Bräute 2014 |
|
1 .. 349 .. 696 697 698 699 700 .. 849 .. 997
|
20.03.14 15:57
malinchen
|
Re: Bräute 2014
@pfingstrose: hihi, so cool... I bi ou immer schnäll fürs zügle z begeistere. Bi irgendwie nid so sässhaft gsi bis jetz (die längsti duur inerä wohnig isch 5 mönet gsi. ) Also so ländlech wär gloub nüt für mi, aber es tönt troumhaft mitem See u wie de d Wohnig beschribsch. Bi de gspannt was verzellsch nach dr Besichtigung. Ufm Land ischs halt scho schnäll mal günstiger, mi Brüetsch wohnt ou inerä hammer Wohnig, ir Stadt chönnt me so öpis nie zahle aber det usse ischs würklech easy.
@squishy: mini duume wärde langsam blau...
@nala: oh nei, jetz hesch ou no sones TZ-Problem am Hals... I dänke ou, es wär villecht nid schlächt wenn du no mal mit ihre würdsch redä. Muesch ihre ja nid sägä: "Mach mal öpis" sondern so chli diplomatisch atöne, dass dini Schwo froh wär umd Hilf und villecht drbi hälfe die Termine z koordiniere? De merkt si dass es dir wichtig isch...
@broncos: Wow, meeeeega cool wäge däm Job! Wär ja hammer wenn das würd klappe! Drücke dr d düme, dass dir das gli chöit fixe...
@taeboyana: Ui, i ha di Geburi ou überläse... Gratuliere dir nachträglech ou no vo Härze u wünsche dir alles guetä!!! Hesch ja scho schöön gfiiret, super! Haha, di GG isch ja hammer! Bi de gspannt was vo däm Kurs verzellsch. U was isch de das fürne Highheels lade?
@me: Üsi wiiblechä TZ hei sich gester troffe und es Chleid usgwählt fürs Hochzyt, i findes meeeega schön und füehlä mi ächt gehrt dass sie sich das wei leistä. Sie hei sich für das entschiede: http://www.bhldn.com/index.cfm?fuseactio...rchString=Ariel När hani scho dänkt: So, jetz isch das Chleidergstürm ändlech abghackt. Aber denkste, jetz isch es gliir wöu das nid allne gfallt u was de die söue mache wo das nid wei und wär weli farb - blablabla... I mah mi gar nümme mit däm befasse. Ha när eifach i chat gschribe mir isch egal was sie alegä und es söu jedi säuber entscheide.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21.03.14 07:59
littlefoot
|
Re: Bräute 2014
guete morge :)
malinchen: oje das drama wegeme chleid. verstahni eifach nid. und vor allem wenns etz nur no zwei farbe hät, und eis ja eh wegfallt...ha s gfühl s gaht eigetli gar nid ums chleid. ou so cool wegem shoppe vom azug, isch schön wenn er sich freut :) ich glaub es hät alles deby, federboas, perückene, hüet, ufblasbari gitarre, cheerleader pompoms...ha ja zerst die tafele welle mit sprüch druf, findi au no lässig, "i came for the beer" usw..aber isch weniger lustig für die wod fotis mached.
me: lise immer wieder weg fehlchäuf vo brutchleider. ich weiss ich bi total müehsam mit dem chleid ha mi ja zwüschezitlich wieder versöhnt mit mim aber bi halt glich nid ganz überzügt. au wenn ich weiss es anders staht mer wohl nid unbedingt besser. aber ich würd glaub glich kes zweits chaufe, mis mami hets ja zahlt. drum musi etz wohl oder übel das chleid ne. oder hoffe dass es irgendwie es problem mit de lieferig git haha :) schad hani mi det entschiede nid nomal go z luege
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 349 .. 696 697 698 699 700 .. 849 .. 997
|