| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 343 .. 684 685 686 687 688 .. 843 .. 997
17.03.14 11:37
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ja das isch natürli au müesam, wenn den d'Verchäufer so ufdringlich sind. Beides isch nöd würkli guet. De Styl vom Mery's isch scho eher z'edel.. Abr han glich mal no en Termin für am nächste Samstig gmacht, den chömer mal go luege gah. Und bi Sunitas Suits lüti au grad no a .
Han une es Föteli igefügt vo dem, wo eus so guet wür gfalle… (und all die Glitzer-Dinger stönd ihm au nöd würkli, öbis mit Struktur müsstemer finde)
Bim Strellson hämer no eine online gfunde, wo vo de Farb und de Grössi wür passe, susch bstellemer de mal :) Lieferig isch gratis und mer chas au wieder zrugschicke..
Vom Chleid hani leider keis gschids Föteli, duens den nomol fötele..
Er isch erst 1 Monät und 1 Wuche alt. Also no meeega chli.
Ja wonis serst Mal gmacht han bini scho no chli unsicher gsi, aber nachher isch es tiptop gange. Han au mit umeträge keis Problem.
Du häsch ja würkli turbo geh mit de Bepflanzig. So schööön :) Bi eus hät de GG de grüeni Dumme. Bi mier stirbt alles ab. Finds zwar scho schön, aber es Talent hani nöd. Wasi momentan grad chli drah bin, sind Sprosse zieh. Das findi super. Meh muen s'Glas am Morge und Abig schnell durewäsche und das isch grad mal alles.. Und es waaaaaachst :).

janedoe
I was fürme Biofachgschäft schaffsch den du?
Es Bild mueni zersch nomol mache, han eis, aber da lüchtets so fescht, dass mer d'Farb gar nöd richtig gseht..
Dönd guet mit dim Fraue-Abig. Händer richtig Gas geh :wink.. Und schön, häsch no vom Rest au bscheid becho wege de Ameldige..

Broncos
Ja genau öbis weti no für d'Iladige verwende..
Hehe das hani au dänkt, z'chli wär den schlimmer..
Voll härzig mit dine Grosseltere. Ich finds au no lässig, wemer so Föteli vo früehner gseht, was agha händ, wie händs usgseh, etc.. Und das sie s'Chleid no wet apasse . So härzig!!

Datei-Anhänge
Azug.JPG Azug.JPG (25x)

Mime-Type: image/jpeg, 127 kB

17.03.14 11:39
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guete Mooorge

I schriibe vom Handy, derum iisch chlii müehsam. Aber miir hend gad sthema Zahnhygiene und looset anere Dentalhygienikerun zue. Wiird ii öpe zur Zahnärztin usbiildet?! Drum lenki mii doch perfekt im Forum ab

Lula: Herzlichi Gratulatiion zu eurer Hochziit! I hoff, du hesch eue Tag chöne gniesse und eui Liiebi wunderbar gfiiret worde iisch! Gots gad in dFlittis?

Fara: Au diir und diim Maa gratuliiere iich herzlich zum Hochziit! Hend oihr en schöne Tag chöne verbriinge?

Janedoe: voll schön gsii, dass du diis weekend so gniesse hesch chöne! Da tönt au so richtig früehlingshaft :)
I fiinds eh gueti Entscheiidig für Dekorateurin! Und 300.- cha meh irgendwo andersch iisparre, wenn's denn sii muen.

Broncos: soooo liieb vo diim grossi, dass sii da umbedingt vo Hand mache will. Und viellicht iisch ja Neiihe eiie Velofahre, denn wiirds perfekt und öpis unglaublichs persönlich!

Lil.lian: ojeeh, weniig erfolg bim azug kaufe.... Wünsche eu Erfolg im merry's. Sus empfehl ii no de David's Mode in Krüzliinge. Dert iisch Beratiig siicher besser. Mii GG war jedefalls begeiisteret!
Giits eh Link zu diim Blogg?

Taeboyana: I würd dHomepage und eui Iladiige uuh gern gseeh.

Me: Unser Wuchenend iisch endlii mol entspannend gsii!! I ha kaii lektione meh müesse vorbereiite,will ja sPrakti fertiig iisch und do PH noniig agfange het, hend miir defür au nixx müesse mache :)
Miir siind in unseri zuekünftig heiimat 'winthi' und hend chlii gshoppez. Am Abiiig hend miir 'Eheberater' gspiielt, wills miiner Kollegin mit em Schatz ned so guet got.
Denn bini recht verzwiiflet weg de Stelle. Anschiinend giits 80 Bewerbiige für 1 stell.... Und wiie söll ii da usgwählt werde?! Macht mii scho recht fertiig.... Het gern weniigstens mal eh gsprächsiladig :(
Es giit au schöns :) mini sis het miir eh schniiderin organisiiert. Jetzt mueni no passendi unterwäsch ha uuuuund miis rosa Band ;) freu mii sehr druf. Usserdem hani tolli Schueh im Vögele gseh fürs zivile. Hets nu ned gad ii miiner grössi gha. Wiird aber nomol go luege. dLäde hend denn glii zue gmacht.
I wott mol eh liste mache, was iich no will mache vorem Hochziit, chönti jo jetzt während de zahnhygiene :)
Mal eh Frag, wiie hend iihr vor eune TZ, TM oder Eltere für dHilf z'danke nachem/während em Hochziit?

Kiileheftli: miir wärdet so öpis mache. Will miir werdet au gmeinsam liieder siinge. Aber vor allem für de wiiter Ablauf findets miir unglaubluch wertvoll. Aah Hochziite wo miir gsii sind, iisch dZeremonie ufem Höhepunkt, meeeega romantiisch und denn zagg got en TZ uf bühni klärt weg de apérolication uf, namenskärtli, gschenkli, etc. Total de stimmigskiller. Zum da vermiide, schriibet miir alli infos dert hii und bevor de gottesdienst beginnt, wiird bekannt geh, dass selber lese müend ;)

So gnueg tippt uf dete chliine tastatur. Wenn ii jetzt wär übergaah, entschuldige! U cha ned aktualisiiete vorem abschicke :-/

Hebet en wunderbaare guete Tag!

17.03.14 11:46
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Littlefoot: De Azug isch würklich en schöne und ich glaub eusi GG hend die gliche Problem. Mine isch au en schmale… Also ich finds eigentlich normal aber es isch nöd eifach zum Azüg finde. Strellson hät super Schnitt wo au chli tailiert sind nöd so Seck. Wo händer de bstellt weni fröge dörf? Würdi evt. au in Betracht zieh.

Sasileu: Schön händer das Wuchenend mal ruhiger chöne agah! Tut eifach mega guet gell! Oh nei doof sind Kollege vo eu gad chli inere Ehekrise. Isch irgendwie nie schön und finds amigs chli beängstigend. Hoffe das ränkt sicht wieder ih.

Uf was für e Stell häsch dich beworbe? „Eifach“ Lehrerin oder öpis speziells? Sorry di doofi Frag. Sind scho sehr viel Bewerbige. Aber hey Positiv blibe. Es chund wies cho muss… Symapthie muss ja amigs au stimme. Drucke dir uf allfäll Dumme.

En Guete allne!

17.03.14 13:07
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose
Ah du häsch no gfrägt wo mer gsi sind, mier sind im Bonstettenpark gsi bim Thunersee. Mega schöne Ort!!
Bi Strellson sälber http://strellson.com/ch/de/anzuege/c/allCategories/suits
Isch no guet, meh chan de Schnitt un d'Grössi ageh und den zeigts no die a, wos den no gid..
Bstelld hämer aber nonig..

Squishy-fishy
Ja ich schrieb mer David's Mode mal use.. Danke für de Tipp :)
Oooh das dönt no schwierig mit de Jobsuechi.. Bin den scho fliessig am sueche? Abr sie sueched ja überall Lehrer? Wänn zügleder uf Winti?
Das isch no en guete Tipp wegem Ablauf. Würkli voll unromanntisch.. Dänn isch s'Liederblatt / Chiileblatt würkli no praktisch.

17.03.14 13:14
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ich sitze grad uf de Terasse und lah mer d Sunne ufs Gmüet schiine :D Bin mal wider uf stylehäppchen am umesurfe und ha grad die allerallerschönst Hochziit entdeckt... I de Schwiiz! So Traumhochziite findet mer doch suscht nume im Usland Ahhhh bin verliebt

http://www.***ZENSURIERT***.ch/2013/11/25/traumhochzeit-von-martina-sajko/

Im ernst, die zernsiered das?! Also dett setzeder halt 'stylehäppchen' i (ä=ae, es zensierts wieder suscht) :D

Ahhh und wüsseder was isch z luschtigste.. Mini TZ hed mer letschti es Bild gschickt vo dere Hochziit, will sie eine vo de Groomsmen dated.. Vielleicht cha sie ja über ihn für mich de Kontakt zu de Bruut herstelle und die hilft mer denn? :D

Zuletzt bearbeitet am 17.03.14 13:18

17.03.14 13:28
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Wow das gseht würklich traumhaft us... Den mussi ja jetzt nomal richtig gas geh! Haha! D Rörli hani immerhin scho! Das isch ja scho mal öpis...

Frage: Wie gsehts eigentlich us mit em Apero... Ich bin überhaupt kein Wiswii-Fan, chans nöd trinke. Ich han dänkt will mir ja eh im Summer hürated, würdi doch e Früchtebowle passe? Was meined ihr? Gaht das für Manne und Fraue? Minere Meinig nah eigentlich scho.

17.03.14 13:42
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ich ha da no nüüüt wo dere Hochziit ähnlet, usser de Wunsch :D haha!
Nei ich glaub, so wie ez mini TZ au gseit hed, hend die uuuuuh viel Geld investiert... Und das segi die 'chli' Version i de CH gsi, zKroatie seg alles no grösser gsi. :D

Apero
Mier hend au e Früchtebowle am Apero, eimal mit Alkohol und eimal ohni. Werded aber trotzdem Wii und Prosecco no ha.
Finde es passt absolut! Was sind denn dini Bedenke?

17.03.14 13:43
littlefoot 

Re: Bräute 2014

gugus

traumhaft das wetter

pfingstrose: du schribsch öpe no mi nick statt de lilian ihre
schön hesch das gmacht mit de pflanze. weli rörli ? die gstreifte ? hani imfall au, mint & peach vo etsy wett sie für cake pops verwende..u schwer die dinger z bache! ha s etz mal usprobiert, aber die teils sind mer immer abem stängel gheit aber uuu fein...
chasch sicher bowle mache, hesch für d männer bier ? die meischte trinked doch eh das, nöd?

lilian: oje, de hender kei azug gfunde ? uh das chleid wetti au gern gse isch en schöne azug. ich ha grad mim GG gseit er sell doch mal strellson aluege :) und eue tipp vom globus hani ihm au gseit.

squishy: chasch denn am handy si ? seged die nüt :) ?
findsch sicher en job. bisch lehreri ?ha gmeint mir hend zwenig i de CH..

janedoe: ja isch sone typischi blog hochzit gäl. ich hoff schwer mini wird au chli so haha. nur d fotis sind de halt nid so, denke nid dass eusi fotografin das so anebringt.
du häsch doch aber etz die dekorateurin, bruchsch doch ke hilf me, das bringed ihr sicher gnau so ane, da wtti druf.

broncos: je so süess vom grosmami ! das wird sicher perfekt und persönlich.

me: mini sis het gester no aglüte. sie isch voll dra, u herzig. de brief het sie scho gschribe, muss ihre etz no die def. adressene durege. ei cousin vom GG het etz no e fründin, sit 3 wuche. etz isch die au deby und me hend gnau 50 gäscht. de gaht sie morn id brocki, wils in züri die bessere hät :) de hät sie no en eltereabig wo sie organisiert vom gschäft verschobe, s wär am mittwuch vorem hochzit gsi und det het sie eigetli scho welle zu mir cho zum helfe usw..so lieb. de het sie no gfragt ob mer gaschtgschänk hebed, ich han denkt mached keini, wil ja candybar chli für das da isch..GG het aber gmeint das müssemer mache. ha etz suechi en super idee...ha denkt glückskekse selber bache mit ere nachricht dine.alk fläschli hani au u herzigi gse, s gäb sogar mi lieblingswhisky (jack daniels honey tenessee) aber das hät de kolleg scho gha am hochzit und alk gits ja scho gnueg .) oder es pflänzli, wo mini idee gsi isch am afang...was hend ihr scho wieder so ?
und bi flissig am pompon baschtle :) nur musi ufpasse dass all öpe glich gross sind, muss sorgfältiger usschnide :)

17.03.14 13:44
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Ja die Hochziit gseht würkli traumhaft us. Richtig schön :).

Pfingstrose
Vo wo häsch die Röhrli bstellt? (Isch sicher Etsy )
Mier sind überhaupt kei Rotwii trinker. Guet Wiiswii trinki au nöd, nur gsprützte Wiise..
Bim Apero am Abig hämer mal Hugo uf de Offerte (isch aber uu tür ), han au mal dänkt, mer chönt ja Früchtebowle mache.. Und Bier hämer au :)
Aso für d'Manne müsstisch scho e Alternative ha findi..
Bim Apero nach de Chile hani au mal überleit, öb mer vilicht no e Bowle chönted mache.. Eini mit und eini ohni Alkohol .

17.03.14 13:56
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lillian/Littelfoot: Sorry dasi eui Näme immer verwächsle. Schäm!

Janedoe: Ja isch sicher e Frag vom Priis. Wenn mir nachher no zuesätzlichi 10'000 CHF wetted usgeh das mer au alles komplett perfekt und duredänkt hetted chöntemer scho aber ja... Ich glaub s wichtigst isch am Schluss d Stimmig fürs Bruutpaar. Und eusi Hochziite werded i ihrem Rahme perfekt sie. Wer weiss... Vielicht landet ja öpert vo dem Forum no uf dem Blog! Hihi! Wer ja cool!

Bowle: Ja für d Männer würdemer den öpis anderst no uftische oder ebe Wiiswii und Bier eifach no ha das mer chan uswähle. Han kei Bedenke aber min GG nonig gfröged. Hihi!

Blogs: Dörfi amigs garnöd zu fest umeluege... Suscht bini den gfrusted! Haha! Die hend echt jedes Detail dureplaned. Uf das hani irgendwie au kei Lust... Es söll perfekt werde aber nöd fast en Chrampf!

 1 .. 343 .. 684 685 686 687 688 .. 843 .. 997
Pfingstrose   malinchen   bearbeitet   Janedoe   squishy   Hochziit   Zuletzt   bstellt   Hochzyt   Taeboyana   Iladige   richtig   schaffe   Location   würklech   würklich   Littlefoot   Problem   gspannt   irgendwie