| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 341 .. 680 681 682 683 684 .. 841 .. 997
14.03.14 13:36
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Edit: Hahaha, genau i dem Moment woni de Post abgschickt ha chunnt es Mail ine vonere ehemalige Arbeitskollegin wo sich gern no ameldet für de Apero. Muess grad lache :D sinds also scho zwei+Begleitig

14.03.14 13:47
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Ich find nöd, dass mer das eifach überlist. Mer weiss das doch! Vorallem liest mer so Charte doch meistens mehrmals... Ich finds ächt nervig für eu! Aber Kopf cho... Es sind "nur" d Aperogest und unsem Grund nöd d Abiggest... Telepatie isch das doch mit dere Arbeitskollegin!

Chum, so schlimm chans doch nöd sie. Machsch dir all paar Tag en Reminder im Handy, dass d Blueme güse musch. Das klapped scho! Ich würd mich au nöd gad als Gärtnerin bezeichne aber als Bluemeliebhaberin... Hans eifach gern au wenis nöd so super chan. Suscht hani no e Pflanze für dich wo nur eimal im Monet Wasser brucht! Isch au super für wenn mer id Ferie gaht. Sie heisst Schwiegermutterzunge...

Datei-Anhänge
Mini Pflanze.JPG Mini Pflanze.JPG (19x)

Mime-Type: image/pjpeg, 111 kB

14.03.14 14:04
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Jane: nei aber i dänke nid dass vo de anderä gar niemer chunnt!!! Die heis eifach versifft sich azmälde. Cha ja nid si dass nur 2 as Apéro chöme?! (also chunnt natürlech druf a wie viel dir im Ganze heit iglade, aber i nime mal a es si meh als 10 Persone... )

Mir hei ca. 60 Persone wo mir nur zum Apéro hei iglade u rächne eigetlech scho drmit dass ca. 40 vo denä chömä...

@Pfingstrose: Schwiegermutterzunge hei mir ou, die si würklech easy... I bi ou nid sooo dr Gartehirsch, aber eigetlech machis mega gern. Eventuell wirds ja besser mit dr Üebig. I versueche sit ca. 2 Jahr ä Avocadopflanze z zieh, aber has no nie gschafft, adr Geduld fählts ömu nid.

14.03.14 14:06
Broncos 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Stimmt, sorry, häng sie jetzt a. Mir wend jedem Tisch nacheme Ort bennene, womer scho gsi sind und de den au mit Föteli vo dem Ort dekoriere. Uf de Weltcharte tüemer den eifach det en Pinn ane und nachher mit Schnüer an Rand verbinde und det staht den wer wo ane "flügt" So ähnlich wie im zweite Bild.

Pfingstrose: Ou ja, bisch doch au vo Züri oder? Villicht wohnemer gar ned so wit weg vonenand, denn chöntemer würklich zäme bepflanze Mir hend bis jetzt eifach die zwei schärfste Chilis wos git. Aber die het min GG anezüchtet. U herzig, wos no ganz chli gsi sind, het ers amigs mit uf e Balkon gna und so richtig zune glueget. Mittlerwile sinds scho recht gross, aber er het immer no uu freud dra und güsst si amigs au (ich wür das au vergesse).

Datei-Anhänge
Weltkarte.JPG Weltkarte.JPG (16x)

Mime-Type: image/jpeg, 32 kB

WeltkartemitPins.jpg WeltkartemitPins.jpg (16x)

Mime-Type: image/jpeg, 168 kB

14.03.14 14:07
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Hehe Merciiii! Mega schöni (schreckliche Name!) Mier hend sicher 10 Pflanze i de Wohnig.. Min liebe GG hed ebe chli en Faible - zum Glück :D

malinchen
Mier hend am Apero ebe nur no öppe 30-35 Persone iglade zuesätzlich... Janu mal luege was GG nach dem weekend meint. Er dörf sich gern um das kümmere

14.03.14 14:09
_janedoe 

Re: Bräute 2014

20gi is Kässeli

Broncos
Gseht mega cool us, die Idee mit de Wältcharte und vorallem findis meeega persönlich! :)

14.03.14 14:14
littlefoot 

Re: Bräute 2014

janedoe: ja aso was n das ? :) verstahni au nid ganz, dass sich niemer melded.
mir hend au bis morn ameldefrischt .) s fehled no 5, wobi zwei devo über öper la hend usrichte dass sie no weg de OP vo de tochter mönd luege (sie het lippe gaume spalt gha die arm, und etz wo sie 6 i isch tönds d nase no chli operiere.)

taeboyana: ou ja sehr gern en PN :)

broncos: das gseht lässig us mit dere charte !

blüemli: oje ich ha gar ke grüene duume, mi GG muss immer d pflanze rette :)

pfingstrose: herzig dis blüemli

me: ja ich muss eh no mitem GG bespreche weg dem apero.
mi sohn isch vorher heicho, er het wieder mal lüs. isch das nervig ich sägs eu. jede abig luege und mache und tue. der arm isch eifach afällig, isch scho s dritt mal. etz simmer doch grad us dere windpocke ärä use cho, und etz lüs hani grad nüm möge witerbaschtle a de pompoms.
defür hani s erscht mal coop@home gmacht, isch das geil, stelled der eifach alles vor d türe. warum ich mir 10 jahr lang eine abgschleppt han isch mer es rätsel ! für d grossichäuf machi das nur no so.

Zuletzt bearbeitet am 14.03.14 14:29

14.03.14 14:21
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: Wie viel zahlt mer für d Lieferig bi Coop@Home? Tönt ächt verlockend... Und mengisch gahts ja würklich schneller weder vor Ort gah.

Ah, nei! Ärgerlich wege dim Sohn! Musch nachher immer shampooniere und den mit somene Strähl das Züg usezieh? Mega Chrampf, den musch no s ganze Bett und Stofftier wesche? Ah nei... Armi!

Okay, aber glich het mers eu doch chöne direkt säge. Mich nerved die Lüt irgendwie wo sich über anderi Meldet au über d Eltere... Schliesslich ladet mir ja ih. Übrigens das tönt ja fast nach Sarina Arnold...

14.03.14 14:24
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Was redsch denn du vo Pompoms? Isch dis Papier cho??
Nei so blöd wege dim Chline... Iher hend ja echt nie Rueh :(

Mier isch echt hauptsächlich wichtig gsi, dass mer d Ameldige vo de Abiggäscht hend und die sind ja alli bienand. Und das isch d Hauptsach. Ein Kolleg vom GG hed sich dett eifach nöd agmolde obwohl mier ihn diversi Mal erinneret hend. Er hed nedmal de Astand gha, zum IRGENDWAS dezue z'sägä. de hed eus eifach nöd gantwortet. Vorher mal heder eus au no stinkfrech is Gsicht gloge und ez hedem GG grad d Fründschaft kündet wasi echt starch gfunde ha. Das isch sone Tubel!

Coop@home hemmer früeher amigs au öppe gmacht. Weiss gar nöd wieso dass das plötzli keis Thema meh isch. Aber ich bi eh es Migroschind :D

14.03.14 14:24
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: ja und mir hend ja kes auto. mit eme vierchöpfige hushalt und chind chasch der vorstelle was mir alig heiträged ha etz 13.- zahlt.

ja einisch schampoo, das hani etz grad gmacht, und denn mitem kamm lüs usezieh und nisse, die wo a de haar chläbed usechnüble denn no i 7-8 täg nomal schampoo und etz jede abig zwei wuche lang mind. mitem kamm durchsueche, super oder :)

ah ja das het mi nid gstört imfall, isch ihres mami gsi.

 1 .. 341 .. 680 681 682 683 684 .. 841 .. 997
würklech   Pfingstrose   richtig   Janedoe   malinchen   Taeboyana   schaffe   gspannt   Hochzyt   Location   Littlefoot   bstellt   würklich   squishy   bearbeitet   irgendwie   Problem   Zuletzt   Iladige   Hochziit