| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 339 .. 676 677 678 679 680 .. 839 .. 997
13.03.14 09:18
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Snicki
Gseht herzig us dini Bastelidee.
Häsch de Kleister no postet?
Das hämer au scho müese mache mit de Wiifläsche.. Es hät es paar ganz kreativi Exemplar drunter gha!!

Lula
Händer hüt s'zivile? Dämfall vill Vergnüege und gnüss din Tag !!

Malinchen
Woow no 100 Täg . Bi eus sinds no 160 Täg, hihi
Iher chönds ja nahhole, wenn er wieder ume isch .
Oooh das isch aber blöd, hocksch im Büro und häsch nüt z'tue

Pfingstrose
Wie schnäll häsch du dini Bstellig vo minted übercho? Mier wänd au es Minibook bstelle.. Ich find die so schön :).

Chileheftli
De Pfarrer hät eus das au no empfohle zum mache.. Abr wie mers den wännd gstalte weissi nonig..

13.03.14 09:34
Pfingstrose 

Guete Morge mitenand!

Malinchen: Wow!!! Gell komischs Gfühl... Jetzt isches nurno e zweistelligi Zahl vo Täg wo mir no warte münd. Ihr hürated ja ei Wuche nach eus. Mir sind eifach go Sushi esse... Chönd ihr ja immer no nahhole wenn din GG retour isch.

Littlefoot: Also nach dem mir zfriede gsi sind mit de Onlineversion vo de Minibooks hemmer bstellt und ca. ei Wuche spöter hämmers gha. Würd aber paar Tag irächne zums Online gstallte. Also du chaschs 3 mal ändere ohni drufzahle. Mir hend den no 2 mal d Farb und en Teil vom Text gändered. Es isch würklich super eifach.

Me: Bin die letschte zwei Täg mit Migräne diheime gläge. Jetzt gahts mir wieder besser. Mage aber im Moment null und nichts fürs Hochziit mache. Chan mich wie nöd ufraffe. Wird am schluss sicher mega ist spuelle cho aber was sölls.

13.03.14 09:36
littlefoot 

guete morge

janedoe: nei echt etz pompons bstellt. ich wär uf 50.- cho..mitem sidepapier bini uf 37 cho. gspart hani aso nid würkli wenn me d arbet bedenkt.
ich mit mine 55 pompons
fürs blüemli: ich han haarclips uf etsy agluegt, teils hets u shcöni wo nid so tür sind (ich meine so gnau luegt keine uf d füess underem chleid haha)...

malinchen: wow cool 100 tag :) demfall bi mir 106 oder so :)
ich denke ihr hend etz denn eh gnueg z firä, jubiläum, zivilhochzitstag, hochzitstag :)

lilian: ah bi eu sind d iladige au no nid use gell :)

me: ha gad uuu freud: ha bi groupon keratin haarbehandlings deal gmacht für 159.- mit wäsche schnide föhne !! wett das so lang scho mache aber 500.- isch mer z vill. etz gani de grad mal im april,. oder seli im mai ga ?

13.03.14 09:38
littlefoot 

20 rappä :)

pfingstrose : armi :( häsch öfters migräne ? akupunktur scho probiert..?
hihi du verwechslisch mich mit de lilian aber schön dass mi nickname so present isch bi dir

13.03.14 09:46
_janedoe 

Pfingstrose
Ohjee gueti Besserig!

littlefoot
phaaa, hetti doch dich gfragt, du etsy suchti hettschmer sicher no en günstigerer Shop chönne nenne :D
Ehrlich im Moment gsehni s Liecht am Horizont nöd, drum willi mier die Arbeit erspare. Hesch s Siidepapier eigentli scho becho.
Oh sone Keratin Behandlig wetti au scho lang mal mache. Hetti au seeehr nötig :/ Wär no was das au zbueche. Bisch im Bezug ufs Hochziit unsicher wegem Termin mache?

13.03.14 09:47
Snicki 

morge mitenand

lilian: nei Kleister bini nüm go hole, kei Ziit meh gha. Aber ich han Deheime denn mich erinneret, das ich früehner alligs Liim selber bastlet han Mit Mehl und Wasser.
Dementsprechend motiviert bin ich denn a die Sach. Ich han eifach mol en Schüssle gmacht. Also no isches ned fertig, ich wet obe de Rand no abschnide. Aber es hebet tip top. Mues säge, es macht es uuuh sauerei (bi mier sowieso) aber es macht uh Spass.

littlefoot: oh cool. Was gnau passiert binere keratin haarbehanldig? Ich kenns glaub nur, mit de Händ oder? Oder isch das Paraffin?

Han eu mol 2 Föteli vo mim selber gmachte "Chörbli" ... äbe es isch nonig fertig, wet obe eigentlich e schöne Rand mache. Aber grundsätzlich hanis eifach mal welle teste, und de Test ist bestanden

Datei-Anhänge
Foto 2.JPG Foto 2.JPG (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 121 kB

Foto 4.JPG Foto 4.JPG (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 129 kB

13.03.14 09:54
lil.lian 

Pfingstrose
Oh danke für de Tipp!! Gmacht hämers eigendli scho online, oder so meh oder weniger. Jez wartemer no uf d'Föteli. Vo de Farbe her bini voll zfriede vonere Vorlag wos hät in pink und apricot.

Snicki
Gseht aber no guet us :). Nöd schlecht.. Und das eifach mit Schnuer .
Ja das känni, bi mier gsehts amigs au schlimm us, wenni öbis bastle.. Oder nur scho, wenni öbis choche oder bache duen .

13.03.14 09:57
_janedoe 

Snicki
Gseht ja super us! Du hesch Liim bastlet us Mehl und Wasser?! So geil :D hani no niiiiiie ghört!

lil.lian
Hehe schliesse mi a was d Ordnig bim Choche oder Bache agaht. Denke amigs, das mer ez chönnt die ganz Chuchi userisse und e neui ibaue

13.03.14 10:02
malinchen 

@jane: ah mega cool... wo hesch de die pompons bstellt? I ha öich nämlech no gar nid verzellt, i ha e testversuech gstartet am weekend und dä pompons isch soooo hässlech worde, het mi gad abgschreckt die sälber z bastle...

Mi GG isch in Hannover anerä Mäss no bis am Samstig. Vermisse ne scho bitz drbi isch er ersch sit letscht Fritig wäg... Aber hüt hätte mir eh nid chönne fiire wöui Match ha. Und ob morn oder samstig nachehole spielt ja de würklech kei rolle.

@pfingstrose: oh nei, migräne isch so übel... Bi froh geits dir wieder besser!

@snicki: wow, das gseht mega cool us!!! Aber das gloubi dasses ä souerei git, bi mir wärs äuä nid anders. Dr ganz Tisch mit Plastik und Zitig abdecke isch da amigs die einzig würksami Methode für dr Schade einigermasse i Gränze z halte...

@me: Ha gad beschlosse dasi hüt nami no schnäll id IKEA gange (statt ad Uni haha)... Bi scho eeeewig nümme gsi und bi ja eh dr nöchi u mitm Outo unterwägs - perfekt fürne churze Shopping-trip.

13.03.14 10:02
littlefoot 

janedoe: haha merci, etsy suchti was ja stimmt
nei noni. ha ja d erfahrig gmacht dass es bis zu 30 täg cha ga. aber d ohrering sind cho.
nei ich denke mit dem pris vo de pompons hesch du de besser gmacht als ich. ich han ja nur s papier bstellt verstahs aber du hüratisch ja no 1.5 mönet vor mir. ich han zit und willige helferinne
ja wegem hochzit. ha am 31.5 probetermin, drum längt de mai au no. heisst nur no einisch me uf züri seckle endi märz in zoo treffä mit de fotografin, denn haare schön, und no probetermin endi mai. aber ich bi ja vo züri (eigetli vo meile) drum isch es nid so schlimm.

snicki: wow mega, mit mehl und wasser, unglaublich :)
ja das isch paraffin für d händ :) keratin sett glätte, und dsa krause und die höörli eifach nüm sichtbar mache. hesch aso scho sau schöni haar. nur hani naturlocke, die werded weg si. cha sie mitem lockestab mache aber isch nid s glich. finds aber nid schlimm wil mini haar sind total strohig und schlimm eifach drum freui mi meeeega !

1 .. 339 .. 676 677 678 679 680 .. 839 .. 997
richtig   Taeboyana   malinchen   Iladige   Hochzyt   bstellt   Problem   Location   schaffe   squishy   Littlefoot   Pfingstrose   Zuletzt   würklich   Janedoe   Hochziit   bearbeitet   würklech   irgendwie   gspannt