Bräute 2014 |
|
1 .. 345 .. 687 688 689 690 691 .. 844 .. 997
|
18.03.14 09:14
Tindli84
|
Re: Bräute 2014
pfingstrose
also währdet beidi das Johr 30gi..und hürotet Kirchrlich jo :o) und das im KT SH genau geseit in Schleitheim..das isch am A.. vo de Welt grad rechts :o) aber min GG chunt vo döt und drum isches klar gsi dass mir döt wärdet hürote :o)
Miin GG isch inere Buurefamilie gross worde ja..sie selbe buuret aber nüm aber er goht im summer immer no chli resp chli VIEL go helfe un sich drum amed de ganz Summer weg :o)
aber es stimmt mir sind froh hemmer scho so viel..so chömmer im Juni schön id vorflitterwuche und denn hemmer nocher nüm so en stress :o)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18.03.14 09:51
nala05
|
Re: Bräute 2014
hoi zämme! so ich kuum au widr mol zum schriebe, bi die letschte wuche mit grippe im bet gläge, den isch jo letscht wuche bi uns no fasnacht gsi und schwups isch die zyt vrbi gnge
@prinicpessa: au vo mir no mit härzligs biileid. das duet mir wirkli leid het dis grossi miesse go i finds au sehr e schöni idee wenn ihr si irgendwie trotzdäm i eures fest könnet iibinde, den i bi sicher si wird a däm dag trotzdäm bi dir sii! viiiiil glücl bi dini priefige! drugg dr de duume! jo klar i schick dr no e pn mit dr iladig und HP!
@taeboyana: uii dörfti ächt au e pn mit dr iladig und HP? dörfsch mini susch au no gseh, glaub dir hanis noni gschickt :) eures bevorstehende hz-weekend tönt aber mega cool ich mach no gärn alles so züg a eim wucheänd und de drfür s nägst widr gar nüd :D
@broncos: ohh jöööö das isch de härzig vo dim grossmami!
@janedoe: cool het das mit de aperoamäldige no klappt und hän die meiste d frist ighalte, susch wärs ächt närvig gsi! die hochzyt uf stlyehäppchen seht wirkli haaammer us.. aber au hammer tüür
@fara @lula: Ha an euch dänkt am samstig! wie ischs gsi?
@littlefoot: hoff ganz fest das die sohn d lüs gli los het dini schwöster isch scho e tolli, das si dich so unterstützt! isch scho gold wärt! mir hän limoncello as gastgschänk und e candybar mache mir au. das mit de glückskeks findi aber au e mega cooli idee!
@lil.lian: wuuuunderschöni föteli vo euch ufem blog! das mitem baum isch ächt de hammer soooo schöööön! dä azug gfallt mir au no guet! mi gg isch vorere wuche au de azug go uswähle und heten au im brutmodegschäft kauft. är und si tz sin lustiger wiis au scho mol im herreglobus go luege und sin dört nid bedient worde… findi rächt schad, aber jo, sälberschuld wen si so potenzielli kunde vrliere!
@squishy: hey sooo toll widr vo dir z läse! freut mi hesch die stressigi zyt ume brocht! hey kopfhoch wäg de bewärbige! muesch optimistisch bliebe und an di und dini bewärbig glaube! das kuunt scho guet! ich bi mir no am übrlege wie mir de tz's den wän danke.. ha mol dänkt allne e guetschiin für en wellnessdag odr so schänke.. bi noni so schlüssig do.. was hesch du dir den vorgstellt?
@tindli: härzlig wilkomme! dönd guet was ihr bis jetzt händ! ha aso au nid s gfühl das ihr unorganisiert sind und das mit em gg wo sich nid soooo akiv in d planig ibringt, kenne vo und glaub e paar könntsch ne amigs de kopf abhaue
@malinchen: ohh das isch wirkli chli blöd gloofe mit dim gg sim mami händ ihrs ihre den nid könne erkläre? mir häns imfall au so ghandhabt das mir gseit hän, wenn si unseri beidi näme nid kenne ohni nochezfroge, bruche mir si au nid ilade… bi au de meiig dases am schluss für euch stimme mues! und das sini schwöster das so hindedure isch go vrzelle und doof macht findi untersti!
@pfingstrose: haha ich bi nid uf dr liste druf, das heisst wohlmir hän no zyt
|
|
|
|
1 .. 345 .. 687 688 689 690 691 .. 844 .. 997
|