| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 347 .. 692 693 694 695 696 .. 847 .. 997
19.03.14 08:56
lil.lian 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Wow Fr. 80'000.-!! Ja das isch definitiv zvill .
3 Stund isch ja mega lang bim Coiffeur.. hopplaaaaa.. Ich find die Zöfpli au no lässig.

Sue87
Wie händer eu entscheide für Tischdeko? Und wo häsch d'Chleider bstellt? Chamers au wiedr zrugschicke?

Littlefoot
Scho gli :) Iher sind alli so um di 100 Täg .

19.03.14 10:10
Sue87 

Re: Bräute 2014

Littlefoot&Lil.lian
Nei no ke Testtisch gmacht, hätt die Wuche
wöue aber iz ligi mit Grippe im Bettha aber fengs mau e Proto-Typ fürd
Limoncello-Fläschli gmacht und fürd Menükarteha es Foti i Ahang ta
Isch no nid aues richtig akläbt und d Menükarte wetti ner der Text direkt uf Tortespitze
drucke

D Kleider hani bi Zalando, Heine, Jelmoli und
Bonprix bstellt womes überall wider cha zrukschicke
Ha eifach dänkt gad es paar z bstelle de heimer chli meh Uswahl

Ui littlefoot Gratuliere zum 100 Tägige

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (36x)

Mime-Type: image/jpeg, 28 kB

image.jpg image.jpg (42x)

Mime-Type: image/jpeg, 24 kB

image.jpg image.jpg (30x)

Mime-Type: image/jpeg, 26 kB

19.03.14 10:17
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@lil.lian: han jetz grad gmerkt das mir no genau 70 täg bis zum standesamt und 73 täg bis zur "richtige" hochzyt händ...uiuiui wird grad nervös...

@sue: mega herzigi deko. händ ihr demfall limoncello-fläschli als gastgschänk? cooli idee!

@me: mir händ chlini böxli für d gäst. wüssed aber nonig was dritue. hät öper e idee? d mandle findi grundsätzlich mega herzig wills halt au e bestimmti botschaft vermittled, aber die händ ja fascht alli darum hetti gern no e anderi option. bin aso offe wür idee

19.03.14 10:36
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

liebi mitbrüt

sorry dasi mi eifach ineschliche und en ego frag stelle
weiss öper womer sticker wo "love is sweet" o.ä. druffe staht chan bstelle oder mache la?

danke euch schomal im vorus

Zuletzt bearbeitet am 19.03.14 10:37

19.03.14 10:37
Sue87 

Re: Bräute 2014

Weddingbee
Ja genau, i mache Limoncello bzw Zitronesirup
fürd Froue und mi GG macht Bier fürd Herre und für d Froue
wo Bier-Fan si unter üsne Gescht

Hmmm was mir no so würd i Sinn cho als Ersatz
fürd Mandle wäri M&M (evtl mitem Name), oder es git
so Bonbons wome cha la bedrucke oder ou Bonbons in Herzform, Chliini
Guetzli chönnt ou öpis si oder Seedballs(das hätti mau fasch wöue weni nid scho alli
Fläschli kouft hätt füre Limoncello) oder e Badezusatz/Badebombe emu fürd Froue...

Accessoires
Hätt mir öper e Tipp was zu mim Kleid würdi passe?
Kennt öper e gueti Site für Vintage-Schmuck?

19.03.14 10:50
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@sue: danke villmal für d idee...han au scho so bonbons gseh wo "just married" drufstaht, aber die sind uuuh tüür. mal gugge.

wäg de vintage-accessoires: mach jetz mal eigewerbig will ich ja im vintage-look ufs standesamt gang und echli zvill accessoires kauft han hät no en side-fascinator wo mega schön usgseht (hät wisse satin dra, darum passt er nöd zu mim champagnerfarbige chleid) oder e schöni spitzehaarblueme in ivory: http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...ale-10_623.html priise sind verhandelbar

und suscht: www.mellecloche.com

19.03.14 11:11
weddingbee85 

Re: Bräute 2014

@sue: was häsch dänn überhaupt für es chleid? redsch du vom standesamt oder brutchleid? mir persönlich gfalled fascinators, und die netzlischleier und halt all das bluemezüügs mit spitze für d haar...me chan aber au uh vill usehole mitem makeup. det gfallt mir am beschte (je nachdem was für en typ mer isch), d auge ganz natürlich schminke und knallrote lippestift. grossartig.

19.03.14 11:12
LucyLu 
Re: Bräute 2014

*reinschleich*

hätte da immer noch diverse Artikel von meiner Hochzeit letztes Jahr abzugeben… Vielleicht hat es noch etwas für Euch dabei?

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...0_533_3.html#22

*raussschleich*

19.03.14 13:08
malinchen 

Re: Bräute 2014

Hey mädels!

Haha, dir heit mega Gas gäh gester!

@Sport: I ha so es mittlers Sport-Programm: Gange mind. 2 mau is Fitness, 2-3 mau spieli Volleyball und am Weekend hani jetz düre Winter aubes no einisch Match gha. Die Zyt chani jetz mit süsch öpis fülle, wahrschinlech gani gli wieder ga Bike mit mire Beste. Yoga machi ou ab und zue, aber das zeui zu Relaxe u nid zu Sport. Duet aube scho mega guet, aber meh so zum chli abe cho... Finge sportlech bringts nid so viu, o wes scho nid unasträngend isch... Gruppefitness isch nid sooo mis ding, wöui eh scho 3 fixi Trainings ha bini froh weni ds andere chli flexibu cha plane...

I wär aber sooooofort drbi bimnä Trainings-Brut-Träff! Das wär ja Hammer, machsch es Doodle Taeboyana?

@sue: D Deko isch würkli mega härzig!!! Gfallt mir sehr guet...
Wägem Vintage-Schmuck würdi äuä eifach uf Etsy luege. Süsch wüssti gad nüt.

@jane: Mir gfallt d Frisur mitem Zöpfli sitlech ou fasch am bestä...

@nala: ja äbä, es chunnt eifach druf a wo me d Prioritäte setzt... Dr Brunch mit mine Mädels isch super gsi. Sit langem isch mal wieder eifach entspannti stimmig gsi, hei mega viu glachet und nur ganz churz übers Hochzyt gredet. Isch när würklech super gsi...

@me: I sött gad soooo viu Sache choufe, aber irgendwie röits mi Gäld uszgäh für öpis anders als z hochzyt.

19.03.14 13:22
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Hellou liebi Brütlis

Janedoe: Wuuuah, krasses Budget für eiin Tag. Da Geld muäsch denn au no haa… Aber d'Föteli gsehnt natürli traumhaft us. Ziit und d'Energie, wo investiert worde iisch, het sich definitiv glohnt! Ojeeh, 3 Stund bim Coiffeur! Da heisst früäh ufstoh

Lil.lian: Danke für dä Link! Eui Föteli sind uuh meega schön! I fiinds herrlich wiä diä Fotografin Stimmig ifangä chan, d'Liäbi zwische zweii Mensche zeiigt und dezue so romantischi Text schriibt! Ihr sind würkli guät Modell-gstande!

Littlefoot! Gratuliärä zu dä Überschriittig vo dä 100er-Grenze!!

Nala: Tuät miir leiid, hend iihr müässä diä schreckliche Rückmeldige bechooh! I cha da gar nöd verstoh, dass d'Lüüt sich nöd eiifach mitfreue chönt… I wünschä eu fest, dass ihr nach em positive usrichte chönt und zu de schönä Rückmeldige!

Tindli: Herzlich Willkomme bii uns im Forum!

Me: I darf mii morn grad an zweii Ort go vorstelle I ha ja gar nöd demit grechet Bitte bitte Duume drucke! Mersii <3

Hebet en guätä Namittag <3

 1 .. 347 .. 692 693 694 695 696 .. 847 .. 997
würklich   Iladige   schaffe   Taeboyana   Janedoe   irgendwie   Zuletzt   bstellt   Littlefoot   Hochziit   würklech   gspannt   richtig   squishy   Hochzyt   Pfingstrose   Problem   malinchen   Location   bearbeitet