Bräute 2014 |
|
1 .. 342 .. 681 682 683 684 685 .. 841 .. 997
|
|
|
|
|
14.03.14 14:45
littlefoot
|
Re: Bräute 2014
janedoe: waaaas ? echt es a....mann wär ich sauer gsi herrgott. (whatsapp männli rote chopf)
de het öpe durchmesser 15-20 cm. aber ich wetts ja uf d serviette legge, de bruchi 5-6 cm durchmesser :) du wetsch es ufhänke, oder ? no meh papier ? ha 12 schichte gha.
danke für de tipp mt de cumulus :) ich gang denn eh no amig go poschte, weisch mir hend e chline migros im quartier. brot, gmües, frücht usw. aber de musch nid schleppe, de chasch es i chinderwage schmeisse. bstelle tuni de eifach de grossichauf, milch (bruchemer einiges), wc papier, ris, nudle, büchse, mineral, wöschpulver etc...
malinchen: ja das hani au gse mit de pünkt. cooli sach
Zuletzt bearbeitet am 14.03.14 14:47
|
|
|
|
|
|
|
14.03.14 15:35
Fara
|
Re: Bräute 2014
Ihr Liäbe
Danke vill Mal für eui liebe Wort und Ateilnahm. Han grad müsse hüle, woni eui Biträg gläse han.
Mir gahts zum Glück chli besser, au mit de Verdauig. Nur hani ez no chli Ruggeweh. Nime morn sicher Medis mit und halt au es Schmerzmittel, falls es z müesam wird. Aber Voltaren hilft schomal. Strichi morn halt vilich glich au ii, stinkt zum Glück nöd so wie anderi Salbene.
Gester bini no mis Chleid go hole... Leider häts zerscht nöd passt. S isch einersiits z wiit gsi. Vermuetli hani nomal abgno i de letschte Wuche. Isse ja au no fascht nüt. Hani nöd so kuul gfunde. Bin zwar nonig gförlich nöch am Undergwicht, aber glich... Wänn das so wiiter gaht. Und d Längi hät au nöd gstumme. Die händs dänn uf ihri Chöschte apasst, wil's au ihre Fehler gsi isch.
Ha aber gester trotzdem nomal fascht 1000 Stutz det ligge lah. Grr... Aber isch ez halt so. Han ebe no kän BH gha bim Abstecke und drum eine vom Brutmodegschäft gha und dänn hani gfunde, wänn de scho so tüür isch, nimi de Slip gliich au no dezue. Zägg... über 200 Stutz schomal weg. Und dänn hani halt zwei Änderige müsse zahle und no die für es Cocktailchleid. Das wetti eifach umbedingt als Backup ha, falls ich nüme mag im grosse Hochsigskleid umeschuene. Hans aber no müse ändere lah und drum das dänn au grad dete mache lah. Hät natürlich meh koschtet als s Chleid sälber. Und Schmuck hani au no kauft. De isch aber prislich no gange, hani gfunde. Nime jetzt Perle Ohrering, woni scho gha han. Und es Perlechetteli und Armband vom Brutmodegschäft für 90 Franke. Defür hani de Gürtel chöne gratis gäg en andere ustusche. Mis Chleid hetti ja rächt en dunkle Gurt gha und das hani nöd so schön gfunde. Jetzt hani eine usgwählt, wo so beige isch und so Blueme druf hät. Isch vill fiiner und passt mines Erachtens vill besser zum Chleid. Bin aber immer no unsicher, öb ich en in Gottesdienst alegg oder erscht nacher.
@Taeboyana: Du häsch ja no gfrögt wäg em Schmuck. Also, ich bin no überrascht gsi, wie mer sich chan tüüsche drüber, was ächt zum Chleid passt... Bin froh, hani nöd vorgester no im Manor öpis kauft gha (de hät no schöni Chetteli und so im Fall). Ich hetti sicher öpis gno, wo dänn z fiin gsi wäri für s Chleid. Han dänn zersch eifach Sache usprobiert, woni scho gha han. Unter anderem es mega schöns Perlechetteli. Aber das isch au z fiin gsi. Hät mi no überrascht.
So, ich glaub, mir händ zimli alles vorbereitet. Ich muess nur no mini Sache parat mache. S Outfit und e Täsche, woni minere TZ mitgib und Sache für im Hotel. Händ eus gseit, mir gönned eus e Suite im Hotel. Wänn scho Flitterwuche eher nöd so richtig drin ligged... Händ uf de Wunschlischte aber glich Flittergäld druf. Vilich chömmer ja chürzeri Usflüg mache, mal es Wuchenänd oder eifach en Tagesusflug. Oder suscht Freizitaktivitäte. Händ das au uf de Wunschlischte so gschribe.
Nacher muni no es paar Sache zügle... Eifach mal s wichtigscht (es paar Chleider wär no guet ) Und nacher wirdi wohl so tröpfliwiis halt s Züg übere zügle. Bzw. vilich lahni au no Sache da. Ich wird vermuetli witerhin vill bi de Eltere sii. Das müemer dänn mal no aluege, wie mer das mached mit Chemo und so, v.a. a dene Täg, wo min Maa weg isch.
Bin mittlerwiile mega froh, dass mir dänn soooo nöch vonenand wohned. Luftlinie sinds so 300 Meter.
Gester isch no euses Sofa cho, nachdem letscht Wuche au s Bett scho cho isch. So sind doch di wichtigste Möbel scho jetzt mal ume. Sind froh drum.
So, ich wünsch eu no en guete Namitag! Ich mach mich mal an letschte Pompon, woni no muess usenand falte. Han letscht Wuche no bi HoneyHome bstellt. Wobi ich minere TZ gseit han, dass sie au nöd alles Dekozügs muss bruche, won ich ihre gibe. Sie wird sicher so oder so öpis schöns mache. Sie hät da rächt s Händli defür.
Liebs Grüessli, Fara
|
|
|
|
|
1 .. 342 .. 681 682 683 684 685 .. 841 .. 997
|