| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 342 .. 682 683 684 685 686 .. 842 .. 997
14.03.14 15:59
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Fara
Hey, schön meldisch di nomal vor dim grosse Tag und schön gahts chli besser! De hesch ja grad nomal chli Action gha jetzt. Aber d Hauptsach isch doch, dass du dich morn wohlfühlsch i dine Chleider!
Voltaren schmöck ich meeega gern, die hed min Grosspapi früeher immer brucht, isch sone Erinnerig a ihn

Du bestätigsch mier übrigens grad no d Sorg wegem Schmuck... dases denn ned zum Chleid passt. hmmmmpf. Vielleicht probieri denn au eifach bim abstecke mal es paar Sache a.

Ich wünsche dier en wunderwunderschöne Tag morn!

malinchen
hihi, ich versuech di mal ufzheitere, ich han jez grad mini Pause dure und muess ez no bis am 9i durehebe. Du schaffsch das!! :D

Choche
Planed iher amigs en ganze Wucheninchauf und wüssed z.b. am Mäntig scho, wases am Friitig zesse git?

14.03.14 16:08
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Fara: Schön hesch dich nomal gmolde! Ich wünsche dir vo herze en unvergässliche, wunderschöne und mega spezielle Tag! Es wird sicher uuu schön und einzigartig. Gnüsseds und suged jedi Sekunde uf es gaht so schnell verbie. Bin au gad chribelig wie d Malinchen... Ohohoh!

Janedoe: Ja schön wers. Ich nimms mir amigs vor, dassi nöd so viel in Migros muss aber ich han den immer uf anderi Sache Lust also hani chli ufghört mit zviel vorus poste. Aber jetzt würdis mal probiere. Im Summer isches eh eifacher... Gits Grillzeugs und Salat... Hihi! Bis Endi Monet machi das mal. Bi Le Shop bstelle meini...

Malinchen: Chum das schaffemer no so schlimm wie d Janedoes het chömers ja fast nöd ha. Ich han jetzt no genau 52 Minute! YES! Bin jetzt gad nomal schnell im Jumbo gsi und han no zwei Töpf meh kauft. Wird es mega Gschleick im Zug aber isch mir glich. Mini Freud chan mir hüt nix und niemand neh.

Hender alli scho Plän fürs Wuchenend?

14.03.14 16:18
malinchen 

Re: Bräute 2014

@jane: oh nei du armi!!! Da hanis ja würklech easy im gägäsatz zu dir...

@pfingstrose: GG isch da düre sehr organisiert. Er macht immer am Weekend ä plan wo er itreit wenn dasses was z ässe git und luegt dases schön abwächsligsriich und usgwoge isch. Wenns es Rezept brucht schribt er immer no gad ds Buech und Sitezahl drzue - würklech dubelisicher. När macht er ä Ichoufslischte, bstellt so viel wie müglech bi coop@home und die früsche Sache göh mir när no ga ichoufe. Aber da müessä mir meistens när nid jedä tag gah. So 2-3 Mal ir Wuche längt de amigs.
Jetz woni allei bi gsi ischs so gloffe: Am mäntig bini is Coop gstolperet, ha 2 Packige Cornflakes, Milch, Frücht, Gmües fürnes Chilli und Schoggi kouft und mi die ganzi Wuche vo däm ernährt.

hihi, mega cool... Du hesch mi gad agsteckt mit dr Motivation fürs Gärtnerlä, hüt morge hets mi fasch chli agurkt dasi das no mues mache hüt.

@weekend: Morn morge hani äbä Brunch mit mine Mädels... Fröie mi eigetlech mega druf aber hoffe es git de kes Gstürm wägä denä Chleider. Am Nami chunnt när GG wieder hei, isch ja jetz fasch 2 Wuche wäg gsi und drum hei mir dr Räst vom Weekend für üs reserviert. Mache es Chinoise znacht (haha, mini Chochkünst - ungloublech ) und süsch düe mir eifach d zyt z zwöit gniessä.

14.03.14 16:25
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Malinchen: Wow din GG isch ja en Traum! Chani mine mal verbie schicke... Guet ich chan au gad mitcho. Ich chan zwar guet choche und maches au gern aber ich han nie Idee wasi söll mache. Ich ghan immer nach aktuelle Glust... Und GG ist eh alles er nimmt was es git. Aber so wie ihr das mached isches ja super effizient. *TRÄUM*

Haha du bisch die Best... So machts min Schatz... Eifach 3 verschiedeni Cornflakes das gilt bi ihm scho fast als usgwoge! Haha!

Schön... Den dümmer synchron Grätnerle und schicked Fotis am MO... Haha, wobie bi mir wirds no kei Blueme ha dun ja nur Same setze. Aber vo mine Töpf und em ufgrummte Balkon chani ja eis mache.

Janedoe: Wiso musch du eigentlich bis am 9ni blibe? Isch ja würklich en Frust... Wenn fangsch den am Morge ah? Wie überbrücksch jetzt die Ziit... Haha so viel Frage.

14.03.14 16:34
littlefoot 

Re: Bräute 2014

Fara: finds au schön nomal vo dir z läsä. Hui grad so vill gäld aber morn isch DÄ tag
Uf dem weg: ich wünsch eu en unvergesslichä tag morn! S frürt mi imfall au grad

Janedoe: ou nei armi bis am 9i
Ha etz e zweite gmacht, chliner aber de 1. isch voll id hose, z vill papier chame ebe au ne. De 2. isch au nid so schön worde
Cha de nid z vill pröblä haha susch hani de ke papier me.

Malinchen: wow krass orgsnisiert di GG, unglaublich. Chapeau das chenti nid. Mir chaufed amig für 2-3 menus, im tk hemmer au immer crevette und fisch, oder so. De machemer was me lust hend. Aber ich muss scho 1-2 grösser go ichaufe i de wuche und de no paar mal für chlinigkeite.

14.03.14 16:35
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose
Genau so gahts eus au. Mier essed jede Tag das wo eus spontan gluschtet und das isch ebe nöd sehr schlau. Aber im Summer - wie du seisch, Grill und Salat, perfekt ;D Hani schomal erwähnt das mier en Knallpinke Grill hend?? :D
Frage über Frage :D Eigentlich schaff ich ja ime Bio Fachgschäft und mache da s'Büro aber am Morge und Abig simmer immer nume z Zweite. Und da im Prinzip nur mini Chefin und ich Verantwortig träged, und dLehrling und dUshilfe nie allei 'dörfed' sii, schaff ich jewiils am Friitig Abig de Abigverkauf, damit sie au mal chli früeher cha heigah (sie isch suscht immer vo 06:30-19:30 im Gschäft) Defür muessi aber au erst am 11i afange. Au ned sooooo schlecht :D Wenn iher denn alli deheime sind tuen ich mal unabglenkt chli ernsthaft schaffe :D hahahaha.

@malinchen
Hahahah ha soooo müesse lache! Din GG isch ja voll ds Organisationstalent :D So geil. Bi ihm chönnti sicher mal no was lerne. Bi wie d Pfingstrose. Ideeälos. Das woni cha choche und regelmässig mache, da ghöri immerwider, das seg zbeschte, aber es gits halt au zweimal im Monet, vo dem her hani halt Üebig haha :D

@littlefoot
ich glaube a dich!! de nächst wird besser!!

@weekend
Da ich hüt Abig lang schaffe gits keis Programm für mich. Morn Morge heissts erstmal putze und wäsche und denn gahni am spötere Nami zu minere Schwö. Am Abig hemmer Mädelsabig mit de alte Clique us de Schuelziit - freu mi soooo! Denn pfuusi bi minere Schwöschter und gah am Sunntig morge zu mine Eltere go brunche und denn gömmer uf Züri a GC Match und treffed dett min GG. Am Sunntig Abig simmer de öppe gmüetlich deheime :) Und nachher hani FERIEEEEEEEEEEE :)))

14.03.14 16:36
malinchen 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: haha, das isch bi mim GG ou ä längere Lernprozess gsi. Wo er sini ersti eigeni Wohnig het gha, heter sich vo Doseravioli, Schinkegipfeli und Chäschüechli ernährt. Aber plötzlech het ihm ds Choche so afoh Spass mache und när heter sich zumnä richtige Hobbychoch entwicklet - umso besser für mi.

Hihi, ok, i mache de Föteli...

I wünsche öich allne es schöns Weekend (bsunders dr Fara )!!!

14.03.14 16:46
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Jandoe: Haha... Min GG würd das also garnöd zuelah... En pinke Grill. Mir hend en richtige Manne Grill... Het richtig viel Platz und isch robust. Ja guet wenn uf die 11i chunsch isch doch super so... Aber wieso muss s Büro vomene Bio Fachgschäft bis am 9ni offe ha? Oder gasch du den de Verkauf go mache? Den hanis falsch gläse.

Frage: Kennt öpert Halloumi? Wo chan mer das chaufe??? Ich han öpis gseh woni choche möchti.

Allne es schöns und erholsams Wuchenend!!! Bsunders de Fara... S allerbesti für dich!

14.03.14 16:52
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Min GG hed de Grill selber kauft. er isch im Gschäft gstande und hed mer aglüte und gseit obi e pinke Grill möcht und jetzt seiter immer allne wo findet, de seg unmännlich, das er sones grosses Ego heb, das ich sogar no Blüemli dörft drufmale :D Komischerwiis bin ich ebe überhaupt ned de rosa-mädchen Typ. Vlt hemmer gnau darum d Idee mitem Grill so luschtig gfunde :D

Genau, ich muess de amigs in Verkauf... Isch aber au no e schöni Abwechslig. Das muessi ja au de ganz Tag dur immer mal wider. Finde dMischig no spannend :)

d'Migros hed Halloumi Grillkäse: http://www.migipedia.ch/de/lebensmittel/...grillkaese/250g

Zuletzt bearbeitet am 14.03.14 16:57

Datei-Anhänge
934605_10201023705579913_793117232_n.jpg 934605_10201023705579913_793117232_n.jpg (23x)

Mime-Type: image/jpeg, 160 kB

14.03.14 16:58
Broncos 

Re: Bräute 2014

Fara: So schön nomal vo dir z ghöre. Ich wünsch der morn en wunderschöne Tag, wirde sicher a dich denke

Janedoe: ou du armi, ich chum zum Glück gli zum Büro us Also de Grill wär mir jetzt zu pink, aber isch mal öppis anders

Ichaufe/Menuplan: Mir mached das zimlich glich wie d Malinchen (oder ehner ihre GG) Mir mached amigs en Wucheplan mit allne Menus und den gits ei Grossichauf pro Wuche und 1-2 mal gömer den no go s früsche Züg hole.

Weekend: De Marathon isch ja scho bald, drum isch morn en 32km Lauf agseit. Am Abig hani den sit eeewigkeite wieder mal mit mine "alte" Unikollege abgmacht und am Sunntig gömer zu mine Grosseltere. Wohned beid im gliche dorf, den chömer das amigs grad super verbinde. Falls es gnueg warm isch gömer mit em Rennvelo. Uuuu freu mi scho riisig druf, s Velo wieder us em Cheller z hole

Schöns weekend üch allne

 1 .. 342 .. 682 683 684 685 686 .. 842 .. 997
würklech   Location   irgendwie   Taeboyana   squishy   bstellt   Littlefoot   schaffe   Hochzyt   Problem   gspannt   Pfingstrose   Zuletzt   richtig   bearbeitet   Janedoe   würklich   Hochziit   malinchen   Iladige