| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 345 .. 687 688 689 690 691 .. 844 .. 997
18.03.14 09:14
Tindli84 

Re: Bräute 2014

pfingstrose

also währdet beidi das Johr 30gi..und hürotet Kirchrlich jo :o) und das im KT SH genau geseit in Schleitheim..das isch am A.. vo de Welt grad rechts :o) aber min GG chunt vo döt und drum isches klar gsi dass mir döt wärdet hürote :o)

Miin GG isch inere Buurefamilie gross worde ja..sie selbe buuret aber nüm aber er goht im summer immer no chli resp chli VIEL go helfe un sich drum amed de ganz Summer weg :o)

aber es stimmt mir sind froh hemmer scho so viel..so chömmer im Juni schön id vorflitterwuche und denn hemmer nocher nüm so en stress :o)

18.03.14 09:14
malinchen 

Haha, pfingstrose, duesch chli üse Puls id Höchi tribe...

18.03.14 09:22
littlefoot 

guete morgeeee :)

lilian: ou ja ihr sind echt sweet herzigi liebesgschicht :)
bin au gar nid die grüen, defür retted mi GG immer all pflanze vorem tod :)

taeboyana: ou lässig wegem reifrock ! ou ja du, das april weekend tönt sehr hochzitslaschtig. isch doch cool :)
mmmhh hugo.. bim negste bruttreff nehmed mir aldi hugo mit haha :)

janedoe: und wie isch gsi ? mini arbetskollegin et au gad devo verzellt :)
därft ich echt au mal fotis vo dene holzchischtli ?

pfingstrose: haha, bisch so e luschtigi, muss immer lache ab dine usdrück. (Aber GG TZ isch e Katastrophe mir gheied d Haare us)-

tindli: ja verzell emal chli, mir sind nämli gwundernasene da

malinchen:
ou neiii das etz au no das sind halt so sache gäll...ich meine ich han nid mal mi vater iglade, geschweige denn sini schwö oder mini cousinene...defür die ganz verwandtschaft vom GG. ich wüsst etz au nid wie mer am mami vom GG das cha vernünftig erkläre dass sie sich nid benachteiligt fühlt, ich meine sie wird ja benachteiligt i dem sinn für gwüssi isch es nid immer eifach z verstah dass mer nach herz gaht und nid nach stammbaum. hoffe fescht es leit sich bis am SA zum azugchauf !!
und wie isch eigetli de brunch mit de mädels gsi ?

me: ha grad de ZSA termin gmacht am 6.5...aaaber mensch 500.- nomal bringe...? echt tür. hend scho 100.- azahlt. vo de chind müessed au no personalie prüeft werde (glaub immer no 20.-) usw...zahled ja extra no wil mer ame fritig im rathus und nid ame di oder do ufem normale (gruusige) standesamt hürated..seit sie 200.-..uf de HP staht 150.-, bim nahfröge sinds de 150.- plus 50.- für was het sie aber nid gseit.
naja. ha ja scho ghört dass es bi vilne tür isch.

18.03.14 09:24
littlefoot 

heeee :) pfingstrose, wenn scho denn richtig haha
wett au no druf

18.03.14 09:25
Pfingstrose 

Malinchen: Ich dun no gern chli Jätte aber mir händ leider kein Garte. Haha Resultat bi mir isch au chli übertribe usert Erde und Töpf gseht mer ja nix.

Oh man! Ich han den immer gad das Gfühl wies mir dete gange isch wenn Lüt sich ihmisched. Tut mir total Leid es isch eifach Wort wörtlich gseit en Scheiss. Ich finds, au wenn din GG das sim Mami nöd dirket komuniziert hät, glich e Frächheit. Sie het ja au nie nahgfröged demnach… Es isch doch ächt am Bruutpaar sin Entscheid! Mittlerwiile glaubi mir sind e richtig doofi Zwüschegeneration… Wo afange das mache wos lust händ aber nonig verstande werded vo de elter Generation will die no nach allne ihrene Wünsch iglade händ. Was isch den jetzt Sach der Dinge? Ihr blibed standhaft und erkläred das oder ihr gebed nah? Aber die Schwöster isch ja au en riise Drache. Chans ja nöd sie. Die sötti ihn doch eher chli unterstütze und schütze anstast so e Show abzieh.

Schön händer aber suscht gueti und schöni Reaktione uf d Iladige übercho. Es wird den hald amigs leider chli überschatted vom andere.

18.03.14 09:29
Pfingstrose 

Littelfoot... Isch nöd gäge dich gsi... Han nüme möge meh abschriebe... De Rest isch ja uf de Gwundernaseliste mit em Countdown... Han eifach die abgschriebe wo unter 100t hend!

18.03.14 09:35
littlefoot 

pfingstrose: weissi denk scho :)

18.03.14 09:39
malinchen 

@littleffot: haha, das isch ja ou geil: "Ah ja, es isch 150.- aber 50.- müesst dir no is Kaffikässeli spände" - oder wie geit ächt das?! Isch scho mega tüür - v.a. dünkt mi soooo viel Ufwnad hei sie ja nid.

@me: Ja es isch würklech ä Fluech, irgendöper isch halt äuä immer beleidigt. GG und ig hei gester no drüber diskutiert ob mirs anders hätte gmacht, wenn mir d Gästeliste mit ihre vorhär hätte besproche und sie üs denn scho gseit hät, dass es sie verletzt. D Antwort isch klar - nei. Mir wei die nid am Abä drbi ha und da gits kei Diskussion. I gloube das triffts ziemlech genau was pfingstrose seit, die verstöh eifach no nid dass mir nid ilade wär d Elterä üs vorgäbä wöu mir halt üses Fest ou sälber finanziere und üsi Wünsch umsetzä drbi.

GG's Schwo isch eigetlech scho easy... Sie isch eifach sehr anders als GG und ig, mega traditionsbewusst und läbt so voll ds klassische Familiemodell. Das isch ja eigetlech ou voll easy, wenn das für sie so stimmt. Aber sie möchts halt gärn allne chli ufzwinge, wie das leider viel Froue ja chli mache. D Akzeptanz für anderi Läbensistellige hört det uf wos vo ihrem abwiicht...

18.03.14 09:47
Pfingstrose 

Littlefoot: Wege de Chöste ich würd imfall nomal nahfröge au wenn mer säge chan uf die 50 CHF chudns au nüme drufah. Aber wenn öpis usgschriebe isch giltet das eigentlich au als verbindlich. Die wott sich evt. eifach no paar Schueh uf dini Choste leiste!

Malinchen: Den isch ja guet! Mir hend das au so besproche gha. Und GG's Mami isch au beleidigt wege dem. Aber eus isches egal. Er het au klar gseit siit 10 Jahr hemmet er die quasi nie länger als für 10 Minute gseh und das sletschmal vor 3 Jahr... Was wotsch mit so Lüüt. Und sie dut jetzt eis mit uf Tränedrüse drucke es seg ebe nöd dem Brüäder sini Schuld sonder ihri will sie nöd glueg hät das de Kontakt guet isch... Die meined immer mer chan mit jedem Mensch egal wie er isch super Kontakt pahlte. Haha das mit de Akzeptanz häsch guet gseit... So isches mit GG's Eltere au! Wenn mer öpis mached wie sies eh welle hetted den isches PERFEKT und wenn mirs anderst wennd, denn heisst mir hend nöd richtig überleit! Haha!

Aber hey... Du ÜBERLEGSCH nöd richtig! Seit doch de Sputim und Kleshtrimania... Haha, wenneren nöd känned den meineder jetzt ich bin behämmert.

18.03.14 09:51
nala05 

hoi zämme! so ich kuum au widr mol zum schriebe, bi die letschte wuche mit grippe im bet gläge, den isch jo letscht wuche bi uns no fasnacht gsi und schwups isch die zyt vrbi gnge

@prinicpessa: au vo mir no mit härzligs biileid. das duet mir wirkli leid het dis grossi miesse go i finds au sehr e schöni idee wenn ihr si irgendwie trotzdäm i eures fest könnet iibinde, den i bi sicher si wird a däm dag trotzdäm bi dir sii!
viiiiil glücl bi dini priefige! drugg dr de duume!
jo klar i schick dr no e pn mit dr iladig und HP!

@taeboyana: uii dörfti ächt au e pn mit dr iladig und HP? dörfsch mini susch au no gseh, glaub dir hanis noni gschickt :) eures bevorstehende hz-weekend tönt aber mega cool ich mach no gärn alles so züg a eim wucheänd und de drfür s nägst widr gar nüd :D

@broncos: ohh jöööö das isch de härzig vo dim grossmami!

@janedoe: cool het das mit de aperoamäldige no klappt und hän die meiste d frist ighalte, susch wärs ächt närvig gsi! die hochzyt uf stlyehäppchen seht wirkli haaammer us.. aber au hammer tüür

@fara
@lula: Ha an euch dänkt am samstig! wie ischs gsi?

@littlefoot: hoff ganz fest das die sohn d lüs gli los het dini schwöster isch scho e tolli, das si dich so unterstützt! isch scho gold wärt! mir hän limoncello as gastgschänk und e candybar mache mir au. das mit de glückskeks findi aber au e mega cooli idee!

@lil.lian: wuuuunderschöni föteli vo euch ufem blog! das mitem baum isch ächt de hammer soooo schöööön!
dä azug gfallt mir au no guet! mi gg isch vorere wuche au de azug go uswähle und heten au im brutmodegschäft kauft. är und si tz sin lustiger wiis au scho mol im herreglobus go luege und sin dört nid bedient worde… findi rächt schad, aber jo, sälberschuld wen si so potenzielli kunde vrliere!

@squishy: hey sooo toll widr vo dir z läse! freut mi hesch die stressigi zyt ume brocht! hey kopfhoch wäg de bewärbige! muesch optimistisch bliebe und an di und dini bewärbig glaube! das kuunt scho guet!
ich bi mir no am übrlege wie mir de tz's den wän danke.. ha mol dänkt allne e guetschiin für en wellnessdag odr so schänke.. bi noni so schlüssig do.. was hesch du dir den vorgstellt?

@tindli: härzlig wilkomme! dönd guet was ihr bis jetzt händ! ha aso au nid s gfühl das ihr unorganisiert sind und das mit em gg wo sich nid soooo akiv in d planig ibringt, kenne vo und glaub e paar könntsch ne amigs de kopf abhaue

@malinchen: ohh das isch wirkli chli blöd gloofe mit dim gg sim mami händ ihrs ihre den nid könne erkläre? mir häns imfall au so ghandhabt das mir gseit hän, wenn si unseri beidi näme nid kenne ohni nochezfroge, bruche mir si au nid ilade… bi au de meiig dases am schluss für euch stimme mues! und das sini schwöster das so hindedure isch go vrzelle und doof macht findi untersti!

@pfingstrose: haha ich bi nid uf dr liste druf, das heisst wohlmir hän no zyt

1 .. 345 .. 687 688 689 690 691 .. 844 .. 997
squishy   Location   gspannt   schaffe   irgendwie   würklech   Hochzyt   Problem   Littlefoot   bstellt   Hochziit   malinchen   Janedoe   bearbeitet   Iladige   Zuletzt   richtig   würklich   Taeboyana   Pfingstrose