| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 34 .. 66 67 68 69 70 .. 534 .. 997
28.01.13 16:37
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@fishy: bedes

@Lula: im Nochberdorf vo eire vo mine Wunsch-chilene gits es sones Gebäude usm 18te Johrhundert, wo mr cha verschidni Rüüm miete und das het e Vorplatz grad ar Aare. Wär ebe scho no schön, Usse und Inne, und wenn mers eigte Catering cha bringe, würds alli üsi Wünsch erfülle.

nomau zum spare: ebe, mir luege oh wied snet as mr bi de einzelne Pöschte vilich uf Vitamin B choi zähle oder eifach süsch es günschtigs Agebot finge, drmit mir üses Budget nid usschöpfe. Wil immer wenn mr bi öpisem weniger usgäh als planet, chunnt das üsne Flitterwuche zguet

28.01.13 16:41
biber 
Re: Bräute 2014

nei ech ben ned direkt vode stadt nor imene städtli diheim ganz ide nöchi vo lozärn :-)) am sempachersee:-) aber ech liebe die stadt ond dor dasi ned wiit ha au sehr vell död.

aso mer hend en ring als favorit gseh aber die koste knapp 5000.- wet aber ned meh als 3000.- usgäh aber de het au extrem vell stei denne ond ech wet ned so vell aso werd dä ring scho au öppe död abecho:-))hoffes ömu mol:-)

aso löhnd ehr au ke save the date use? ech dänke au so ca im mai lönd mer sii use..ha emmer chli angst d gohts be döune velech weder vergesse wous so gli vorher esch :-)

28.01.13 16:44
biber 
Re: Bräute 2014

löhnd ehr alli save the date charte use?

28.01.13 16:48
Lula 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: Wow, tönt schön bi Dir. Ma nech das sehr gönne.

@biber: Nee. Bi üs gits kenner StD Kartene. Di wichtischte wüsses jtzt de u somit isch das überflüssig, u ä Poschte wo mir guet chöi Gäud spare.

28.01.13 17:04
snet 
Re: Bräute 2014

@laPrincipessa: Der Saal der mich immer interessiert hat, ist der Saal der Maskenliebhabergesellschaft mitten in der Altstadt. Da passen 100 Leute rein und es ist ein schöner, historischer Saal. Die Miete kostet 800.- für den ganzen Tag. Schlussendlich haben wir uns nicht dafür entschieden, da wir einen Caterer beziehen hätten müssen und ich keine Lust hatte einen zu organisieren.

28.01.13 17:06
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Jetzt han ii welle es Foti vo miim verpackte Klaiid ufestelle, aber ii weiss gar ned wiä da got
I ha miiner TZ voller Truur gschriibä, dass ii kaii aständigs Foti ha. Mir machet in dä nächste Ziit ab und sii macht es Shooting mit mir im Klaiid

Solang müänd ihr eu uf dä Inhalt gedulde diä andere Fotis sind würkli richtig scheisse. Kaii Perleli und kaii Blüämli gseht meh. Denn bringts es ned... Exgüsi, dass ii eu so enttüschä muä. I hoff mir findet schnell en Ziitpunkt zum richtigi Fotis machä. Bin au froh drum, ii chas jo schlecht all Wuche uspacke zums vo neuem bewundere

Mir lönd kaii StD-Karte usä. Mir hend unserne Lüüt scho es Verlobigskärtli gäh (dert no ohni Datum). Mir werdets eiifach dä wichtigste per Telefon oder direkt mitteile und d'Iladige denn scho im Summer usägäh. Wer denn scho weg isch, isch halt weg

Do mir eher es chliises Budget hend, verzichtet mir uf tüüri Trauring. Mir werdet günstigi Partnerring suächä. Wenn mir denn beiidi voll verdienet, werdet diä durch echti ersetzt. Eventuell chönt mir denn diä erste drii-innä verarbeiite loh. Mir hend bis jetzt an Mokume-Gane oder Iris (vo Nissing) denkt. Aber bis es sowiit isch, giits ganz anderi kuuli Marke

28.01.13 17:16
malinchen 

Re: Bräute 2014

Squishy-fishy: keis Problem, i fröiä mi ou ufnes schöns Föteli vo dim Shooting! =D

STD: Bi üs wüsses die wichtigschtä ou scho... Aber i finges glich no schöön wemä STD verteilt. Mir wärdä drfür so viu wie müglech sälber verteilä oder witergäh lah. De chöi mir bim Porto chli sparä. ;-)

No ä anderi Frag: Machet dir ä Homepage?

28.01.13 17:22
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

I ha mii da mit dä Homepage au scho gfroget. I ha immer denkt, dass mir da ned bruuchet. Aber miin GG isch nach dä Hochziitsmess so begeiisteret gsii. Er möchti da umbedingt und findet, dass mir weg dene Hunderfränkli ned söllet spare. Drum machet mir eini. Uf ä Page hend mir uns ned geiinigt. Aber es wird wohrschinli diä, wo do immer Werbig macht.

28.01.13 17:27
nisliker 

Re: Bräute 2014

mir verteilet die ab nöchst sunntig. ha alli selber gmacht! isch e riise arbet gsie aber het sich voll glohnt. bis zu eusere hochzit gats ja nöd mal me es jahr

Datei-Anhänge
Foto.JPG Foto.JPG (45x)

Mime-Type: image/jpeg, 78 kB

28.01.13 17:33
malinchen 

Re: Bräute 2014

nisliker: Wow, das gseh ja hammer us! =) Megä süess u passt ja würklech super zu öier Winter-Hochzyt!

 1 .. 34 .. 66 67 68 69 70 .. 534 .. 997
bearbeitet   bstellt   gspannt   Pfingstrose   irgendwie   Problem   malinchen   Hochziit   Location   würklich   Iladige   schaffe   Hochzyt   squishy   richtig   Taeboyana   Zuletzt   Littlefoot   würklech   Janedoe