Bräute 2014 |
|
1 .. 343 .. 683 684 685 686 687 .. 842 .. 997
|
14.03.14 18:46
Taeboyana
|
Re: Bräute 2014
@Fara: mir dänke morn aui zäme ganz fescht a di!
@Janedoe: Haha i ha müesse lache, bi üs wär äuä ig die wo sech würd weigere bimne pinkige Grill Mir hei sone Smoker, es riese Ding...
@Menuplanig: Läck dir beidrucket mi auso... settigs nimi mir de mau vor für we mir e Familie müesse füettere Mi GG isch ja glehrte Choch, aber mir choche sehr spontan geng, e Wuche Menu dürplane würd är gloub nid mitmache Fertigfuetter gits drfür natürlech nid bi ihm, aber wahnsinnig usgwoge und gsunge isches nid immer... i weigere mi de aube, 3x ir Wuche Teigware z'ässe, für ihn wär das kes Problem.
@Pflänzli: ooooooh dir machet mi gluschtig, i ha ou so Luscht druf becho ide letschte Täg! mir hei ja es chlis Vorgärtli und no es Beetli bim Sitzplatz u dert dueni aube scho chli öpis pflänzle... im Vorgärtli chöme jetz d Krokussli und die Mini-Narzisse (i liebe die) aber i wett no chli Stiefmüetterli oder Primeli... Ranunkle und Mohnblueme liebeni o! Mohnblueme bechumi immer vo mim Mami ufe Geburi, wüu sie seregi het becho wo sie mit mir im Spitau isch gsi Hehe gli wärs wieder so wit...
@Schmuck: I wirdes dämfau äuä o so mache, dassi bim Chleid abstecke im Brutchleiderlade no luege, was sie hei. Isch ja dämfau ou nid unbedingt es Vermöge... I wett äbe scho Schmuck, ig bi o süsch chli e Schmuck-Junkie (ig ha sogar eis vo dene Schmuck-Spieguschränkli wome mau uf Deindeal het chönne bsteue wüui so viu ha ), cha o amne normale Arbeitstag chum usem Huus ohni Ohrringli und emne Chötteli, de mueses natürlech am Hochzit o si, u mis Chleid isch ja rächt schlicht. Haarschmuck wotti sicher ou öpis.
@Weekend: Morn Morge gibi no Training u när müesse mer no putze und ichoufe. Am Abe chöme de üsi Kollege zum Apéro und Znacht u när düemer üs zäme verchleide und schminke... I weiss ja nid wenn as ig zletscht Mau are Party bi gsi wo am 10i agfange het am Sunnti wirdi de äuä tot ufem Sofa umeplegere...
@me: Bi hüt mitem Bike ga schaffe und am Nami bi schönstem Wätter dür Wald und Feld heigfahre (öpe 14km ei Wäg), so herrlech!! Iladige und HP: Schicke när gad aune wo hei gfragt e PN
@Broncos: Hach so cool, i muesmi jetz de o mau a 30km wage, wär gad vo Thun uf Bärn ar Aare entlang...
So, gniesset aui euches Wuchenänd und die wo hürate (Fara und Lula) umso meh!! I freue mi ja scho sooooo uf euchi Brichtli...
|
|
|
|
|
15.03.14 00:57
laprincipessa
|
Hallo ihr liebe..
Zerst mol möchti mi bi öich allne bedanke för die liebe und mitfühlende wort – häd mir sehr vil bedütet! Chas immer no chum fasse aber es bitzli besser als letscht woche gohts mir scho.. hüt inere woche isch d’beerdigung.. muess probiere a die schöne erinnerige a mis grossmami wos unzähligi devo git i mim härz z’dänke.. si wird mir immer fähle, aber bin unglaublich dankbar för alles wo si mir gäh und witervermittlet häd..
uiuiui 40 sitene zum noläse aber eifach zu spannend zum s öberflüge :p
Danke allne förs verständnis wägem brunch – schön z’wösse dassi nedso falsch gläge bin :p
@sue: gratuliere zo dim schöne chleid gsehsch hammer us! :)
@daenu: das mitem standesamt häd gottseidank glich no klappet :) haha din polterobig dönt jo geil!!! Han soooo müesse lache woni vo dim outfit gläse han hihi de hammer =) und voll cool mitem „next top braut* und „brautsecurity“ :p und isch jo de hammer wäg de limofahrt! =) jöö und am negste tag händer arielle gluegt hihi de hammer =)) dönt nach emene super glungnige polterobig! =) ah und witzigs foti ! =) hmm müehsam wägem standesamt.. bi öis ischs ähnlich.. in aarau mega fröndlich und alles aber det machets am SA jo kei trauige.. in SA: händ kei ahnig wer öis traue wird, werdet die person nie vorher gseh und s’ganze goht 15 minute (för das zahlemer 250.- extra plus jo die 300.- womer z aarau scho zahlt händ naja.. bin au bitz verunsicheret und han letschtmol gfrogt wies isch ob mer dänn glich öbis persönlichs chönni säge und ringe tusche und es lied loh laufe.. jo sig alles möglich ok wenigstens das.. aber göl öis isch eifasch s’datum wichtig sust s’standesamt nedso vo dem her.. aber verstoh di dasses di närvt.. De typ isch doch sicher eifach voll verbitteret… aber guet händer chönne wächsle! :) hih demfall hürotisch du standesamtlich genau en tag vor mir! =) machet doch eifach no öbis am namitag (je nach wätter gönd mir go mini golf spile oder go bowle) und dänn go znacht ässe :)
@nisliker: han dir scho uuuh lang welle schribe!! Du häsch dis hochzyt jo scho hinter dir!!! Verzell verzell verzelll? =) ich hoffe du häsch dini traummärliwinterhochzyt gha!! =))
@claudilein: oh han grad nogläse – zum glück isch alles i.o. mt dim härzli!! jo bin also au froh wägem theolog – ächt en zangegeburt gsi do häsch du meh als rächt… oh jo sorry voll vergässe! Han dir grad en PN gmacht!!
@littlefoot: oh was isch das dänn för es fotigschäft wo dir das abote häd? Isch jo en hammer pris? :) würd mi au no interessiere wennd mir verrotisch wie wo was? :) ooh es meega süesses chleidli wod för dis töchterli gfunde häsch und erst no so günstig :) boah d’michael kors schueh sind de hammer!! Au d’perle und die letschte sind super! =) han mir ebe au scho öberleit keilabsatz azlegge so düend eim d’schueh sicher ned de ganz tag weh ;) muess au mol chli go stöbere ;) und woow die sandale mit de blueme sind jo au mega schön!! Müehsam wägem domino :p isch scho chli masseabfertigung teilwis det gäl? :p wänn häsch de termin zum abändere wänd seisch endi april? Ich han ne ebe am 25.4.! vilicht gsehnd mir öis jo dänn sogar hihi weisch wie witzig? :) oh jetzt hani grad gläse dassd öbis gschrebe häsch wägem termin – bisch sicher, dasses ned de 25.4. (FR) isch? mir händ si ebe gseit es gieng nur am FR go abstecke und das isch för mich ebe mega doof wili immer witerbildig dänn han und drum muessi au scho endi april goh anstatt erst endi mai, afangs juni (hetti meh zyt zum abnäh :p) aber ebe s’gieng nur am FR… wäg de keratinbehandlig: han das au mol gmacht und has super gfonde för d’hoor ABER 2 noteil: 1. D’hoor sind wörkli stäckegrad – weiss ned ob das guet isch wennd ev. au öbis verspilts wetsch mit de hoor? Wörd mi erkundige.. 2. D’hoor werdet sooo schnäll fettig also bi mir isches ganz schlimm gsi.. defür sinds im nu troche muesch chum no föhne :) (guet machi eh nur im winter) aber guet duets de hoor glaub scho :) oh nei arme spatz din sohnemann.. hoffe bringsch si gli weg! Hehe jo coop@home isch voll praktisch.. aber siti mi det mol bi go vorstelle und es katastrophe gspröch gha han (schaffe jo inzwösche au sit öber 6 johr im personal und vorallem au i de rekturtierig und weiss dassmers so sicher ned söt mache) hädsmer abglöscht mit dene :p aber s’gi tjo no leshop hehe aber nütze au das fast nie wili eifach müehsam finde dassd för sache wod muesch id chüeli due extra so en chüeltäsche muesch chaufe & wild so vil zyt bruchsch has scho oft wider abbroche :p
@maeva: oje müehsam.. verstoh das au ned ganz isch jo keis nöis thema das mit dene babies.. ich liebe babies jo au öber alles aber finde au so en wunsch sötmer respektiere.. bi öis sind zwar alli för alles iglade aber chas sehr guet novollzieh! Hey cool händer d’flüg scho buechet dönt hammer öichi flitterwoche! =) jöö isch jo mega süess wäg dim papi :) und d’trändli im lade vo dine eltere jöö so schön :) ganz es schöns chleid gfalltmir au sehr guet!! =)
|
|
|
15.03.14 00:57
laprincipessa
|
@sue: jöö so härzigi chörbli :)
@janedore: heey so cool wägem weekend wod gwonne häsch de hammer! :) oh uf din bricht wäg de kate han ich gwartet hihi :) dönt jo meeega! Muess dere demfall au mol alüte und afroge will ich wet jo au öbis im vintage style und mit vilne cherzli und väseli mit blüemli – dönt also mega nach mim gschmack! :) aber weiss nur ned obs au zo öisere location passt.. aber muess si mol afroge.. ev. häd si jo scho anderi termine a öisem datum… wäg dim dilemma: zerst emol: danke för dis vertraue! Ich finde s’forum en gueti möglichkeit so sache azspreche.. verstoh di sehr guet.. mer chan halt au nachem hochzyt i dem sinn no chalti füess becho.. han au so phasene woni plötzli a allem zwifle wennmer grad krach gha händ oder er mi närvt oder whatever.. han öbrigens öbis ähnlichs erläbt wie d pfingstrose und d’fanny – han letscht sommer en ma känneglert woni also als single ned vo de bettkante gstosse het :p bez. eifach au vom charakter und alles häd de mi mega gflasht und er häd voll s’interässe a mir gha! Han natürli vo afang a abblockt aber mi immer wider debi verwötscht a ihn z’dänke! Puh das isch sooo schlimm gsi han au sones schlächts gwösse gha mim GG gägenüber!! Aber bin froh isch die phase wider verbi! Nur sältenerwis dänki halt no dra aber zum glück ohni zwifel.. das wo di GG gmacht häd isch natürli absolut denäbe gsi.. und dasses do schwer fallt wider vertraue ufzbaue isch jo au meh als normal! Komisch dasses grad jetzt chunt aber au das chamer halt amigs ned plane.. de verdacht, dasser di wider belügt häsch aber ned oder? vilicht isch das ganze eifach nonig ganz ufgarbeitet aber hey super händer es guets und klärends gspröch gha? Jetzt drücki dir de dume, dassd alptröim gli verschwindet und dasses dir wider besser goht! öbrigens bin ich au so was SMS betrifft – fallt mir au am eifachste ;) oh das isch wörkli en gueti idee wäg de tischornig! =) oh ganz schöni schueh! :) und es schöns ringböxli! :) hmm schwirig wäg de offerte – ev. machet ihr en kompromiss? :) wäg de a- und abmäldige.. ich han au vilne müesse norenne und nofroge vorallem bi de apérogäst.. ghört glaub eifach dezue.. eifach ned persönlich näh.. hihi de pinki grill isch de hammer! =) öbis för dich squishy??? ;))
@pfingstrose: wow das dönt jo super wäg de beförderig und em bonus gratuliere! =) ich bin gspannt obs bi mir im april au öbsi git.. si händ mi jo quasi dezue gnötiget no en witerbildig z’mache wo mi mega schliiift.. und mir mündlich au meh lohn versproche wennis mache hoffe mol s’git jetzt scho öbis :) hihi 80er rollschueh party dönt super hehe :) wo chamer so öbis cools mache??
@nala: oh döfi au en PN mit homepage und chärtli gseh? :)
@snicki: ooh ganz es schöns chleid gfallt mir sehr guet :)
@lula: ich wünsch dir morn bez. hüt en suuuuperwonderschöni hochzyt!!! S’wätter spilt jo super mit hihi gnüsses so richtig und loh di uf hände träge! =) bin scho jetzt gspannt uf din bricht..
@malinchen: wow du häsch au no närve :p wenn mi GG do fötelis vo andere fraue wörd becho wörd ich en riiise krise schiebe und ihm en mega szene mache :p ned richtig ich weiss aber bin mängisch scho mega iversöchtig :p aber er git mir zum glück au nie alass dezue hehe aber wow chappeau und du häsch wörkli rächt demit becho sicher es tolls gfühl! Oh so schön wäg dim GG hehe – chaner mine ned au chli astecke mitem hochzytsfieber? :p wow die papierlampe gseht jo meeega us! Isch das schwirig zum mache so öbis? Fändi au no schön för dihäi ufem balkon im sommer zum en gmüetlichi athmosphäre z’schaffe :) hmm müehsam wäg dine mädels.. kenne so sache sehr guet und grad jetzt wetsch doch harmonie :// hoffe s’leit sich doch no!
@squishy: oh cool händer au öichi ringe becho! =) hihi gäl ich han mini hüt au fast nüme welle abzieh hihi abe rmuess jo nöme so lang warte bis zum zivile ;)) jöö hihi du bisch jo zuckersüess!! Pink isch jo dis läbe oder so hhaa han so müesse schmunzle göttlich!! <3 de azug wird sicher passe :)
@lil.lian: hey biin gspannt uf d’fotis hihi :) guet goht alles chli vorwärts! :)
@taeboyana: bin au no voll unsicher wägem schmuck… schiebes no chli vor mir her.. ich het au gärn en PN :)
@broncos: du machsch amene marathon mit? Wow ned schlächt hey! :) *beeindrucktbin* :)
|
|
|
15.03.14 01:03
laprincipessa
|
@fara: ich danke dir härzlich för dini liebe wort wäge mim grossmami! Si wird sicher vom himmel uf öis abeluege a öisem tag.. bin mega froh, hani ihre mol no s’föteli zeigt vo mir im chleid und si häd gfunde ich gsechi wunderschön us wie en prinzässin.. das duet mir guet wenni dra dänke dass si das nüme wird döfe miterläbe, dass si mi doch mol i mim chleid gseh häd.. han mir au öberleit, obi mini tantene söl froge, obi ächt ihri perlechetti wo si immera gha häd würkli immer siti mi mag zrugg erinnere – döfti alegge am hochzyt.. weiss zwar ned obs wörkli passt aber fänds halt mega schön.. wär sicher en öberleggig wert… und jetzt zo dir: oh es duet mir so unglaublich leid z’läse, dasses dir so schlächt goht! :( entäge dem wo du dure machsch, sind doch all öisi problemli eifach nur peanuts! :( do gsehtmer widermol wie nöch fröid und leid eifach zäme isch.. findes unglaublich muetig, dass du trotz dem wo du dure machsch no d chraft häsch das alles dure z zieh! Ich bin mir sicher du wersch MORN bez. hüt - isch jo scho mitternach tgsi!!! en wunderschöne, sehr berüehrende tag döfe erläbe und zumindest för de tag morn möglichst alli sorge chönd vergässe! ich wünsch dir för alles witere ganz vil chraft und dass du no möglichst lang döfsch läbe & die zyt mit dim GG no in volle züg chasch gnüsse! Drück dich <3
@me: bi mir sind au paar sache gloffe in letschter zyt… bin no bi minere kollegin gsi wo mi schminkt go luege ob si au mini hoor chan mache und vertraue ihre do voll und ganz, dassmer öbis cools hibechömed :) düend no mini clip in extensions ine so dassi richtig vil volume han – si isch ned mol coiffeuse und bringt das aber 100x besser hi als die dummi coiffeuse wo mi voll abzockt häd :p bini froh du mit ihre chömer au no paar mol üebe wänns muess si :) <3 mis schwigermami in spe häd meega härzigi bluememeitlichliedli gfunde und wösseder wo? :p im vögele! :p bin froh muessi nüme im interent umesurfe und alles.. s’röckli mitem passende jäggli chostet 40.- also vooll easy :) han jetzt grad alli 6 bstellt also 3 bereits kauft und die restliche 3 no bstellt :) dänn hani mir in madrid no schueh kauft för as zivile för 20 EUR :) (siehe anhang) und so en bling bling clutch för 12 EUR :) also glich no bitz gspart :p ah und dänn hani mir no es meega schöns swarovski armband kauft passend zum chleid am zivile woni aber sicher au sust no oft werde alegge :) Und hüt mittag händmir i de traulounge in wädenswil öisi wunderschöne ringe mit de perfekte gravur und alles chönne goh abhole hihi händ so fröid! =) si sind wörkli wunderschön worde eifach perfekt! :) wägem standesamt häd au ändli glich no klappet (dank kulanz vo site Italia :p) aber hey die zocket öis jo mega ab! Händ jetzt fast 300.- in aarau zahlt för das 10 minütige bürokramzügs und nacher zahlemer no 250.- in basel – voll vil ned?! naja.. si wösset halt wiemer s’gäld chan mache.. wäge minere öberraschig mitem wellnesse nachem zivile häd leider ned klappet mi GG häd nämli de glich plan gha und häd mi dänn gfrogt obmer ned chli wäg wänd nachem zivile.. han dänn nöme möge verheimliche bin au voll am truure gsi a dem tag und han ned möge mich verstelle – jetzt weissers halt scho aber so chömer öis zäme fröie au guet :)
Hetti soo vil wo söt erlediget werde: azug go probiere vom GG, es hömli för ihn finde förs zivile (er chillts widermol! :p) deko, schueh & schmuck bsorge etc.. aber mis läbe bestoht zur zyt us schaffe, schuel & lere :/ han am MI quartalsprüefig (6 prüefige hiiilfe!!) und am 2.4. no d assistenzprüefig (ebefalls à 6 fächer aber weniger schwirig) und die muessi aber bestoh sust werdi ned a die eidgenössische zuegloh.. puh und am 5.4. isch jo scho s’zivile also morn i 3 woche! Goht so schnäll jetzt alles… hoffe s’wätter blibt so schön, so dass mir chönd go mini golf spile und schöni fötelis mache dusse :)
Zo mim weekend: usser lere stoht nüt ufem programm :p muess alles i mis churzzytgedächtnis biige för am MI! :p so und jetzt ab is bett sust magi morn ned uf! :p
NOMOL GNÜSSETS LULA & FARA! WERDE A ÖICH BEIDI DÄNKE!!!! <3 <3 <3
|
|
|
|
17.03.14 08:18
lil.lian
|
Guete Mooorge mitenand Iher sind ja no fliessig gsi am Friitig..
Littlefoot Ich fänds jeze au nöd schlimm mit dene vom Gschäft.. Ich han au all vom Gschäft vo mim Team (6 Lüt) zum Apero iglade und eini (mit ihre gahni immer go esse und mier händ au susch scho Sache zämä gmacht) fürs volle Programm. Oh de armi!! Hoffendli verwütscheder dänn alli .
Taeboyana Daanke villmal für dini PN!! Ich finds ganz herzig dini Iladige!! Sind aso super usecho . Hmmm wegem Schmuck, ich chauf mier ja no was vom Thomas Sabo (es Perlearmchetteli und vilicht no ein neue Ahänger), Perleohrering hani scho und den weti eifach no es fiins Halschetteli ha. Weiss aber au nonig wo ich das chaufe söll.. Vilicht luegi au zersch mal im Lade was chönti passe..
Pfingstrose Schön händer öber anders gfunde für eui Ring.. Dete würi au lieber mis Geld usgeh als bim andere
Broncos Ah voll kuuuhl mit de Charte. Gseht mega lässig us mit de Pins.. Wird sicher super usgseht am Schluss..
Fara Schön häsch di nomol gmolde vor em grosse Tag :). Han au ganz fest a dich dänkt am Samstig.. Jez bini gspanne uf din Bricht .
Janedoe Mier planned amigs es paar Täg so meh oder weniger und den möchemer eigendli am Weekend scho en grössere Ichauf. Aber ich gahn au susch unter de Wuche glich no die chlinere Sache go poste.. Ich wür aber au lieber chli meh vorus plane, Klappet amigs nöd ganz so wie ich das gern heti.. Haha so geil en pinke Grill Mine schwört halt ufs Cheminée. Meh schmöckt ebe de Unterscheid vome Gasgrill zume Cheminée und de Gschmack isch halt scho viiiil besser *augeverdrehe* .
Laprincipessa Woow du häsch ja en richtige Lese- & Schriebmarathon hinter dier.. Nöööd schlecht.. Dönt guet mit de Coiffeuse.. Ja mini hät au gfunde ich söll mers mal no überlege mit de Extensions wegem Volume. Es gid jeze irgend e neui Methode wo no recht schonend für d'Haar isch.. Muens aber mal no abkläre. Will sie sälber machds nöd, müsst mal zu de Coiffeuse vo de Coiffeuse gah . Ich kenn die aber au, bin au scho bi ihre gsi.. Booahh isch aber würkli tür mit de Trauig. Vorallem das iher den au grad nomol CHF 250.- in Basel druflegged.. Was zahlsch den druf, will iher uswärtigi sind? Aber isch doch härzig, dass er au no hät wölle wäg gha nach em zivile.. Jez chönder eu würkli zämä freue . Den druck ich dier de Dumme für dini Quartalsprüefig und für d'Assistenzprüefig. Fühl mi grad chli zrug erinnered, han ja au en Fachuswiis gmacht, zersch hämer Probeprüefig gha (die hät aber für gar nüt zellt) und den Zuelassigsprüefig.. Muesch lang warte bis s'Resultat bechunsch?
Me So jez schriebi no chli über mich :)
Als ersts: d'Föteli sind uf em Blog <3 Ich finds de hammer . Han mega freud. Und am GG gfalleds au, er isch ja mega skeptisch gsi.. Vorallem s'Föteli uf em Baum, das isch meeeeega .
Am Samstig hämer mega vill gmacht. Zesch simer mini Eltere am Flughafe go abhole (am Morge am 8i ). Sie sind us de Ferie vo Thailand cho. Mit im Gepäck händs mis Chleid gha fürs zivile. Ich han ebe es Chleid wo mier mega guet gfallt (vom Schnitt) ihne mitgeh und sie händs dänn in Kopie und in wiis witer mitheibracht . Bin recht skeptisch gsi, öbs wird klappe, aber bin vom Chleid voll überzügt. Es isch au ganz en schöne Stoff.. Was mer den eifach no müend mache, es isch es bitz zgross, meh muens den no uf de Siite ihne.. Abr susch isch es eifach perfekt . Sie hät sich den au es Chleid mache lah und en Blazer dezue und er en ganze Azug.
Dänn hämer eus mal um de Azug für de GG kümmeret. Mier sind uf Bade in Herre Globus. Leider hät eus niemert wölle bediene.. Er hät den zwei Sache probiert, den simer chli dumm umegstande und händ gwarte.. Und irgendwenn hämer den d'Nase voll gha und sind wieder usegloffe.. Hät eus recht entüscht. Am Namitag simer den no uf Züri. Au in Globus go luege, PKZ und Herre Globus. Vo de Azüg isch ihm eis Model gange vo Strellson, extra slim. Und den hämer no öbis gseh vonere andere Marke, eifach d'Jagge, die wär de oberhammer gsi, aber leider gids kei Hose dezue . Und susch simer gar nöd würkli fündig worde. S'Problem isch ebe, will er recht schmal isch. D'Verchäuferin hät sogar empfohle, mier sölled mal is Mery's go luege. Ich mach jeze mal en Termin ab. Han ja au no en Guetschi, den lösemer doch de eifach für ihn i .
Und aschlüssend simer den no zämä zu eusem Liebslingschines go esse. Isch super gsi. Mier sind scho ewigs nüm gsi. Die vom Resti hät au scho bi sine Eltere nahgfräged, wieso ich nüm cho bin. Bin ebe amigs au no mit Kollegine dete gsi.
Und gester bini no bim Göttibueb gsi. Han svolle Programm hinter mier, öbe 5 Mal schöppäläd und görbsläd bis er gnueg gha hät und den hämeren no umzoge und gwicklet. Und den han en no im Arm gha bis er den zfriede igschlafe isch . D'Kollegin isch uu lustig gsi, sie hät gfunde es chönd jeze all Kollegine verbi cho zum mal chli go üebe mit em Chline :).
Wünsche eu no en schöne Wuchestart :)
|
|
|
|
|
17.03.14 09:39
Broncos
|
Guete morge mitenand
lil.lian: Wow, d Föteli sind ja echt de Hammer worde. Und das mit em Baum gfallt mer also au am beste brucheder die für d Iladig? Das mit em Chleid für s zivile tönt au super und ich wür meine besser z gross als z chli
Taeboyana: D Iladig und HP sind echt wunderschön. Da het sich din Brüeder echt müeh gä.
Fara/Lula: Ich han am Samstig fest a üch denkt, ich hoff ihr hend en wunderschöne Tag gha und bin scho uf üchi Bricht gspannt
Principessa: Gaaanz viel Erfolg bide Prüefige. Ich wür glaub duredreie, weni so churz vor de Hochzyt no so wichtigi Prüefige het. Au vo mir no es herzlichs Bileid weg dim Grosmami. Ich han letschti uf etsy sone Tafle gseh wo druf staht: "We know you would me here today if heaven wasn't so far away". Ich gfind das sone schöne Spruch. Vilicht isch das ja was für üch.
Pfingstrose: Dini Töpf gsehnd schomal super us, chasch üs den es update schicke, wenn öppis wachst Ich bin leider noni dezue cho.
Janedoe: Wow, dis weekend tönt echt voll lässig. Freut mi riisig für dich. Und ich chan üch guet verstah, das er sie für d Deko bueche tüend. Es isch doch eifach au viel wert, wenn ade hochzyt weisch, das dir kei Sorge muesch mache und alles so si wird, wies ihr gern hetted. Und weg de Ameldige isch ja top, den muesch nüm so vielne nacherenne.
Me: Mir sind gester bi mine Grosselter gsi und hend ihne d Iladig no persönlich verbi bracht mit de "usdruckte" HP. Sie hend uu freud gha. Mir hend den no s Album vode Hochzyt vo mine Grosselter aglueged. So schön Sie hend 1956 ghürated, also vor 58 Jahr und sind immer no so richtig herzig verliebt. Das wünsch ich mir für üs au Mini Grossmueter isch glernti Schniderin, aber sie isch halt au scho über 80gi, drum han ich ihre s Chleid eigentlich ned welle gä zum ändere. Aber sie wets unbedingt mache, sie het sogar gfunde, das müesi vo Hand gmacht werde. Huch, das git en riiise Arbet, ich han ja so viel stoffschichte bi mim Chleid. Aber sie het gmeint, sie möchi das u gern und si hegi ja zit. Sie wünscht eifach, dass es im Gschäft abgsteckt wird, will sie nüm so güebt isch drin und das es den sicher passt. Ich lüt jetzt grad hüt mal no im Gschäft a und frag, öb ich s Chleid eifach nur abstecke la chan. Denn het sie sich au abote üs es Ringchüssi z näihe. Und will mir ja Gschwüsterti als Ringmeitli und -bueb hend, hemer üs entschiede, das mer zwei chüssi wend. Den chan jede vo ihne eis träge und es git kei Strit.
|
|
|
|
1 .. 343 .. 683 684 685 686 687 .. 842 .. 997
|