Bräute 2014 |
|
1 .. 352 .. 701 702 703 704 705 .. 851 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21.03.14 15:18
littlefoot
|
Re: Bräute 2014
malinchen: haha so lustig cholehydrate als näher :) ich han aber au scho zwei mal müesse esse am abig. einisch ebe bolo und einisch ris mit gmües. ...gaht halt mängisch nid anders. aso mit schogig gahts erstunlich guet...oder sägemers so, nachem dritte tag leit sich die ständig luscht :)
pfingstrose: jö din papi. finds etz aso au eher herzig :)
janedoe: ha GG gschickt scho zwei fläsche ? die hend ja chum alkohol dine, de gahts ich wett ja au en gurt. lustigerwis hani de wiss in mintgrüen au i mine favorite (wie chas au anders si haha). und de ander würd mer au no gfalle, aber weiss nid obs de git in mint. einere hani mal no gschribe weg dem mit de grosse blueme aber die het nie was degliche ta. ha au no überleit eifach sone blueme für id haar z bstelle det, sind ja chli günstiger und s satin band selber hole. im endeffekt chunsch zwar au auf die 25-30.-. findi etz nid soo tür. die prise i de brutläde sind ja wahnsinn. hesch dini fotografin gfragt weg de kamera ? ui ja komisch weg em TZ...hoffe dass alles ok isch.
taeboyana: weiss nid ob me scho vo disziplin cha rede nach 5 täg :)
depot: die hochzits kollektion isch ufem prospekt scho immer uf endi märz akündet gsi. und susch ebe uf d hp ga und bstelle. ich han das ja mal gmacht, isch tiptop und versandchöschte sind nid so wahnsinnig. oder mir säge, euse depot isch top da, wenn er gnau wüssed was.
specknachhochzit: aso ich denke nid dass das extra isch. isch doch eher so dass me zum hochzit abnimmt wil mer top wil usgseh und danach nüm so luegt, i de flittis usw :) 2kg isch ja echt nid alli welt. aber ha au müesse lache, GG seit au immer er heb e horrorvorstellig wenn e frau verhürated isch : blüemleti leggins, es rosa shirt mit essensreste uf de brust und d haar im wischmopp stil :) haha, ich sägs eu, ich muss scho luege dass ich nie so wirde :) legge dehei nämli u gern trainerhose a, das isch scho grenzwertig haha :)
|
|
|
|
|
|
1 .. 352 .. 701 702 703 704 705 .. 851 .. 997
|