| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 35 .. 67 68 69 70 71 .. 534 .. 997
28.01.13 17:42
Lula 

Re: Bräute 2014

@Homepage: I ha lang eini wöue, aber GG het sech so dr gäge gströibt, dass es kei Homepage wird gäh. Mache aber äuä de online ä Wunschliste, de müesse mir keis Wunschbuech verschicke, u chöi üs so e huufe Ufwand spare.

28.01.13 20:37
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

nisliker: mega cool gseht super us!

28.01.13 21:13
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Hallo zämä! Wow jensti noi posts, ha es chliises ziitli gha bisi ali durä gläse han.

Also fanget mir doch mal ah

@squishy: bitte beides

@biber: min GG isch extrem sparsam, und han ihm mini finanze übergeh, und bi ez au extrem sparsam dh. ich chan sicher 2000.- im monet uf ziitä tue und min GG 1000.- aber das isch allgemein ersparts. Aso nö speziell für s'Hochziit, und mir bruchet au es bizli für oisi noi Wohnig und oisi zweiti Chatz.

@budget: mir hend 25k grechnet, wenn möglich mit Flitterwuche. Am GG sini Elterä wend au en chliine betrag dezue geh, ob saust nö öpper öppis wet gäh wüsset mir nonig. Kollegä vo mir hend gmeint das e guet Idee isch, wenn mer d'Flitterwuche echo buechet het, chöndmer als Teil vode Gschänkliste so wie Geldguetschi mache. z.B 10x 20.Fr.- für en über Nachtig imene Hotel mit chliine und grosse Betrag. Mir wend en Roadtrip go mache in Amerika, und chöntet d'Charte schön usleggä...


@ring: oises ring budget isch au 3000.- für beid. Mir wend ganz normali, aber Platin...mal luege, mir chaufets wahrschinli in England.

@STD: Mir lönd uf jedefall Save the date charte usä, da mir internationli Gäst händ (CH, UK, US, DE) und mir münd ihne gnueg Vorwarnig gäh zum Ferie bueche.

@homepage: ich wür gern eini ha, aber ich weiss nanig was gnau, oder ob ich mir sälber eini söt schriibä.

29.01.13 09:39
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

biber: oh am sempachersee isch au ganz schön :) han au scho z'sempach gwohnt als chlises chind <3 wänner chli gönd go umeluege findet ihr sicher es guets agebot wo si öichi ringe afertige chönd ! :) nei mir lönd direkt d'iladige use im sommer :)

snet: hey danke für de tipp! :) dank dir bini uf die site gstosse: http://files.gadmin.ch/14153?CFID=136137...1e1e7b5e341ce5c

det stönd alli locations im ruum luzärn dinne voll geil ! =)

nisliker: ganz härzig würkli hammer ! :) you got talent! ;)

homepage: also mir wänd sicher eini mache finde das mega cool :) s'git imfall au gratis homepages ohni werbig z.bsp. http://de.jimdo.com/ :)

29.01.13 11:05
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

squishy: ich hätt au scho gern es bild au wenns no kei gueti qualität isch

29.01.13 11:53
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

mier sind wieder en chline schritt witer i eusere planig und hend en chile reserviert
jetzt hani grad s ameldeformular übercho aber chume nöd würkli witer...
ich muess achrüze entweder "Trauung" oder "Segensfeier"... was isch da gnau de unterschid?
aso mier wend kei grossi mäss und ohni kommunion
denn muessi achrüze "Wortgottesdienst" oder "Eucharestiefeier"... eucharestiefeier isch mit kommunion oder?

sorry ich han nöd so ahnig bin scho länger nüm i de chile gsi....

29.01.13 12:00
regiregen 
Re: Bräute 2014

trauung mit wortgottesdienst würde ich sagen. wenns eine katholische trauung sein soll

29.01.13 13:53
Delfinchen 
Re: Bräute 2014

Hallo ihr Lieben

da wurde ja schon wieder fleissigst gepostet !

Squishy-fishy: Dann gratuliere ich dir ganz herzlich zu deinem Kleid!
Toll das deine Schwester dir ihr Traumkleid geschenkt hat, du musst ihr sehr am Herzen liegen!!Bitte ich hätte dann auch gerne ein Pic als Pvn! Danke!

Nisliker: Das Save the Date sieht echt umwerfend aus! Da hast du aber viel Zeit und Mühe zum basteln investiert!!So Schön und perfekt zu eurer Winterhochzeit!

Laprincipessa:Ihr habt ja ein Wahnsinns Budget! Toll! Allerdings braucht es bei so vielen Gästen natürlich auch einen grössereren finanziellen Rückhalt !


Wir haben zwischen 35 - 45 Gäste, je nachdem wer dann zusagt und ob alle Kidis mitkommen !
Über unser Budget sind wir noch am diskutieren, aber gegen die meisten Hochzeitsbudgets wird es wohl eine ziemlich abgespeckte Version werden !

Bitte helft mir auf die Sprünge: Save the Date wie handhabt ihr das, zuerst eine Einladung ( wann in etwa schickt ihr diese ) und dann das Save the Date, wielange vor der Hochzeit wird das verteilt???

Zumindest haben GG und ich uns nun gefunden in dem was wir gerne hätten! Drei Möglichkeiten sind übrig geblieben.

1. Hochzeit im Hotelrestaurant und anschliessend dort mit unseren Gästen übernachten und am Morgen zusammen frühstücken.

2. Hochzeit an irgendeiner schönen Location mit Partyservice ( den wüssten wir schon mhhhh lecker ) mit nahen Übernachtungsmöglichkeiten und am Morgen dann gemeinsames Frühstück dort!

3. Essen im Restaurant mit einem Hotel in der Nähe wo wir dann übernachten und am Morgen mit unseren Gästen frühstücken können!!

Somit ist klar geworden das wir gerne am nächsten Morgen zusammen mit unseren Gästen frühstücken würden .

Wir waren am Samstag den Geburtstag meines GG feiern und sind irgendwie im Restaurant Sternen im Trub ( Homepage im Internet ) gelandet!!!
Dort kann man sehr, sehr gut essen ! Wir haben danach dann gefragt wie es mit Hochzeiten aussieht! Der Chef war sehr nett und hat gesagt er würde gerne mit uns unsere Wünsche realisieren, man kann auch selbst ein Menü kreieren und er würde das dann mit seinem Team umsetzen! Er hat auch schon Themenhochzeiten und Themenkonfirmationen gemacht ( Prinz . Prinzessin, Mittelalterhochzeiten, Mafiakonfirmation uam. )! Das Essen ist inovativ, lecker und liegt in einem guten Preis- Leistungsverhältnis!!!

Leider fehlt mir zu meinem Glück noch ein Gewässer !!
Aber vielleicht hat ja jemand von euch mal Lust dort essen zu gehen! Wir gehen gerne mal wieder hin!

Tja somit mal genug von meiner Seite!!! Wünsche euch noch einen schönen Tag!

Liebs Grüssle

Delfinchen

29.01.13 13:58
nisliker 

Re: Bräute 2014

Hallo Delfinchen

Save the Date schickst du eigentlich sobald du das Datum fix hast aber noch keine genaueren Detail damit sich alle das Datum freihalten könnnen

Zuletzt bearbeitet am 29.01.13 13:59

29.01.13 14:58
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Delphinchen: macht ihr einen Apero? Weil wenn ihr kein Restaurant am Gewässer findet, dann vielleicht eine Aperolocation?

 1 .. 35 .. 67 68 69 70 71 .. 534 .. 997
bearbeitet   würklich   Littlefoot   bstellt   Problem   Pfingstrose   Location   würklech   malinchen   gspannt   Hochziit   squishy   Hochzyt   Zuletzt   Janedoe   schaffe   Taeboyana   Iladige   richtig   irgendwie