Shooting isch voll kuuhl gsi. :) Sicher dörfsch den d'Föteli aluege .
Jööö so härzig mit em Göttibueb :) Du gasch au verchleidet? Dämfall vill Spass hüt Namitag!!
Dönd super mit em Azug und em Chleid..

Me
Mier händ s'Shooting gha am Samstig mit de Andrea. Isch aso super gsi :) Und s'Wätter isch ja au voll de hammer gsi.. Bin so was vo gspanne uf d'Föteli!! De GG isch zwar recht skeptisch gsi am Afang, aber er isch den au uftaut.. Und sie häts würkli super gmacht .
Und dänn hämer gester no chli a de Text für d'Iladige gschriebe und ade Homepage hani au no chli umebastlet.. Es chunt sicher guet .
Am Samstig gömer den zämä no go luege wegem Azug für de GG. Eigendli hät er mich ja gar nöd wölle mitneh und jez gömer doch mal zämä go luege..

Zuletzt bearbeitet am 10.03.14 11:12

10.03.14 11:40
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lillian: Oh den bini scho mega gspanne uf eui Fotis! Sinds nonig die wo jetzt scho uf de Homepage sind? Mit em Velo? Azug aluege und die Stoff und Variante chli mithelfe ussueche isch imfall mega lässig. Han fast no meh Freud gha wie bim Chleid will viel meh Kombis und Variatione möglich sind... Bim Chleid häsch eifach s Chleid... Haha!

En Guete! Ich haus zum Thailänder! Jupi! Isch immer so guet... A discretion inkl. Getränk für 19 CHF. Jami!

10.03.14 12:05
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hoi zäme..

Mälde mi nur churz zrugg - chume leider grad ned zum Forum - vilicht schaffis die Woche mol no..

Mis Grossmami isch leider letscht Woche för immer igschlofe... :'( S'duet sehr weh will si för mich mini wichtigsti Bezugsperson gsi isch und näbe mim GG die wichtigsti Person öberhaupt.. Si häd mir so vil gäh wo mini Eltere leider nedso i de Lag gsi sind wie Liebi, Geborgeheit, Stabilität & Halt.. Dur das machi grad en sehr schwirigi Zyt dure und chan mi nur schlächt konzentriere und uf s'Hochzyt fröie :( Debi wärs jetzt i weniger als emene Monet scho so wiit und mir händ s'Standesamt... Si hetti welle, dassmer alles voll dureziehnd und so das weissi.. aber het si doch so gärn no debi gha.. :'(

Jo alles grad nedso eifach aber ich versueche starch z'si för si... Bin froh muess si nüme liide und isch vo ihrne Schmärze erlöst..

Mälde mi gli wider..

Liebi Grüess
la principessa

10.03.14 12:24
Snicki 
Re: Bräute 2014

principessa: das tuet mer sehr leid, das z'ghöre. Wünsch der ganz ganz viel Chraft!!!

10.03.14 12:38
littlefoot 

Re: Bräute 2014

principessa: das tuet mer leid drück dich fescht.

lilian: cool wegem shooting :) ich bi etz mal uf de HP gsi und glaube han scho es paar vo da det entdeckt
pfingstrose, fara, taeboyana, malinchen bini nid sicher, lilian..wer het sie etz eigetli alles als fotografin ?

a propos...

liebi fara, ich weiss nüme genau wenn du dini OP gha häsch aber ich glaube sie isch verbi ? ich hoffe alles isch guet gange !! denked a dich.

10.03.14 13:06
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Laprincipessa
Oh das duet mer au u leid! Wünsche dier ganz vill Chraft!!

Pfingstrose
Nei mier händ keis Velo debi gha . Hihi das sind nöd mier.. Mier chömed dänn erst no..
Chamer den bi Sunita Suits eifach ie gah und au go probiere? Mier wännd den uf jede Fall bim Globus verbi gah.. Er hät ebe no en Tipp becho vom TZ vonere Marke wos im Globus hät (de TZ muen mit Azug go schaffe und hät Erfahrig ).

Littlefoot
Joah genau, das wäred au die wo ich au gfunde han uf de HP..
Mier händ aber nurs Engagement-Shooting bi ihre gha.. Bim Hochziit hämer e anderi Fotografin.

10.03.14 13:22
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

La Principessa: Oh nei isch sehr truurig! Wünsche dir viel Chraft und au Muet... Ihr werdet bestimmt s richtige mache.

Lillian: Es het mega viel Stofffarbe und -arte wo mer wähle chan. En Teil chan mer aprobiere aber bi wiitem nöd alles. Aber mer chan sichs no guet vorstelle. Mir hend en Termin gmacht gha. Suscht hends evt. kei Ziit zum d Sache richtig zeige. Isch super gsi... Ja de Globus hät super Marke. Strellson hät mega super Passform. S doofe isch dete, dasi nöd genau weiss wie das ablauft wenn mer es Gilett oder Flüge wott.

10.03.14 14:22
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Principessa: oh nei, das duet mir mega leid! Da rückt ds Hochzyt natürlech scho gad i Hintergrund... Drücke di ganz fescht!

@Pfingstrose: haha, so cool heit dirs luschtig gha bim Azug probiere! D Rollschuehparty tönt ja würkli mega cool! I ha woni gaaaanz chli gsi bi ou no settigi Rollschueh gha, mega neonfarbig - die wäre hüt äuä wieder voll in.

@Lillian: GG het ou ä Termin abgmacht bi Sunita Suits. Isch gloub scho no sinnvoll wemä churz alütet wöu bi ihne muesch halt scho berate wärde...

@Sasi: haha, so luschtig... Gseht sicher mega süess us als Affli verchleidet! viel Spass! D Ringe würde mir i derä Farb näh wienis ufm Bildli ha gha. Also Gold und Platin... Wird wahrschinlech ä mega tüüri Variante si, aber mir göh jetz de eifach mal ga luege und süsch frage mir halt de wases süsch für Möglichkeite würd gäh.

@me: D Blueme si rächt easy zum bastle. Me brucht Kleenex-Tüechli und Parafin (chamä ir Drogerie bstellä) und de ds Parafin eifach inere Pfanne (wenn müglech eini womä när gad cha wägschmeisse - mega müehsam zum Putze) erhize bises ganz flüssig isch. När d Kleenex det drinne tünkle und über nes umdreihts Glas lege. Mir hei jetz so cherzegläsli vor Ikea no dri dah und das gad ufnes umgekehrts Glas gleit dases när perfekt dri passt. Aber me chönnt natürlech ou eifach ä lääri Schale vomne Teeliecht näh oders eifach direkt über ds Glas lege... Nach paar Minute wirds scho fest und de chame ds Glas umdräihe und usenäh...

10.03.14 15:53
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ja de Tipp vom TZ wär au Strellson gsi :)

Malinchen
Dönt eigendli ganz eifach zum bastle. Finds uu härzig.. Han no dänkt, es chönti es Nastüechli si .

Pfinstrose / Malinchen
Joah den möchemer doch au no en Termin bi Sunitas Suits. Danke für eue Tipp..

10.03.14 16:07
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Hellooo liiäbi Fraue

Laprincipessa: Miis herzliche Beleiid! Es isch immer schwer eh gliiäbti Person gooh looh z'müässä, aber grad bim Hochziit wär ihres debii-sii bsunders wertvoll! I wünsch diir Kraft und guäti Fründä, wo diir Halt gebet. Dass durch dini Truur treiit werde darfsch <3
I wünsch dir Gwissheiit, dass dini Grossmami bim Hochziit durch dini Liiäbi für sii, awesend sii wird, diich eh umwerfendi Bruut findet und unglaublich stolz uf ihri Prinzessin sii wird!
I drucke diich fest <3

Daenu: Ojeeh, Standesämter sind scho oft troche, aber dass er denn gad au no blöödi Sprüch riist, muä wirkli ned sii! Wünsch eu viiel Muät für d'Entscheiidig wiä's wiitergot.
I nimm ez eiifach mal aah, dass es anders Zivilamt ned zu viiel Köste machä würd. Usser dass iihr dem jetztige en "Entschädigung" müässtet zahle... Aber ii hoffe s'best mit eu!
Het sich in dä Zwischeziit was tuä?

Pfingstrose: I cha miirs genau vorstelle, was für Azüüg Es giit Männer, diä passet in "extravaganti" innä und anderi dene stot das halt scho gar nöd. Wenn ii miin GG nur scho imene sottige vorstell, fang ii aah lachä
Wünsch eu wiiterhin so guäti Shopping-Tag

Taeboyana: Uuuuuuund sinds daa?

Lil.lian: I bii denn scho gspannt uf eui Fötelis. Wiä lang muäsch geduldig sii?

Malinchen: Woow, würkli herzigi Blüämli und suuper isch es ä Mami-Tochter-Projekt. Find ii meega kuul!

Me: Miis Prakti got na viier Täg. I froii miich, wenn's gschafft isch.
Hochziits-technisch lauft no gaaaaar nixx. I glaub mir vergesset was, im Moment nehmets miir viiiel viiiiel viiiiel chillig

Wünschä eu allnä eh herrlichs Fiiröbigli

 1 .. 336 .. 670 671 672 673 674 .. 836 .. 997
bearbeitet   Janedoe   Problem   Hochzyt   würklich   Taeboyana   Location   irgendwie   gspannt   Iladige   Hochziit   squishy   malinchen   bstellt   schaffe   richtig   Zuletzt   Pfingstrose   würklech   Littlefoot