| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 344 .. 685 686 687 688 689 .. 843 .. 997
17.03.14 14:07
_janedoe 

Re: Bräute 2014

littlefoot
wieso meinsch dass eui Föteli nöd so wärded... isch sie glernti Fotografin wo bi eu föteled?
Mier hend au immerno ned wirkli e Ahnig wasmer sölled schenke. Gnau us dem Grund willmer ja d Candy Bar hend und ned nomal Essware wetted verschenke. Mier hend ja die Böxli zu de Iladige bestellt und dett ine weissi eifach nöd was tue... Mier hend eus no überleid eifach es paar CDs zbrenne mit eusne Lieder... Für die wo wend.
Hey dini Sis isch ja de hammer!¨

Pfingstrose
Ja so gahts mier amigs au, bi mängisch au richtig frustriert wenni die Blogs aluege... Aber wie du seisch, eusi Hochziite werded alli super! Bini überzüügt!

Ah ja Bier hemmer natürli au. Und hehe lil.lian, mier hend au de Hugo ufd Charte welle näh für d Fraue, aber isch de huere tüür... wahrschinli wärdemer aber sicher no es eve für d Fraue drufneh, das hend die meischte gern bi eus..

17.03.14 14:12
littlefoot 

Re: Bräute 2014

janedoe: nei isch en hobby fotografin und lut de HP macht sie nid so föteli wie i dem stil..egal :)

hugo: aaah ich liebe hugo. vom aldi für 3.99 haha

17.03.14 14:15
_janedoe 

Re: Bräute 2014

hahahahahaha littlefoot, ez hani grad allei uf de Terasse voll müesse usegröhle wegem Hugo vom Aldi :D Isch de echt guet? Ich traue so Gmisch amigs irgendwie nid, mache das immer selber :D

Hmm hesch de Fotografin schomal zeigt was iher unbedingt möchted? Denn söll sie ez nochli üebe bis iher drahsind und bis denn cha sies :D

Zuletzt bearbeitet am 17.03.14 14:26

17.03.14 14:35
Tindli84 

Re: Bräute 2014

Hoi Zeme

_janedoe het gfund eich chönd mich eu au no aschlüsse :o)

Ich hürote am 20. September 2014 und mir resp natürlich vorallem ich bi scho fliessig a de vorbereitige :o)

im übrige isch de Hugo vom Aldi würklich megaa fein :o)))

Liebi Grüess us Schaffhuuse und ich hoffe ihr nehmet mich uf:o)

17.03.14 14:49
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Welcome Tindli84! Mir nemed alli Brüt da ine uf! Schön chund nomal frische Wind... Magsch chli vo dir/eu und eune Vorbereitige verzelle?

Sooodeli, han min Termin zum s Chleid abstecke am 22. April und jetzt mümmer no en Termin für die Ehevorbereitig finde. Gr... Die Ziit sind ja echt kake. Mun jetzt schnell paar Termin mit mim GG checke.

Tischdeko: Äch ich han voll s Dilemma weiss garnöd genau wasi mache möchti obwohl mir ja d Offerte scho händ. Ich han irgendwie s Gfühl es muss jetzt doch chli spezieller sie. Ach gopf! Muss glaub mal mit mim Mami zämesitze sie het so Sache mega im Griff. Min Bruutstruus und d Blueme sind gsetzt aber wie genau arangiere kei Ahnig. Hend ihr konkretti Sache? Gits sogar Fotis? Hüt chönti ab dere ganze Vorbereitig wieder mal ad Decki gah!

17.03.14 15:01
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ha! Han ez au grad vor ere halb Stund de Termin fürs Abstecke gmacht: am 29. April... Nume 2.5Wuche vorem Hochziit :D Git chli Luft bi de Schuehsuechi, haha

Tischdeko: Was hesch denn du ursprünglich planet gha Pfingstrose? Bzw wer macht sie eu (wege de Offerte)?
Mier hend kei Foti leider aber wärded i de Mitti en rundi Jutedecki mit Spitzedeckeli druf ha, denn i de Mitti en grosse 5armige Cherzeständer. Ufem Tisch selber Teeliechtli in Gläsli wo mit Goldglitzer gfüllt sind und 3 chlini Väsli mit Blüemli dinne. Denn no alti Büecher wo als wiiters Element zum Ebene schaffe denkt sind und für d'Tischnummere.

@Tindli
Nomal willkomme :D

17.03.14 15:13
Tindli84 

Re: Bräute 2014

Hoi Zeme danke für s wilkommä:o)

Ja also wa sölli sege...Ich ha irgend wie amed mega es gfühl ich bi total unorganisiert..sprich eis chrüsi müsi :o) Iladige sind dusse.. Resti, Chile und de Car reserviert..Termine fürs schminke und für de Coiffeur sind gmacht...S erste gspröch bim Pfarrer hemmer au scho gha:o)

Namenstäfeli für de Tisch und asteckerli het mini super Trauzüügin gmacht und sind scho fertig:o) d Tischdeko wird bi üs recht eifacht si..üses "motto" isch margittli...( das hemmer uf de Iladige drum gha) mir hend eisi tischtüecher und so en silbrige Läufer drüber..denn werdet öpe 4 steck gmacht bim Florist mit margrittli und anderene schöne Blueme...es paar künstichi Margrittli verteilt uns es paar kärzli und fertig..das macht aber au alles mini Trauzügin..

S kleid gangi am 19.4 go aluege resp go probier bim Chez Janine...
Mengmol weisi amed gar nid wani alle sno mue mache und wa nid...Blueme suscht wirdi den im Summer go bstelle.

De Apro für noch de Chile macht mer no chli buchweh...mir hend ezt den galub jedi Variante dure..selber mache ..resp eifach mit Hilf bim ischenke vo anderene...da simmer ezt no in Ablkrig mit em Landfraueverein öb die da würet mache:o) oder ebe en ganz organisierte Apero vo A-Z aber da dünkt üs megaa tüüüür...

aha jo d ring hend mer au scho :o) da isch de chlisnt punkt gsi die hemmer recht schnell gha hihihi:o)

17.03.14 15:16
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Isch ja lustig! Ächt isch das gange... Mir het sie gseit en Monet vorher müsses scho sie... Also hetti eh welle den hani nachher es ruhigs Gwüsse.

Hm... Ussert Idee und Fläschesammlig hani nix. Weiss doch au nöd bin gad eifach nur verwirrt. Haha! Würdis am liebste wie du gad abgeh! Den isches erledigt. Hihi! Deko für de Apero bruchi au no möchti de Pavion mit Girlande schmücke.

Termin hämmer ufem ZSA am 27.03. am 8ti übercho... Isch i.o. so! Bin ja gspanne... Fast s erste wo sie gseit hät bitte 285 CHF mitneh. Ja bitte für 45 Minute wenn überhaupt. Spinned würklich.

17.03.14 15:24
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Tindli
Aso sooo unorganisiert tönt das alles doch gar ned. Die grosse Pünkt töned scho zimli organisiert :) Hender au scho e Fotografin?

@Pfingstrose
Ich han ebe gschnell aglüte und gseit, dass ich immerno i mim Schuehdilemma seg und sie söll mer mal de spötischt Termin geh wo möglich isch.... Und wenni jetzt morn sött Schueh gfinde, denn machi de Termin eifach früeher, sie hed gseit das seg okay so :D
Mier hend fürs ZSA über 400.- zahlt Hoffentli blibed die 285.- bi eu die einzige Chöschte. Aber isch scho tragisch wie alles immer nume ufs Geld uselauft.

Obwohl mier sie ja jetzt no ned fix buechet hend isch mier e meeeeeega Lascht vo de Schultere gheit. Mis Ziel isch ja wirkli gsi alles selber zmache aber für das bin ich eifach viel en zgrosse Chaot. Mit dene Fläsche bechunnsch sicher was superschöns hi. Und wenn de z.B. i de Mitte chli en Grösseri Schale mit Blueme füllsch? Oder ich hett so Holzchischtli.. die hettemer zerscht als Centerpiece welle mit Blueme fülle... Aber jetzt sind ja denn d Cherzeständer i de Mitti... Falls die möchtsch? Has aktuell im Gschäft, aber da ich ja ez Ferie ha, chönnti dier erst nächst Wuche es Bild schicke...

Zuletzt bearbeitet am 17.03.14 15:27

17.03.14 15:39
Tindli84 

Re: Bräute 2014

Janedoe

Ja en fotografin hemmer au scho :o) si macht dass zwor nid hauptbrueflich resp macht da so im nebetbruef und isch echt super..min Maa isch do chli en schwierige und schisst das sowiso ezt scho grausam a die fotene:) drum hemmer eini müesse neh woner scho kennt und woner weiss dasser nid so ober gstellti fotene mue mache:o) fotografin het bi mim cousin gfötelet und sie hets uhh guet gmacht:o)


waaas 400 für ZSA? isch da soo unterschiedlich isch jo au e frechheit...denn nimmts mi mol wunder was den bi üs für da wend :)

 1 .. 344 .. 685 686 687 688 689 .. 843 .. 997
irgendwie   gspannt   richtig   squishy   Location   Problem   Iladige   Taeboyana   bearbeitet   Hochziit   Janedoe   Pfingstrose   bstellt   schaffe   Zuletzt   würklich   Hochzyt   Littlefoot   malinchen   würklech