| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 354 .. 706 707 708 709 710 .. 854 .. 997
25.03.14 09:21
nala05 

Re: Bräute 2014

morge zämme!

@talu: härzlig wilkomme! ich ha vo dim kleid-drama gläse.. ich ha mir zerst au mol übrlegt dört z go luege, dä lade het uf mich aber scho vo use e schlächte idruck gmacht! bi jetzt grad doppelt froh bini dört nie inne!
so schön idr wänkehof villa, mir het de garte dört au meeeega guet gfalle! inne hets uns nid so übrzügt dorum hämir uns den drgege entschiede. susch tönts as hättet ihr scho rächt viil gmacht, guet es goht jo au nüm lang bis juli, gäl

@principessa: jö danke für die liebe wort, ha das mitem dresscode jetzt vrdaut. ha au nomol mitem gg drübr gredet und jetzt isch glaub guet für mi uf jedefall.
schön händ ihr dinere grossmetter e würdige abschied könne bereite. i vrstands das d vorfreud fürs standesamt eher trüebt isch in däre situation. hoff fest si kunnt doch no!
hey sooo cooli schueh, gfalle mir mega guet! passe sicher sehr schön zu dim tolle kleid
viil glück no bide priefige, kenns guet das meh gar nümmag lerne.. aber eifach mues! däng eifach dra, nur no e wuche de heschs fürs erste hintr dir

@pfingstrose: toll, händir so viil könne erledige am wucheänd für s hz. hmm e pünktleti fliege wär glaub au nid grad mim gg sini ersti wahl, aber probieren geht über studieren

@lula: ich gratulier dir no gaaanz härzlig zur hochzyt! ich bi scho seeehr gspannt uf dini bricht.
so e seich, das ihr em vormieter si dräck no mien besitige das närvt scho!

@squishy: ich drugg dr de duume dases bim zweite gspröch klappt het. und wäg dr wohnsituation gits doch immer irgend e lösig wäg de farbe hesch glaub scho gneug konstruktivi vorschläg kriegt aber i dänk das mit viil vrschiedene farbe ka meh sicher mega schön akzänt und so setze, würds au nid zuuu fest alles farbig mach, nid dases den chlil nach kinder geburtsdag usseht, weisch wie ich mein?

@malinchen: cooool het di gg sin azug usgläse! ich ka dir mega guet nochfühle mitem gwundrig si. isch mir genau glich gange bzw. goht mir immerno glich was hesch de für farbe an die dänksch? de kasch jo mitem usschluss verfahre evtl dch uf d farb schliesse
huuuuiii jo 8000.- für ring wär mir au z viil! wie du seisch, ich würd soooo angst ha dases würd vrliere oder so hoff ihr wärdet fündig den idr trauring lounge. aber die hän jo dört glaub wirkli alles mögliche und könne uf wünsch igoh, das klappt de scho
tönt super mit dr neue catering-frau!

@lil.lian: dämfall het sich d sachlag wäg de sängerin noni gänderet?
toll, düen euri tz's sich jetzt au no träffe, isch doch mega schön wenn öbis goht.

@janedoe: hihi eure diakon isch den en coooole! ich stell mir das au no lustig vor, wie är bi euch ufem sofa schloft hihi, aber den wüssed ihr wenigstens das är en offene und nätte typ isch!

@sue: wiiiw das bänkli sehr de toll us! d priise findi jetzt aso no human… cool het das so toll klappt!

@littlefoot: so en seich mit dim gg sim tz! isch scho chli armselig (sorry) wenn är d epoterobe nach de hochzyt wil mach eu nd sich us allem irgendwie drus winde! findi mega schad, au dim gg gegeüber! drfür ischs mega siess das dinere schwöstr ihre fründ sich abietet für de azug go mitussueche. so wüssed ihr wenigstens das ihr e paar gueti lüt um euch ume händ.

@me: git grad nid viil, wart druf das de juwelier sich mäldet und seit das unseri ring abholbereit sin am wucheänd mien mir den widr chli meh hz-sache mache, das wucheänd isch nämli gaaar nüd hz-mässigs glofe

25.03.14 09:31
Sue87 

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Mege Harasse süsch gits imfal im Migros do it yourself i allne Grössine wott nume no wiis müess-tisch spraye wennder de keni findet;O)
Ui was hesch denn du alles für Termine nöchscht wuche??

Janedoe
Macheter de ou es kirche-heftli, wüsset dir das scho?
Ja mir hei ize eifach dänkt dasmer am abig für uf tische eifach die chline gsprayte väseli ufd tische tüe und ner je en orchidee-Blüete dri. Ner heimer ja ide mitti di grosse Kerzenständer und no d Gastgschenkli ufde tische und d Menükarte us Tortenspitze, d Stoffserviette mit Spitzeservietteringe und d Namenskärtli wo in Orchidee-Form si und de bruchts gloubs gar nüm meh Blueme;O)
D Väseli werde ner öppe so wie ufem Foti im Ahang nume mit wiise Orchidee;O)
Mir werde sicher de für bim Buffet und bim Igang vode Location no entweder viel schnittblueme häretue oder de eifach grossi Orchidee-Töpf….

Datei-Anhänge
orchidee in vase.jpg orchidee in vase.jpg (15x)

Mime-Type: image/jpeg, 24 kB

25.03.14 09:42
_janedoe 

Re: Bräute 2014

nala
min GG hed ja scho immer gseit de seg voll offe und locker, aber dasers grad so easy nimmt. Cool :D

Sue
Mier hend vor es Kircheheft zmache aber ich ha no kei Vorstellig wie. Da stahni chli a. Hend iher scho e Idee oder möcheder gar keis?
Hehe mier wend au Tortespitze als Telleruntersetzer und dett druf s Menü :) und d Tischordnig hemmer ja au uf Spize. Spitze überall, haha :D
Schöööön, eui Deko, glaube au, dases gar ned viel meh brucht :))

Zuletzt bearbeitet am 25.03.14 09:42

25.03.14 09:55
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Guguseli!

Ihr lustige... Gester hani so Ziit gha und niemert isch ume gsi und hüt gahts richtig ab woni doch beschäftigt bin. Grr!!

Malinchen: Haha ihr sind ja die Beste mit de Ring! Da händer aber e richtigs Goldnässli! Mir hend au nöd gad günstigi chömed uf ca. 5‘000 CHF. Aber sind doch nonig 8‘000 CHF. Das sich scho extrem viel. Ich hoffe sehr ihr werded no miteme günstigere warm. Doof wegem Merys… Also ich bin garnöd schlächt berate worde aber hald in ZH. Bin sehr zfriede gsi.

Squishy: Oh tschuldigung… Ich hans nur gschriebe, wills du au mal daine erwähnt häsch. Sorry! Ah okay, das isch natürlich klar. Weiss zwar nöd wo din GG unterrichtet aber wird wohl berächtigt sie.

Janedoe: Das isch würklich lustig de Pfarrer! Aber es machten definitiv chli nahbarer und mänschlicher. Haha!

Sue: Für welle Florist händer eu entschiede? Wie viel zahleder gemäss Offerte öpe? De Boge gseht traumhaft us! Mega schön! Han nur müsse fertig läse… Staht ja de Priis scho! Tschuldigung.

Me: Garnix neus... En schöne Tag allne!

25.03.14 09:59
Claudilein 

Re: Bräute 2014

Liäbi Mitbrüütlis
Mir si zrugg us de Vorflitterwuche u es isch eifach troumhaft schön gsi!!! Maledive u bsunders Komandoo chani nume wärmschtens empfähle! Mir heis sehr gnosse!

Ig klinke mi jetz eifach wieder i, weiss nid öbi dezue chume die ganze Siite z läse. öpis hani no am Rand mitbecho, gits no mau es Brutträffe? Ig würd o gärn wieder debi si. Wo gfindet mer de Doodle?

25.03.14 10:00
Maeva 

Re: Bräute 2014

Guete Morge ier liebe Brütlis

Ier gäbed ja wieder voll Gas da inne Ha scho immer meh oder weniger nahgläse, aber muess mich jetzt unbedingt au wieder mälde, damit ich bi eu na chan mithebe. Gang dasmal nöd uf alles i und hoffe, ier sind mer nöd bös

@broncos: Jaaaa, mir müend unbedingt ganz bald wieder abmache! Wänn, wo???

@littlefoot: Hihi, muess amigs scho chli schmuntzle, wänn du über de TZ vo dim GG verzellsch...chunt mer igendwie chli bekannt vor :-))) Finds aber super, dass du das so locker gsehsch.

Mir werded entweder am Fr oder suscht am Wuchenend s Gspräch mit eusem Ex-TZ ha und ihm säge, dass er nüme TZ isch. Bin ja mega gspannt, wie das wird. Er isch ganz en stolze Sizilianer und wird sicher mega beleidiget si, isch eus aber mittlerwiele so zimli wurscht. Ihn häts ja au nöd kratzt, wie mier eus di ganz Ziit gfühlt händ. Ich dänk, dass es höchschti Ziit isch, dass igendöppert däm Ma mal seit, was sich köhrt und was nöd und wenn er en coole isch, lernt er viellicht ja sogar öpis drus, kifft chli weniger und fangt sich a Gedanke mache, wie mer mit sine Mitmensche chönt umgah...

@squishy: Mini Düme sind druckt für di zweiti Stell und wie d nala scho gschriebe hät...was s wohne betrifft, findt mer immer e Lösig.

@malinchen: Ui, 8000.- isch scho nid gad günschtig. Doof, dass eu immer di tüüre Ring gfalled Mir händ eusi ide Trauring Lounge in Wädi kauft und "nume" 900.- für beidi zäme usgäh. Wänn na kein Termin häsch, chan der en super Berater det empfähle. Mir händ ez scho zweimal i däm Lade ikauft und sind jedes Mal bi ihm gsi und wükli super zfriede. Er verstaht öpis vo sim Job, isch sehr fründlich und möcht der au nüt ufschwätze wo dir nöd gfallt. Han ja au scho sehr negativi Sache vo BeraterInne köhrt det. Eusi Ring sind eifach ganz schlichti gälbgold Ring ohni Stei. Ich han aber en ganz en schöne und rächt türe Solitaire ufd Verlobig übercho und ich schänke mim GG e schöni Uhr ufs Hochziit und denn hämer nöd au na usgfalleni Ehering welle. Eus isches wichtig gsi, dass sie nöd heikel sind, ich ihn au guet in Stall chan alegge ohni Angst zha, dass er in Mitliedeschaft zoge wird und min GG isch eh nöd so de blingbling Ma :-) Ich drucke dir Dume, dass ier eues Glück findet!

@Janedoe: Mir sind am Sunntig anere Taufi gsi und det händs ganz härzigi Chileheftli gmacht ka. Ier chönted z.B. vorne es Bild vo eu anetue mit euem Trauspruch drunter. Drin chönteder d Liedertext dri tue, viellicht igend es Gedicht oder Fürbitte wo öpert ufseit oder so. Muess ja nöd usgfalle si. Die am Sunntig händ eifach 2 A4 Blätte so überenend ta und "heftlimässig" bedruckt und das Ganze händs miteme sehr schöne Satinband ide Mitti zämeghefted. Mir hät das uh gfalle und ich glaub das tueni für euses Hochziit stähle... :-)

Sodeli, muess ez wieder wiiterschaffe... Sorry, wänni suscht nöd meh han chöne schriebe!

25.03.14 10:03
Maeva 

Re: Bräute 2014

@Claudilein: Wow so schön händers gnosse. Han es paar mal ganz niedisch an eu dänkt und mich au ufd Maledive gwünscht

Taeboyana organisiert in Bern e Tae Bo (schriebt mer das so?) Stund z Bern und nachher träffemer eus zume Hugo. Ich tuen da mal de link für de doodle wieder ine. Hoffe, er funktioniert...

http://doodle.com/ifns8cyc9ezn9vd4

25.03.14 10:06
littlefoot 

Re: Bräute 2014

nala: jaa weisch, mi GG hets au so kommuniziert, dass es nid unbedingt muss si usw..isch ja wohl klar dass s bruutpaar nid seit: chum organisier mir en hammer polteri.
absolut, mir hend gnueg lüt wo helfe wend und die schätzemer au.
ou cool weg de ring :)

sue: wow mir gfallt das väsli mit de einzlene orchidee mega. finds top !
ok danke, mis mami hät sich ebe abote überal chli go z luege, sie gaht glaub au in do it migros :)
weg de gspröch, isch doch nid wüchentlich, hamer bim plane glaub immer chli luft gla haha :)

aso am sa ebe fotografin vorgspräch im züri zoo haha :)
denn am dunstig 3.4 chunt de caterer zum s menu bespreche, am 15.4 chömed mini zwei schwöschtere, location ckeck und vorbesprechig mitem verastalter, wo ich ja uh gspannt bin ob er so flexibel isch wie agseit oder ob mer alles mönd selber mache
irgendwenn endi april coiffeur (de musi au uf züri)
6.5 standesamt termin, 15.5 chleid abstekce, accessoires ussueche, chleid mitne juhu :), 31.5 probefrisur coiffeur in züri, de schlafed mir grad all bi minere sis. und denn gahts nid mal me en monet

pfingstrose: ou nei, de musch halt schneller schaffe haha :)

25.03.14 10:07
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Claudilein
Willkommen zurück! Ach bin gad chli niidisch :D schön henders gnosse

Maeva
So in etwa stell ichs mier vor. Ha mi vielleicht chli falsch usdrückt. Wasi drinne wett ha, das weissi... Wieni das schön layoute, DAS weissi no nöd so recht :D Aber mitem Satinband ischs wirkli e gueti Idee. Mier wetted uf de Titelsiite en Lasche mache womer denn Taschetüecher inestecked, für d Freudeträne :))

Me
Apropos Ferie. GG hed vom neue Job us jetzt no 4 1/2 Wuche Ferie zguet. Sooo super. Mier hend jetzt mal beidi vom 23.6.-13.7. igeh und wenn alles klappet chömmer glich no wunderbar go flittere, früeher als erwartet. Wahrschinli würdemer eus denn aber eifach uf en chlineri Reis ilah, hend ja zerscht welle Südafrika - Namibia - Botswana - Tansania - Sansibar... Das würdemer ez wohl eifach chli ischränke uf Tansania und Sansibar, d Reiseziit wär dett ebe ideal :)
Ah und vorher bini gschnell uf eusem Konto gsi und am GG sin erste Lohn isch uszahlt worde. Fascht 1400.- meh als im alte Job. Ha richtig Freud :))

25.03.14 10:07
malinchen 

Re: Bräute 2014

@sue: Merci viel mal fürd Tips, gange dämfall det gad mal verbi am Fritig. Bi denn eh z Burgdorf, de chanis gad verbinde...

@littlefoot: haha, dä TZ isch ja würklech super... Jaa, isch halt scho nid eifach ä Plterabe z organisiere, v.a. wenn di GG so wies tönt no so wahnsinnigi Asprüch het... Schlimm! Oh nei, was hets de dim Laptop gäh? I würd mi angers ufregä we mine dr Geist würd ufgäh, chönnt gloub kei Tag ohni si.

@jane: Ja gäll, das fragi mi ou wie die sich so hei chönne etabliere. Aber i chönnt mir drum vorstelle, dass die so ihres Chundinnesegmänt hei wo sie gezielt aspreche und die andere wei si gar nid drinne ha. Ä Bekannti het so es meeeega Prinzässinne-Chleid wöue mit Diadem und allem drum und dra und isch det sehr glücklech worde... Isch ja ou völlig ok, aber i findes trotzdäm doof wie sie de die andere Chunde behandle.

@nala: Gäll, i wirde gad hibbelig weni dra dänke. Aber findes mega schön so... Also, i weis dass er nid schwarz, anthrazit oder bruun isch. Ev. blau? Er het verzellt das er im Globus ä blaue Azug het anne gha und das ihm mega het gfalle, när hani nur so gseit dass ig gar nid dänkt hätt das die Farb ihm steit... haha, i hoffe mal er isch nid wiis!

@Chilleheft: I ha gad vor churzem öpis cools gseh wo mir no het gfalle. Mega eifach, es si A4 Blätter wo wiene Broschüre druckt si gsi (also Querformat und denn idr Mitti gfaltet) und de eifach mitemnä schönä Band drum zämä gmacht. Fändi no schön, isch günstig und gseht trotzdäm festlech us... I wirdes wahrschinlech so mache.

@pfingstrose: GG isch äbä ou z züri gsi... kei ahnig, villecht hei sie halt würklech eifach ihres Chund(inn)esegmänt wo sie wöi aspräche und die andere düe sie sich nid so drum... Aber es cha ja ou ganz unterschiedlech si je nach däm wär bedient...

@maeva: GG het gester mal es Mail gschribe und agfragt fürne Termin. Aber wär natürlech froh um di Tip, villecht chöi mir dä Wunsch ja no abringe...

@claudi: So schöön heit dir öii Feriä chönne gniesse! Bi scho chli niidisch uf di... ds doodle isch äuä paar Site zrug grütscht... I ganges när gad schnäu ga sueche.

 1 .. 354 .. 706 707 708 709 710 .. 854 .. 997
Taeboyana   irgendwie   bstellt   schaffe   richtig   Iladige   malinchen   würklech   Zuletzt   Janedoe   Hochziit   gspannt   Pfingstrose   Problem   Location   würklich   Hochzyt   squishy   Littlefoot   bearbeitet