Bräute 2014 |
|
1 .. 344 .. 686 687 688 689 690 .. 844 .. 997
|
|
|
|
|
17.03.14 16:54
Taeboyana  

|
Re: Bräute 2014
Huhu liebi Brütli
@Trindli Härzlech wiukomme! Aso i finde für dass dir im Septämber hüratet heit dir ja scho uuuuu viu! Sogar scho Tischchärtli gmacht !
@aui: Danke für euchi liebe Komplimänt für d'Iladige und d HP, das freut mi würklech extrem dass sie so guet achöme. Vor auem bir HP woni ja u lang nid bi sicher gsi, obi überhoupt eini söu mache und obi de das so härebringe. GG het mi ja da völlig la mache, er hätts jetz nid unbedingt nötig gfunge, aber findet se schlussändlech gloub o guet. Mir bechöme würklech viu positivi Rückmäudige und viu hei sech o scho agmäudet. Bi würklech happy.
@Gebühre ZSA: Aso 400.- - 500.- si gloub Durchschnitt und mit däm muesme scho rächne... Klar isches mau hie weniger mau meh. Mir hei insgesamt 417.- zaut, hei aber no 50.- Zuesatz zaut wüu mir Uswärtigi si. Das läpperet sech aus so zäme, 75.- für d Trouig, 175.- für ds Ehevorbereitigsgspräch und d Trouigsermächtigung, e Gebühr für ds Ehebüechli, 10.- für d Plastichülle (ke Scherz!)... Mir hei CHF 500.- budgetiert gha für aus, vo dämhär isches im Rahme.
@Getränk Apéro: Ah dir sit fies, i wett iz gad e Hugo... chum isch d Glüehwy-Saison vrbi, stiege mer wieder uf d Summerdrinks um I fänd e Bowle o mega fein bim Apéro, aber wie viu scho gseit hei, chunnts meistens viu türer as Wi... u de vielech e chli e süessere, e Moscato oder so öpis? U Bier mues sicher si für d Manne.
@Pfingstrose: Oh so schön, ig ha am Samsti as Start afang 4 Primeli iz Vorgärtli gsetzt . Das Wuchenänd hani sturmfrei u de nimi ds Outo u ga ga Blüemli ichoufe, freue mi scho. We GG drbi isch, het er aube nid so Geduud und fingt de aube, ob das o würklech aus nötig sig woni wott choufe Ha no u viu härzigi Töpf und Behälter im Chäuer zum bepflanze u drum nützi de das gad us.
@Weekend: mir hei ou es u cools Wuchenänd gha, d Superhero-Kostümparty am Sa isch dr Hammer gsi... bi scho lang nümm so richtig im Usgang gsi und has richtig gnosse. Und dr DJ isch geniau gsi, dä hätti gad 1:1 so gnoh für a üsem Hochzit, perfekte Mix und mega mi Musigstil. Ha jetz mini Kollegin wo ihn buechet het gfragt, was sie zaut het und füre Kontakt und gad e Afrag gschickt. Mau luege ob das öpis wird.
@me: Hüt Mittag bini mit ere ehemalige Arbeitskolegin ga ässe und ha e Reifrock zum uslehne becho. So cool, de muesi dä nid äxtra choufe. Mir hei itz e Termin mit GGs Mami und Schwoscht abgmacht zum ga Azug shoppe am 5. April. Das git es mega Hochzit-intensivs Wuchenänd! Am Friti Nami hani dr Termin zum Chleid abstecke und no gad mit mim Mami für es Chleid luege, am Abe gömer zu üsem potentielle Sänger gane "Live-Hörprob" lose, am Samsti äbe Azug-Shopping, am Abe TZ-Sitzig und am Sunnti gömer no zum malinchen ga dr Mini luege wo mir vo ihne dörfte uslehne (@malinchen: meeeeeerci scho jetz!!). Wow, aber de isch ämu de wieder Einiges erlediget. Jetz sötte mer eifach de mau no luege wägem Apéro am Zivile. Aber dä Mittwuch (mim Geburi) gömer zu GGs Mami is Restaurant ga Znacht ässe und de müesse mer das definitiv plane. Mues da GG chli iz Füdle stüpfe, sis Mami organisiert so viu und är sött da mau chli meh mithäufe... Mängisch isch mi GG eifach chli ZU relaxt (so ds Gägeteil vo mir...) u das chami aube mega närve... i würs so Züg am liebste sofort plane und erledige.
|
|
|
|
18.03.14 07:27
Tindli84

|
Re: Bräute 2014
Guete Mooorge zeme...
Ja mir hend scho viel organisiert..aber ich mues dezue au no sege ich ha e super Trauzüügin wo mir do würklich viel abgno het..au mit dene Kärtli zügs..da bini also würklich gaaar nid kreativ..und da si ezt den gil ihres 2e chind überchunt het si denkt si machis lieber vorher:o)) mir sölls recht si:o)
Da min GG im Summer ufem Feld täg und nächt verbringt hemmer drum ezt scho fliessig müesse sie..suscht bliebt den würkli alles a mir hange bliebt..obwohl..weni ehrlich bin isch da au suscht so..das macht mi amed würklich halbe waaahnsinnig..schatz isch da guet so...Ja ja isch guet..du machsch da scho..ich ha echt amed es gfühl...ich hüroti allai...grrrrr!
ich wünsch eu ganz e schös Tääägli
Grüessli Tindli
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 344 .. 686 687 688 689 690 .. 844 .. 997
|