| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 353 .. 704 705 706 707 708 .. 853 .. 997
24.03.14 14:11
Talu 

Re: Bräute 2014

Hallö zusammen (eher Hochdeutsch oder Dialekt? )

Nachdem ich nun schon einige Zeit als Gast mitgelesen und mich letzte Woche registriert habe, geselle ich mich gerne in die Runde der 2014-Bräute

Nachdem der Antrag auf 2500 m.ü.M. Ende Dezember gemacht wurde, stand der Hochzeitstermin bald fest: Standesamt 3.7.2014, freie Trauung 5.7.2014. Das Standesamt hat für uns eigentlich nur die rechtliche Bedeutung – besonders freuen wir uns auf die freie Trauung, die wir vollkommen nach unseren Wünschen können gestalten. Diese findet outdoor (hoffentlich ist schönes Wetter) in der Wenkenhof Villa in Riehen (BS) statt, ganz im amerikanischen Stil, inkl. unserem Hund, der die Ringe bringt. Weiter geht’s dann nach Binzen (DE) in das Restaurant Mühle… dort haben wir ein Pavillon für uns. Für den späteren Abend haben wir die Band On the Rocks aus Mannheim. Eine gute, bezahlbare Band zu finden war bisher eigentlich fast das Schwierigste!

Nachdem ich eigentlich im Januar (fast) mein Kleid gefunden habe (Story folgt…), habe ich es nun letzte Woche definitiv gefunden Auch wenn es anstrengend ist, ich geniesse die Organisationszeit total – gerade auch weil meine besten Freudinnen in der Vorbereitung als Brautjungfern involviert sind. Natürlich kosten wir das Ganze auch als Paar total aus – Tanzkurs, etc. und meine zweite Hälfte involviert sich doch sehr für dass er ein Mann ist Ich freue mich total auf den Tag und kann es kaum erwarten!

24.03.14 14:24
Pfingstrose 

Talu! Herzlich willkomme! Die Villa isch ja extrem schön! So cool! Scho sehr e schöni Ziit die Vorbereitig! Gnüsseds!

Lug suscht mal no da ine... Den weisch chli meh vo eus, bzw. chasch dich ja no ischriebe im Forum den duni di im Excel no ine?!

http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2014-12_237_12.html

24.03.14 14:29
Lula 

@Pfingstrose: Hoi
jep, isch komisch, u glich isch iwie nüt anders... Setti viellech mau afah dr Name zändere...
Ersch afe vom Zivile, di andere hani no nüt.

Jep, isch e mega seich. Aber ja, u putze ja sooooo gärn... Aber immerhin chunnt das umi guet.

@Talu: Hoi u härzlech Wilkomme bi üs!
Öbe so wies dr ringer geit... Git beides

24.03.14 14:38
Talu 

Lula & Pfingstrose: Danke!

Jo, s isch unseri absoluti Traumlocation gse. Jetzt muess nur s Wätter stimme.

Ha mi scho itreit

24.03.14 14:45
squishy-fishy

nicht registriert

Guuuätä Nomiitag mitenand

Het eu dä Schnee zuägschnaiit? Es isch so ruhig do innä

LaPrincipessa: Es tuät miir au leiid, dass bii diir sooo viiel schwers und asträngends erlebsch. Chunt immer alles mitenand I tuä diich fest druucke! Dass bald wiider eh Liiächtblick hesch und dä Stress nalaht! :-* Umso schöner isch es zum lese, dass so liäbi Bridesmaids und TZ hesch, wo siich für eu so iisetzet!

d'Schueh sind echt de hammer! Vo wo hesch diiä? Dass in dene überhaupt laufe chasch

Pfingstrose: Meeeega kuul, hend iihr also es richtigs erfolgriichs Wuchenend gha! Hend iihr es Foti vo euem Ring? Es isch so wertvoll wenn dä Berater sich Ziit nimmt. Dä Ring sött eiim ja ned nu eh Wuche gfalle, sondern wär schön, wenn iihr ganz lang Froiid dra chönt ha!
Soo gailh, eh Pünktletli Flüge. Denn chunt dii GG uuh modern ans Hochziit

Lula: Gern darfsch dii eiifach wiider aschliesse. Sind zwar scho einigi Sachä gloffe I bii gspannt uf dii Bricht. Aber natürli darfsch diir gern Ziit näh und eue grosse Tag z'verarbeiite. So schön, somit wär diiä erst Mrs GG aktiv derbii

Munggi: Mir hend Cupcakes aber vom Resti selber. I denk es got gar nöd umbedingt um dä Teller, sondern eher dass denn Gäscht nöd en Dessert vom Resti esset. So wiiä meh Zapfegeld muä zahle, wenn dä eiiget Wii chunt. Oder irr ich mii da?

Janedoe: Wiiä gots euem TZ? I hoffä fest, dass eui Sorge nöd bestätigt worde siind. Sondern er viellicht s'Handy verloore het oder so ähnlich… Aber diiä Sorge zeiiget voll herziig, wiä gern iihr eue TZ hend. Find iich schön! <3

Littlefoot: Find ii kuuli Idee so farblichi Akzent! Da gfallt mir bsunders guät! Du wiirsch gseh, denn wiird s'Kleiid gad persönlicher und halt ebe DIIS! Bii denn gspannt uf dini Erfahrige vom bstelle! Denn passisch farblich total guät ins Konzept! Find ii meega lässig!

Talu: Herzlich Willkomme bii uns im Forum! Wotsch uns no chlii gnauers vo diir verzelle? Vo wo sind iihr? Wiiä hend iihr eu kenne glernt? Hend iihr es Hochziitsmotto? Und und und I schriibe Schwiizer-Dütsch, darfsch dii aber freii fühle

Me: Danke fürs Nafrage vo dä Bewerbige Dä erst Ort het scho abgsaiit, so wiiä ii au denkt han. Jetzt wart ii no uf dä ander Bscheiid. Vom Züüglä her, chöntet mir scho nöcher ziiäh. Aber es isch eh Ort mit viiel Hüüser und fast keii Wohnige. Und miit miim Löhnli chönt mir uns doch keii Eiifamiliehüsli leiiste Aber ii wart eiifach ab und ha d'Auge offe für anderi Stelle.
I de läscht Ziit merk ii, dass ii nöd wiiterchum ii dä Planig. Mir hend ja ganz ä farbefrohi Iladig mit em Slogan "Gemeinsam ist das Leben bunter!" Jetzt möchtet miir gern da au am Hochziit umsetze. Aber d'Frag iisch wiä? Farbpulver fallt ja weg, will mir hend all schöni Kleiider anä…
Wa chunt eu spontan in Sinn??

Wünschä eu eh guäätä Nomittag

24.03.14 15:01
Pfingstrose 

Squishy: Nei mir hend ebe extra kei Fotis gmacht. Hend gfunde mir wartet jetzt ab und freued eus den nomal. Suscht luegien eh die ganzi Ziit ah. Hihi!

Demfall wer de zweiti Ort Uhwiesen? Ja dete hets würklich fast kei Wohige. Aber chönted ja den in Schaffuse go wohne... Dete hets viel schöni Wohnige. Den chasch sogar mit em Velo go schaffe! Drucke glich wiiterhin d Düme!

Also, mer chönti ganz viel farbigi Ballön stiege lah, sones Fingerprint Bild mache als Gästebuech au mit vielne Farbe, e Farbigi Girlande selber bastle und ufhänke (die drüegg schniede und ane Schnurr due), Farbigi Bändeli um d Serviette... Das gächti doch alles?!

S Kritische isch dass es am schluss nöd zu kitschig wird oder?! Weisch so chli is billige...

24.03.14 15:07
Broncos 

Nur schnell, sött mich eigentlich uf d Vorlesig konzentriere

Squishy villicht gfindsch ja da öppis wodi inspiriert: https://blog.etsy.com/weddings/real-wedd...made-geometric/

24.03.14 15:53
Talu 

Squishy: Merci! Mir sind vo Basel-Stadt, händ uns am 2. Juli 2011 kenneglernt und s isch eigentlich Liebi uff dr erst Blick gsi. I bi döt no inerer On-Off-Beziehig gsi und ha mi nit rächt chönne löse, gang an e Geburiparty und seh ihn döt und denn ischs passiert. Umghaue het mi v.a. sis lache. I bi heicho und ha minerer Mum verzellt dass i min Traummaa kenneglernt ha. Naja, ha denn zimlig schnäll Nàgel mit Köpf gmacht - mi trennt und bi in Kontakt ko und in dr Nacht uff dr 1. Auguscht simer denn zämme ko Die vorhärigi Beziehig isch relativ lang gange (5 Joor), aber s isch nie e Thema gsi zum zämmezieh oder hürote...i ha eigentli gar nie welle hürote und Kinder kriege! Das het sich denn aber schnäll gänderet...letste Dezämber isch denn dr Atrag ko Für uns isch relativ schnäll klar gse, was mir wänd, do mir unsere Hund debi ha wänd - und mir händ Glück kha, hämer no e Datum vom Wänkehof das Joor kriegt. Es Motto in däm Sinn hämer nit...eher e Färbgäbig - hellblau/wiss. S schwierigschte zum finde isch bishär s Bridemaidskleid gsi und mit mim Kleid hani leider au scho viel Tamtam kha :( Aber sus simer relativ wiit vora und händ viel Unterstützig Elteresiits und Trauzüge/Bruutjungfere. Do i aber rächt ungeduldig bi, isch mis Umfld scho arm dra

Beträffend Bunt: mir sind uff d Siite partydeko.de gstosse und döt gits einigi Girlande, Konfetti, etc. in vielne Farbe wo au zahlbar sind. Ihr chönntet jo z.B. jedem Tisch statt e Nummere e Farb zuewiise und denn dä Tisch dementsprächend schmücke. Das wär z.B. sicher au no e cooli Basis für "Team"-Spielis...

24.03.14 17:26
malinchen 

Hallo Mädels! Es isch ja würkli mega ruhig da inne...

@principessa: oh nei, schaad hesch di no nid so chönne fröie uf öie Ziviler. I hoffe du chasch no müglechst viel erledige vorhär und när doch no chli d Vorfröid gniesse. D Schueh gfalle mir ömu seeehr guet! Das wird sicher super usgseh...

@Lula: Heeeey du verhürateti Frou! Du spannsch üs ja echt ufd Foltere mit dim Bricht... Fröie mi scho druf!

@pfingstrose: Cool, gratuliere zum Ring! Super het das klappt... Und wägem Azug tönt ja ou scho rächt guet, hehe. Die pünktleti Flöige würd sicher super ugseh!!!

@talu: härzlech willkomme! Öii Love-Story tönt ja mega cool... Das wird sicher es mega schöns Fest bi öich. Was hesch de fürnes Theater gha wägem Chleid?

@squishy: I cha mir bunt ou guet vorstelle. Kennsch dr Blog Festival Brides? Det si mega viel so bunti Hochzyt postet worde idr letschte Zyt, villecht findesch det no Inspiratione...

@me: Jetz folgt dr Ego-Post: Mir hei es mega ereignisriichs Weekend gha was ds HZ betrifft. Am Samstig isch GG ja si Azug ga ussueche mit sim Mami, sinere TZ und no eire vo üsnä gmeinsame Fründinne. Er isch zersch im Mery's gsi, det hets ihm gar nid gfalle. Er het gseit sie sige mega schlächt - oder besser gseit gar nid - berate worde und sie sige mega unfründlech gsi. Denn si sie no zum Mettler, det heige sie nur so klassischi Azüg gha, nüt wo ihm gfallt. Im Globus het er när paar Sache gseh wo ihn hätte agsproche, aber halt eher so für im Job oder so... Und denn het er no e Termin gha bide Sunita und det sigs super gsi, er het mega gschwärmt und het det ä Azug bstellt. Meh weisi ou nid, wot mi lah überrasche so wie er sich vo mim Chleid. Aber i bi natürlech scho meeeega gwundrig... I weis daser e Veston het, das ds Jacket 2 Reihig isch und dases e Farb isch woni nid würd dänke (omb - hoffentlech nid zu usgfalle!!!).
Denn hei mir gester no mega lang besproche wägem Apéro und Band und all däm... Mir hei bis jetz üses Budget ja rächt strapaziert u irgendwie hei mir när gfunde - ou wenn mirs üs ja jetz chönnte leiste dank GG sim nöie Job - wei mir nid meh usgäh als mir afänglech budgetiert hei. Drum hei mir schweren Herzens entschiede, dass mir üs gägä Crèpes am Apero entscheide. Es wär när halt inkl. Getränk und allem doch uf 40.-/Person cho, das isch eifach würklech viel findi. Jetz hei mir scho ä anderä Caterer gfunde vo Bärn wo es W.Nuss-Apéro macht. Das isch ou mega riichhaltig das me würkli gässe het drvo und inkl. Getränk und allem si mir när bi ca. 28.-/Person. Das isch ja würkli immer no gnue und glich chöi mir gad ziemlich viel ispare.
Hüt morge si mir de no chli ga umeluege wägä Ringe. Mir hei ja dr Tango vo Niessing is Oug gfasst gha - und si de ziemlech schnäll drvo abcho wo mir dr Priis hei erfahre. Für beidi zämä knapp 8'000.-! Und das isch eifach viiiiel z viel. Stellet öich vor i würd dä Ring irgendwo lah liegä.... Jetz göh mir de ou mal no id Trauring Lounge gah luege, ob mir det öpis finde wo chli eher im Rahme isch. Mir hei scho gwitzlet, dass mir üs ja mal ufm Märit chöi so billigi Fake-Ringe ga hole oder so... Es isch wie verhäxt gsi, alles was üs hätt agsproche isch eifach mind. 3'500.- pro Ring gsi. Bi gad chli frustriert gsi wo mir si hei cho. Aber inzwüsche hani mi chli erholt... Hei gseit, dass mir üs jetz fang mal eher günstigi ussueche und de i paar Jahr we mir riichi erolgriichi Säck si die für 8'000 göh ga poste.

Sorry für dä läng post, i cha mi eifach nie churz fasse!

24.03.14 20:17
squishy-fishy

nicht registriert

Guuuätä Aaabig

Talu: Wa isch denn mit diim Bruutkleiid gsii? Möchtisch es uns verzelle?
Was hend denn iihr für en Hund? Es riiiiiise Tiier? (jetzt brüchti dä Whatsapp-Smile wo sini Zäh zeiigt!)
Es isch so wertvoll, wenn TZ und BM eiim unterstütze! Da isch so schön zum lese!

Broncos, Pfingstrose, Malinchen, Talu: Daaanke für eui Tipps! I ha überall mol eh Blick druf gworfe. Und es het meega kuuli Hochziite. I chum gad chlii ins Schwiize wenn ii da aluägä, miir müänd wohl en Zah zuälegge Jetzt isch s'Problem, dass ii zweii Sachä kombiniere will: Miin "Pink-Knall" (also alles muä rosa/pink sii) mit em Thema "gemeinsam ist das Leben bunter"… Also möcht ii gern eiigentli viieles rosa (mit wiis/grün) und doch au farbig. Aber irgendwiä weiss ii nöd, wiä da go sött Es chöntet wiiä denn so einzelni Sachä sii wo farbig siind. Was ii gseh ha, sind bunti Streussel uf em Glace… Sowas find ii no es kuuls Detail.
I ha scho an Konfetti, Ballön, Krepppapier, Kriide, Kerze, etc. denkt. Aber wiiä bring ii da in unser Farbmotto unter? Viellicht got da halt eiifach nöd und ii muä mii für ä Variante entscheiide

Malinchen: I find da meega schrecklich, imene Hochziitslade keii Beratig! Defür sött dä Azug-Kauf au speziell sii. Ned nu Bruut eht d'Ufmerksamkeit verdiient. Aah dem Tag gots jo um beiidi! Eh Farb womit ned rechnisch, wa chönt da sii? Grüä, Rot, Pink, Viollett? I chönt nüm ruhig schlaafe, würd miir bii miim GG sorge machä, dass er s'Farbkonzept vergesse het
Cha guät verstooh, tüänd iihr eu fürs koste-günstigere Apéro entscheiide! Schlussendli hend iihr viellicht sogar fast meh devoo, will d'Uswahl für Gäscht defür grösser wiird?
Waaaaas?! Niessing-Ring sind sooooo tüüür?! I bii gad chlii erstuunt, will mir ja au mit dene gliiäb-äuglet hend. Für unser Budget sind's klar au z'tüür gsii. Aber uns hends amigs so kostevorschläg zwische 2000 und 3000.- für beiidi Ring gmacht… Miir hend halt "Niessing Iris" agluägt. Aber vom Material her sind diiä doch recht ähnlich…

Pfingstrose: Ha denkt ii säg d'Ortschafte extra ned, falls dä Schuälleiter mitliest Also liieber Schuälleiter leset sii da nöd I ha mii GG au vorgschlage denn uf Schaffhuse z'gooh. Aber er will ned, da säg z'wiit weg vo siiner Schuäl Wo er ja ned ganz unrecht het…

Wünsche eu allnä eh guätä und erholsame Abiig!

1 .. 353 .. 704 705 706 707 708 .. 853 .. 997
schaffe   malinchen   würklech   würklich   bstellt   Hochzyt   squishy   Pfingstrose   Location   gspannt   irgendwie   Zuletzt   Littlefoot   bearbeitet   Hochziit   richtig   Janedoe   Problem   Iladige   Taeboyana