Bräute 2014 |
|
1 .. 348 .. 694 695 696 697 698 .. 848 .. 997
|
|
|
|
|
20.03.14 09:21
Broncos
|
Re: Bräute 2014
Pfingstrose: Ahh ich chan dich so guet verstah, ich han mim GG letschti gseit, das ich au wieder gern zügle wür. Obwohl üsi Wohnig eigentlich perfekt isch Wo isch den die neu Wohnig? Das tönt so, als würs mir au gfalle
Littlefoot: Haha, ich find Divertimento au sooo lustig. Han bis jetzt jedes Programm live gseh Was stört den din GG ade Tafle?
Me: Ich han gester Hammer news becho, aber ich bin no mega vorsichtig mit kommuniziere, will no nüt fix isch. Also es weiss no gar niemer i mim Umfeld. Aber üch chanis ja verzelle Es gseht sehr guet us, das ich en Job in Kanada bechume Also wenn das würklich klapped und de Visumsatrag schnell duregaht, lebe mer imene Jahr (ev. au scho früehner, Ziel wär September, aber das wird schwirig weg em Visum) scho in Kanada.. Huch mir hend grad voll de Adrenalin schub gha, das wär ja sooo krass, wenns würklich klappe wür.
|
|
|
|
|
|
20.03.14 10:38
Taeboyana
|
Guete Morge!
Merci für euchi liebe Gratulatione! Ig ha eifach e wunderbare Tag gha... ha freignoh und bi mit mine Eutere (ig ha drum mini Geburt lustigerwiis uf ihre Hochzitstag timet - nid schlächt oder ) chli ga zugfahre und de vom Mt. Pélérin obe a Vevey bis uf Epesses dür ds Lavaux gwanderet, herrlech säg i euch... und am Abe fein ga ässe. Ig ha de ou ganz cooli Gschänk becho: Mi GG het mer jetz würklech sone Highheels-Laufkurs gschänkt, nume 90min aber i bi mega gspannt. Am 12. April gani Und drzue hani no e 200.--Guetschin für sone spezielle High heels-Schuelade becho. Är het sech auso würklech nid la lumpe mi Liebste U mini TZ het mir es Chörbli mit aus so Gsichtsmaske, Nagellack etc. gmacht und drzue e Guetschin für d Negu z mache am Zivile. Ig ha scho e Termin gmacht drfür aber es chostet es Vermöge und ha mega Fröid het sie mir das gschänkt!
@Pfingstrose: Zügle isch haut scho immer tür, aber i cha di vou verstah und würd die Wohnig unbedingt ga aluege! Nachem Hochzit chöiter sicher gad wieder guet spare. I säge mir das o immer, wüu mir düe scho jede Monet e rächte Betrag für ds Hochzit uf d Site und im Momänt mues aus Angere chli hinge astah und i ha zGfüu i mües mega luege geng... Mir is mega happy i üsere Wohnig (guet eigentlech isches ja es Hüsli, aber zur Mieti) u chöi dert o guet no mit 1 oder o 2 Ching bliebe, aber i luege glich immer gärn zwüschine Wohnigsinserat a, hehe
@Broncos: Hey so tolli News, gratuliere! Das tönt doch scho mau sehr vielversprechend.
@me: Am Zischti het no GGs Haubschschwoscht, wo o bi üs az Fescht iglade isch, aglütte und sech für d Iladig bedankt. De seit sie so: Mir chöme de z'dritt. Itz isch sie schwanger und im Juli chunnt das Meitschi uf d Wäut, isch ja klar hani nid gseit, sie müessis de däheime la we's sones chlis isch. Hami aber mega gfreut, sie hei sechs mega gwünscht und sie glich beidi scho 38... i säge euch, im Momänt haglet das Ching um mi ume... mi 2. Brüetsch wird de o im Septämber no Vater.
Gester het mer de no mini Cousine zum Geburtstag gschriebe und het de no gfunge, es sig no kompliziert mit üsem Dresscode, ohni sech zersch für d Iladig zbedanke... (Nala, ha gad a di müesse dänke). Ihres Problem isch wüui ha gschriebe nüt Wisses (zum Glück hanis no gschriebe!!)... Findet dir das so kompliziert??
De hani no Antwort vom DJ woni ha agfragt becho, leider bad news... dä wott 1500.-! Isch definitiv zviu. Mini Kollegin het ihm für ihri Party genau 500.- zaut, guet isch e Fründschaftspriis gsi, aber glich... Hm itz müesse mer wieder witerluege, müehsam.
|
|
|
20.03.14 11:19
squishy-fishynicht registriert
|
Guuuätä Moorge
Taeboyana: Exgüsez, ii ha überlese dass du diin Geburi gfiirt hesch! Wünschä diir au im Nochhinhein Alles Guäti und es fröhlichs neus und spannends Lebensjahr! Schön hesch du dii Geburii chönä gniässä und so viiel tolli Gschenkli bechoh! Ojeeeh, gell mit so viiel muä meh fast rechne bimene DJ Giits kaii Fründschaft-Fründschaft-Rabatt?
Broncos: Haaammer! Gratuliiärä diir herzlich zu diim Jobagebot und drucke Duume, dass alles mit de Visa klappt! Meega kuul! Alli wo ii kenn und in Kanada gsii sind, schwärmet devo und würdtet grad dert hii uswandere.
Pfingstrose: Woow! Tönt nachhere echt kuule Laag! Wünsch eu viiel Vergniiägä bim aluägä das Wuchenend! So guät hets grad was, wo eu so überzügt s'Geld isch ja schlussendlich zum usgäh dooh und ned nur zum spare.
Daenu: So schön, isch eue kuurzfristig Entscheiid so guät ussechoh! Schön fühlet ihr eu jetzt wohl und chönt ihr eu entspannt uf eui Zeremonie freue!
Me: I bii innerlich scho nervös, aber in erster Linie drum, dass mini Züg jo keii Verspätig hend, dass ii mii aah dänä Ortschafte z'recht finde und denn au s'Zimer finde Danke für alli druckte Düüme Hochziittechnisch sind mir immerno fuul, ii glaub mir findet dä Aschluss nüm nach de Vorbereitigspause Viellicht schlat denn dä Vorbereiitigsblit nach nächstem Donnstig iih. Denn treffet mir uns wiider mit allnä üse TZ.
Wünschä eu eh guätä und sunnige Tag
|
|
|
|
|
1 .. 348 .. 694 695 696 697 698 .. 848 .. 997
|