| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 342 .. 681 682 683 684 685 .. 841 .. 997
14.03.14 14:27
littlefoot 

Re: Bräute 2014

20 rappä :)

janedoe: ou ja sorry bisch ja nid im juni thread.. jaa sidepapier isch cho
ha det mi erscht pompom ufeglade wenn wetsch go gügsle :) bi nid so zfride aber wird scho weni no es paar mache. zudem isch er vill z gross

was isch denn mit dem typ nid guet ???

ja säg nüt, mir hend echt nie rueh haha aber easy, so isch das halt mit chind.

bi au es migros chind, aber bi coop hets paar sache woni brucht han. mache denn sicher au leshop haha :)

im juni thread hani imfall au grad no 2 ppar schueh postet.

schmuck: janedoe hesch mal gfragt weg de ohrering geschter..aso birebitz enttüscht bini scho gsi. s silbrige isch scho chli billig. ichhan ja zwei paar. mal luege

taeboyana: du häsch au weg etsy schmuck öpis gschribe...ich han welle die ohrering woni postet ha und es armchetteli alegge. das sett länge denki. aber muss luege wied ohrering überechömed, häsch aso scho recht wegem billig usgseh. cha mal es foti mache und beid poste de gsehnder de unterschied

Zuletzt bearbeitet am 14.03.14 14:35

14.03.14 14:39
_janedoe 

Ja gell jetzt wos entdeckt hesch chasch ja au chli abwechsle zwüsched leshop und coop. Amigs heds mit de Cumulusbriefe Guetschiine für gratislieferig. Muesch di de achte. Ich gah halt eifach viiiiel z gern go frischi Lebensmittel poschte. Bi eus hed e neui Migros ufgmacht die hend sone schöni Gmüesabteilig. Es hed Fenschter i dem Lade! (hani no nie gseh inere Migros) und d'Chüehler hend richtigi Türe womer chan uf und zuemache. Hahaha töne wie en Groupie aber ja, Bin voll Fan

Ah de Pompom gseht mal super us für de erst! Ich ha eifach bi mine glaub chli meh Siidepapier gno. Wie gross isch denn de? Säg sowas nid, ich han 35er, 30er, 25er und 20er Durchmässer bstellt (stellder jetz bitte das schocksmiley vom whatapp vor :D)

De Typ isch eine vo de beschte Fründe vo mim GG us de Jugend. Mier sind im letschte Früehlig extra weg ihm uf Düsseldorf gfahre (700km) will die zwei sich scho Jahre nümme gseh hend und mier grad Ferie gha hend wo er i de Heimat gsi isch. Denn hemmer fix abgmacht ame Friitig und Samschtig und de hed sich eifach nöd gmeldet. Hend ihm mehrfach im Wahtsapp gschribe und mer gseht ja, wenn die Person online gsi isch. Hend au voll oft probiert azlüüte und er hed echt nüt degliche tah. Denn simmer halt wider heigfahre (nomal 700km innert 4 Täg) und denn schribter sis Handy seg abem Auto gheit und kaputt gange. Scho dett han ich am GG gseit, das ich ihn nöd a de Hochziit will debii ha, uf de chieng mer sich ja voll ned verlah. GG hed ihm de das wortwörtlich so gseit und ich ha ihm 2 oder 3mal im FB gschribe, er söll sich mal endlich amelde. GG hed ihm denn eifach es Mail gmacht schlussendli, das er weder a de Hochziit no suscht irgendwie i eusem Lebe wiiter erwünscht isch.

14.03.14 14:43
malinchen 

@littlefoot: ja gäll, coop@home isch super, bi ou fan!!! Mir hei das agfange wo GG d Chnöi-op het gha und i ke bock ha gha sini süessgetränk umezschleppä...

oh nei, mega doof wägä de Lüs!

@pfingstrose: wenn ä supbercard hesch chasch d lieferig ou mit pünkt zahle, mir maches immer so. Meistens gits füre Ichouf gad ca. so viel pünkt wie mir fürd Lieferig würde zahle...

@jane: hmm, findes glich chli komisch... Also geisch jetz eifach drvo us dass die alli nid chöme? I gloub i frage de bi denä scho nache wo sich nid amälde. Es närvt mi de viel meh we sie am HZ plötzlech uf dr Matte stöh ohni sich agmäldet z ha.

14.03.14 14:45
littlefoot 

janedoe: waaaas ? echt es a....mann wär ich sauer gsi herrgott. (whatsapp männli rote chopf)

de het öpe durchmesser 15-20 cm. aber ich wetts ja uf d serviette legge, de bruchi 5-6 cm durchmesser :) du wetsch es ufhänke, oder ?
no meh papier ? ha 12 schichte gha.

danke für de tipp mt de cumulus :) ich gang denn eh no amig go poschte, weisch mir hend e chline migros im quartier. brot, gmües, frücht usw. aber de musch nid schleppe, de chasch es i chinderwage schmeisse.
bstelle tuni de eifach de grossichauf, milch (bruchemer einiges), wc papier, ris, nudle, büchse, mineral, wöschpulver etc...

malinchen: ja das hani au gse mit de pünkt. cooli sach

Zuletzt bearbeitet am 14.03.14 14:47

14.03.14 14:56
_janedoe 

malinchen
Ich übergib das Thema eifach am GG.. ich bi da amigs viel z emotional und wenns d Lüüt ebe eifach 'nume' vergesse hend, denn chunnt das nöd so guet a wenni de e doofe Spruch lah lah gheie. Er cha das viel besser. Abkläre söttmes denki scho will du hesch recht. Das würd no viiiiiel meh nerve.

littlefoot
Ich bin au meeeeeega hässig gsi und grad wider wenni drah denke und vorallem findis voll schad, dass GG das mit sich laht lah mache. er hett nämli zerscht nüt gseit und ihn halt eifach au ignoriert aber ich find da darfmer scho ehrlich sägä dasmer sauer isch.

Ah ja stimmt für uf dServiette sinds chle zgross :D Ich han glaub meh Schichte gno. mine isch ja meeeeeega dicht. weiss aber nümme wie viel genau. Aber imfall, wenn mini chömed woni bstellt ha, denn zähl ich mal gschnell dene ihri Schichte, das isch sicher en guete vorgabewert...
Ja mier wend eusi ufhänke, da dörfeds natürli gross si :)

Finde s Agebot mitem liefere lah ebe scho no geil. Vorallem für Familie ohni Auto, hehe

14.03.14 15:16
Pfingstrose 

Coop@Home: Würklich mer chan sogar mit dene Pünkt zahle isch ja fantastisch! Wie isch dass genau, sorry han das no nie gmacht, mer chan eifach alles in Warkorb tue und bstelle und den wird mer nach de Ziit gfröged oder wie? Bi eus isch ja am Tag au niemert diheime. Hihi!

Janedoe: Ja so gaht mir amigs au mit dass mich für min GG no meh aschisst als er sich selber ufregt. Es isch e verdammti (sorry das Wort) Sauuerei! Es chans ja nöd sie!

14.03.14 15:20
_janedoe 

Coop@Home
Genau, du bstellsch alles in Warechorb und vorem zahle chasch uswähle wenn de Lieferant söll bi dier sii, chasch us verschiedene Täg jewiils dini Ziit uswähle. Die liefert so bis am 8i glaubs (ebe, has scho lang nümme gmacht) und denn trägeds dier das bis vor d Türe :)

hehe gell, min GG blibt immer voll ruhig und ich bi am tobe. Drum ischer ebe so perfekt für mich

14.03.14 15:30
Pfingstrose 

Janedoe: Super danke für d Info... Wenn mer nemlich s erst mal bi LeShop bstellt isch d Lieferig gratis... Chani mal min Menuplan für nächst Wuche usdänke und das mal usprobiere! De Code isch 1401HOME30 für die wos au no interessiert.

Haha, er chan scho au ad Decki gah aber er isch viel überleiter. Ich chönti ächt amigs ustigge! Darum hämmer doch au eusi Manne. Chli als Gegestuck!

14.03.14 15:35
Fara 

Ihr Liäbe

Danke vill Mal für eui liebe Wort und Ateilnahm. Han grad müsse hüle, woni eui Biträg gläse han.

Mir gahts zum Glück chli besser, au mit de Verdauig. Nur hani ez no chli Ruggeweh. Nime morn sicher Medis mit und halt au es Schmerzmittel, falls es z müesam wird. Aber Voltaren hilft schomal. Strichi morn halt vilich glich au ii, stinkt zum Glück nöd so wie anderi Salbene.

Gester bini no mis Chleid go hole... Leider häts zerscht nöd passt. S isch einersiits z wiit gsi. Vermuetli hani nomal abgno i de letschte Wuche. Isse ja au no fascht nüt. Hani nöd so kuul gfunde. Bin zwar nonig gförlich nöch am Undergwicht, aber glich... Wänn das so wiiter gaht.
Und d Längi hät au nöd gstumme. Die händs dänn uf ihri Chöschte apasst, wil's au ihre Fehler gsi isch.

Ha aber gester trotzdem nomal fascht 1000 Stutz det ligge lah. Grr... Aber isch ez halt so. Han ebe no kän BH gha bim Abstecke und drum eine vom Brutmodegschäft gha und dänn hani gfunde, wänn de scho so tüür isch, nimi de Slip gliich au no dezue. Zägg... über 200 Stutz schomal weg. Und dänn hani halt zwei Änderige müsse zahle und no die für es Cocktailchleid. Das wetti eifach umbedingt als Backup ha, falls ich nüme mag im grosse Hochsigskleid umeschuene. Hans aber no müse ändere lah und drum das dänn au grad dete mache lah. Hät natürlich meh koschtet als s Chleid sälber.
Und Schmuck hani au no kauft. De isch aber prislich no gange, hani gfunde. Nime jetzt Perle Ohrering, woni scho gha han. Und es Perlechetteli und Armband vom Brutmodegschäft für 90 Franke.
Defür hani de Gürtel chöne gratis gäg en andere ustusche. Mis Chleid hetti ja rächt en dunkle Gurt gha und das hani nöd so schön gfunde. Jetzt hani eine usgwählt, wo so beige isch und so Blueme druf hät. Isch vill fiiner und passt mines Erachtens vill besser zum Chleid. Bin aber immer no unsicher, öb ich en in Gottesdienst alegg oder erscht nacher.

@Taeboyana: Du häsch ja no gfrögt wäg em Schmuck. Also, ich bin no überrascht gsi, wie mer sich chan tüüsche drüber, was ächt zum Chleid passt... Bin froh, hani nöd vorgester no im Manor öpis kauft gha (de hät no schöni Chetteli und so im Fall). Ich hetti sicher öpis gno, wo dänn z fiin gsi wäri für s Chleid. Han dänn zersch eifach Sache usprobiert, woni scho gha han. Unter anderem es mega schöns Perlechetteli. Aber das isch au z fiin gsi. Hät mi no überrascht.

So, ich glaub, mir händ zimli alles vorbereitet. Ich muess nur no mini Sache parat mache. S Outfit und e Täsche, woni minere TZ mitgib und Sache für im Hotel. Händ eus gseit, mir gönned eus e Suite im Hotel. Wänn scho Flitterwuche eher nöd so richtig drin ligged...
Händ uf de Wunschlischte aber glich Flittergäld druf. Vilich chömmer ja chürzeri Usflüg mache, mal es Wuchenänd oder eifach en Tagesusflug. Oder suscht Freizitaktivitäte. Händ das au uf de Wunschlischte so gschribe.

Nacher muni no es paar Sache zügle... Eifach mal s wichtigscht (es paar Chleider wär no guet ) Und nacher wirdi wohl so tröpfliwiis halt s Züg übere zügle. Bzw. vilich lahni au no Sache da. Ich wird vermuetli witerhin vill bi de Eltere sii. Das müemer dänn mal no aluege, wie mer das mached mit Chemo und so, v.a. a dene Täg, wo min Maa weg isch.

Bin mittlerwiile mega froh, dass mir dänn soooo nöch vonenand wohned. Luftlinie sinds so 300 Meter.

Gester isch no euses Sofa cho, nachdem letscht Wuche au s Bett scho cho isch. So sind doch di wichtigste Möbel scho jetzt mal ume. Sind froh drum.

So, ich wünsch eu no en guete Namitag! Ich mach mich mal an letschte Pompon, woni no muess usenand falte. Han letscht Wuche no bi HoneyHome bstellt. Wobi ich minere TZ gseit han, dass sie au nöd alles Dekozügs muss bruche, won ich ihre gibe. Sie wird sicher so oder so öpis schöns mache. Sie hät da rächt s Händli defür.

Liebs Grüessli,
Fara

14.03.14 15:52
malinchen 

@Fara: oooh so schön, das tönt doch als würd öie Tag morn würlich super wärde!!! Ha gad sälber es kribble im Buuch weni mir vorstelle dass morn scho di gross Tag isch und du no gad so ide letschtä Vorbereitige stecksch... I wünsche dir no ä erholsami letschti Nacht i dim Elterehuus (also, wahrschinli chasch ja när immer no bi ihne übernachte, aber als Gast u nid als Mitbewohner, hihi) und für morn no mal viel Freud und schöni Momentä mit dinä Liebstä!

@pfingstrose: ja chasch Zyt uswähle, aber gloub sogar ou nach de 8e... GG het gloub ou scho uf die 9i oder so bstellt gha (er isch ja bi üs dr Chuchi-Chef und Menuplaner, i bi da nur d Assistentin wo darf Zwiblä schniide und hinde nache ufrume und putze... )

@me: ooooh i mah überhoupt nümme schaffe... *grml* aber ä halb stund muesi no ds Telefon hüete.

1 .. 342 .. 681 682 683 684 685 .. 841 .. 997
Iladige   würklech   würklich   richtig   Hochziit   Littlefoot   bearbeitet   Zuletzt   Hochzyt   schaffe   Problem   irgendwie   malinchen   Location   bstellt   Janedoe   gspannt   Taeboyana   squishy   Pfingstrose