Bräute 2014 |
|
1 .. 340 .. 678 679 680 681 682 .. 840 .. 997
|
13.03.14 14:16
Princess08nicht registriert
|
Re: Bräute 2014
*reinschleich* Hallo liebe Bräute 2014
Vielleicht könnt ihr mir helfen, ich bin auf der Suche nach einem guten und nicht all zu teuern Foto-/Videograf Der ein Hochzeitsvideo von unserem grossen Tag macht.
Ich wäre dankbar um jede Empfehlung! Danke schon im Voraus!
Lg princess08
|
|
|
|
|
13.03.14 15:23
Broncos
|
Hallo Zäme gaht mer grad genau glich wie de Nala. Bin au am nacheläse gsi und stig jetzt wieder i, aber de Bitrag vode Fara isch mer au uuu igfahre.
Liebi Fara Ich chan mich da de anderne nur aschlüsse. Ich wünsch dir gaaaanz viel Chraft für alles wo da uf dich zuechunt. Es freut mich wahnsinnig für dich, dass du sones tolls Umfeld hesch und das ihr am Samstig chönd hürate. Ich hoffe du bisch bis den gsundheitlich so guet zwäg, dass de Tag i volle Züg chasch gnüsse. Ich bewundere dini Art, wie du mit dem ganze umgasch. Ich wär glaub i sonere Situation ned so stark. Ich gang hüt Abig uf Einsiedle und den gangi extra no im Kloster verbi und zünd en Cherze für dich a. Min Vater isch au mal ganz schlimm Chrank gsi und d Ärzt hend gseit sini Überlebenschance sind praktisch bi null. Aber ich han jede Tag es Cherzli für ihn azündet und er het überlebt. Ich glaube ganz fest dra, dass das nomal funktioniert.
|
|
|
13.03.14 16:05
daenu16
|
Liebi Fara,
Isch doch scheisse wie dNachrichte immer schlecht und schlechter müend sie...echt e riiiiiiese Ungerechtigkeit! Ich bin so wüetig uf de Chrebs!!!! er het mir mini liebsti und engsti Vertrauti gstohle! und du bisch so starch...und loh nöd zue das er au bi dir gwünnt!
|
|
|
13.03.14 17:23
LaMariee
|
Liebi Fara
Es tuet mir wahnsinnig leid was dir passiert. Ig ha di Bricht gläse u ä Kloss im Hals übercho u bi mega truurig worde wis dir geit. u ufdr angeri Site bewundere ig Di mega wiä stark du bisch u fröiie mi mit dir, dass du so gueti Lüt wiä di Maa u dini TZ um di hesch. Ig wünsche euch am Samstig ä unvergässleche, wunderschöne, troumhafte Tag! Ig hoffe dass dir auii eues Hochzyt i volle Züg chöit gniesse u dir füre Momänt dr Kräbs chöit vergässe... I drücke di fest, dänke a di u wünsche dir nume zBeste!
|
|
|
|
|
|
14.03.14 10:06
_janedoe
|
Ah ja Pfingstrose, du hesch ja mitem Chleid sones Dilemma gha. Mier hend ja für d'Tischdeko die 'grosse' Pöschte, wo mier selber mitbringed (5 armige Cherzäständer, alti Büecher) und die Sache choschted ja au nomal...Aber schlussendli hesch recht, mier wärded sie glaub eh bueche Das alles us de Händ chönne zgäh isch en enormi Entlaschtig findi. Au s'ufruume, haha :D Ich glaub han jez grad en zimli klare Gedanke gfasst: wenn sie alles ufbaut, also die Sache womer bueched und au eusi Pompoms ufhäkt und d Candybar macht und so (sie hed adüüted, dass sie das würd mache), denn sött das dinneligge. Hehe littlefoot määäängisch denki ebe glich, dass mier eus das sötted spare. Ich bin ebe au suscht sone sparsami Person, gibe für mich selber fascht ned unnötig Geld us... Daher fallts mier chli schwer jetzt mit Geld um mich zwerde, weisch wieni mein? :D
|
|
|
|
|
1 .. 340 .. 678 679 680 681 682 .. 840 .. 997
|