| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 338 .. 674 675 676 677 678 .. 838 .. 997
11.03.14 15:57
Snicki 
Re: Bräute 2014

jo mier hürotid chirchlich
s'vater unser werdid wohl alli chöne ... Das chan jo sogar ich und sus hemmer nüt zum bete. Min Göttibueb macht d'Fürbitte, min Brüetsch d'Lesig. Sus hemmer do nüt zum bete. Mier werdid en Sängerin ide Chile ha, drum mues au niemert mitsinge so Chile-Lieder hemmer gar keini.

11.03.14 16:01
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot, ja, die sind schön... aber mier sind au alli zhöch. Hett au gern 5 cm - bequemi 5 cm :D hmm das mitem Clip hani au scho überleit. eifach schlichti wissi Schueh chaufe und miteme Clip ufwerte wär dett d Idee gsi.
Gester isch eusi Fotografin verbiicho und fragt obi scho d Schueh ha wo sie usegloffe isch und am Schuehschrank verbii.. Und ich so 'neeeei, aber mit dene da (goldigi, 12cm Absatz) muesch es Föteli vo mier mache. Cha zwar chum uf dene stah, aber vo dene willi unbedingt sones Schuehföteli' Sie hed nur de Chopf gschüttlet und glachet :D

snicki, ich glaub bi eus wird das öppe glich ablaufe. Hmm.. jetzt bringsch mi grad in Versuechig das eifach wegzlah :D

11.03.14 16:04
littlefoot 

Re: Bräute 2014

janedoe: ja demfall de glich gschmack hehe :) aber schlichti wissi riemlisandale mit keilabsatz isch gaaar nid so eifach z finde, denn no 5 cm absatz

11.03.14 16:08
Snicki 
Re: Bräute 2014

janedoe: ich wet do niemert in Versuechig bringe
Ich finds eifach ned nötig, aber das isch mini persönlich Asicht. Ich wüsst gar ned, was is Büechli schribe, muesi ehrlich säge. Guet ok, bete und Lieder. Aber sus? Die wüssid jo alli wenn und wo s'Apero isch, oder so s'Ässe isch ... zudem würd ich persönlich, sones Büechli vermuetlich ide Chile lah ligge. Ned bös gmeint, aber es het noch de Chile genau 2 Orte wo's hi müend, Apero und Znacht, wo's wüssid wo's isch. Und e gnaue Ablauf wend doch die au gar ned wüsse. Wemmer seit "I 30 min isch Abfahrt" klappet das sicher au

11.03.14 16:16
Snicki 
Re: Bräute 2014

Oh nei, defür hani jetzt e neui Bastelidee
http://www.living4media.ch/features/Fade...asteln-00580103

Die wärid doch uuuh herzig für d'Tischdeko Chan jo alli Farbe und Forme ha Herzli z.B

11.03.14 19:19
malinchen 

Re: Bräute 2014

@snicki: Ach, i würd das mit de Flittis ou no fang so lah... Chasch ja uf dr HP de immer no apasse. Schrib doch fang, d Reis sig no in Planig und updates wärde folge.
Woooow, die Liechti gfalle mir mega... Es git doch so ähnlechi Liechterchettä zum choufe, die findi ou soooo schön. Die chönnt me ja mega easy sälber mache...

@jane: Mir mache es Chilleheftli! I ha dänkt i due zersch so chli es Textli schribe, dass mir üs fröie dass sie da si und mit üs dä Moment erläbä blablabla... När dueni ou alli Songtexte dri inkl. Übersetzig uf Dütsch, wöu mir alles Lieder hei wo ä passende Text hei aber vieli Gäst wo nid sooo guet oder gar nid Englisch chöi und ev. ou no was sie für üs bedüte. Gebät düe mir wahrschinlech o nid druf. Zum mitspräche isch ja eifach ds Vater-unser... u das chöi ja gloub die meischtä zmingsch so chli mitbrümele. I findes glich no luschtig u mir hei extra gschribe dass sie ä viertustung früecher söue da si de chöi sie när fang ine hocke u chli das Heftli aluege...

@Littlefoot: Ja das gstürm zieht sich jetz äbä scho sit längerem härä... Naja! Mir träffe üs am Samstig zumnä Mädels-Brunch, z erstä mau dass mir alli zämä öpis mache sit dass sie mire TZ so i Rügge gfalle si. Wahrschinlech chunnts de det no mal zur Sprach...

11.03.14 19:37
Snicki 
Re: Bräute 2014

Malinchen: gell, ich finds ebe au uuh herzig. Und schwer isches würkli ned.
Ich ha sogar scho überleit, zum en Lampe mache, für i d'Stube bi üs! S'git uuuh viel Aleitige.
Ich glaube, ich han am Weeki öpis vor

11.03.14 19:44
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Froue, chume leider im Moment nit so enorm zum läse... Sorry!!

@principessa: Tuet mir mega leid mit Dim Grosi! Füehl Di drückt!

@all: Ha da e Thread gmacht mit Sache woni witerverkoufe, viellech chas ja wär bruche?
http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-suche-fuer-unsere-hochzeit/hochzeitsartikel/lula-s-hochzytsverkouf-10_615.html#3

@me: Übermorn hei mir üses Zivile... Nervös si mir eigentli nit, eifach chli im Stress...
Morn no chli ufrume u putze, ga ikoufe, zur Kosmetikere u de eifach dr Tag gniesse...

12.03.14 09:02
Snicki 
Re: Bräute 2014

Morge

Ich gohn glaubs hüt hurtig i Bau und Hobby, mol go luege wege Kleister und so. Jesses, ich han ide Schuel, vor 20 Johr ( ) s'letschte mol mit Kleister gschaffet Mal luege öb die au grad e günstigi Liechterchetti hend. Ich hät Deheime nämlich scho es Plätzli defür, wonich scho lang mol ha welle chli Liecht ha. Mues denn luege

Lula: Oh wow, gnüss din hütige Tag!! So schön! Hüt no chli lah verwöhne und morn gillts denn ernst

12.03.14 13:15
daenu16 

Re: Bräute 2014

i eim Monet
Unglaublich wie Ziit vergoht!

Chilebüechli: mir mached eifach es Liederbüechli mit Note und Text vode Lieder wo dGäscht au (hoffentli) mitsinged. Das sind 2 vo 5 Lieder.
Findi super mitem übersetze vode Liedtext und au grad mitem Text zum danke, dass alli cho sind. Mir hend So no di letscht Besprechig mit üsem Diakon, danach fangi denn grad a mit dem Büechli.

Jane: isch dOfferte cho?
I kenn natürli nöd dini ganz Lischte für dBastelutensilie, aber ich würd etz in Kreativpoint uf Konstanz det würdsch sicher gad vieeeeles i eim Lade finde!

 1 .. 338 .. 674 675 676 677 678 .. 838 .. 997
richtig   würklech   würklich   schaffe   Location   bearbeitet   Janedoe   Taeboyana   Zuletzt   squishy   Littlefoot   Problem   Pfingstrose   bstellt   irgendwie   malinchen   Iladige   gspannt   Hochzyt   Hochziit