| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 351 .. 700 701 702 703 704 .. 851 .. 997
21.03.14 11:11
Sue87 

Re: Bräute 2014

malinchen
ha mau gad e Printscreen gmacht

Datei-Anhänge
to do liste.JPG to do liste.JPG (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 288 kB

21.03.14 11:29
malinchen 

@sue: ah cool, merci fürä PS! Sone Plan muesi ou mal no mache...

@taeboyana: Merci fürs Doodle!

@pfingstrose: hahahaha... das muesi ächt ou mal mache mit GG!!!

21.03.14 12:01
lil.lian 

Taeboyana
Danke für s'Doodle :)

Sue
Han to do Liste au grad no agluegd.. Das chönti eigendli au no mache für eusi TZ. Danke für d'Idee .

Me
Han grad no gmerkt bim Datum schriebe, hüt wäreds grad no 5 Mönät bis zum zivile .

21.03.14 12:10
weddingbee85 

@all: han mich zwar da ade taebo-diskussion nöd beteiligt aber ich träg mich jetz stinkfräch au mal im doodle ii. hoff das isch i.o. aber ich fänds würkli no lässig. zwar meh wägem hugo als em taebo (nonie gmacht), aber trotzdem

21.03.14 13:23
Broncos 

Pfingstrose: So en Zuefall weg em Blog. Also jetzt muesch ja würklich scho fast selber schriebe. De Istig isch emel schomal super gsi

Malinchen: Haha, dis Bild isch zu guet. Han grad letschti mit mim GG drüber gredet, dass das so viel passiert. Ich han mer gschwore, dass mer das ned passiert. Er muess den amigs eifach uf d Chind ufpasse, damit ich is Fitness chan

Janedoe: So cool weg em Pfarrer

Squishy: Den drucki jetzt d Dume, dass es bim zweite klapped. Wär doch würklich super, wenn es guets team hetsch.

Teaboyana: Merci für de Doodle, wär so lässig, wens klappe wür

Sue: Ou ja, d Vorlag würi gern ha. Hesch mini Mailadresse no?

Me: Ich han gester uf Etsy so cufflinks (vergiss immer wie die uf Dütsch heissed) für min GG für d Hochzyt bstellt. So mit Charteusschnitt, das passt ja den Perfekt zum Moto. Bin scho gspannt, wies den in echt usgseht.
Den bini über de Mittag extra in Depot (will mer d Littlefoot de super Tip gä het) und den hends eifach nix vom Hochzytszüg und au suscht mega wenig gha, wills grad am umbaue sind (whatsapp wüetig rots Gsicht). Bin den so frustriert gsi, dasi grad go Chleider poste bin

21.03.14 13:26
Taeboyana 

@Pfingstrose: Weni mir das scho nume vorsteue muesi fasch lut uselache

@weddingbee: Ja sicher, nur zu! I freue mi über aui wo wei cho... u dr Hugo isch nachem Tae Bo sicher dopplet so fein (oder mir nähme de eifach 2 )

@lil.lian: Ah cool, so schön! bi üs sis am Sunntig gad no 2 Monet gsi We das när bis zum chirchleche o so schnäu geit, simer morn aui ghürate
Mir hei hüt ou es speziells chlises Jubiläum: Mir hei üs hüt vorme Jahr verlobt Aber GG isch ja im Skiweekend und i ha hüt Morge gar nümm dra dänkt...

@Sue: Ou ja, i mues üsi To-Do Liste ou wieder mau update, spetistens bis zu üsere nächste TZ-Sitzig i 2 Wuche! Hesch du ds Biud vo dim Chleid eigentlech da ine gsteut oder schicksch mer e PN drvo? I has irgendwie verpasst und bi mega gwundrig...

21.03.14 13:38
littlefoot 

lilian: ui no 5 mönet :)

broncos: hesch mal uf de homepage gluegt ? ich lauf ständig am depot verbi susch chenti au mal go luege für dich, wenn uf de hp sache gseh häsch.

taebohugo: ich muss luege obi cha cho. wär scho lässig aber vorem juni wirds bi mir quasi unmöglich.

janedoe: bisch en go chaufe, de hugo vom aldi ? fein gäll :)

malinchen: haha das bild, so guet. ich bin sitem mäntig ja uf "diät", aso kei zucker, wenig chohlehydrat und ke brot. aie aie aie...gester mittag simmer mitem gschäft go esse, ine pizzeria (lago mio für pfingstrose etz säge). hanen salat gha, isch u fein gsi aber die pizza hend gschmöckt...und det gits immer dessert. tiramisuuu ha aber nüt gha vo all dem. bini scho chli stolz :) hoffe me gsehts de au bis am 15.5 :)

squishy: ja gsesch gaht doch mit dene gspröch :) du wirsch sicher öpis finde.
ich han mir das ebe au überleit, wegem chleid. ich wett ja probiere ob en mintgrüene gurt mit ere blueme dra würd passe, denn hani no ohrering uf etsy bstellt in mitn&peach (gsend aber scho chli billig us...) und eventuell mint&peachigi blueme haarsteckerli. muss etz halt alles bstelle, und hoffe dass es zämepasst oder mind. öpis devo :)

sue: to do lischte isch super :) bi minere häcklet sich eifach nie öpis ab. aber etz gahts denn los, mit all dene termine womer im april händ (freu mi scho) und ichäuf woni wett tätige. mis mami gaht etz no weg dene holz harasse go luege und mini sis luegt ja i de zh brockis wegeme rahme für de photobooth...

pfingstrose: hani scho gschribe wegem blog ? mega cool :) das machsch sicher tiptop, mit pointe usw..

21.03.14 13:52
malinchen 

@lillian: So cool, nur no 5 Mönet!

@broncos: ja gäll, i finde das ou so schlimm we me sich när so laht la gah (auso git ja o männer wo das mache). Gseh da gad sone fetti frou mit unrasierte Bei wie sie ufm Sofa lümmlet, Chips mampft u drzue Supernanny im TV luegt während d Ching apathisch uf ihrne tablets umedrücke vor mir.

hihi, i sött ou mal ga chleider shoppä, villecht bruchi ou sones Frust-Erläbnis...

@littlefoot: oh nei, bisch uf diät? Aber super hesch chönne widertsah idr Pizzeria! Respect!!! I bi äbä nid so diszipliniert mitm Ässe, zum Glück isch ja GG mi Ernährigscoach. Fallt mir liechter drfür chli meh Sport z mache... Aber mit de Kiddies isch sicher nid eifach no Zyt z finde. Mini Besti het sones App wo sie immer alles itreit, i has 2 Täg gmacht när hets mi so frustriert dasi wieder ufghört ha... Aber sie schwört voll druf. Liefsum heissts gloub...

21.03.14 14:15
littlefoot 

malinchen: neinei, so mit app und so isch mer z blöd. sogar metabolic isch mer z doof. hanen kollegin wo das gmacht het, de isch sie amig zu ois go esse, und het ihri 129gr bohne abgwöged..nei danke :) ich schaffs ja zur zit zwei mal is fitness z ga, meistens :) dehei machi au no paar üebige amig. ich han eifahc müsse afange mitem esse luege wil ich halt susch ständig irgendwas süesses isse und wenn no chosch für d chind am mittag issisch au immer mit usw...ha aso au scho en teller bolo spaghetti gha die wuche.. :) so krass isch es nid. eifach ke süesses, ke brot und ebe wenig chohlehydrat. bi nid sicher obs was nützt, wil ich ja die depot sprütze han womer ja zuenimmt mit de zit. gang aber am dunstig d mirena go inetue, und sie het ja gmeint ich nähm denn eher wieder ab. mal luege.
uf jede fall denk ich dass ich sitem chleid chaufe eher zuegleit han, sie hend ja die grössi bstellt wos grad knapp gaht, 1cm buchumfang müsi aber verlüre ha nid no die grösser welle bstelle, ha angscht gha vor dere chleidernummere
drum hani etz chli druck. isch aber guet so.

21.03.14 14:19
Pfingstrose 

Taeboyana: Haha... Hans mer au gad wieder vorgstellt und mich ächt verbässed. Min Chef fröged die ganz Ziit obi öpis gno han über de Mittag. Haha!

Littlefoot/Broncos: Das isch lieb vo eu...

Me: Jetzt hani langsam wieder es Tüüf... Bruche bald mal Pause! Hey de besti no... Han min Papi gfröged ob er nächst SA Ziit heti mit eus i euses Resti cho gos aluege und Wii ussueche. Er isch fast Onkolog oder wie das heisst - nei stimmt natürlich nöd aber er chund eifach mega guet drus und ich han 0 Ahnig. Den seit er ja han scho Ziit wiso... Und nachher schriebter, Hallo Erstgeborene, er chämi nöd und ich söll das bitte verstah. Er hetti e riise Vorfreud uf d Hochziit und alles drum und drah und welli sich a dem Tag vo allem überrasche lah. Puahahaha, han mich gad kaputt glached. So en Vogel! Tja den han gschriebe i.o. aber es wird trunke was ume isch... Den seiter das isch scho guet, will er sich am Abig vorher vo luter Nervosität so oder so betrinke wird! Das wird mir ja es heiters Fäst.

1 .. 351 .. 700 701 702 703 704 .. 851 .. 997
schaffe   Pfingstrose   Littlefoot   Zuletzt   Hochzyt   bearbeitet   bstellt   Taeboyana   irgendwie   würklech   Janedoe   Problem   malinchen   Location   würklich   richtig   squishy   Iladige   gspannt   Hochziit