| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 355 .. 707 708 709 710 711 .. 854 .. 997
25.03.14 10:07
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hallo Brütlis und frisch verhürateti

Entli entli hani wiedermal echi Luft und Ziit zum echi nahläse, also echi isch übertriebe, s'letstmal mitgschriebe hani glaubs am 11.

Ich han leider en mega stress cha ide letste Täg und wird momentan au nachi so bliebe bis zude Osterä.
Hochziitstechnisch het sich bi mir das eine oder andere klärt, alles eigentli sehr positiv. Sind aber mehrheitlich nur abklärige/treffe etc. gsi und nid Ikäuf woni au na söt tätige, bruch eifach echi Ziit

Ich han e paar Site nahgläse und ha gseh dasi mit mim stimmigs tüüf momentan nid grad ällei bin....also allne wo irgendwie momentan es tüüf hend oder zwiefel oder was au immer, ich chan total mit eui fühle
Mis grösste Stimmigstief verursachet mini TZ und de TZ vo mim GG, sie haltets nid für notwendig zum sich emal bi eus melde. Ich han sogar vo 6Täg e Doodlelink verschickt, dasmer es Datum findet zum mal alli mitenand herä sitze. ussert minerä Schwe hend sich die anderne beide nid gmolde, nidmal sorry i machs na oder so, und i weiss dases becho hend!

@ ALLI:

Weiss öberd vo eui e gueti Site oder so womer Stuhlhussä bechunt?
Ich glaub für die Stühl bi eusem Resti gits kei passendi.

Den hani ide letste Sitenä was vomene witerä Bruttreff gläse und emene Doodle-link....derf ich de Link au ha???

25.03.14 10:13
_janedoe 

Re: Bräute 2014

malinchen
Gottseidank chame ja i anderi Gschäft uswiiche. Ich will mis Geld eifach echt nume dette liggelah, woni mi wohl und ufghobe fühle.

sasileu
Hui du armi. Kopf hoch! Bi eus isches gnau glich mit de TZ/TM... es isch so chli frustrierend aber ich glaub schlussendli machsch de bescht, wenns eifach akzeptiersch und die wichtige Pünkt selber id Hand nimmsch.
En Link für Stuehlhusse: http://www.chaircoverfactory.com/
Ich han suscht nachem 17. Mai no 50 Stk wissi z verkaufe..

25.03.14 10:14
littlefoot 

Re: Bräute 2014

20 rappä

claudlien: so super, schön henders chöne gniesse !

maeva: jaaa ich han mi vo afang a chöne istelle, denn chasch ja nid plötzlich öpis anders erwarte.
hui en richtige sizilianer, lago mio passt da wieder perfekt (pfingstrose, sorry musi chlaue ) das wird mer au öpis. oje tut er kiffe ? etz fragi mi aso nüm warum er so isch
sorry finds grad u luschtig. weisch bi absolut nid gege kiffer, aber abeme gwüsse alter isch es eifach nüm tragbar, ich gseh das bi bekannte...die hend absolut ke atrieb, lebensistellig usw isch de bach durab..übel. haha ich wär gern e flüge a dem gspröch

25.03.14 10:16
littlefoot 

Re: Bräute 2014

hui etz aber, nomal 20 rappä :)

sasi: ou nei du au tut mer u leid. was isch au los mit dene TZ...gits echt e datebank womer cha miete ?

jane: was isch jetzt eigetli mit GG's TZ gsi ??

25.03.14 10:22
Maeva 

Re: Bräute 2014

Namal de doodle link fürs Träffe:

http://doodle.com/ifns8cyc9ezn9vd4

@littlefoot: Hahaha, ja voll, de raucht sich sowas vo d Bire wäg, das isch fängs rächt peinlich Ich mein mir händ ja all au so eusi Sturm und Drang Ziite ka ide "Jugend", aber wenn mer mit 35 immer nanig vo däm Zug abgsprunge isch und scho am Morge früeh sin Ofe brucht zum überhaupt funktioniere, isches scho ziemli tragisch. Im Prinzip tuet er mir ja wükli leid und er brüchti Hilf. Hät sis Läbe überhaupt nöd im Griff, aber mir händ scho so oft probiert zum hälfe. Sind ihm sogar go d Wohnig ufruume, händ sin Papierkram in Ordnig bracht und schön in Ordner sortiert und chum lahsch en wieder allei mache, gaht wieder alles de Bach durab. Nöd emal sin Briefchaschte leere tuet er... Aber ich bin weder sis Mami, na sini Fründin (hät keini) und igendwenn muess mer Klartext rede mit däm Herr suscht änderet sich wahrschienlich nie was.

Ich glaubs mir gründet e TZ Selbsthilfegruppe Mir sind offebar nöd di einzige wo so ihri Müeh händ...

25.03.14 10:22
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@littlefoot
Haha hesch chli en 20gi Phase :D
Ah ja stimmt, hani gar ned verzellt. NÜT! Er isch überarbeitet und mag sich bi niemerem melde. Im Moment seg er immer 6-Täg i de Wuche am schaffe und völlig fertig. Ich verstah ihn einersiits voll guet, aber uf die ander Siite nervts mi. Er laht sich immer voll uf d Opferrolle i, au i andere Bereich... Er isch Agstellte und müesst halt mal ufe Tisch chlopfe und sägä, das es so ned gaht.

@Bruutträff
Wenns okay isch, würdi mi eifach, sobald es Datum staht, a oder abmelde? Isch recht schwierig, willmer nöd wüssed wege de Flitterwuche und vor em Hochziit gsehts ez eher schlecht us und direkt nachher vielleicht au. :/ Sorry

25.03.14 10:25
sasileu 

Re: Bräute 2014

@janedou
Danke für de link!
Und joo du hesch recht, mir bliebt jo nid viel übrig als das weg de TZ eifach so azneh, sust ärgeri mi nur meh. Aber ha mir das ganze irgendwie echi anderst vorgstellt und het nid denkt das mir das mal passiert, aber leider gahts jo nid nur mir so. naja, egal so weiss ma amigs au das de eigeni GG de besti isch, wener mi usem tüüf useholt. schliesslich isch er jo de wo die negste 100 johr a minerä site söll si und nid TZ

25.03.14 10:25
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Huhu liebi Brütlis

Nur churz, ha eigentlech ke Zit... aber hie nomau dr Link für aui:

http://doodle.com/ifns8cyc9ezn9vd4

Würd mi freue we sech no paar würde itrage.

@Janedoe, ja sicher isch das ok.

Schriebe de gli mau wieder meh, weni drzuechume.

LG

25.03.14 10:35
Sue87 

Re: Bräute 2014

Janedoe
Mir hei eifach so postkarte la drucke mit ere version vo üsem Trauspruch und werde ner die ufd Kirchebänk verteile. Also i dem sinn nid es Kircheheftli aber e Kirchekarte;O) ha es Foti i Ahang ta!
Hesch föteli vo öire Deko mit spitze??? Bi ou gad ufem „Spitze-Tripp“;O);O)

Claudilein
Willkomme zruk!!! Heiter nech guet erholt i demfall?? Wett ou gad id ferie;O)

Littlefoot
Wow das fägt da geit ja gad einiges bi dir ir nöchschte Zit;O) weisch scho wasd für Accessoires wetsch? Choufsch die gad im brutkleidlade?

Probetermin Coiffeur/Make up
Ha mau e Frag id Rundi. Wieviel vorher machet dir sone Probetermin öppe? I hätti eine Mitte April aber ize hani gmerkt dasi no gar nid weiss wasi für Accessoires wirde ha und de bringts ja wie nid so viel weni nid weiss wie d Frisur de gnau wird?!;O)

Datei-Anhänge
Trauspruch.jpg Trauspruch.jpg (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 136 kB

25.03.14 10:41
_janedoe 

Re: Bräute 2014

sasileu
Verstahs voll, echt! Aber ebe. Du hesch recht. So weisch immerhin, was am GG hesch :)

Sue
Schöni Idee!
Ich ha leider gaaar kei Bilder vo de Deko. Ich lah mi au überrasche, hehehehe :D
Aso ich han de Probetermin vor zwei Wuche gha (2Mt vorem Hochziit) und han weder Accessoires no konkreti Ideeä gha. Mier hend denn verschiedni Frisure usprobiert und sie hed gseit, dass sie Accessoires eifach chan integriere wenn ichs denn mitbringe. Mini Idee isch, das ich zerscht en Schleider wett für id Chile und nachher en Stoffblueme am Abig. Beides chönnt mer i d Frisure inemache.... Ich glaub wenn du weisch wie d Frisur in etwa wird - und für das bruchsch ja de Probetermin- denn chasch d Accessoires nachher immerno go poschte.

 1 .. 355 .. 707 708 709 710 711 .. 854 .. 997
bearbeitet   Location   Problem   Zuletzt   würklech   Hochziit   Hochzyt   richtig   Janedoe   gspannt   würklich   Littlefoot   bstellt   Iladige   malinchen   schaffe   irgendwie   Pfingstrose   Taeboyana   squishy