| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 340 .. 678 679 680 681 682 .. 840 .. 997
13.03.14 14:16
Princess08

nicht registriert

Re: Bräute 2014

*reinschleich*
Hallo liebe Bräute 2014

Vielleicht könnt ihr mir helfen, ich bin auf der Suche nach einem guten und nicht all zu teuern Foto-/Videograf Der ein Hochzeitsvideo von unserem grossen Tag macht.

Ich wäre dankbar um jede Empfehlung! Danke schon im Voraus!

Lg princess08

13.03.14 14:22
nala05 

hoi zämme! ich bi grad am nocheläse gsi, und ha welle ab hüt probiere widr mitschriebe… aber ehrlig gseit bini grad zu gschockt zum e normale biitrag zschriebe!

@fara: ich wünsch dir alles erdänklich guete uf däre wält! ich hoff soooooo fescht für di, das es wunder passiert und du widr ganz gsund wirsch. ich weiss au grad gar nid was sage/schriebe. ich bi grad so hässig, truurig, gschockt alles glichzitig! die wält und s läbe het so viil wunderbari schöni site, aber leider au so viil hässlichi und es duet mir wirklig wirklig leid muesch du in sonere eigetli vorfreudige schöne zyt wie dr hochzytsvorbereitig, glichzytig die hässliche site vom läbe erläbe.
ich wünsch dir und dim maa e wunderschöns fest am samstig! ich finds au sehr schön wie d lüüt um euch ume euch so unterstütze und das fest au möglich mache.
wünsch dir wiitrhin viil kraft und wirklich nur s beste!

13.03.14 15:23
Broncos 

Hallo Zäme gaht mer grad genau glich wie de Nala. Bin au am nacheläse gsi und stig jetzt wieder i, aber de Bitrag vode Fara isch mer au uuu igfahre.

Liebi Fara
Ich chan mich da de anderne nur aschlüsse. Ich wünsch dir gaaaanz viel Chraft für alles wo da uf dich zuechunt. Es freut mich wahnsinnig für dich, dass du sones tolls Umfeld hesch und das ihr am Samstig chönd hürate. Ich hoffe du bisch bis den gsundheitlich so guet zwäg, dass de Tag i volle Züg chasch gnüsse. Ich bewundere dini Art, wie du mit dem ganze umgasch. Ich wär glaub i sonere Situation ned so stark. Ich gang hüt Abig uf Einsiedle und den gangi extra no im Kloster verbi und zünd en Cherze für dich a. Min Vater isch au mal ganz schlimm Chrank gsi und d Ärzt hend gseit sini Überlebenschance sind praktisch bi null. Aber ich han jede Tag es Cherzli für ihn azündet und er het überlebt. Ich glaube ganz fest dra, dass das nomal funktioniert.

13.03.14 16:05
daenu16 

Liebi Fara,

Isch doch scheisse wie dNachrichte immer schlecht und schlechter müend sie...echt e riiiiiiese Ungerechtigkeit! Ich bin so wüetig uf de Chrebs!!!! er het mir mini liebsti und engsti Vertrauti gstohle! und du bisch so starch...und loh nöd zue das er au bi dir gwünnt!

13.03.14 17:23
LaMariee 

Liebi Fara

Es tuet mir wahnsinnig leid was dir passiert. Ig ha di Bricht gläse u ä Kloss im Hals übercho u bi mega truurig worde wis dir geit. u ufdr angeri Site bewundere ig Di mega wiä stark du bisch u fröiie mi mit dir, dass du so gueti Lüt wiä di Maa u dini TZ um di hesch.
Ig wünsche euch am Samstig ä unvergässleche, wunderschöne, troumhafte Tag! Ig hoffe dass dir auii eues Hochzyt i volle Züg chöit gniesse u dir füre Momänt dr Kräbs chöit vergässe...
I drücke di fest, dänke a di u wünsche dir nume zBeste!

14.03.14 09:34
_janedoe 

Guete Morge iher Liebe

ich glaube geschter heds eus allne -verständlicherwiis- rächt abgstellt zum wiiter da z'schribe. Und ich muess ehrlich sägä, Fara, du bisch hüt Morge min erste Gedanke gsi! Ich wünsche dier morn es wunder wunderschöns Hochziit! Ich wünsch eu, dass iher für en Moment alli Sorge und Ängst chönd hinter eu lah!

me
Mier hend gester eueses Ringböxli übercho.. Soooones schöns! Ha mega Freud und GG isch au voll begeistered. Ha grad min Verlobigsring dinne "versorgt" :D

De hemmer de Choschtevoraschlag becho für d'Dekoration. Die erst isch um die 2000.- gsi und da ich eigentli nöd fescht über s'Budget vo 1500.- wett, hed sies nomal überarbeitet und paar Sache gstriche und jetzt wäremer uf 1550.-. Und es isch ez natürlich so, das ich die Sache wo sie gstriche hed, scho vermisse ;D Da isch z.B. d Liechterchetti für d Decki woni uuuuunbedingt wett. Und die würd 140.- choschte, isch also en grössere Poschte. Ach ich weiss au nid. GG findet es seg doch in Ordnig will mier bi de Fotografin inzwüsche 600.- ispared chömmers ja dette investiere. Aber igsparts söttmer doch ISPARE und ned anderswo usgeh :D

Datei-Anhänge
1654300_10203419361669818_1523845650_n.jpg 1654300_10203419361669818_1523845650_n.jpg (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 114 kB

1621714_10203419361429812_1477513602_n.jpg 1621714_10203419361429812_1477513602_n.jpg (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 122 kB

14.03.14 09:44
Pfingstrose 

Guete Morge!

Neuer Tag neues Glück! Dänke au fest mit ganz guete Gedanke a dich Fara! Morn isch EUE grossi Tag. Hebed Freud und gnüssed eneand.

Janedoe: Ja isch glaub scho chli so gsi... Isch ja verständlich. Es wird den alles chli banal. Ganz es herzig Ringchäschtli! Schön häsch din Ring gad plaziert! Isch doch perfekt. Haha... So isches eus gange mit mim Chleid... Mir hend ja kein DJ darum hemmer dete scho irgendwie 1000 - 1500 CHF gspart defür bim Chleid usgeh. Aber suscht hämmer gsparrts würklich gsparrt! Es isch am Schluss doch en emotionale Entscheid... Eigentlich weisch du doch scho, dass es du mache/zahle wirsch? Haha! Stimmts? Ich weiss ich bin gemein!

14.03.14 09:58
littlefoot 

guete morge

janedoe: ja das isch so gsi. ich wünschä dir, fara au ganz en schöne tag morn und froi mi mit dir !

super toll das ringchäschtli. haha, genau pfingstrose
und wenn ihr s eigetli chönd zahle, musch doch nid verzichte

pfingstrose : hüt i 3 mönet bisch du bim ufwache scho GG's frau ! wow

14.03.14 10:06
_janedoe 

Ah ja Pfingstrose, du hesch ja mitem Chleid sones Dilemma gha.
Mier hend ja für d'Tischdeko die 'grosse' Pöschte, wo mier selber mitbringed (5 armige Cherzäständer, alti Büecher) und die Sache choschted ja au nomal...Aber schlussendli hesch recht, mier wärded sie glaub eh bueche Das alles us de Händ chönne zgäh isch en enormi Entlaschtig findi. Au s'ufruume, haha :D Ich glaub han jez grad en zimli klare Gedanke gfasst: wenn sie alles ufbaut, also die Sache womer bueched und au eusi Pompoms ufhäkt und d Candybar macht und so (sie hed adüüted, dass sie das würd mache), denn sött das dinneligge.
Hehe littlefoot määäängisch denki ebe glich, dass mier eus das sötted spare. Ich bin ebe au suscht sone sparsami Person, gibe für mich selber fascht ned unnötig Geld us... Daher fallts mier chli schwer jetzt mit Geld um mich zwerde, weisch wieni mein? :D

14.03.14 10:30
Pfingstrose 

Littlefoot: Oh Gott han gad Angst!!! :) Hoffemer s Wetter isch so toll wie hüt! Das nenn ich jetzt mal de 3 Monets Vorbote! Das heisst mir hend den Schönwetter!

1 .. 340 .. 678 679 680 681 682 .. 840 .. 997
squishy   bstellt   Littlefoot   Iladige   malinchen   Hochziit   bearbeitet   Problem   Janedoe   schaffe   gspannt   irgendwie   Taeboyana   Location   würklech   würklich   Zuletzt   Hochzyt   Pfingstrose   richtig