| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 341 .. 679 680 681 682 683 .. 840 .. 997
14.03.14 10:38
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Ja genau eusi Iladige sind nonig use.. Mier sind no fliessig dra .

Janedoe
Woow die Ringböxli sind würkli mega schön. Voll lässig..
Das verstahni, wenn iher wännd s’Budget überzieh.. Würdi au mache .

Pfingstrose
Joah aso uf das Wätter hoffi au.. Aso ich glaub mier alli… *dumme-drucke* :)

14.03.14 10:54
littlefoot 

Re: Bräute 2014

janedoe: ja ich verstas sehr wohl :) mir hend s budget au überzoge glaub. haha

lilian: ou da froi ich mich denn bilder z gseh .)

pfingstrose: nei jöö ja genau so wirds si, ihr werded schön wetter ha ! fiired ihr au dusse ? weiss amig nüm so gnau.

me: geschter het en arbetskolleg s 10. jubi gha. de simmer 1-2 (7-8 eher haha) go ha
sie wend ja es apero vorem rathus mache wenn mir usechömed. sie reded die ganz zit devo und hend au paar mal gseit ebe sie welled as apero cho, usw..ha ihne ja gseit ich chän nid die ganz firma ilade, und fänds au blöd wenn sie nacher würded ga vom apero wo ja am glich ort isch. sie fändet das nid schlimm, und wieviel sie denn müssted zahle zum cho etc..isch mer fast peinlich gsi und ha schlechts gwüssä
sie hends zwar gar nid beleidigt überebracht, aber mach mer etz ernsthaft gedanke..as apero no 10-15 wäred ja nid alli welt...mi GG het mi chli doof gfunde wili chli luschtig gsi bin bim heicho und de gseit, nei das chasch ja nid mache, selber zahle usw...im bett het er mich denn aber gfragt wie viel de würded cho zuesätzlich (bescht ), ha denn aber scho halb gschlafe und ke antwort me mögä gä.
ich denke am schluss chunts so use dass mer sie as apero iladed, am GG sim gschäft sinds ja au no 4-5 persone und die denn halt eifach nachem apero selled ga...sie sägeds ja vo selber, de isch es nid so schlimm..oder ? was meined ihr dezue ?

14.03.14 12:37
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot
Aso ich finds voll ned schlimm, wenn die denn wider gönd nachem Apero. Das würdi direkt de TZ id Hand geh, dass sie sich dette kümmered, dass sie denn die Aperogäscht direkt verabschieded. Und da sie eh vo sich selber us säged, dases ned schlimm isch, umso besser. Normalerwiis isches ja eh so, dass s Gschäft nume zum Apero chunnt?

Aso mier hend bi eus s Gschäft au nur zum Apero iglade und apropos Apero: Jetzt fallt mier grad uf, das morn d Ameldefrist ablauft und sich nur genau 1 Person agmolde hed Vo mier im Gschäft niemer, vom GG im ehemalige Gschäft niemer. Guet, es sind uh huere Chaoteverein aber glich. Und au vo eusne Bekannte kei Mensch. Huere enttüschend irgendwie. Nähmed die eifach a dass sie chömed ohni Ameldig oder was?

14.03.14 12:49
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Huhu liebi Brütli

I bi scho fasch im Wuchenänd (weni nid no es Meeting hätt, wäri scho hei - ha ja dr ganz Sunntig gschaffet...).

@Janedoe: Härzigs Böxli, hesch das jetz uf etsy bsteut? I gloub i mues jetz de ou mau paar Sache bsteue... Wäg dr Offerte vor Dekorateurin gibi dir rächt, das würd doch extrem viu Arbeit abnäh und vor auem geit sie ja extrem uf euchi Vorstellige i... aber i verstah di, i ha ou immer Angscht es überbordet mitem Budget.

@littlefoot: Hm aso wenn die unbedingt wei cho (isch ja u härzig!) und du ihne d Sache hesch erklärt, de chöiter das doch würklech so mache dass sie när heigö. Die töne ja rächt unkompliziert.

E Frag (oder mehreri...) id Rundi: Wo choufet / bsteuet dir euche Schmuck? I ha u schöni Sache uf etsy gseh aber ha chli Angscht, es gsäch de chli biuig us... i bruche würklech nid Schmuck wo hunderti vo Franke chostet, aber gwüssi Sache si haut scho fasch erschreckend günstig dert...

Wie machet dirs mit Musig am Abe, heit dir aui e DJ? I bi so unschlüssig und mir chöi / wei eifach o nid es Vermöge usgäh drfür... mir hei jetz sehr wahrschinlech e Sänger für ir Chile wo im Budget sött liege, aber dä isch mir o no chli wichtiger as d Musig am Abe. Gar nüt wetti aber o nid, wette scho chli tanze und Stimmig würds haut o mache.

Paar vo euch hei mi gfragt wägem Link zu üsere HP (sie isch fertig, yeah!) und Föteli vo de Iladige. Die wose möchte gseh eifach mäude, de machi e PN. Übrigens hei mir scho rächt viu u positivi Rückmäudige und zum Teil scho Amäudige uf üsi Iladige becho. Es steut mega uf!! Mir säuber finde se natürlech u schön, aber we sie de Lüt o gfaue, machts gad dopplet Freud.

So, i hoffe i cha a 3 Firabe mache, bi mitem Velo cho schaffe (juhu Früelig) und wett de dähei no chli hushaute, morn chunnt es befründets Päärli zu üs cho übernachte u mir gö aui zäme ane Super hero 30. Geburiparty inkl. Kostümierig. Wird sicher u luschtig

@Fara: Gniesses morn so guet du irgendwie chasch und la di vo euchne Lüt la fiire, verwöhne, beschänke... dir heits so verdient, euche Tag dörfe zgniesse und i hoffe ganz ganz fescht, dasses e wunderbare Tag wird für euch. I wirde anech dänke!!!

liebs Grüessli

14.03.14 12:54
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Ja, s Böxli isch vo etsy. Ich hans am 4. Februar bstellt und bin jetzt wirkli drah, mini Sache langsam aber sicher zämäzkriege, will es isch denn uh schnell Mai und wenn die da so lang bruched amigs, denn hani voll de Stress innerlich.
Ja sie isch echt de Hammer wie sie uf eus igaht und sie hed bim zweite Vorschlag denn au gschribe, dass das immerno es mega tolls Gsamtbild git... Aso sie macht eus Muet.

Wegem Schmuck hani no gar kei Vorstellig was ich sött alegge. Bin da voll ahnigslos und uninspiriert bis jetzt.

Mier hend e DJ buecht mit Sax und Gsang am Abig. En DJ treit ebe glaub scho no recht viel zu de Stimmig bii und drum isch eus de au recht wichtig gsi. Aber ebe, günstig isch was anders.

Ich würd sehr gern dini Iladige und d HP gseh!! :)
Viel Spass hüt Abig!

14.03.14 13:07
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Ja definitiv hetisch das verdient jetzt heigah wenn de SO dure scho gschaffed hetisch. Wie wers miteme Bruutträäf zumene Chai Latte? *WUNSCHDENK OFF*

Zu dine Frage… Schmuck hani Perleohrerering vo mim Urgrossmami die wirdi aha und min Verlobigsring. Suscht nüt… Mis Chleid isch ja scho e Verzierig find ich.

DJ werded mir de Cousin vo mim Schatz ha. Wills eus das Geld au nöd wert isch bzw. mir wüssed das mers spare chönd. Er isch i sine Teenager und Jungerwachse Jahre DJ gsi. Also heter d Alag und er hets recht im Griff. Mir werde eifach no Must Have Lieder ufschriebe und ihm schicke.

Ich würdi gern eui Page und d Iladige gseh! Gwunder!!!

Me: Bin über de Mittag schnell in Jumbo de isch direkt vis a vis vo mim Gschäft. Jetzt hani Veilchen / Stiefmüätterli für en Topf woni diheime scho han kauft und en mega schöne Terracotta Topf mit Untersetzer und Erde… Dete pflanzi hüt Abig Mohnblueme ih… Han gester Same kauft. Freu mich riiiiisig zum hei gah. Han Sturm. Kkk…

Morn gömmer no paar Töpf meh go chaufe und dünd sie bepflanze. Ich han mim Schatz gseit das Jahr möchte ich das mal nöd verpasse mit de Blueme. Ich merke suscht immer erst im Mai ah ich wott no Blueme und den isch ja d Saatziit scho verbie. Haha! Den gömmer gad no zum Goldschmied. Mir hend ebe eine entdeckt wo eus d Ring so würd mache wie mirs bi Meister/Happiness gseh hend. Erstens mal isch er extrem fründlich und er isch richtig verliebt i sin Job und zweitens wered d Ring au no günstiger. D Afertigungsziit isch ca. en Monet… Den chömmer de Schei*** Zett Meyer Links ligge lah. *SPEUZ*

14.03.14 13:14
Broncos 

Re: Bräute 2014

Jandoe: Es meega herzigs Ringböxli weg de Deko, hesch den kei Kollegin oder so, wo der bim ufstelle und abrume chönt helfe? Denn chämts wahrschinlich scho chli billiger, oder? Also ich han soo viel kollegine wo unbedingt wend helfe, dass sie den wahrschinlich z Dritte oder sogar z Vierte dekoriered und nachher au wieder helfed ufrume.
Das mit de Rückmeldige wür mi ehrlich gseit recht nerve. Ich hasse Lüt wo sich ned a Deadlines haltet. Ich meine isch es sooo schwer schnell Rückmeldig z gä? Mich nervt nur scho, dass sich u viel Lüt bi üs bi üsne Eltere ameldet. Hallo?! Mir hend doch extra gschriebe über d HP. Und ich gfinds u schwer de Überblick z bhalte, wenn ständig üsi Eltere no demit chömed, a de het gseit er chunt au no. Also ich wür bi dene Lüt glaub scho nachefrage, aber sie au biz gspüre la, dass das müehsam isch. Suscht isch ja u schwierig zum plane, wie viel Lüt das den schlussendlich am Apero sind.

Pfingstrose: Ich hoffe du hesch recht, das schöne Wetter würi hüt i 3 Mönet definitv nä Oh Pflanze isch ganz es guets Stichwort. Muesi unbedingt au gli mache, mir hend sone schöne Balkon und ich han bis jetzt jedes Jahr verhängt, öppis schöns z mache. So schön mit de Ring und das er das ganze so chönd abschlüsse. Ich gib s Geld irgendwie amigs viel lieber us, wenni d Lüt lässig finde. Und die andere hend üches Geld also definitiv ned verdient.

littlefoot: Die töned ja würklich recht unkompliziert und wens für sie klar isch, dass sie nach em Apero wieder gönd, gsehni da keis Problem.

Taeboyana: Iiiiich wet Föteli & HP gseh Weg em Schmuck chan der leider au ned helfe. Ich han praktisch nie Schmuck a und wird den ade Hochzyt bloss Perleohrering und ev. es Perlearmand alege. Für am Abig hend mir en DJ brucht, aber ich schlüss mich de Janedoe a, günstig isch andersch.

Me: Es gaht no genau 3 Mönet bis zude Hochzyt Ich han letscht Wuche ide Stadt sone cooli Weltcharte gfunde, womer Pin chan dristecke (han sie scho im Juni Thread ufeglade, aber hängs jetzt da glich numal a). Mit dere machi den de Tischplan. Mir hend üs jetzt entschiede, das mer ned nume Staate vo Amerika, sondern Ort vode ganze Welt nehmed, womer scho gsi sind.
Uuuund mis Chleid isch cho han grad uuu freud. Chans am 11. April go abstecke (plange jetzt scho richtig druf).

14.03.14 13:20
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Sorry wege de Rückmeldige hani garnüt gschriebe obwohl ichs natürlich glässe han. Mich würdis au extrem nerve. D Frag isch händ ihr dete es Datum bis wenn mer Bscheid söll geh und zwar egal ob ab- oder zuesag? Den isches eifach respektlos. Würd mich mega ärgere. Au wenns weniger wichtig isch wie s Fest am Abig.

Broncos: Den gahts dir ja wie mir... Machemer zeme chli Bepflanzig... Het öpert gad no schöni Blueme woner kännt? Hihi!

Wege de Ring mit em Geld usgeh gahts mir haargenau glich. Ich gibe dem Mah no so gern mis Geld. Will ich weiss es isch en Brüäderebetriib wo die beide a eus direkt verdiened und die mega Freud und Spass händ. Da chan s Resulatat fast nöd schlächt sie. Und irgenwie bini doppelt froh, wills den e Einzelafertigung isch und keis "Masseprodukt" wo mer eifach nahbstelle chan. Hani eigneltich vo afang ah welle bime Goldschmied mache...

14.03.14 13:30
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: pn bitteeeee... I weis ono nid rächt wägem Schmuck. Ufnä wäg fragi mi obi überhoupt öpis söu. Also ume Hals bruchi sicher nüt wöui ja die verzierte Träger am Chleid ha, aber Ohrringe wärä äuä scho no schön...
I wirde minerä TZ es Fründschaftsarmband schänke zum Merci sägä und de wirdi när das am Handglänk träge. Ev. choufi no Schmuck für id Haar, aber das besprichi de mit mire Coiffeuse bim Probetermin. I bi äbä scho o chli skeptisch wenn dr Schmuck sooo billig isch, ob mes de nid gseht...

@pfingstrose: hihi, i wot hüt abä ou no chli gärtnerlä... aber i mues zersch mau no luege was vo däm zügs vo letscht jahr no läbt und was nid. Münze, Zitronemelisse und Peterlig het ömu scho wieder usgschlage hani gester gseh... Aber ob sich d Blueme hei chönne fortpflanze oder obi da no mal chli sött nachehälfe weisi nid so rächt. i ha letscht Jahr Ranunkle und Anemone gha, het mir mega guet gfalle.
Das isch ja super wägä öichne Ringe!!! Mega cool dass dir nid zrug i das Gschäft müesst...

@jane: Ja isch d Frag ob sie hei tschegget dass sie sich ou müessä abmälde?! Aber generell findis o mega müehsam dass sich d Lüt nid chöi ad Vorgabe halte. Es weis ja öpe jede dass me fürd Planig mues wüsse wär und wie viel dass chömä. Anderi Sache verstahni no wenn Lüt nid so verständnis hei, v.a. die wo no nid sälber verhüratet si... aber das sött ja jetz würklech jedem ilüchte.

14.03.14 13:35
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Broncos
s'Bild mit de Charte fehlt glaub? Was für Ort pinneder denn dett? Woner scho gsi sind oder no hiiwend?
Ohhh cool wegem Chleid! Mis isch au da. Sött endli en Termin mache zum abstecke, hmpf. Aber ebe, Schuuuuhe :D

Pfingstrose
So cool wege de Ring, das hani irgendwie gar ned mitbecho, dass iher jez da en besseri Lösig gfunde hend. Am Zett Meyer würdi aso kei einzigi Träne nahbrüele und wie du seisch, so hender e Massafertigung und es isch en Ring wo suscht kei andere Mensch uf de Welt treit. Schööön

Garte
Mier hend en uh schöni grossi Terasse und hetted eigentli echt guet Platz zum chli Sache apflanze aber leider hani ich soooooo kei grüene Duume. Mier hend dihei es Einblatt wo sehr gnädig isch mit mier und d'Blätter immer hangelaht zum Zeiche, dass sie mal wider gern chli Wasser hett und de aber grad wider ufstaht sobald sie das becho hed. Guets Ding. Ansuschte sterbed mier mini Blüemli und Chrütli leider immer weg :(

A-/Abmeldige:
Mier hend uf de Chärtli gschribe, dass mier bis am 15.3. dA-oder Abmeldig bruched. Teils Lüüt hends garantiert ned checked. Die gits doch immer. Und anderi hends sicher vergässe... Aber grad soooone Huufe? Es regt mi grad au meeeega uf. Mier ischs würkli grad erst i Sinn cho und ez ärgerets mi richtig. Mag dene Lüüt gar ned nahrenne. Und jez hani es mega schlechts Gwüsse dem Kolleg gegenüber, wo sich als einzige agmolde hed. Er isch kei enge Kolleg vo eus aber glich immerwider en Vertraute vo mier und jetzt chunnt er mit Begleitig an Apero und muess denn eifach wieder gah.. Als einzige?! Scho chli assi??

 1 .. 341 .. 679 680 681 682 683 .. 840 .. 997
Littlefoot   Taeboyana   gspannt   Iladige   malinchen   bearbeitet   Pfingstrose   richtig   Zuletzt   squishy   Janedoe   schaffe   Problem   Hochziit   Hochzyt   würklich   Location   irgendwie   würklech   bstellt