| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 345 .. 688 689 690 691 692 .. 845 .. 997
18.03.14 09:52
nala05 

Re: Bräute 2014

so egooo post
@me: bi uns sin au e paar sache glofe. zerst mol die erfreulige…. mi gg het vorere wuche si azug kauft är isch mit sim TZ in s gliche gschäft gange wo ich s kleid kauft ha und het sin azug postet. ich weiss nur das är dunkelblau isch susch nüüüd. und das är 850€ kostet het. ha scho mega vorfreud ihn den im azug zseh an unserem dag
den simer im reisebüro gsi.. mir hän uns jetzt e offärte für seychelle erstelle loh. hän uns gege südafrika entschiide wil mir das lieber mol chli usdehnter und zunere andere jooreszyt mache wänd. die erst offerte isch jetzt scho ko, hän aber s budet um fast 1000.- pro person übrschritte ha de gseit, das giengi aso nid, jetzt luegt so nomol und schiggt am donstig die neui offärte.
den hani erfahre das am 31.5. mi polterobe statt finde wird aber mini zweiti TZ loht mini schwöster eifach alles ellei mache obwohl si gärn hilf bim organisiere hätti. jetzt muessi mol mit ihre rede, es ka shco nid sii das si nume bi de tolle sache wie kleid ussueche usw sich iibringt und bim organisiere loht si mini schwöster eifach uf sich gstellt. vrstandi scho das mini schwö das närvt
so kömme mir zum unerfreuliche.. mir hän jo d iladige vor guet 2 wuche vrschickt.. das wucheänd het mim gg sini familie e familiefest ka. mir hogge so am tisch und de kunnt plötzli sin götti und seit är heigi den e problem mitem dresscode (zur erinnerig: mir hän eifach gseit summerlich elegant und hän au das bild uf dr homepage wo relativ viili do inne au gno hän) är kunnt sicher nid in schale us und goht go neui keider kaufe.. em gg sis mami het die chance grad packt und au gseit das sigi voll doof das mir e dresscode hän, si würde aso au nid welle go neui kleider kaufe usw und alles wo si für das mien usgäh gits halt weniger für uns! den kunnt em gg sini schwöstr und bringt de best! erstens findet si das au drnäbe und ihri kollegin wo bi uns zum apero iglade isch het gmeind wen mir e dresscode mache und si nid ko ka wie si will, kunnt si gar nid!! die kollegin hürotet sälber dä summer und gg's schwö isch dört TZ.. hey ich has die grösst vrda*** frächheit gfunde! eini wo sälber hürotet und doch söt genau wüsse wie mieh meh sich git bim plane usw macht so e dummi? i bi soo entüscht gsi s ganze wucheänd und erhliggseit regi mi grad widr uf! em gg sini ganzi familie het niemerd nur eimol könne sage, hey schöns kärtli und HP händr gmacht oder susch öbis positivs, nur uf däm kack dresscode hän si umeghackt! drbi wän mir nur das d lüt aständig agleggt kömme, s mues jo niemer idr schale odr im lange kleid ko i bi wirkli grad widr mega entdüscht. has geschtr au no mim papi vrzellt, und är isch so hässig worde. är findet au voll drnäbe das mini bald schwigis mir d hochzytplanig und d vorfreud wäge sonere kleinigkeit kaputt mache. wenigstens hani mini famile und mini lüt wo sich alli gfreut hän und komplimänt gmacht hän. wil am samstig bi ich und gg wirkli nur so dört ghoggt und hän uns nur no könne vrteidige und uns erkläre.. und so söts doch wirkli nid si….

sooo sorry lange ego post gsi!

18.03.14 10:21
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Bürtlis, mer sötted e Regli iführe i dem Forum! Suscht hämmer bald mal alli en Nervezämmebruch... Bitte nöd meh als ei Negativi Neuigkeit pro Tag. Ich steigere mich immer gad mit eu i die Sache ine wills eim ja irgendwie amigs au selber so troffe hät...

Nala: Oh nei! Es isch also ganz schlimm. Find das extrem fräch! Und den schlüsst sich eifach jede gad no am andere ah. Das isch ja total unfair und wie du seisch die Schwöster wo no TZ isch chönti ja sogar s gliche Chleid alege und vorallem - ja sie sötti vorallem Verständis ha. Verstahn das du total truurig bisch und vorallem hässig! Was seit den din GG oder was isch am Schluss stah blibe? Guet häsch du mit dim Papi gredet... Ich mache das amigs lieber nöd willi den immer finde werded d Vorurteil verständlicherwiis grösser de andere Familie gegenüber.

18.03.14 10:25
malinchen 

Re: Bräute 2014

@nala: oh nei, das isch ja ou untersti was dir heit müessä erläbä a däm Familiefest!!! Also da hätti gloub gad gseit wenn dir öich nid mal möget chli schön aleggä für üses Fest blibet dir am bestä eifach dehei. Aber das isch halt immer eifacher gseit als gmacht. Dass de no die Kollegin wo sälber e Hochzyt plant mues Öl is Füür giesse isch ou völlig drnäbä... die wot doch nur chli öies coole Fest i Dräck zieh. Mängisch hani z Gfüehl Hochzyte si dr Schwanzvergliich schlechthin unter Froue. So närvig... Drbi sölle doch alli so chönne fiire wies ihne gfallt. I dänke ou immer mir investiere sooooo viel i das Fest (näbä Gäld ou Energie, Zyt, Fröid, Kreativität etc.) und deu Lüt müessä das när so doof abemache numä wöu sie gad sälber nüt gschiids z düe hei oder weis o nid.
Wie sit dir de när verblibe wägem Dresscode?

18.03.14 10:34
nala05 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose: duet mir leid, hani au no unerfreulichs postet.. stimmt scho eimol pro dag längt
mi gg het allne au gseit es bruchi niemer i schale ko und ebe das mir eifach wän das d lüt aständig aglegt sin. är vrstoht dases mich närvt, aber är seid au ich sölls nid persönlig näh, si sin halt eifach so.. i probier au ame nid z fest mit minere familie übr "schlächts" vo gg's familie rede, aber är isch de ersti gsi wo ich ellei gseh ha, und es het eifach use miesse. mi papi isch zum glück nid so das ärs den ihne würd zeige was är wirkli dänkt.
es isch ebe nid d schwöster wo so doof hindedure(!) doh het sondern die zuekünftig bruut! find das no schlimmer!

@malinchen: jo am liebste hätti ihne au gseit si sölle doch dehei blibe! aber ha mi so in d ecke drängt gfühlt, ha nur no könne vrteidige ich ha jetzt uf d homepage no e text drzue gschribe das niemer sich neui kleider oder öbis miessi kaufe, sondern das mir eifach nur aständig aglegti gäst wän. das hän mir ihne au grad am samtig so gseit.

ha de best het den nochär gg's götti nomol brocht, är het gmeind "ich ha de rächt lang ka bis ich die iladig gläse ha, bi so viil informatione und de no d homepage drzue" tzzzzz den no z fuul zum läse! hätte mir keini infos drzue do, wär wohrschinli ko… wo sin de d infos… grrrrr aber är het de au no gfrogt ob mir für ihn fcb-tickets könne organisiere wen si witrkömme und är de bi uns übrnachte ka! ha gmeind i spinn!! normalerwiis bi immer ich die wo tickets für alli organisiert, weiss jetzt scho das dä keis wird kriege

Zuletzt bearbeitet am 18.03.14 10:35

18.03.14 11:06
malinchen 

Re: Bräute 2014

@nala: pff, däm würdi ou kes Ticket organisiere. Süsch mues er plötzlech no Gäld usgäh fürnes Bier...

Es isch wie du seisch, me chas de Lüt nie rächt mache. Wenn me viel schribt, de motze si me machi z viel vorgabe und we me wenig schribt de het me nid klar kommuniziert. Das wägem ichoufe findi ja sowieso es fuuls argument. Chasch mir ja nid agäh, dass sich v.a. die Kollegin nie nöii Chleider chouft... und dir heit ja ou nid gschribe, dass es öpis nöis mues si oder weis nid was. Nur dass me sich chli schön söll alegä, i dänke die meiste Lüt hei ja mindestens eis Outfit im Schrank wo sie für so Aläss hei.

18.03.14 11:10
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Nala: De Götti isch ja ächt zviel... Ich würd em es Ticket verkaufe vom Erzfeind. Ohni dassers schnalled. So en fräche Hagel (oder besser gseit Gagel)!

Aber wie du seisch... Wenn kei Infos gha heti wers au wieder nöd rächt gsi. Ich denke amigs eifach wenn mer chli nahgit und seit ja eifach schön agleit den isch de Begriff so wiitläufig dass die einte glich i Churzehose und Adidas Adilette chömed will sie das schön findet. Aber eigentlich hetti din GG ächt chöne säge den chömeder hald nöd. Fertig!

18.03.14 11:34
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Ja das mit em Hugo muemer nomol überlege.. Er hät ebe scho sin Priis.. Bi eus wär er eifach bim Apero am Abig druffe.. Aso es gid den nöd de ganzi Abig Hugo .

Tindli84
Herzlich Willkomme :)
Ja das mit de Männer und em Fötele isch eifach so.. Da müends dure .

Taeboyana
Ah kuuuhl mit em Reifrock.. Scho öbis wo nöd muesch poste .
Ja den häsch aber was vor a dem Weekend dänn..

Pfingstrose
Haha ha mi gester au no is Fitness quält..Susch gahni ja scho gern, aber gester isch echt schlimm gsi..

Malinchen
Ouuu voll blöd wege de Gschwüsterti.. Und d’Bemerkig vo de Schwöster .. Ich find au nöd, dass es sis Problem isch, öb er die jeze het chli besser chöne kenne lerne oder nöd.. Isch ja sini Entscheidig und gnueg alt isch er au..
Aber ich finds guet, sinder nomol zum gliche Entscheid cho. Dänn händer doch alles richtig gmacht. Jez müends nur no die andere verstah .

Littlefoot
Ja sie schrieb mega gueti Text . Au das mit de Gschwüsterti findi lustig, gratis ab-zugeben . Hihi aber so oft bini den au nöd bi ihm diheime ufkrützt.. :)

Nala
Danke Ja mier gönd jeze mal go luege am Samstig, bin gspanne öb mer was gsehnd..
Gratuliere zum Azug :)
Ooooh mann :( Voll scheisse mit dene Kommentär. Aso vorallem wenn schriebsch, summerlich elegant, chamer ja au mit eme schöne Summerröckli (für d’Fraue) cho oder bi de Manne mit schöne Hose und eme Hemd, isch ja nöd so schwierig.. Und au, dass sich die ander au no imischt .
Bääääää dem würdi au no Billet organisiere de geilst..

18.03.14 11:39
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sodeli wünsche allne en Guete! Bi mir gits Gold! Hm... Nei Scherz, mir gönd zum Goldschmied. Juppi! Bis nachher!

Lillian: Wo gasch du is Fitness?

18.03.14 12:01
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@LaMariee, Nala und Principessa: Schicke nech de vo dehei no d Föteli vode Iladige und dr Link vor HP... Ou ja Nala i hätt vo dine ou gärn e PN!

@Pfingstrose: So cool, de viu Spass

@Nala: Nei das geit ja gar nid mit dene Kommentär!! Ih tuet mir gad leid sit dir i sore blöde Situation gsi. I finde weme anes Hochzit iglade isch, söu me sech dert o chli nachem Brutpaar richte und wenn die e bestimmti Garderobe verlange, das versueche izhaute. Und bitte, weme nid mau es schöns Summerchleidli oder chli chici Hose und es Hemmli im Schrank het, de sött me doch sowieso dringend mau ga ichoufe, oder nid?! I freue mi immer, weni mau Glägeheit ha mi chli chic z'mache. Isch eifach fies hei sie gad aui zäme so uf euch umeghacket statt mau es positivs Wort über d Iladige usezlah...

@malinchen: Ou das isch ja o müehsam. I würd aber ou drbi bliebe wenni euch wär und hoffe für euch, dass sech ds Gstürm löst bis am Sa.

@Fitness: Was trainieret dir so, aui a de Grät? I hätt hüt Mittag vorgha ga z'jogge aber ha die ganzi Nacht so Hausweh gha und isch immer noni so guet, drum söttis gschider la si. Tuet mine Atemwäge aube nid so guet und i wott morn definitiv nid chrank si, ha morn Geburi und frei... Itz bini brav am Tee trinke die ganzi Zit und hoffe, i bringes bis morn wäg. Schlächts Timing.

@Schmuck: I bi mau no im Esprit Onlineshop ga luege und ha gseh dass die no ganz schöne, zahlbare Schmuck hei. Itz luegi de zersch no im Brutchleidergschäft was so würd passe und de wirdi de vielech bi Rhomberg, Swarovski oder äbe Esprit öpis choufe.
Mis Mami isch so härzig gsi: Mini beide TZ chöi nid mitcho zums Chleid abstecke, was an sich o nid so tragisch wär, aber i wett de äbe no luege wägme Jäggli/Bolero und Schmuck und itz düe sie äxtra ihri Ferie (sie bliebe zwar ir Schwiz, aber glich) umplane, damit sie de cha mitcho am 4. Apriu. Sig doch süsch chli trurig weni elei müessi ga.

So, wünsche aune e Guete und hoffe dir chöit churz d Sunne gniesse...

18.03.14 12:13
littlefoot 

Re: Bräute 2014

pfingstrose: haha du armi, lidisch voll mit ois :) mir lided defür au mit dir wenns bi dir öpis negativs git
jaaa klar die lischtet mer denn scho alles ganz gnau uf wasi zahle, kei angscht :)
vill spass bim goldschmied !

nala: gratuliere zum azug...dolce vita oder ?
ou mann die sture cheibe ich glaubs nid !!! für vili isch das doch eifach normal go shoppe füres hochzit. das isch doch meistens die erscht frag : ou was leg ich a haha .sogar bi de ältere lüt weiss ich dass die sich eifach in schale werfed für anes fescht, es hochzit sowieso... mi ex stief vater het mini sis ja so herzig gfragt gha ob er an azug und e crawatte dörf alegge
hauptsach mal eifach als erschts alles schlechtmache. das sind niider und fruschtrierti lüt. sorry ich hoffä dass sie susch nid so sind zu dir ! ich ghörä so vill negativs wenns um hochzite gaht, was i familiene (und fründeschreise) passiert, ich GLAUBS FAST NID ehrlich...sett etz afig chli abghärtet si aber jedesmal frag ich mich gopf was isch mit dene nid guet, warum chend sie sich nid eifach freue oder de astand ha wenigstens so z tue ?
ha und de götti...det hends d vetterewirtschaft denn scho nid vergesse...neiiii bäh.
aber ich finds super dass du gschribe häsch uf de HP dass sich niemer öpis neus muss chaufe. eigetli überflüssig wil bi summerlich elegant sicher jede was im schrank findet, und wenn nid, de selber entscheide cha go shoppe muahaha bi gad froh het mini schwö ufem brief mitem dresscode au summerlich elegant und nid cocktail agä.

Zuletzt bearbeitet am 18.03.14 12:14

 1 .. 345 .. 688 689 690 691 692 .. 845 .. 997
gspannt   malinchen   bearbeitet   würklich   Zuletzt   irgendwie   Taeboyana   Littlefoot   squishy   Iladige   bstellt   würklech   Problem   Hochzyt   Hochziit   Location   richtig   Pfingstrose   Janedoe   schaffe