Bräute 2014 |
|
1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 535 .. 997
|
|
|
|
29.01.13 17:58
lilmonkeyme
|
Re: Bräute 2014
@squishy: miin GG wet unbedingt Chind debii ha. Er meint diä gäbet stimmig. Aber es gaht so oder so nö ohni Chind. Am GG sini jüngst Schwöster isch jez 4i und de jüngsti Cousin 10ni. Und den hämmer de Ring Träger 2.5 Jahr alt. Aso bi ois wird's Chind debii ha. Mir nämet Malbüecher, spiilzüüg und so mit.
|
|
|
|
|
30.01.13 10:12
laprincipessa
|
Re: Bräute 2014
chind: das muess natürli jede sälber wüsse aber ich fröimi eigentli druf dass bi öis relativ vil chind werdet debi si :) mis gottemeitli und no anderi wo dänn so um die 2,3 sind werdet bluememeiteli und en ringträger hämer au scho in ussicht de wär dänn 1.5 ;)) (göttibueb vo mim schatz) :) hamer au überleit en clown oder so z'organisiere oder öber usem bekanntechreis z'froge.. aber s muess jede wüsse wäge chind kenne au lüt wo kei chind iglade händ a de hochzyt finde au a dem tag söl s'hochzytspaar so sache entscheide gründ defür und degäge gits jo gnueg :)
bin erstunt, dass ihr alli mis budget so höch findet wil han scho mit anderne lüt diskutiert & die händ zum teil öber 40i usgäh bi glich vil lüt wie mir (was mir jo def. ned wänd!) aber bi öis wird de grösti chostepunkt würkli s'ässe & de wii sii (öbe 20'000.- mit apéro) dän isch klar blibt nüme so vil übrig für de räscht.. aber dänke mir müend no witer umeluege mit günstigere locations..
kennt sich do öber mit pauschalhochzyte us? s git jo restaurants wo en pauschalpris abmachet mit deko, hochzytstorte, chline apéro, ässe & wii, getränk - so häsch die volli chostekontrolle findi no cool...
schöns tägli allersits :)
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 535 .. 997
|