| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 350 .. 697 698 699 700 701 .. 849 .. 997
21.03.14 08:39
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hey Pfingstrose, gahsch unter dBloggerinne? :D

21.03.14 08:40
Pfingstrose 

Janedoe: Haha, hesch gseh...??? D Gschicht isch ebe no viiiiel lustiger! Mach der e PN.

21.03.14 08:45
malinchen 

@pfingstrose: i liese blog? i wott ou infos!!! Hihi, i wott de morn ou no gntm nache luege. Verrat mir nix! Aber d Natalie isch sooooo schrecklech! Scho nur die Schnute wo sie immer macht regt mi tööödlech uf... hahaha

@littlefoot: ach soo... Ach du wirsch sicher wieder happy si wenn du dis Chleid anne hesch! Stimmt das gstürm mit däm Termin isch ja ou no gsi. Findi ou ächt müehsam... Mis Chleid hani ja scho im September bstellt, aber isch när ou ersch Endi Januar da gsi, die bruuche halt scho rächt lang. Isch eifach doof vo ihne, dass sie dir zersch hei gseit es sig scho früener da. I finde immer bi so sache sötte die ja ou chli überlegä und eher z viel zyt agäh, wenns när früener chunnt fröit me sich umso meh, wenns später chunnt närve sich d chunde ja nur...

21.03.14 08:49
Pfingstrose 

Malinchen: Haha! Ja das stimmt chönt ihre amigs gad eis is Gsicht tätsche... Haha! Glaubs mer es wird no schlimmer!!! Meh sägi nöd. Kkk! Sie isch ja wie immer - wie sie findet - die ALLLLERBEST!

Gwunderfitz du... Musch uf de Blog wo mers letschti drüber gha hend... Stylehäppchen!

21.03.14 08:53
Taeboyana 

Guete Morge und TGIF

@Pfingstrose: Hihi aber nid so wie gester u när ghört me nüt meh vo dr dr haub Tag Säg nüt die Natalie isch sone arroganti Chueh - und usserdäm gar ke Schöni! Hihi, i lueges o immer gärn

@malinchen: Aso mir tönt das scho chli sehr nach Wiibergstürm wo mitem eigentlech Problem nid viu ztüe het... isch wou eifach chli Ifersucht im Spiel. I würds gloub o chli diplomatisch mache, aber vorhär vielech säge, du überlöngsch das itz ihne u düegisch di usem chat zrüggzieh. Da närvsch di ja nume.
Ah cool wägem Azugsshopping morn! Du geisch nid mit, gäu? Mir gö am 5. April, o scho gli. I freue mi aber momentan gloub no fasch meh as är
Dr Guetschin woni vo GG ha becho isch vo Hot heels - Achtung es het dert ou sehr abgfahrnigs Züg woni nie würd alege aber sie hei äbe o sehr chici, edli High Heels, zum Teil eifach mit schwinduerregend höche Absätz.

@littlefoot: Ach das isch es Dilemma mitem Chleid... We's itz nid dis Mami hätt zaut und du d Möglechkeit hättsch gha, zums umegäh oder umtusche, de hättsch ja mau eifach no ine angere Lade chönne ga aprobiere zum luege ob du bimne angere Chleid es bessers Gfüu hättsch. I gloub du bisch dr vor auem greuig, dass d nid meh Glägeheit zum verschiedeni azprobiere hesch gha, oder? Isches de vom Stil här es Chleid wie du dirs hesch vorgsteut gha, oder gar nid? I würd o gärn es Biudli gseh vo dim weni darf, has gloub verpasst gha... I bi bi mim Chleid wonis z'erste Mau ha annegha o nid völlig überwäutiget gsi, ersch när im Verglich mit angerne u wonis när es zwöits Mau ha agleit hani plötzlech gmerkt mou, das isches. U itz freui mi wahnsinnig druf, dassi i 2 Wuche wieder darf drischlüpfe, isch ja glich 6 Monet här...

@me: Ig ha es sturmfreis Weekend vor mir, GG het Skiweekend. Zwüschine gniessi so Zite gad, isch drum extrem säute bi üs. Hüt Abe gani ad Muesumsnacht zBärn u morn hani mit mim Mami abgmacht zum Zmörgele und Blüemli choufe für i Garte Hoffe es schiffet de no gad nid dr ganz Tag dassi no chli cha gärtnerle...

Gniesset dr Friti und dr letscht sunnig Tag fürnes Wili!

21.03.14 08:58
malinchen 

omg! Ds geilste hani ja gfunde wo sie so umeblufft het mit ihrne Föteli us Mailand wo sie dä Contest fürd Modestrecke hei gha - u när isch sie nid mal i die engeri Uswahl cho, die Usrede wo sie när bracht het. i luges morn morge im Bett zum zmörgele, fröie mi scho...

Meeeeega cool!!! hihi, e Brut us üserä Mitti uf däm Blog, hammer!

lil.lian 

Maeva / Littlefoot / Nala
Ah sisch scho nöd schlimm wegem verschiebe…
Im Gschäft vom GG händs ebe no öber gsuecht wo am Namitag chan go schaffe gah am Samstig und ich han den gfunde ja gahn doch. Sisch ja eh guet wemer vill frei bruched das Jahr (Flitterwuche ), dass er chli Überziit chan mache. Es wür scho no lange für de Termin, aber den chömer würkli nur is Mery's und den müemer wieder hei. Das kakt mi chli a… Drum gömer nächst Wuche und den chömer au na zu Sunitas Suits und susch no chli go luege :)

Nala05
Es gid vorallem es Update..
Sie sind eigendli no nüt am organisiere… s'lauft eigendli alles über eus.. Abr sie möched den sicher mal no es Schriebe wegem Gschänk, wege de Flitterwuche.. Und dönd das chli koordiniere.. Abr susch händs eigendli momentan würkli no nüt z'tue (ussert em Polterabig).
Ja ich verstah scho au es bitz dini Schwöster, für sie isch d'Situation au blöd . Abr ich wür mi würkli au nöd zgross imische..

Littlefoot
Das isch ja au e gueti Ussag vom TZ, er hät gad au nöd so vill Ziit für de Polterabig!! Tztztztztz… Fräg en mal öb er Doodle kännt und Whatsapp-Gruppe?
Kuuhl mit dine Photobooth-Artikel..

Squishy
Und ischs guet gange?

Malinchen
Oh nei, das gid ja würkli kes End mit dine Fraue .

Pfingstrose
Ah kuuhle Biitrag :)
Mier müend au no bstelle

Zuletzt bearbeitet am 21.03.14 08:59

Pfingstrose 

Taeboyana: Hihi! Ja tschuldigung... Schuldig... Aber ich han mitgläse und es het irgendwie keis Thema gha woni han chöne istige zum schriebe. Han wie nix zum brichte gha.

Isch ächt war, die isch überhaupt nöd schön... Die wird scho no uf d Nase gheie. Vor allem wenn sie immer seit - Wer isch die besti gsi - Ja ich natürlich! Scho klar hä...

Ah schön, mengisch bini au gern chli alleige... Isch doch cool!

Uhi! Da häsch tatsächlich rächt! In ZH häts au en Hot Heels! Letschti bini dete verbie gloffe und han dänkt o Gott da gönd glaub die Prostituierte am Sihlquai ihri Schue go chaufe. Aber du häsch Rächt dinne hets au schöni und spezielli Schue wo mer super träge chan.

21.03.14 09:04
littlefoot 

pfingstrose: ou musi gad go luege uf stylehäppchen :)

malinchen: ja s domino isch nid so de hit, aber ok :)

taeboyana: schick der s gern weni dis au därf gse ? hani glaub au verpasst
aso wen ich d möglichkeit vom lade het umztusche, wärs ja egal weg mim mami. nur es anders chaufe chani nid, das wär denn blöd.
haha genau, pfingstrose, nid so wie gester
mir hend en hot heels lade da, muss amigs immer stuune wie hoch die dinger sind. und die s&m schueh wos teilwis det het haha :)

lilian: haha jaa er kennt das scho aber d ussag isch ja nid mal zum organisiere, sondern dass er selnber au vill los hät..klar vier mönet lang jede fritig / samstig schisst en doch eifach a.

21.03.14 09:09
malinchen 

20gi is Kässeli...

@taeboyana: ah cool... Nei i gange nid mit dr Azug ga ussueche. Bi de eh mega hibbelig morn dr ganz tag!

@gntm: die isch würklech überhoupt nid schön... v.a. wenn sie ihri schnute macht u d ougsbraue so ufe duet. Das isch ja scho fasch chrank wie die das immer macht!? Aber die isch ja eh nur zur Unterhaltig vo üs drbi und nid wöu sie guet usgseht...

1 .. 350 .. 697 698 699 700 701 .. 849 .. 997
squishy   würklech   bearbeitet   Pfingstrose   Iladige   irgendwie   schaffe   bstellt   Zuletzt   malinchen   würklich   Taeboyana   gspannt   Hochzyt   Littlefoot   Hochziit   richtig   Location   Problem   Janedoe