| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 351 .. 699 700 701 702 703 .. 850 .. 997
21.03.14 10:27
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zäme

Juhuuuu es isch Fritig und d Sunne schint das fägt;O);O)

Weddingbee
Jööh merci vielmal, ig ha ebe scho e Spitzeschleier und de müessti als Accessoires ender es Dia-dem ha, e Halskette und Ohrepänk und es Handketteli…hesch aber sehr schöni Sache!! Merci no füre Link, gah de gad mau go luege!

Broncos
D Etikette hani eifach uf festers Papier druckt, ner usgschnitte und glochet genau;O)wend de d Vorlag bruchtisch chasches guet säge!! Das tönt super Kofferahänger, leisch die ner ufs Teller oder machsch se nöime a?

Littlefoot
Ou wow gseht super us öii Schilder!! Vorallem die Tafele füre Geschenketisch!

Taeboyana
Äuä das isch doch nid kompliziert mege nüt wisses?! Sötti doch selbstverständlich si findi??

ME
mir hei ja morn planigssitzig mit üsne TZ und ize hani ENDLICH chline detailierti to - do liste für si erstellt

21.03.14 10:27
_janedoe 

@Bruutträff
Aso ich würd de nur go Hugo trinke :D

apropos: De Hugo usem Aldi isch echt lecker & süffig

21.03.14 10:32
Pfingstrose 

Malinchen: Haha! Das hani au scho paarmal dänkt so würklich katastrophali Frage stelle wer ächt de brüller. Die arme Bewerber... Werd weisch wie us em Konzept! So richtig tüf une unter de Gürstellinie.

Mir dünd amigs unter Gschwüsterte und sehr guete Kollege saumässig doof... Kännsch Little Britain? De Andy... Hahahaha!!! De isch eifach de Brüller und mengisch wenn mer unterwegs sind in ZH dümmer eifach so behämmert wie de. Ich säge dir d Lüt lueged amigs so lustig!!!

Janedoe: Chum scho... Musch au go mitmache cho!!! Jede wiener mag... Ich glaub am Schluss isch eh nurno Taeyboana drah und mir ligged alli knütsch rot am Bode!

21.03.14 10:33
lil.lian 

Taeboyana
Am beste machsch es Doodle mit ganz viiiiiillne Date.. Mal luege öb mers no schaffed :)
Das mit em verhüratet wär mer au glich, abr bin ja eher spat drah, den bini eher no ledig .

Malinchen
Genau hahahaha

Zuletzt bearbeitet am 21.03.14 10:35

21.03.14 10:35
_janedoe 

Hahahaha ich wär nach zwei Minute scho knütschrot und chüchend am bode. Aber cha ja 5 minute mitmache und de zueluege :D heheheh

21.03.14 10:43
malinchen 

@sue: ou cool heit dir es Träffe morn! Was hesch alles ufd Liste tah?

@pfingstrose: hahaha, sooo luschtig! I liebä Little Britain! I möcht öich mal gseh umeblödele... I liebes ou, mini Besti, GG und si best Kolleg düe ou gärn so umeblödele. Soooo luschtig wie d Lüt amigs gaffe. I gloub wenn dr Tag chunnt woni das nümme luschtig finde muesi d Amäldig fürs Atlersheim i Agriff näh.

21.03.14 10:50
Pfingstrose 

Malinchen: Haha! Ich glaub ich würd wieder us em Alterheim usegschmisse werde willi die ganz Ziit doof dächti. Mir chönd doch garnöd anderst! Müssted eus für es speziells amelde wos nur so Lüt het... Das wer mal es Chäferfäst i dem Alter!

21.03.14 10:54
Taeboyana 

So mini Liebe, et voilà: http://doodle.com/ifns8cyc9ezn9vd4

I bi ja soooo gspannt ob das klappet... I ha haut itz Querbeet Date drita bis im Ougust wo mir würde ga (süsch müesst dir euch säuber drille hehe) ohni Rücksicht, wär a welem Weekend hüratet...

@janedoe: Du würsch no stuune, mir hei würklech jedi Sorte vo Teilnähmer und jedi/e macht uf sim Niveau, was sie oder är cha. Aber i wott gar niemer zwinge... darfsch ou cho fötele

Nenei, i bi de ganz es Liebs mit euch u la für einisch die sadistischi Trainer-Adere dehei - nei Seich!! Bi würklech nid sones Böses Wägem hugöle dueni de mir no es schöns Plätzli z Bärn überlege - wobi vielech heimer ja de nachem trainiere aui Hunger u sötte vielech no öpis ga ässe vorem Hugo...? Chöimer ja aus no luege wes würklech zStand chunnt.

@Pfingstrose und malinchen: I cha ou oberdoof tue u mängisch abem chlinschte Seich e Lachafau becho, wo so schnäu nümm ufhört - das si de Momänte wo GG sich äuä fragt, ob er die Frou würklech wott hürate ert düre bini auso scho chli es Ching, aber das bliebi o gärn mit paar Kollege heimer sone Agwohnheit so richtig doof z'rede, z.B. so dr r z'vrschlücke dasses tönt wienes j. Wüster wieni meine? Tönt würklech absolut behämmeret

21.03.14 10:54
malinchen 

haha, das wär würklech luschtig! Am geilstä fänd ig ja e Alters-WG! De chame sich d Putzfrou und d Spitex chli teilä und glich no mache was me wott.

21.03.14 11:05
Pfingstrose 

Taeboyana / Malinchen: Haha ich weiss wie du meinsch mit em J... So wie de Mergim Muzafer vo Giacobo Müller? Mir laufed amigs so komisch und dünd eis Bei hinenahzieh... De gaht immer! Läck du mir... Mach das mal als Paar den gsehnd d Lüt us wie de Smile:

1 .. 351 .. 699 700 701 702 703 .. 850 .. 997
schaffe   Pfingstrose   Hochzyt   richtig   Taeboyana   squishy   Iladige   Location   irgendwie   bstellt   Littlefoot   gspannt   würklech   Hochziit   malinchen   bearbeitet   Janedoe   würklich   Zuletzt   Problem