Bräute 2014 |
|
1 .. 346 .. 689 690 691 692 693 .. 845 .. 997
|
|
|
|
|
18.03.14 13:54
littlefoot
|
Re: Bräute 2014
lilian: boah ja bisch u vill im fitness.
fitness: ich versuech zwei mal i de wuche z ga. ga aber nur id kürs, isch sones studio wo ke grät hät. super cool eigetli. gang normal am mentig abig is pilates...wo durchus en sport isch, ich sägs eu die wos macht macht recht es training, nid sones gspürschmi züg wie yoga. bini au mal gsi aber has u schlimm gfunde und denn abwechslend spinnig, bodytoning oder bodypump, step&tone.. letscht mal bini sogar go jogge mit de kollegin, ich wos susch nid so gern ha. um de schöni rotsee isch es aber scho lässig.
nala: ja klar, find ich aso au dass d eltere vom brütigam sich setted chli schön mache.. das verstaht sich vo selbst. vor allem kirchlich, hallo. mal luege ob de stier sich no laht bändige ah ok demfall i dem huggelheim ? chli wit für mi GG. gseht sicher super us de azug. dunkelblau findi toll.
pfingstrose: oje nei, blöd :) aber ihr werded eu scho einige, da bini mir sicher. cool dass es so lässig isch mit dem goldschmied und nüm so verkorkst wie bi dene andere
|
|
|
18.03.14 14:10
lil.lian
|
Re: Bräute 2014
Littlefoot / Pfingstrose Ja es isch scho vill, meistens sinds scho 4 bis 6 Mal wo i gahn pro Wuche.. Hocke halt au nur de ganz Tag vor em PC.. Den findi, chani mi scho au no chli bewege am Abig :). Han mega lang brucht, bis ich mich is Bodypump getrout ha (knapp drü Jahr) . Es hät immer so schlimm usgseh vo dusse .
Pfingstrose Nei am Mittag gahni eigendli gar nöd gern.. Den verlüri mega vill Ziit, mit umzieh, dusche, etc.. Abr mängisch, wenns gad passd, gahni glich. Morn hani grad planed zum wieder mal zgah . Ich gahn entweder grad nach em schaffe, den bini vor em 6i wieder diheime (gahn halt relativ früeh go schaffe) oder ich gahn den würkli inen Kurs, die sind meistens so am 7ni oder 8i. Gester ischs ebe am 8i gsi und bin scho schier am ischlafe gsi diheime . Ja wenns eis vom Migros gha heti ide Nächi, heti warschindli au das gnoh.. Vo dete hani eigendli nur guets ghört.. Ah mit em Ring hani au no wölle fräge, wies bim Mr. Gold gsi isch :) ouu ja den müender eu entscheide.. Guet händer eu e Deadline gsetzt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 346 .. 689 690 691 692 693 .. 845 .. 997
|