| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 357 .. 712 713 714 715 716 .. 857 .. 997
25.03.14 14:23
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Familieplanig: Bi eus isches scho es Thema aber garnöd aktuell i dem Sinn. Mir werded ja erst nach de Schuel vo mim GG nächst Jahr im Oktober id Flittis gah. Wenn mer den scho zügled wäred und er bis den de Job gwächslet hät, chani mir guet vorstelle dass mer säged mer lönds drufah cho. Bi eus isch eifach chli doof, dass ich meh verdiene wie min GG und mir nonig genau wüssed was er nach de Schuel verdient. Aber mer werdeds den gseh.

Wie Taeboyana seit, mir werded aber au glich wiitersparre wie bis jetzt. Und da chund den imene Jahr scho extrem viel zäme. Mir münd hald au no es Auto chaufe. Will mier garkeis hend.

Susch bini eigentlich extrem relaxed was Thema agaht. Mir sind beidi no gnueg jung zums eifach chöne passiere lah. Ich möchti das nöd uf Eisprung und so zügs luege. Ich han eifach vertrauue i min Körper. Han immer guet uf ihn glueged! Hihi! Er macht das scho richtig...

Follsüri: Min Frauearzt het gmeint mer chan scho im gliche Zug absetze und afange i demsiin. Aber es isch sinnvoller wenn mer das scho mindestens ein Monet vorher afangt. Mer sötti ja de Körper zerst chli chöne das Zeugs ufneh lah. Das muss sich ja au reguliere und uf es gwüsses Level bringe.

25.03.14 14:33
littlefoot 

Re: Bräute 2014

->ToSelf view default [lng=DE](
Belegtyp where = 50

all
, ->Belegart (ID, Kuerzel, Bezeichnung, Einleitungstext, Schlusstext)
, calcLA as LieferadresseID default AdrID asc
,
BelegDatum as Datum default today
, HatESR as Belegtyp = (50,70)
, ->Abladevorschrift (Bezeichnung)
, ->Speditionscode (Bezeichnung)
, ->Lieferbedingung (Bezeichnung)
, ->KundengruppeMRabatt( BelegText )
, ->KundengruppeRabatt ( BelegText )
, ->Mitarbeiter(URef)

,
->Adresse view default
( Adressnummer
, Vorname, Name, Titel, Zusatz1, Zusatz2, Strasse
, PLZ, Ort, Kennzeichen
, Anschrift
, MWSTVerrechnung
, KGrpFreiID
, ->Land(Code)
, ->Anrede (Anrede, Briefanrede, Gruss)
, ->Person (Name, Vorname,->Anrede (Anrede))
, ->Verrechnungsart (Darstellung)
)

,
->Lieferadresse nojoin phased view default
( ID where = \calcLA
, Adressnummer
, Vorname, Name, Titel, Zusatz1, Zusatz2, Strasse
, PLZ, Ort, Kennzeichen
, Anschrift
, Telefonavisierung
, ->Land(Code)
, ->Anrede (Anrede, Briefanrede, Gruss)
, ->Person (Name, Vorname,->Anrede (Anrede))
)

haha etz kopieri no das ine wo ich schaffe :))))

janedoe: vill gits nid z verzelle...bi wohl au chli fuul gsi, statt s gymi z mache hani e lehr gmacht. denn bini mit 19 zum GG is üüri zoge und eignigi wohnig gha. denn hemmer gläbt und de jugendlich liechtsinn het eus au paar mal zu finanzielle engpäss usw gfüehrt.
mit 24 denn de sohn, ha gwüsst ich han d pille vergesse aber am GG isch es glich gsi zu dem zitpunkt (er hät sich immer en sohn gwünscht wil sin papi ja mit 2 gstorbe isch).
denn hani mal es jahr nid gschaffed und mir hend nid vill gha aber s hät glängt :)
de hani au wieder gschaffed, GGs Lohn isch immer witer ufe (er isch heiziger, aber sit 12 jahr personalberater) :) jetzt hämmer recht en schöne lohn (zentralschwizer verhältnis nid züri haha) zäme und lebed recht guet, nur mitem uf d site tue hapert no chli :) aber mir dörfed endli es schöns fäscht fiire mit allem drum und dra.
muss säge mir händ nie es auto gha. aber wie gseit, ich bi villicht anders wie anderi lüt, anderi mönd eifach immer wüsse dass sie geld uf de site hend für unvorhergsehnigi fäll usw...

folsüri : aso ich hans immer erst gno woni schwanger gsi bin. und die ander kapsle (elevit oder was) hani nie gross gno wil mer s ch...nur scho chunt wenn ich es aspiriin muss esse. aber gsund ernähre und nid z fescht übertribe mit allem (essens ischränkige usw...), nid immer uf all lose und s locker ne denn chunt alles guet :) nur die wo chatze händ, würdi luege dass s chischtli vom GG putzt wird weg de toxmoplasmose. haha mi GG hets ghasst aber immer ohni nörgele gmacht wil er angscht gha hät

25.03.14 14:38
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Gibe dier voll recht und euse Plan isch uf jedefall au, dasmer so wiiterspared, und jetzt sogar no die 'Mehrinahme' zuesätzlich. Das wird de jährlich en rechti Summe und tued eifach em Gfühl guet findi.

littlefoot
Aso bis zum erste Chind tönts nach mim Lebe :D Ich hoff eifach, das mier das au so guet hiikrieged und eus es schöns Läbä wiiterhin chönd leischte.




Ich cha mich de Pfingstrose aschliesse. Bin eigentli ziemli relaxed was d Familieplanig agaht. Es chunnt wies cho muess.
Ich stuune immerwider, wie extrem guet iher da zum Teil druschömed mit ufe Körper luege, Temperatur-Verhüetig, Folsüüri... Das alles seit mier nüt?

25.03.14 14:43
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Ich bin lustigerwiis no uf öpis gstosse... Wo ich mir fast am meiste Gedanke drüber mache wenns um Chinde gaht... Reise!!! Ich würdi eifach gern mal chöne säge mir packed Chind und Chegel und tschüss. Für paar Mönet!

http://www.antonsganzewelt.de/

Janedoe: Wirsch den scho no lerne so Zügs... Ich weiss das eifach alles vo mim Mami (han ja zwei jungi Gschwüsterti) und Kollegine wo scho Chind hend. Nahgläse hani nix.

25.03.14 14:54
Maeva 

Re: Bräute 2014

Spannendi Theme händer, hihi :-)

@Pfingstrose: Ich han i däm Jahr scho viel Gäld chöne ufd Siite tue und mir läbed allgemein sehr bescheide. Min GG hät ja scho lang en sehr guet zahlte Job und isch drum viel riecher als ich (aso wenn mier en Ehevertrag mache würed, dänn wäge ihm. An mir wird er nöd riich) Usserdem sind d Chind, wänns sehr chli sind au nanig wükli tüür. Is Gäld fangst a gah, wenns Hobbys usw. händ.

@Janedoe: Ich bin früener (und oft au hüt na ) au sehr ful gsi. Bi mir isches eifach igendwie immer klar gsi, dass ich is Gymi gang und dänn studiere. Mini Eltere händ beidi gstudiert und mini zwei Gschwüschterti au. Mir sind nie zu igendwas zwunge worde und mir hätted au e Lehr chöne mache, aber wenn in das "inegebore" wirsch, isches igendwie klar gsi, dass mir dä Wäg gönd. Und mir händ alli 3 nöd grossi Schwierigkeite ide Schuel ka und sind au als fuuli Chinde guet durch d Schuel cho.

Min GG hät aber vo dihei us nöd is Gymi törfe und hät müesse e Lehr mache. Er hät denn erscht viel später de Muet ka zum d Matur nahole und so dänn sin Weg gmacht. Ich ziehn de Huet vor allne wo das schaffed!

@Littlefoot: Uiuiui, was schaffsch du? Das isch für mich wie Chinesisch

@Taeboyana: Ich mach mer jetzt au nanig so viel Gedanke und dänke eifach positiv, dass min Körper scho weiss wie das funktioniert. Wenns gad ischlaht, freued mir eus natürlich mega und wenn nöd, dänn gnüssemer s Läbe nachli s zweite. Mal luege, ob ich in es paar Mönet immer na so schwätze, wänns dann nanig klappt hät, hehe

25.03.14 15:14
malinchen 

Re: Bräute 2014

Huuiii... das Thema wieder... Also bi mir ischs so dasi mir im Moment überhoupt nid cha vorstelle Schwanger z wärde und ou entsprächendi Massnahme ha troffe. Bis i 3 Jahr mini Spirale "uslouft" geit bi üs sicher nix... Isch halt ou chli ne anderi Situation wöui no mal es Studium ha agfange (cha mi bi dr Gymi-Gschicht dr Jane und dr Maeva aschliesse) und det momentan no mits drinne bi. Das isch mir eifach wichtiger... GG und ig si beidi nid so d Planer und drum luege mir de eifach denn witer, obi d Spirale söll ersetzä oder ob mirs wei lah druf a cho.

I bi eifach dr Meinig, dass me so oder so öpis verpasst. Wemä Chind het chame halt weniger ga Reise, mues a andernä Orte spare, isch nümme so flexibel, mues persönlech zrugsteckä etc. und wenn me keini het verpasst me äbä ds Chind ha. Beides nid so cool, i möcht immer ds 5i u ds Weggli.

We mir druf agsproche wärde wöu mir jetz hürate sägä mir aubes mir hei bis jetz ä Chatz erfolgriich düre bracht u villecht probiere mirs de no mitemnä Hund bevor mir das Abentüür wagä.

so richtig plane mit ufe Eisprung warte etc. wär für mi persnöech ä Albtroum... I finde das isch ä totale Beziehigskiller und duet dr Ma irgendwie abwärte zur Befruchtigsmaschine wo me im richtige Moment mues ds Chnöpfli trücke - u wehe er het de denn es Meeting oder weis nid was, de isch me när ä Monet lang sauer u duet ne mit Sexentzug bestrafe (erläbeni momentan i mim zum glück nid bsunders nöche Umfäld ). Dä Druck möchti mir also würklech ou nid atue... Aber wär weis wie me als Frou reagiert wenn de die Bio-Uhr mal richtig lut afaht ticke?!

I weis nid, i dänke d Houptsach isch doch zersch mal dasmä als Paar glücklech isch und ou d Zwöisamkeit gniesst. Entweder schlahts när ii oder de halt nid u de sölls halt villecht so si...

25.03.14 15:15
littlefoot 

Re: Bräute 2014

maeva: haha ich bin software (getränkehandel) supporterin, software-übersetzerin, halbe getränkehändlerin und halbe informatikerin eigetli hanis KV gmacht und bi ja bekanntlich bilingue, im vorgymi hani italienisch schwerpunkt gha und s first hani au. (hützutags eigetli gar nüt aber bi es chlises sprachtalänt)

pfingstrose: mi chef het das mal gmacht. er isch mit de chind go reise uf australie usw, au mitem schiff wo d chind chli gsi sind ich persönlich muss das nid ha, haha mir isch es z astrengend nur scho is welsche mitem zug und de bagage, drum gani selte.

25.03.14 15:21
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Malinchen: 100 Punkte! Find du häsch das richtig gschriebe... Ich find das au ganz schlimm wenn mer nachher so funktioniert! Das zerstört sehr viel und nur will am Endi das chline Baby evt. da isch retted das au nöd alles was abgloffe isch. Mis Motto isch darum au - an erster Stell de Beziehig sorg hebe.

25.03.14 15:25
Broncos 

Re: Bräute 2014

Familieplanig: Also mir wennd au no biz warte, aber ich wird nach de Hochzyt trotzdem d Pille absetzte und den natürlich verhüete. Ich han fast 10 Jahr d Pille gna und wet mim Körper eifach mal zit gä zum sich vo dene ganze Hormon z erhole. Hüt wür ich nüme eifach so Hormon nä, aber mit 16 isch es eifach praktisch gsi.
Ich het mega gern scho chind und mir gahts grad anderscht als de meiste vo üch. Mich nervts amigs es biz dasi gstudiert han, aber d Schuel isch mer amigs eifach so liecht gfalle das es irgendwie de logisch weg gsi isch. Wobi is Gymi bini vor allem wil ich ide Primarschuel gmobbt worde bin und gwüsst han, dass es die andere ned is Gymi schaffed. Ich denk halt eifach wil ich jetzt erst grad s Studium abschlosse han, chani noni grad chind ha, den hetti ja ned müesse studiere. Und min GG wet au noni grad Chind, drum wartemer no 1-2 Jahr.
Da ich unbedingt Chind wett, hani aber scho biz Angst devo, wenns den ned grad klapped. Aber min GG isch zum Glück bi so Sache amigs sehr relaxed und chan mich amigs chli beruhige.

Weg em finanzielle, das gsehn ich amigs au ned so eng. Ich meine mir hends gschafft, neb em Studium gnueg z verdiene für d Hochzyt. Min GG isch ja gli Awalt (hoffemers uf jede Fall) und ich mit mim Masterabschluss sött ja au ned allzu schlecht verdiene, denn passt das den scho.

littlefoot: Bin binere Softwarfirma, so chinesisch isch das für mich also ned

25.03.14 16:09
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hehe ja Broncos bi dene Vorussetzige, Awalt, Master... Da müenders sicher nöd eng gseh

Nach de Hochziit wird eus also demfall nöd langwilig hani so sGfühl.

Han ez grad d Ohrering bstellt woni am Morge zeiget ha. Irgendwie hani de Idruck, je nöcher s Hochziit chunnt, desto liechter falltmer sGeldusgeh... Gahts eu au eso?

 1 .. 357 .. 712 713 714 715 716 .. 857 .. 997
richtig   Hochziit   bearbeitet   irgendwie   Littlefoot   Pfingstrose   Iladige   gspannt   Problem   würklech   squishy   malinchen   schaffe   würklich   Zuletzt   Taeboyana   Hochzyt   bstellt   Janedoe   Location